سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانی

مجموعه : اخبار چهره ها
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانی

سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانی  

 

با سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانی در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

آخرین تصاویر بازیگران و افراد مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی را برای شما گلچین کرده ایم که از پرمخاطب ترین صفحات هستند.

 

زهره فکور صبور بازیگر سریال های تلویزیونی پس از مدت ها غیبت با این عکس از کار جدیدش به اینستاگرام بازگشت. راحت باش زهره خانم، نیامدی هم نیامدی، خبر خاصی نیست. 

سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسلفی خنده دار طناز های دوست داشتنی، بدون هیچ توضیحی. بخش عمده ای از خنده دار بودنِ علی صادقی، به طبیعتِ او بازمیگردد و دست خودش نیست. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیبهترین پست ولنتاینیِ این چند روز را بابک کریمی گذاشته :))) 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسلفی فرهاد جم، بازیگر و مجری سال های دور تلویزیون در یک بقعه یا مقبره. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیپیشنهاد منطقی رز رضوی به کسانی که در ولنتاین سرشان کلاه رفته است! 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیعکس جالبی که علی زند وکیلی از 18 سالگی اش به اشتراک گذاشته است.
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیکلا افسانه پاکرو اعتقادی به کیفیت عکس ندارد و به هیچ وجه از این منظر به عکس هایش نگاه نمیکند.  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیبرخلاف الناز حبیبی!  حق بده بترسد الناز جان! فرض کن در جاده هستی که ناگهان یک خرس قطبی پا به پای خود میبینی! خودت باشی وحشت نمیکنی؟!
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیعجب ترکیب عجیبی! مجید خراط ها، ساعد هدایتی و علی کاظمی در کنار کمال کامیابی نیا! معلوم نیست چه مراسمی بوده که توانسته این جمع را در یک قاب بگنجاند. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیتبریک ولنتاین تینا پاکروان از دبی، با یک قلب خودکاری رو گونه اش. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیتمام گونه های جانوری موجود در ایران به پایان رسیده و تنها این توله خفاش مانده بود که نفیسه با آن عکس بگیرد و به اشتراک بگذارد. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیآرزوی سلامتی داریم برای استاد جمشید مشایخی. نگران استاد شدیم! 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیمهراب قاسمخانی، یک طرفدار عقده ای دوست داشتنی. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسوسن پرور عزیز، هنرمندی که بیش از حد به مثل “زیبایی در سادگیست” ایمان دارد و تا حدودی شورِ این قضیه را درآورده. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیجشن ولنتاین افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان، زوج هنرمند و عاشق. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیاحمد خمینی نوآوری را به حد کمال رساند و ولنتاین را به پدرش تبریک گفت! 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسارا خوئینی ها و شهره سلطانی، در حال تمرین سکانس پرتاب دسته گل و گرفتنِ آن در آخر عروسی. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیواقعا سوال مهمی است. چه کسی گفته؟ مگر میشود کسی زمستان را زیبا نداند؟!  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسیامند رحمان، یل اشنویه در حال گشت و گذار در سواحل مدیترانه در موناکوی فرانسه. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسلفی سیدمحمد موسوی و هم تیمی هایش در بانک سرمایه در جشن تولد یکی از هم تیمی ها. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیپارسای سینما.  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیعمو مهران رجبی در لنج ششصد تنیِ در حال ساخت برای یک پروژه عظیم نوروزی. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانینجمه جودکی مجری خنکِ تلویزیون در کنار مادر عزیزش، در شب تولد مادر جان. آرزوی سلامتی داریم برای همه مادران عزیز. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیاین هم عکس ولنتاینی پرستو صالحی، دوست خوب و باجنبه ام. این روز مبارکِ همه عاشقان باشد.  سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیلیلا اوتادی سپندارمذگان را به جای ولنتاین تبریک گفته تا آوای سُرور از نهاد آریایی ها برخیزاند. در ضمن لیلا جان سپندارمذگان را معمولا تبریک نمیگویند، “شادباش” میگویند! بیشتر دقت کن! 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیبابک جهانبخش رفته دُبی، چه جایی بود، جاتون خالی، صفایی بود، تو کوچه هاش، خیابوناش، عطر گل اقاقی بود…  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیشبنم فرشادجو، آنا نعمتی و سحر زکریا در یک جشن خیریه. با کمرنگ شدن مراسمات سینمایی و اتمام جشنواره، شاهد اوج گیری دوباره خیریه ها خواهیم بود.  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیعکس کمتر دیده شده از شاهرخ استخری در اواخر دهه پنجاه.
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیگویا امیر آقایی هنوز با پریدن سیمرغ از چنگش نتوانسته کنار بیاید. سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیکاوه جان، عزیزِ دل. شما لطف کن و طرفداری نکن!  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیامید حاجیلی با عکسی در کنار پدر و مادر عزیزش روز جهانی عشاق را تبریک گفت.  
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیشبنم مقدمی و عکسی جامانده از جشنواره فیلم فجر که با تمام شدنش یک خلاء محتوایی بزرگ برای ما بوجود آورده است. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیبه گزارش تالاب سیاوش خان طهمورث شب گذشته میهمان رامبد و خندوانه اش بود تا یک شب معمولی دیگر برای برنامه ی نفس بریده ی آقای جوان رقم بخورد. رامبد جوان خودش این را پذیرفته که کار برنامه اش تمام است و به همین دلیل روز گذشته از تمام شدن قریب الوقوع این برنامه برای همیشه خبر داد. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیکریستف رضاعی، آهنگساز چیره دست سینما با دو دختر عزیز و دوست داشتنی اش. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانییادی کنیم از زنده یاد رضا ژیان، بازیگر و کارگردان خوب سینما و تلویزیون که امروز سالگرد درگذشت ناگهانی ایشان است. عکسی قدیمی که ایشان را در کنار همسرش شراره درشتی نشان میدهد. روحش شاد و یادش گرامی. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیحدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرآبی در حال پاراسِل سواری در کیش. تفریحی که اگر به کیش بروی و آن را انجام ندهی، مثل این است که کلا به کیش نرفته ای! در کنار عکس یادگاری خیره به افق با کشتی یونانی. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیبرلین گردی نرگس محمدی کماکان ادامه دارد.
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیساقی زینتی، بازیگر سینما و تلویزیون که لو دادن داستان سریال شهرزاد مهم ترین و ماندگارترین اثر وی به حساب می آید، در کنار دختر دردانه اش. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیعکس یادگاری حمید خان لولایی با آرمین، پسر بازیگوش یوسف تیموری. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیمونا برزویی هم با این سلفی خوش حس و حال در کنار همسر عزیزش به استقبال روز ولنتاین رفت. تا جایی که یادم می آید ولنتاین کلا یک روز در تقویم بود، نمیدانم چرا چهره های عزیز یک هفته است که دارند جشن میگیرند! 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیموسسه فرهنگی هنری “هنر افشان پارس” با افتخار تقدیم میکند!  بالاخره دلیل اصلی استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد مشخص شد.سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیسپیده جان اگر کمی سرت را جا به جا میکردی، میتوانستی با هشتگِ #تک_شاخ کلی نمک پراکنی و خلاقیت زایی کنی.
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیهمین که جناب کیانیان دمنوشِ عشق در دستش نگرفته باید از ایشان سپاسگذار باشیم. 
سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانیحالا انقدر نا امید نباش لیلا جان. شاید در وقت های تلف شده توانستی جبران کنی! البته اگر حریف ات با تیم دیگر تبانی نکرده باشد. مطلب کم بارِ امروز هم به پایان رسید. تا مطلب بعدی، خداوند یار و نگهدارتان.سری جدید اخبار ستارگان و هنرمندان ایرانی

 

 

جدیدترین مطالب سایت