علی درستکار از ممنوع التصویری اش میگوید

مجموعه : اخبار چهره ها
علی درستکار از ممنوع التصویری اش میگوید

بر طرف شدن ممنوع التصویری علی درستکار

علی درستکار یکی از مجری هاي‌ توامند صدا و سیما هست در ادامه می توانید با تالاب همراه باشید  .علی درستکار متولد ۲ دی ماه ۱۳۴۶ و در تهران به دنیا امده و اصالتا یزدی است. تحصیلات درستکار در رشته الهیات و ارتباطات است.

 

علی درستکار، متولد سال ۴۶ در تهران است. از همان دوران مدرسه به کار در تلویزیون عشق می‌ورزید. معصومه طاهری جوان: در جایی گفته اگر قبل از ازدواج وارد تلویزیون میشدم، شاید دیگر ازدواج نمیکردم. چون دو ‌‌پادشاه در یک ملک نگنجند! اولش با گزارش‌هاي‌‌ کنار خیابانی شروع کرد. چون به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط بود در اجلاس سران کشور هاي‌ اسلامی‌ با خیلی از مهمان‌هاي‌‌ خارجی مصاحبه‌هاي‌‌ چند زبانه داشت.

 

به گزارش تالاب علی درستکار مجری تلویزیون در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه  مهر حضور یافت و به مهر، گفت: روز قبل از طرف حجت الاسلام حسن رحیم زاده مدیر گروه معارف شبکه یک سیما به من اعلام شد که ممنوع التصویری من رفع شده هست و می‌توانم برنامه «این شبها» را دوباره روی آنتن ببرم.

وی ادامه داد: این برنامه از هفته دیگر شروع می‌شود و چند شب در هفته به مناسبت ایام پایانی ماه صفر روی آنتن می‌رود.

علی درستکار

درستکار در پاسخ به پرسشی درمورد اینکه چرا کارشناسان این برنامه که همچون یکی از معدود برنامه هاي‌ معارفی و مناسبتی موثر تلویزیون شناخته میشود گاهی به تکرار میرسند، بیان کرد:

 

به گزارش تالاب اگر شما کارشناس اخیر می شناسید که شرایط حضور در رسانه اي مانند تلویزیون را داشته باشد، معرفی کنید. ما تا آنجایی که می دانم تعصبی نداریم جز محدودیت هایي که به صورت شایع در رادیو و تلویزیون کشور بوده هست و تعصب متفاوتی در گروه معارف سیما وجود ندارد.

درستکار در پایان اظهار کرد: گاهی برخی از کارشناسان ادبیات یا چهره متناسب برای تلویزیون ندارند و یا مقدور هست سخنران خوبی باشند اما پاسخ دهنده خوبی برای پرسش هایي که مطرح میشود، نباشند.

 

مقدور هست برخی از کارشناسان هم باشند که خودشان به تلویزیون نمی‌آیند و یا از حضور در برنامه زنده امتناع می‌کنند، بنابر این دلایل مختلفی میتواند وجود داشته باشد.

جدیدترین مطالب سایت