همسر علی نصیریان درگذشت | علت مرگ همسر علی نصیریان

مجموعه : اخبار چهره ها
همسر علی نصیریان درگذشت | علت مرگ همسر علی نصیریان

همسر علی نصیریان درگذشت

61 سال زندگی مشترک علی نصیریان با همسرش فاطمه بیات نشان از عشق و محبت در زندگی ان دو بوده است و مطمئنا تحمل از دست رفتن همسر برای آقای علی نصریان بسیار سنگین است.

 

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در غم از دست دادن همسرش به سوگ نشست. علی نصیریان متولد 15 بهمن 1313 در تهران به دنیا آمد ؛ میزان تحصیلات وی: فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی که با الگوی درسی کنسرواتوار هنرهای دراماتیک پاریس در ایران راه اندازی شده بود می باشد و نشان درجه 1 هنری معادل دکترا را دارد.

 

همسر علی نصیریان درگذشت | علت مرگ همسر علی نصیریان

ازدواج و همسر علی نصریان

استاد علی نصیریان درسال 1336 هم زمان با استخدام خود با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد، این ازدواج به‌ صورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد ؛ ثمره این ازدواج سه پسر می باشد که همگی بيرون از کشور زندگی میکنند.

 

علت مرگ همسر علی نصیریان

همسر علی نصیریان خانم فاطمه بیات همسر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درگذشت. برگزارکنندگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، با ابراز تاسف از درگذشت همسر نصیریان، این ضایعه رابه بازیگر سرشناس سینمای کشور ایران تسلیت گفته‌اند و برای او، دراین غم بزرگ، صبر و شکیبایی آرزو کرده‌اند.

همسر علی نصیریان درگذشت | علت مرگ همسر علی نصیریان

ازدواج علی نصیریان و همسرش

استاد علی نصیریان درسال 1336هم زمان با استخدام خود با فاطمه بیات همسرش ازدواج گرد. به گفته نصیریان این ازدواج به‌صورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شده بود. ثمره این ازدواج سه پسر می‌باشد که همگی بيرون از کشور زندگی میکنند. آخرین گفت و گو «فاطمه بیات« رابا یکی از رسانه ها در زیر می‌خوانید:

 

سکته دلیل اصلی فوت همسر علی نصریان

چندی پیش سکته کردم اما خدا را شکر همین حالا حالم بهتر است البته حرکت کردن کمی برایم دشوار است اما به طورکلی شرایط مطلوبی دارم. بیات با اشاره به چگونگی آشنایی اش با “علی نصیریان” و داستان ازدواجشان تصریح کرد: بطور دقیق به خاطر ندارم اما سال 1336 یا 1337 بود که توسط یکی از اقوام دور به علی نصیریان معرفی شدم.

 

وی ادامه داد: در ابتدای آشنایی همراه با خانواده اطلاع نداشتیم که نصیریان در کدام بخش از وزارت ارشاد کار میکند اما بطور کلی شخصیت اداری وی برای ما خوشایند بود.

 

بیات یادآور شد: پس از این‌که آشنایی مان بیشتر شد با جزئیات بیشتری ازکار نصیریان آشنا شدم. زمانی که ازدواج کردیم هیچ چیزی نداشتیم و برعکس همین حالا که سطح توقعات بالا رفته ؛ با همان شرایط زندگی خوبی را شروع کردیم.

 

وی همچنین اظهار کرد: “علی نصیریان” در ابتدا تمایل داشت که من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما به مرور و با حضور بچه ها در زندگی مان شرایط  اینگونه رقم خورد که درمنزل باشم.

 

همسر علی نصیریان درگذشت | علت مرگ همسر علی نصیریان

همسر استاد علی نصیریان

همسر استاد “علی نصیریان” افزود: ما ۳ پسر داریم و ۴ نوه که درخارج از ایران زندگی می‌کنند اما اخیرا موفق شدیم پسرکوچکمان رابه ایران بیاوریم و از این جهت خوشحالیم که او درهمین کشور و در کنار ما زندگی می‌کند.

 

وی با اشاره  به فعالیت فعلی استاد “علی نصیریان” گفت: اخیرا پیشنهادهایی به “علی نصیریان” ارائه شده که انها را قبول نکرده و دلیل خودرا این موضوع ذکر می‌کند که نقش هاي‌ پیشنهادی به شخصیت فیزیکی من نمی‌خورد و باید باهم تناسب داشته باشد.

 

بیات همچنین گفت: “علی نصیریان” هیچوقت از این شاخه به ان شاخه نپرید و باوجود این‌که با سفرهایی که به بيرون از کشور برای دیدار فرزندانمان داشتیم و اصرارهایی  که از جانب بچه ها برای ماندن ما در خارج از ایران صورت گرفت نصیریان قبول نکرد و بر این نکته تأکید که من یک هنرمند ایرانی هستم، عاشق آب و خاک سرزمینم هستم و دوست دارم درایران باشم.

 

فاطمه بیات همچنین خاطرنشان کرد:

ما خیلی ثروتمند نیستیم اما خدا را شکر طی این سال ها زندگی آرام و خوبی را سپری کردیم. تصور میکنم ازدواج هایي که با حضور و آگاهی خانواده ها انجام شود از استحکام و بقای بیشتری برخوردار است همانگونه که نمونه ان را در ازدواج خودم ونصیریان مشاهده کردم و این موضوع دقیقا برخلاف شرایطی است که جوان ها تصمیم می‌گیرند پس از این‌که چند سال با یک دیگر در ارتباط بودند ازدواج کنند.

 

روحش شاد و یادش گرامی باد – اعضای تیم سایت تالاب غم بزرگ از دست رفتن همسر عزیز استاد علی نصیریان را تسلیت عرض میکند.

جدیدترین مطالب سایت