خلاصه حرف های مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
خلاصه حرف های مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی (عکس)

حرف های مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی

کلیپ جنجالی مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دروهمی ؛ مرحوم ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی ایران , در آخرین گفتگو خود پس از 40 سال دوری از صدا و سیما بالاخره پای به تلویزیون نهاد ودر برنامه دورهمی مهران مدیری شرکت کرد  اما این برنامه اجازه پخش نیافت.

 

دراین پست از سایت تالاب مشروح سخنان جالب زنده یاد ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی را بخوانید .ناصر ملک‌مطیعی در مصاحبه با مهران مدیری، ضمن قدردانی از محبت مردم ایران از علاقه‌اش به فرهنگ و سنت ایرانی گفت.

 

آخرین سخن ناصر ملک مطیعی در برنامه‌ی دورهمی

مشروح گفت و گوی مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی

گفت‌وگوی مهران مدیری با ناصر ملک‌مطیعی در برنامه «دورهمی» که قرار بود شب یلدای سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم برود و سرانجام در آخرین لحظات پخش نشد، در  شبکه‌هاي‌ ماهواره‌اي و فضای مجازی منتشر شد.

 


حتما بخوانید:  ناصر ملک مطیعی و همسرش + بیوگرافی و عکس ناصر ملک مطیعی


 

خلاصه حرف های مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی (عکس)

 

این فیلم که توسط یکی از تماشاگران حاضر در استودیوی «دورهمی» ضبط شده، در اختیار شبکه‌هاي‌ ماهواره‌اي قرار گرفته است؛ اتفاقی که نشان از اشتباه عجیب صداوسیما دارد.

 

مجله تالاب : در ادامه بخش‌هایي از گفت‌وگوی ملک مطیعی و مهران مدیری راکه از روی فیلم پخش شده در فضای مجازی پیاده شده است، میخوانید.

 

ملک مطیعی در ابتدای گفت‌و‌گو با مهران مدیری با ابراز خشنودی از حضورش در «دورهمی»گفت:

«برای من یک توفیق الهی است و خدا را همیشه از این موهبتی که نصیبم شد شکر می کنم، این چند دهه‌اي که گذشته و مردم عزیزم من را فراموش نکردند اصلا جای صحبت ندارد و سکوت کنم بهتر است. امروز خیلی خوشحالم که پس از سالها دوری از خانه این جا هستم و خدا را واقعا شکر می کنم.»

 

او در پاسخ به سوال مدیری درباره این که چرا ایران را ترک نکرد، توضیح داد:

«شما تصور کنید من ناصر ملک‌مطیعی در طبقه پنجاهم در لاس وگاس در جکوزی در حال فیلم بازی کردن هستم، اما برای من وقتی از زیر بازارچه معیر عبور میکنم و لبوفروش فریاد می زند لبو، لذت بخش است. این جا ممکلت خودم است و پایم روی زمین است و پدر و مادران ما در این جا بودند، نسل ما حداقل ریشه داریم و هنوز پایبند سنت‌ها و فرهنگ‌مان هستیم. کجا می‌توانستم شاهد این احترامی که مردم به من می گذراند، باشم.»

 

این بازیگر درباره کارهایی که پس از ممنوع‌الفعالیت شدن انجام می‌داد، بیان کرد:

«خانه ما در ونک بود، گوشه حیاط اتاق کوچکی بود که در ان گاز و یک سری وسایل را نگه می‌داشتیم، زمانیکه قرار شد دیگر کار نکنیم، ما آنجا شروع به شیرینی‌پزی کردیم.»

 

ملک مط  ي در ادامه در پاسخ به سوال مدیری که از او پرسید آیا عاشق شده است، گفت: «مگر می شود کسی عاشق نشده باشد؟ مهم این است که تا آخرین لحظه حیات عاشق بماند.»

 

او با ابراز ناراحتی از شرایط نه چندان مساعد عده اي از بازیگران پیشکسوت و بی‌توجهی‌هایي که به ان‌ها می شود، گفت:

 

«شاید جایز نباشد بگویم ولی حیف است که بعضی از هنرمندان مملکت ما آسایش و رفاه نداشته باشند،باید به ان‌ها رسیدگی کرد زیرا که زندگی خودشان را در راه هنر گذاشتند و عاشقانه کارشان را دوست داشتند. همین حالا در گوشه و کنار پنهان هستند و هم اکنون روی‌شان نمی شود در انظار عمومی حاضر شوند زیرا آدمی که سالها معروف بوده، برایش سخت است که دست خالی دیده شود.»

 

این بازیگر پیشکسوت نظرش را درباره نسل بازیگران پس از انقلاب این‌طور بیان کرد:

«نسل جدید بسیار عالی و خوب هستند ولی یک مطلب خاصی هست، فیلم ایرانی به نظرم قهرمان لازم دارد، ما در طول تاریخ گرفتار زد و خوردهای بسیاری بودیم و همواره یک قهرمان پیدا میشد و مردم زیر سایه او می‌رفتند. مردم قهرمان دوست دارند به خصوص وقتی که ان قهرمان، صادق، عاشق مردم و اهل عمل باشد.»

 

جدیدترین مطالب سایت