معروف ترین زوج های هالیوود که تاکنون ازدواج نکرده اند + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها

مشهور ترین زوج هاي‌ هالیوود : این ستاره ها از زمانی کـه بـه یاد می آوریم درکنار هم بوده اند، اما هرگز گرهی از هم نبسته اند. دراین قسمت از مجله تفرحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از زوج هاي‌ هالیوودی کـه تا حالا باهم ازدواج نکرده اند را منتشر کرده ایم.

 

16 زوج مشهوری که نمی دانستید ازدواج نکرده اند

برای تعداد زیادی از زوج ها، رفتن بـه سمت ازدواج یک هدف اسـت. این یکی از راه‌هایي اسـت کـه می توان یک رابطه متعهد را از نظر قانونی الزام‌آور کرد، با تمام مزایایی کـه بـه همراه دارد… بـه‌علاوه، برگزاری عروسی راهی شیرین برای احترام بـه عشق بین آنهاست.

 

اما ازدواج برای هر رابطه اي همه ی چیز نیست، و زوج هاي‌ مشهور زیادی وجود دارند کـه ممکن اسـت متوجه نشده باشید کـه ازدواج نکرده اند، احتمالاً بـه این دلیل کـه بـه نظر می رسد انها برای همیشه باهم بوده اند.

 

تعداد زیادی از زوج‌هاي‌ مورد علاقه ما در هالیوود برای دهه‌هاي‌ واقعی باهم بوده‌اند – آن قدر طولانی کـه تصور میکنیم آن ها ازدواج کرده‌اند، حتی اگر هیچ حلقه‌اي رد و بدل نشده باشد. بـه خواندن عده اي از طولانی ترین روابط ستاره اي کـه شامل راه رفتن در راهرو نبوده اند، ادامه دهید. «حداقل هنوز نه.» عدم تمایل بـه ازدواج ممکن اسـت برای برخی مشکل ساز باشد، اما این زوج ها از وضعیتی کـه دارند راضی هستند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های داغ و جنجالی از زوج های بازیگر ایرانی

 

مشهور ترین زوج هاي‌ هالیوود

 

1. اپرا وینفری و استدمن گراهام

اگرچه اپرا وینفری و استدمن گراهام بیش از 30 سال اسـت کـه باهم هستند، اما تا ژانویه 2020 بود کـه مجری برنامه گفتگو توضیح داد کـه چرا آن ها پس از طرح این سوال درسال 1993 ازدواج نکردند: او نمیخواست جواب بدهد. آزادی کـه داشت برای قرار دادن کارش در اولویت اسـت.

 

وینفری در مقاله اي برای مجله خود O. می‌نویسد: “من متوجه شدم کـه در واقع نمیخواهم ازدواج کنم. می‌خواستم از من بپرسند.” میخواهم فداکاری‌ها، سازش‌ها، تعهد روزانه‌اي کـه برای بـه نتیجه رساندن یک ازدواج لازم اسـت.

 

2. کرت راسل و گلدی هاون

تقریبا 40 سال از زمانی کـه کرت راسل و گلدی هاون برای نخستین بار عاشق شدند می گذرد، اما آن ها ازدواج نکرده اند – ودر این مرحله، بـه نظر نمی‌رسد کـه هرگز تغییر کند. چرا؟ دریک حضور درسال 2015 در هاون در برنامه گفتگوی بریتانیایی Loose Women گفت کـه معتقد اسـت کـه او و راسل اگر تصمیم بـه ازدواج میگرفتند تاکنون طلاق گرفته بودند و او نیز مانند وینفری آزادی خودرا دوست دارد.

 

او توضیح داد: “اگر استقلال دارید، اگر پول کافی و احساس استقلال دارید و استقلال خودرا دوست دارید، ازدواج نکردن یک چیز روانی دارد، زیرا بـه شـما آزادی تصمیم گیری را می‌دهد.” “برای من، من ماندن را انتخاب کردم. کورت ماندن را انتخاب کرد و ما این انتخاب را دوست داریم.”

 

3. اوا مندز و رایان گاسلینگ

مشهور ترین زوج هاي‌ هالیوود

 

اوا مندز و رایان گاسلینگ پس از نزدیک بـه یک دهه آشنایی، دو دختر بـه نام‌هاي‌ اسمرالدا و آمادا دارند. اگرچه عده اي از طرفداران ممکن اسـت بر این باور باشند کـه این زوج از زمانی کـه نخستین بار درسال 2011 با یک دیگر آشنا شدند، مخفیانه ازدواج کردند، اما اینطور نیست – آن ها هرگز باهم ازدواج نکرده اند.

 

با این حال، اگر این تغییر کند، احتمالاً هرگز نمیتوانیم لباس عروسی مندز را ببینیم، با توجه بـه این کـه هردو در رابطه و زندگی شخصی خود چقدر خصوصی هستند.

 

4. شکیرا و جرارد پیکه

شکیرا و جرارد پیکه فوتبالیست حرفه اي از سال 2011 باهم هستند و دو فرزند بـه نام هاي‌ میلان و ساشا دارند. و اگرچه شکیرا در گفت و گو اي با Glamour گفت کـه اگر ازدواج کند، برای او خواهد بود، اما نگفت کـه این الزاماًً چیزی اسـت کـه انها در حال برنامه ریزی هستند.

 

“ما در حال حاضر انچه ضروری اسـت، می‌دانید؟” او درسال 2014 بـه مجله گفت: “ما یک اتحاد، عشق بـه یک دیگر و یک نوزاد داریم. من فکر می کنم کـه این جنبه هاي‌ رابطه ما از قبل تثبیت شده اسـت و ازدواج انها را تغییر نخواهد داد.”

 

5. وین دیزل و پالوما جیمینز

وین دیزل، ستاره سریع و عصبانی دوست دارد رابطه طولانی مدت خود با مدل پالوما جیمینز «مادر فرزندانش، پائولین، وینسنت و هانیا» را تا حد امکان خصوصی نگه دارد و فقط گاهی اوقات عکس هاي‌ آن ها رابا هم در اینستاگرام بـه اشتراک می گذارد. هیچ صحبتی در مورد این کـه چرا آن ها پس از قرار ملاقات از سال 2007 ازدواج نکرده اند، اما شاید روزی؟

 

6. مایا رودلف و پل توماس اندرسون

مشهور ترین زوج هاي‌ هالیوود

 

مایا رودولف و پل توماس اندرسون باوجود این کـه از سال 2001 باهم هستند و دارای چهار فرزند هستند، در واقع ازدواج نکرده اند. اما همان‌ طور کـه نویسنده سریال Saturday Night Live بـه نیویورک تایمز گفت، او همان‌ گونه از او بـه عنوان شوهرش یاد می کند، زیرا پس از این کـه آن ها برای نخستین بار پدر و مادر شدند، وی را دوست پسر خود خطاب میکردند.

 

او گفت: “یعنی او پدر فرزند من اسـت و من با او زندگی می کنم و ما یک زوج هستیم و جایی نمی‌رویم.”

 

بیشتر بخوانید: معرفی زوج های بازیگری که از هم طلاق گرفتند !

 

7. تیلدا سوینتون و ساندرو کاپ

اگرچه تیلدا سوینتون و هنرمند ساندرو کوپ از زمان آشنایی آن ها در مجموعه فیلم The Chronicles of Narnia درسال 2004 باهم بوده اند، اما آن ها ازدواج نکرده اند – و همچنین همانگونه کـه در گذشته شایعه شده اسـت، آن ها بخشی از یک ازدواج آزاد نیستند. در گفت و گو اي با مجله Bust «از طریق Express» درسال 2010؛ Swinton توضیح داد کـه اینطور نیست.

 

او در ان زمان گفت: “من هرگز ازدواج نکرده ام. من با جان بایرن دو فرزند دارم… و ما سال‌ها اسـت کـه زوج نبودیم و دوستان بسیار صمیمی هستیم و فرزندانمان رابا هم بزرگ می کنیم.” “در پنج سال گذشته، من دریک رابطه دیگر بودم. این بسیار خسته کننده اسـت و مهم اسـت کـه ان را اصلاح کنم، زیرا تصوراتی وجوددارد کـه همه ی ما دریک کلبه بزرگ باهم زندگی می کنیم.”

 

8. لورن گراهام و پیتر کراوز

لورن گراهام و پیتر کراوز پس از بازی در نقش خواهر و برادر در سریال Parenthood، از سال 2010 در زندگی واقعی باهم قرار می گذارند، اما در واقع ازدواج نکرده اند و حتی نامزد نکرده اند. این زوج هرگز در مورد این کـه آیا برنامه‌هایي برای تغییر ان در آینده دارند یا نه بـه اشتراک نگذاشته‌اند، اگرچه بـه نظر میرسد کـه از جایی کـه در ان هستند بدون درگیر شدن حلقه‌ها بسیار خوشحال هستند.

 

9. اوانجلین لیلی و نورمن کالی

اوانجلین لیلی و نورمن کالی کـه در پشت صحنه سریال Lost او کار می کردند، بیش از یک دهه اسـت کـه باهم هستند، اما همانگونه کـه لیلی درسال 2014 بـه Ocean Drive گفت، او بـه “قول هاي‌ همیشه” اعتقادی ندارد، اما ممکن اسـت مایل باشد. اگر برای آن ها منطقی اسـت، گاهی اوقات روی کاغذ ازدواج کنند.

 

او از طریق دیلی میل بـه مجله گفت: “من یک پسر آمریکایی و یک شریک آمریکایی دارم، بنابر این ازدواج ممکن اسـت دریک نقطه منطقی باشد.” شریک زندگی من پدری اسـت کـه در خانه می‌ماند، بنابر این اگر بخواهد در برنامه سلامتی من باشد، یا از نظر مالیاتی، یا شاید روی کاغذ، ما میخواهیم نقطه من و T ما را قطع کنیم، اما از نظر احساسی هیچ کدام از ما واقعاً احساس نیاز بـه ان نمی‌کند.”

 

10. ریکی جرویس و جین فالون

ریکی جرویس، کمدین و جین فالون، نویسنده، از زمانی کـه در دانشگاه با یک دیگر آشنا شده اند، زوج بوده اند، اما هرگز ازدواج نکرده اند و هیچ برنامه اي برای ازدواج ندارند. همان طور کـه Gervais درسال 2011 بـه دیلی تلگراف «از طریق Express» گفت، انها ممکن اسـت ازدواج کرده باشند و برای اثبات ان نیازی بـه برگزاری عروسی ندارند.

 

او گفت: “ما در همه ی چیز متاهلیم بـه جز مراسم، همه ی چیز را بـه اشتراک میگذاریم و همه ی چیز بـه هردو نام اسـت.” ما 29 سال اسـت کـه باهم زندگی کرده‌ایم – چطور جز درنظر خدا ازدواج نکرده‌ایم؟

 

11. جان کوربت و بو درک

پس از 18 سال آشنایی، در آگوست 2020؛ بو درک در گفتگو اي با فاکس نیوز توضیح داد کـه او و جان کوربت هیچ برنامه اي برای قدم زدن در راهرو ندارند.

 

او گفت: “وقتی شـما یک خانواده جوان را تشکیل می‌دهید و می‌خواهید بچه دار شوید و این شاخه جدید شجره خانوادگی را راه اندازی کنید، واضح اسـت کـه این یک تعهد فوق العاده و معنادار اسـت.” اما برای ما در زندگی‌مان، هنوز اینطور نبوده اسـت.

 

12. جیسون استاتهام و رزی هانتینگتون وایتلی

اگرچه ستاره اکشن جیسون استاتهام و مدل و بازیگر رزی هانتینگتون وایتلی مدتی اسـت کـه باهم هستند – و حتی چهار سال اسـت کـه نامزد کرده اند – آن ها هنوز قصد ازدواج ندارند. عروسی در آینده آنهاست، اما طبق انچه هانتینگتون وایتلی بـه Extra گفت، انها منتظرند تا پسرشان ابتدا بزرگ تر شود.

 

او درسال 2018 بـه این نشریه گفت: “ما برای مدت طولانی روی کارمان متمرکز بودیم و جک هم آمد.” ما خیلی خوشحالیم. فکر میکنم وقتی بچه کمی بزرگ شد و میتواند در عروسی شرکت کند، انجام اینکار سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

13. رز بیرن و بابی کاناول

رز بیرن و بابی کاناول از سال 2012 باهم هستند و دو فرزند بـه نام هاي‌ روکو و رافا دارند. اما علیرغم رابطه طولانی مدت انها و این واقعیت کـه آن ها یک دیگر را زن و شوهر صدا می‌کنند، آن ها هنوز بـه طور رسمی ازدواج نکرده اند، اگرچه بیرن اعتراف کرد کـه ممکن اسـت در آینده در گفتگو اي با ایونینگ استاندارد دست بـه چنین اقدامی بزنند.

 

او گفت: “او عملاً شوهر من اسـت، بنابر این صدا زدن او راحت تر اسـت.” رسمی برای من قرعه کشی نیست، اما یک روز ان را انجام خواهیم داد. وقتی بچه دار شدي، فقط فکر می کنم، چرا کـه نه؟

 

14. ساندرا برنهارد و سارا سویتزر

ساندرا برنهارد و روزنامه نگار سارا سویتزر بیش از 20 سال اسـت کـه باهم هستند و یک دختر بـه نام سیسلی دارند، اما ازدواج نکرده اند. درسال 2016؛ برنهارد بـه EDGE گفت کـه صرفاً برای آن ها عقد ازدواج منطقی نیست.

 

او اعتراف کرد: “ما قبل از کل ازدواج باهم شریک خانگی شدیم. همه ی چیز برای من و ما بر اساس مالی اسـت.” “و تا این جا منطقی نیست. اقتصاد کار نمیکند. بنابر این ما ازدواج نکرده ایم. اما خوب هستیم. ما مثل طلا خوب هستیم.”

 

15. سم راکول و لزلی بیب

پس از ملاقات درسال 2007؛ بازیگران زهر راکول و لزلی بیب همان‌ گونه قوی هستند، اما ازدواج روی میز نبوده اسـت – حداقل هنوز نه. این بدان معنا نیست کـه عشق واقعی نیست! درسال 2018؛ راکول در گفت و گو اي با Us Weekly درباره بیب صحبت کرد.

 

او در ان زمان گفت: او محبوب من اسـت. … او واقعاً با استعداد و بامزه اسـت. او مرا بـه یاد یک مری تایلر مور جوان می اندازد.”

 

16. رابین رابرتز و امبر لاین

رابین رابرتز، مجری برنامه صبح بخیر ایالات امریکا و آمبر لاگن بیش از یک دهه اسـت کـه باهم بودند و لاگن رابرتز را از طریق تشخیص و درمان سرطان او دید. با این حال، آن ها ازدواج نکرده‌اند و هیچ صحبتی در مورد این کـه آیا قصد دارند ان را تغییر دهند یا نه وجود ندارد… اما رابرتز طبق معمولً با پست‌هاي‌ شیرین خود در اینستاگرام بـه اشتراک میگذارد کـه لگن چقدر برایش ارزش دارد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های دیدنی از زوج های هنرمند ایرانی

 

در پایان

در حالی کـه تقریبا هرروز اخبار مربوط بـه نامزدی یا عروسی افراد مشهور منتشر می‌شود، در واقع تعداد زیادی از زوج هاي‌ مشهور هستند کـه تصمیم گرفته اند ازدواج برای آن ها مناسب نباشد. از شرکای قدیمی گرفته تا نامزدهای دائمی.

جدیدترین مطالب سایت