10 تا از زیباترین زنان بازیگر ترکیه (+ عکس)

10 تا از زیباترین زنان بازیگر ترکیه (+ عکس)

ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از 10 تا از زیباترین زنان بازیگر ترکیه را منتشر کرده ایم. همه ی این بازیگران جذاب با استعداد و زیبایی خاص خودشان در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه شناخته شده‌اند. البته لازم بـه ذکر اسـت کـه ملاک زیبایی در کشورها متفاوت اسـت و واقعا نمی‌شود گفت کـه چه کسی زیباترین اسـت.

 

زنان زیبا ترکی در سینما و تلویزیون

کشور ترکیه دارای بازیگران زن بسیار زیبا و استعدادمندی اسـت. البته، زیبایی یک مفهوم نسبی اسـت و نظرات شخصی می تواند متفاوت باشد، ممکن اسـت یک شخص در نگاه شـما زیبا و جذاب باشد اما همان شخص درنظر دوستتان اصلا زیبایی و جذابیتی نداشته باشد.

 


مطالب مشابه: کشورهایی با زیباترین زنان جهان + زیباترین مردان جهان


 

1. هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل هنرپیشه ترک در صدر این لیست قرار دارد. او با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمی‌شه، بـه سرعت بـه شهرت رسید. او مدل و بازیگر ترکیه‌اي اسـت کـه از طریق آگهی‌هاي‌ بازرگانی وارد این صنعت شد. حضور مثبت و تاثیر گذار او در شبکه‌هاي‌ اجتماعی منجر بـه محبوبیت او در میان طرفدارانش شده اسـت.

 

2. اسرا بیلگیج

اسرا بیلگیج

اسرا بیلگیج بـه عنوان حلیمه خاتون در سریال قیام ارطغرل بازی کرد و با این سریال بـه شهرت رسید. جوایز زیادی برای ایفا نقش دراین سریال برنده شد و وی را تبدیل بـه یک ستاره سینمایی کرد. شخصیت بی‌آلایش و بازی خوب او طرفداران را حیرت‌زده کرد. او پنج میلیون نفر دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد و بـه چشمان قهوه‌اي و ظاهر پر زرق‌ و برق خود شناخته میشود.

 

3. فحریه اوجن

فحریه اوجن

فحریه اوجن بازیگر و مدل موفق آلمانی ترکیه‌اي اسـت کـه بـه خاطر ایفا نقش در سریال برگ‌ریزان بـه شهرت رسید. او رتبه نهم از 30 زن زیبا ترکی را بـه خود اختصاص داده اسـت. او با بازی در فیلمی بـه نام جنت درسال 2008 وارد صنعت سینما و رسانه شد. او یک کارآفرین اسـت و یک خط برند لباس بـه نام ایوی پیپل دارد. همچنین برای برندهای مختلف مانند لورال، کوتون و پریما تبلیغات میکند.

 

4. غمزه ارچل

غمزه ارچل

غمزه ارچل مدل موفق، ملکه زیبایی، بازیگر، بلاگر و کار آفرین ترک اسـت. او برای ایفا نقش در سریال نمیتوان بـه امید دستبند زد، بـه شهرت رسید و تعداد دنبال‌کننده‌هاي‌ اینستاگرام او سه میلیون نفر افزایش یافت. او بـه عنوان مدل برای برندهای مختلف ترکیه‌اي فعالیت می کند.

 

5. ملیسا دونگل

ملیسا دونگل

ملیسا دونگل زیبا با 21 سال، یکی از مشهور ترین چهره‌هاي‌ عرصه رسانه و سرگرمی اسـت. او بـه عنوان مدل برای بسیاری از برندهای اصلی فعالیت میکند. او با بازی در نقش سرن بصار در سریال عشق ممنوع بـه شهرت رسید.

 


مطالب مشابه: زیباترین دختران دنیا + 50 تا از زیباترین زن جهان


 

6. بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک بازیگر مطرح تئاتر و تلویزیون اسـت کـه بـه دلیل بازی در نقش ایلماز در سریال دختران آفتاب بـه شهرت رسید. بازی درخشان او در سریال عشق تجملاتی وی را برنده جایزه پروانه طلایی درسال 2022 کرد. او ترجیح می دهد زندگی شخصی را دور از رسانه‌ ها نگه دارد.

 

7. دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر، رقصنده، مدل و هنرپیشه ترک اسـت کـه بـه دلیل بازی در سریال یک رازی را بـه تو میگویم، بـه شهرت رسیده اسـت. شخصیت کاریزماتیک و چشمان قهوه‌اي تیره این بازیگر، طرفدارانش را مجذوب می کند. او سفیر برند پنتن در ترکیه اسـت و همچنین دارای 12 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام اسـت.

 

8. دیلان چیچک دنیز

دیلان چیچک دنیز

دیلان چیچک دنیز شرکت‌کننده سابق در مسابقه زیبایی اسـت کـه با مهارت بازی خود در سریال گودال بینندگان را حیرت‌زده کرد. این بانو زیبا با استایل منحصر بـه فرد و شیک، درسال 2014 بـه عنوان دخترشایسته ترکیه انتخاب شده اسـت.

 

9. طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون یکیدیگر از بازیگران زن ترکیه اسـت کـه بـه جسارت و مهارت در بازیگری شناخته میشود. او فارغ‌التحصیل رشته مد اسـت ودر این زمینه نیز اعتبار زیادی دارد. او از طریق سریال سلطان ماکامی محبوب شد.

 

10. نسیلهان آتاگول

نسیلهان آتاگول

نسیلهان آتاگول یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌هاي‌ ترکیه اسـت کـه بـه دلیل بازی در سریال‌هاي‌ عشق بی‌پایان و فاتح حربیه معروف شده اسـت. او برای ایفا نقش در سریال عشق بی‌پایان برنده جایزه بین‌ المللی امی درسال 2017 شد. این سریال بـه عنوان مشهور ترین سریال‌ ترکیه‌اي، در 110 کشور جهان محبوب شد.

 


مطالب مشابه: زیباترین زنان سال 2024 جهان انتخاب شدند


 

در پایان

همه ی ساله در دنیا لیستی از زیبا ترین مردان و زنان در دنیا و سینما منتشر می شود. ما هم دراین قسمت از مجله تالاب لیستی از زیباترین زنان بازیگر ترکیه اي منتشر کرده ایم.

جدیدترین مطالب سایت