آیا فیلم پنج عصر با شبکه جم تی وی همکاری میکند ؟

مجموعه : اخبار چهره ها
آیا فیلم پنج عصر با شبکه جم تی وی همکاری میکند ؟

همکاری پنج عصر با جم تی وی 

فیلم سینمایی ساعت 5 عصر یکی از ساخته هاي مهران مدیری شایعاتی در مورد همکاری با شبکه جم تی وی گفته هایي شد ، آیا این اتفاق حقیقت دارد ؟ 

 

به گزارش تالاب روابط عمومی فیلم «ساعت پنج عصر» اعلام کرد: ما در آخرین هفته هاي پخش «ساعت پنج عصر» قرار داریم و طی بیش از دو ماه قبل که فیلم روی پرده بود، حمایت کاملی از سمت رسانه ها و به مخصوصاً صدا و سیما در قبال فیلم را شاهد بودیم که همین اقدامات هم خوشبختانه سبب شد تا فیلم به مرز 10 میلیارد فروش نزدیک شود.

 

در ادامه این متن آمده هست: در واقع ما هیچ نیازی به تبلیغات فیلم در شبکه هاي ماهواره اي نداشتیم و برنامه مذکور بدون اطلاع و هماهنگی ما از شبکه جم در حال پخش هست که یقیناً رضایتی به این حرکت نداریم و امیدواریم پخش آن به سرعت متوقف شود. این چالش رابه مسئولان وزارت ارشاد هم اعلام کرده ایم و امیدواریم تا در آخرین مقطع پخش هم حاشیه هاي منفی گریبانگیر فیلم نشود.

 

توقف موقت اکران «ساعت 5 عصر»

 

همینطور روابط عمومی این فیلم اعلام کرد: باوجود آنکه طبق اعلام شورای صنفی نمایش «ساعت پنج عصر» چون فیلمی کمدی قلمداد نمی‌شود و اکثر اثری اجتماعی هست، میتواند در ایام محرم به پخش خود ادامه دهد اما به احترام عزاداری سرور و سالار شهیدان تصمیم گرفتیم که زودتر از تعطیلات پنج روزه سینماها پخش فیلم را متوقف کنیم. باوجود آنکه سینماها به مناسبت دهه اول محرم از جمعه به مدت پنج روز تعطیل خواهند بود، ما نمایش فیلم را از چهارشنبه همین هفته، پنجم مهرماه متوقف خواهیم کرد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده هست: آغاز مجدد پخش هم بعد از مراسم عزاداری و از چهارشنبه هفته آینده «12 مهرماه» خواهد بودو طبق برنامه ریزی ها فیلم ساعت پنج عصر از چهارشنبه هفته آینده در پردیس هاي کوروش و مگامال ودر سانس هاي بی مشابه تهران ودر سینماهای شهرستانها به پخش خود ادامه خواهد داد.

 

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» داستان یک روز مهرداد پرهام «سیامک انصاری» وکیل دادگستری هست که باید برای پرداخت قسط بانکی تا راس ساعت 5 خود رابه شعبه بانک برساند و منزل اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد ودر این میان اتفاقات زیادی برای او می‌افتد که روال داستان را شکل میدهد و هر کدام نشانگر معضلات اجتماعی و نابهنجاری‌هایي هست که هر روزه ما با انها سر و کار داریم.

 

سیامک انصاری، مهران مدیری، آزاده صمدی، نگین معتضدی، امیر جعفری، رسول نجفیان، پانته آ سیروس بازیگران ایم فیلم سینمایی میباشند.

 

ساعت 5 عصر در اولین روز پخش بیش از 700 میلیون تومان فروش داشت ودر کمتر از یک هفته، به عدد 2میلیارد و 300 میلیون تومان در جدول فروش فیلم‌هاي در حال پخش رسید. پس از 8 هفته پخش، مجموع فروش این فیلم به 10 میلیارد تومان اعلام شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت