الناز حبیبی در تصادف فوت نکرده است!

مجموعه : اخبار چهره ها
الناز حبیبی در تصادف فوت نکرده است!

الناز حبیبی در تصادف فوت نکرده است! خبر مربوط به چهره های مطرح زود دست به دست می چرخد و به همه می رسد اما برخی از اخبار بسیار آزاردهنده هستند.

 

خبری که از فوت ناگهانی الناز حبیبی میداد،اما این شایعه که منشا آن شبکه های اجتماعی و گروه هایی چند صد نفره که با هدف تخریب و یا برای بدست آوردن چند لایک بیشر انتشار میابد هر چند یکبار براحتی عده ای را میکشند و حتی براسش عکس بعد از فوت هم درست میکنند !

 

الناز حبیبی در تصادف فوت نکرده است!

 

با انتشار خبر کذب فوت این بازیگر محبوب و دوست داشتنی موجی از نگرانی در بین هواداران و جامعه هنری پدید آمد .الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم به این خبر واکنش نشان داد.

 

الناز حبیبی در تصادف فوت نکرده است!

 

واقعا نمی دانم سرمنشا این خبر از کجا آب می خورد

این بازیگر  تلویزیون گفت: واقعا نمی دانم انتشار خبر دروغین فوت هنرمندان برای شایعه پردازان چه لذتی دارد.الناز حبیبی بازیگر تلویزیون در ارتباط با شایعه تصادف و فوت خود، اظهار داشت: واقعا نمی دانم سرمنشا این خبرهای دروغین از کجا آب می خورد یا چه نفع و سودی از انتشار این اخبار نصیب شایعه پردازان می شود.

 

وی در ادامه اضافه کرد: دوستان و همکارانم از ساعت ۴ صبح جویای احوالم هستند، از زمان انتشار این خبر اوضاع روحی خانواده من در خارج از کشور بهم ریخته است، واقعا متوجه این موضوع نمی شوم که شایعه فوت هنرمندان چه لذتی دارد. امیدوارم که دیگر چنین اخبار کذبی انتشار پیدا نکند

 

ساعد سهیلی در کنار ابوالفضل پورعرب (عکس)

آزاده نامداری از زندگی پرحاشیه می گوید!

عکس بامزه و دیدنی از دختر زیبای بنیامین در خواب راحت

 

جدیدترین مطالب سایت