حضور مهدی دارابی خواننده در برنامه دورهمی

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور مهدی دارابی خواننده در برنامه دورهمی

مهدی دارابی خواننده هوروش بند در دورهمی 

 

مهدی دارابی یکی از خواننده هاي جوان و مشهور کشورمون است که با گروهی به اسم هوروش آغاز به فعالیت می کند در ادامه می‌توانید با حضور مهدی دارابی خواننده در برنامه دورهمی تالاب را دنبال نمایید .

 

مهدی دارابی در دورهمی , مهدی دارابی خواننده هوروش بند مهمان برنامه دورهمی شد برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۸ دی ماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مهران مدیری دراین برنامه میزبان مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند بود که با خواندن یکی از معروفترین موزیک هاي گروه هوروش بند وارد استودیوی دورهمی شد.

 

گفتگویی جذاب با مهدی دارابی در دورهمی

 

مهدی دارابی خواننده جوان در ابتدای گفت و گو از چگونگی خواننده شدنش گفت و ادامه داد :

من متولد سال ۷۲ هستم و ۲۴ سال دارم. از زمان کودکی به موسیقی سنتی علاقه زیادی داشتم و با این موسیقی بزرگ شدم, اما هرچه بزرگ تر شدم, علاقه ام به موسیقی پاپ بیشتر شد و حدود یک سال است که سبک تلفیقی را در موسیقی آغاز کرده ایم و خداروشکر پاسخ داده است.

 

حضور مهدی دارابی خواننده در برنامه دورهمی

مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند و مهران مدیری در دورهمی

 

مهران مدیری در اینبخش از گفت و گو درمورد انتخاب اسم گروه هوروش بند گفت :

هوروش بند دو آدم مهم دارد یکی مهدی دارابی و دیگری مسعود جهانی تنظیم کننده این گروه که امشب نتوانستند به این برنامه بیایند.

 

مجله تالاب : اما درمورد انتخاب اسم هوروش بند باید بگویم که این دو نفر برای انتخاب اسم گروهشان سراغ اینترنت رفتند و به دنبال یک اسم میگشتند که هوروش را دیدند و برای اسم گروهشان انتخاب کردند اما بعد ها متوجه شدند که اسم اصلی هور وش بوده اما با همان اسم هوروش بند به کارشان ادامه دادند.

 

خواننده هوروش بند درمورد دوستی با مسعود جهانی گفت:

من از روزی که با مسعود جهانی دوست شدم, کارم رونق بیشتری گرفت .
من از مسعود خیلی چیزها یاد گرفتم و تابحال در جهان کسی را مانند مسعود ندیده ام و بودن درکنار مسعود جهانی برای من سربلندي است.

 

حضور مهدی دارابی خواننده در برنامه دورهمی

 

مهدی دارابی و مهران مدیری

در اینبخش از برنامه مهدی دارابی قطعه اي از موسیقی سنتی رابه صورت زنده در برنامه اجرا کرد.

 

مهدی دارابی درمورد فضای موسیقی امروز گفت :فضای امروز موسیقی ما فضای بسیار رقابتی است و به علت وجود تعداد زیادی خواننده خوب باید برای رسیدن به هدف جنگید .

 

من سختیهای زیادی در زندگی کشیدم تا به هدفم برسم و دوست دارم پیشرفت کنم چون درجا زدن را دوست ندارم.

 

دربخش هاي پایانی برنامه مهدی دارابی از بیکاری بعنوان مهمترین معضل اجتماعی یاد کرد و از استرس زیادی که در نخستین کنسرتش در کیش داشت صحبت کرد ودر انتها عینکی راکه همه ی وی را با آن می شناختند و علاقه زیادی به آن داشت به موزه برنامه دورهمی اهدا کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت