عکس داغ محسن کیایی و باران کوثری در حال قلیان کشیدن

مجموعه : اخبار چهره ها
عکس داغ محسن کیایی و باران کوثری در حال قلیان کشیدن

محسن کیایی و باران کوثری در حال کشیدن قلیان 

محسن کیایی و باران کوثری دو بازیگر محبوب و مشهور کشورمان چند روز پیش کمی پر حاشیه بوده اند در ادامه می توانید با عکس داغ محسن کیایی و باران کوثری در حال قلیان کشیدن تالاب را دنبال نمایید. 

 

جریان قلیان کشیدن باران کوثری , باران کوثرى و محسن کیایى در نمایى از فیلم سینمایى “آستیگمات” ساخته مجیدرضا مصطفوى را مشاهده می‌کنید.

عکس داغ محسن کیایی و باران کوثری در حال قلیان کشیدن

 باران کوثری و محسن کیایی

باران کوثری «زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران» بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی است. وی فرزند رخشان بنی‌اعتماد «کارگردان سینما» و جهانگیر کوثری «تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال» است.

 

قلیان کشیدن باران کوثری در فیلم سینمایی

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به جهان آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای جهان «۱۳۷۰» ساخته داریوش فرهنگ، اولین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌هاي بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌هاي مادرش رخشان بنی اعتماد است.

 

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان «۱۳۷۶» توانایی‌هایش را بعنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان «۱۳۸۱»، یکی از اعضای هیئت داوران دربخش مسابقه بود.

 

جدیدترین مطالب سایت