طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

مجموعه : اخبار چهره ها
طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طلاق های هالیوودی کـه هنوز باور کردنی نیستند : بازیگران و خوانندگان مشهوری کـه طلاق گرفته اند ولی باورش برای همه ی مردم سخت بود. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از زوج هاي‌ هالیوودی کـه از هم جدا شده اند را منتشر کرده ایم.

 

15 جدایی زن و شوهر مشهور که احتمالا هنوز در شوک هستید

اگر حتی اتفاقات ستاره‌ها را دنبال می کنید، احتمالاً زوج مشهوری دارید کـه اگر از هم جدا شوند، از انها ناراحت می شوید. «فقط برای نام بردن از چند انتخاب شخصی، شاهزاده هری و مگان مارکل یا کریسی تیگن و جان لجند را بگویید.» درست اسـت، شـما آن ها را در زندگی واقعی نمی شناسید، اما پس از تماشای آن ها روی فرش قرمز و خواندن بـه یک دیگر خیره می‌شوند.

 

در مورد رابطه عاشقانه آن ها در گفت و گو ها، غیرممکن اسـت کـه کمی دلبسته نباشیم. این فقط طبیعت انسان اسـت. این در مورد وسواس نیست، بلکه یک فرد دلسوز اسـت، درست اسـت؟ ما صدای شـما را میشنویم، بـه همین دلیل اسـت کـه این جدایی مخرب زن و شوهر سلبریتی را در طول سال‌ها گرد آوری کرده ایم.

 

زوج‌هاي‌ مشهور این فهرست با جدایی‌هاي‌ عمومی روبه‌رو شدند کـه طرفداران را برای کسب اطلاعات بیشتر تشنه می کرد، در مورد لباس‌هاي‌ جین همسانی کـه می‌توانستند تعجب میکردند، و هنوز هم وسواس زیادی روی سر راه‌هایشان پس از سال‌ها وجود داشت.

 

از یک رابطه نسبتاً کوتاه مدت کـه از سر فیلم برداری یک فیلم خون آشام شروع شد تا یک عشق طولانی مدت کـه بـه طور کامل دریک برنامه تلویزیونی واقعی مستند شده اسـت، در این جا 15 زوج مشهور سابق وجوددارد کـه ممکن اسـت هنوز در سوگ انها باشید. 

 

بیشتر بخوانید: بازیگران هالیوودی که فقط برای پول ازدواج کردند

 

1. بن افلک و جنیفر گارنر

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طلاق های هالیوودی

 

پنج سال از زمان اعلام جدایی بن افلک و جنیفر گارنر و سه سال از طلاق آن ها می گذرد، بنابر این، بـه وضوح، همه ی چیز در واقع تمام شده اسـت. اما، بازیگران بـه مدت 10 سال یک آیتم بودند و سه فرزند باهم دارند، بنابر این جای تعجب نیست کـه طرفداران واقعاً از آن ها حمایت می کردند تا اینکار را انجام دهند – بـه خصوص هر طرفداری کـه ان ویدیو را دید کـه ظاهرا لحظه عاشق شدن آن ها را نشان می دهد. 

 

2. چانینگ تاتوم و جنا دوان

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

صحبت از زوج‌هایي کـه در محل کار عاشق شده‌اند، بـه نظر میرسید کـه چانینگ تیتوم و جنا دوان پس از ملاقات در فیلم Step Up درسال 2006؛ قرار بوده باشند. ان‌ها درسال 2009 ازدواج کردند و سپس نه سال بعد درسال 2018 از هم جدا شدند. خوشبختانه، بـه نظر می رسید. مثل این کـه هردو دریک صفحه بودند.

 

در بیانیه اي کـه جدایی خودرا اعلام کردند، انها بـه اشتراک گذاشتند: “مطمئناً هیچ چیز در مورد این کـه چقدر یک دیگر را دوست داریم تغییر نکرده اسـت، اما عشق یک ماجراجویی زیبا اسـت کـه فعلا ما را در مسیرهای مختلف می‌برد.”

 

3. هایدی کلوم و سیل

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

هایدی کلوم و سیل بـه خاطر تجدید عهد ازدواجشان هر سال مشهور بودند، اما پس از هفت سال زندگی مشترک، جشن ها بـه اتمام رسید. مجری و خواننده Project Runway رسما جدایی خودرا درسال 2012 اعلام کرد و خاطرنشان کرد کـه آن ها “از هم جدا شده اند” و این جدایی “روندی دوستانه” بود. بـه هرحال مشخص شد کـه Seal از طرفداران جدی تمدید عهد نیست، بنابر این بـه نظر می رسد کـه همه ی چیز برای بهترین بود.

 

4. مایلی سایرس و لیام همسورث

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طلاق های هالیوودی

 

گاهی اوقات، روابط روشن و خاموش سخت ترین هستند … حتی اگر فقط بـه عنوان یک طرفدار انها را دنبال نمایید. و این یک داستان طولانی اسـت: مایلی سایرس و لیام همسورث پس از ملاقات در مجموعه فیلم The Last Song درسال 2009 شروع بـه قرار ملاقات کردند. سپس، انها درسال 2012 نامزد کردند، زمانی کـه سایروس 19 ساله و همسورث 22 ساله بود.

 

حدود یکسال بعد، نامزدی منتفی شد و آن ها حدود سه سال قبل از این کـه دوباره باهم دور شوند از هم جدا بودند. آن ها – اینبار واقعی – در دسامبر 2018 ازدواج کردند، اما در تابستان 2019؛ انها دوباره از هم جدا شدند. بـه نظر می رسد کـه در واقع این زمان تمام شده اسـت، اما هی، چه کسی می‌داند.

 

5. ویل آرنت و امی پولر

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طرفداران ویل آرنت و امی پولر رابطه خودرا بـه اندازه کار مشترکشان از روزنامه ها نمیدانستند. این زوج در کمدی Blades of Glory ایفای نقش کردند و همچنین در فیلم Arrested Development بـه عنوان یک زوج دیوانه و کوتاه مدت ظاهر شدند. اما درسال 2012 از هم جدا شدند.

 

پولر درکتاب خود، بله، لطفا، در مورد سختی طلاق نوشت، اما همچنین گفت: “فکر نمیکنم یک ازدواج 10 ساله باعث شکست شود.” در حالی کـه ان‌ها دور هم نیستند، طرفداران از این کـه اخیراً برای جمع‌آوری کمک مالی برای COVID-19 گرد هم آمده‌اند خوشحال شدند. 

 

6. اما استون و اندرو گارفیلد

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

اما استون و اندرو گارفیلد پس از همکاری روی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز باهم قرار ملاقات را آغاز کردند. آن ها نسبتا خصوصی بودند، اما ما می‌دانیم کـه رابطه انها درحدود سال 2012 شروع شد ودر حدود سال 2015 بـه اتمام رسید – اگر چه طرفداران امیدوار بودند کـه دوباره برقرار شود. این اتفاق نیفتاد و استون اکنون با شخص دیگری نامزد کرده اسـت، اما آن ها تا زمانی کـه ماندند بسیار شیرین بودند.

 

7. رابرت پتینسون و کریستن استوارت

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طلاق های هالیوودی

 

ممکن بود مردم بـه استون و گارفیلد دلبستگی داشته باشند زیرا انها در مرد عنکبوتی بامزه بودند، اما این در مقایسه با شدت طرفدارانی کـه رابرت پتینسون و کریستن استوارت بـه لطف نقش هاي‌ اصلی خود در گرگ و میش با ان روبه‌رو شدند، چیزی نبود.

 

آن ها حدود سه سال از سال 2009 تا 2012 باهم بودند و بـه نظر می رسید کـه درسال 2013 قبل از جدایی دوباره رابطه خودرا برای مدتی دوباره احیا کردند. با این حال، آن ها در شرایط خوبی هستند. استوارت در گفتگو اي با هوارد استرن «از طریق Insider» درسال 2019 در مورد پتینسون گفت: “او بهترین اسـت.” 

 

بیشتر بخوانید: گزارشی از ازدواج های عجیب بازیگران هالیوودی

 

8. کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

کل رابطه کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک در Keeping Up with Kardashians مستند شده اسـت، زیرا آن ها درسال 2006 با یک دیگر ملاقات کردند و نمایش یکسال بعد شروع شد. و هر بیننده سریال تلویزیونی واقعیت میتواند بـه شـما بگوید کـه سوگواری این رابطه دراماتیک بـه این معنی نیست کـه میخواهید دوباره دوباره برقرار شود.

 

اما، از آنجایی کـه طرفداران اوج‌ها را همراه با پایین‌ها دیده‌اند، گاهی اوقات بـه نظر میرسد کـه این دو باید بتوانند همه ی چیز را حل کنند. در حال حاضر، دیسیک و کارداشیان فقط روی تربیت سه فرزندشان باهم کار میکنند.

 

9. رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

 

اگر این فهرست چیزی را ثابت کرده اسـت، این اسـت کـه گاهی اوقات بازیگران نمی‌توانند در مقابل هم دیگر در صحنه فیلم برداری مقاومت کنند. در مورد رایان گاسلینگ و ریچل مک‌آدامز، همه ی چیز در The Notebook شروعی دشوار داشت – بنا بر گزارش‌ها، دریک مقطع زمانی، گاسلینگ میخواست مک‌آدامز رابا یک بازیگر جدید دوباره بازی کند.

 

اما انها از سال 2005 شروع بـه ملاقات کردند و دو سال باهم ماندند. باورش سخت اسـت کـه 13 سال از جدایی انها می گذرد، اما ما همیشه نوح و آلی را خواهیم داشت، بـه علاوه ان بوسه حماسی جوایز سینمایی MTV. 

 

10. جنیفر لوپز و مارک آنتونی

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

طلاق های هالیوودی

 

جنیفر لوپز با تعدادی از افراد برجسته دیگر – از جمله شخص دیگری دراین فهرست – در رابطه بوده اسـت، اما ازدواج او با مارک آنتونی بـه نظر می رسید کـه قرار اسـت دوام بیاورد. این دو خواننده بسیار محبوب، کـه در طول سال‌ها باهم دوتایی داشته‌اند، درسال 2004 ازدواج کردند ودر سال 2008 با دوقلوهای Emme و Max باهم خيرمقدم گفتند.

 

چند سال بعد، درسال 2011؛ آن ها از هم جدا شدند، اما هنوز روابط خوبی دارند. درسال 2019؛ آنتونی اینستاگرامی از خود، لوپز و دخترشان منتشر کرد و نوشت: «هیچ چیزی جز عشق بین ما نیست».

 

11. هلنا بونهام کارتر و تیم برتون

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

 

هلنا بونهام کارتر بازیگر و تیم برتون کارگردان در طول رابطه طولانی خود، 9 فیلم از جمله آلیس در سرزمین عجایب و چارلی و کارخانه شکلات سازی رابا هم ساختند. شخصیت‌هاي‌ عجیب‌وغریب ان‌ها روی صفحه و خارج از ان بسیار مناسب بـه نظر میرسید، اما درسال 2014؛ 13 سال پس از ملاقات در صحنه فیلم‌برداری سیاره میمون‌ها، آن ها «دوستانه» از هم جدا شدند.

 

درسال 2015؛ کارتر بـه مجله رد گفت: “نشانه یک رابطه موفق نباید این باشد کـه برای همیشه در آنجا باشی. گاهی اوقات قرار نیست برای همیشه باهم باشید.” حتی اگر همه ی شـما را بـه عنوان یک زوج با استعداد و دمدمی ایده آل تصور کنند کـه برای مدتی برای یک دیگر عالی بودند.

 

12. تای دیگز و آیدینا منزل

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

تای دیگز و آیدینا منزل نخستین بار زمانی کـه در اواسط دهه 90 بخشی از بازیگران اصلی فیلم Rent off- ودر برادوی بودند باهم ملاقات کردند. انها بـه مدت 10 سال ازدواج کردند و صاحب یک پسر شدند، اما درسال 2013 تصمیم گرفتند راه خودرا جداگانه ادامه دهند. اگر بـه عنوان یک زوج بـه دلیل نحوه آشنایی انها از طرفداران انها بودید، برایتان جالب خواهد بود کـه بدانید منزل بـه این سمت رفت. یکیدیگر از آلوم اجاره. او اکنون با آرون لور ازدواج کرده اسـت کـه در فیلم اقتباسی همراه با منزل و دیگز حضور داشت.

 

13. جاستین تیمبرلیک و بریتنی اسپیرز

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

از زمان آشنایی جاستین تیمبرلیک و بریتنی اسپیرز در اوایل دوران زندگی هر دوی انها، چیزهای زیادی در زندگی انها تغییر کرده اسـت. این دو ستاره پاپ کـه در دوران کودکی در باشگاه میکی ماوس باهم آشنا شدند، هردو روابط دیگری داشتند و از بچه‌ها استقبال کردند، بنابر این عجیب اسـت کـه فکر کنیم چه چیزی می‌توانست باشد. آیا لباس هاي‌ جین مشابه بیشتری وجود داشت؟ آیا ما دوئت هاي‌ جذاب تری می‌گرفتیم؟ . جهان هرگز نخواهد دانست.

 

14. لیزا بونت و لنی کراویتز

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

اگر زوجی وجوددارد کـه ما نباید سوگواری کنیم… خوب، احتمالاً نباید سوگوار هیچ یک از این افرادی باشیم کـه بـه وضوح حرکت کرده اند و بـه خوبی کار می‌کنند. اما، وقتی صحبت از لیزا بونت و لنی کراویتز بـه میان می آید، انها شواهد زیادی ارائه کرده‌اند کـه نشان می دهد جدایی‌ها میتوانند بسیار دوستانه باشند.

 

این بازیگر و نوازنده درسال 1987 ازدواج کردند و طلاق آن ها درسال 1993 نهایی شد. در حالی کـه مردم هنوز هم ممکن اسـت دلتنگ این زوج شیک باشند، امروزه انها دوستان صمیمی هستند. کراویتز حتی بـه People گفت کـه رابطه انها اکنون بیشتر شبیه “برادر و خواهر” اسـت و او با همسر بونت، جیسون موموآ نیز دوست اسـت.

 

15. برد پیت و جنیفر آنیستون

طلاق های هالیوودی که هنوز باور کردنی نیستند

آیا کل فهرست را خوانده اید و نمیدانید آن ها کجا هستند؟ آیا برای خاطرجمعی از ذکر این دو، مستقیماً بـه پایین اسکرول کردید؟ خوب، شـما این جا هستید. جدایی کـه بیشتر برای افراد معمولی شناخته شده اسـت: برد پیت و جنیفر آنیستون.

 

15 سال از طلاق این دو بازیگر می گذرد، دراین مدت هردو با افراد دیگری ازدواج کرده اند و امیدها برای آشتی هنوز قطع نشده اسـت. شاید این طولانی‌ترین جدایی سلبریتی‌هاي‌ سوگواری تمام دوران باشد. تبریک، براد و جن، من مطمئن هستم کـه شـما واقعاً از داشتن ان رکورد خوشحال هستید.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج سلبریتی های مشهور جهان «از پیر تا جوان»

 

در پایان

بازیگران هالیوودی همیشه در چشمان ما ایرانی ها خیلی عجیب آور اسـت و هنرمندان هالییودی در زندگی زناشویی شان بیشتر وقت ها بعد از رابطه کوتاه مدت روبه طلاق می آورند

جدیدترین مطالب سایت