عکس های کمتر دیده شده از کودکی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

عکس های کمتر دیده شده از کودکی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

اخبار و حواشی مربوط بـه زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان همیشه برای ما ایرانی ها جذاب بوده و هست و حتماً برایتان جالب اسـت کـه عکس هایي از کودکی بازیگران و هنرمندان را ببینید و با عکس فعلی او مقایسه کنید. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از عکس هاي‌ کودکی بازیگران را منتشر کرده ایم.

 

عکس های کودکی بازیگران 

یکی از مهم‌ترین خاطرات انسان عکسهایی اسـت کـه از دوران کودکی و خردسالی خود دارد. عکسهایی کـه خاطرات بسیاری در آن ها نهفته اسـت. صورت بسیاری از انسانها با گذر زمان تغییرات زیادی نمی‌کند و با مشاهده تصاویر کودکی بـه اسانی میتوان آن ها را تشخیص داد. هنرمندان هستند کـه تفاوت زیادی با چهره کودکی خود ندارند و با گذشت سال ها میتوان شباهت بسیاری در عکس هاي کودکی و بزرگسالی آن ها پیدا کرد.

 

1. عکس کودکی علی شادمان

عکس کودکی علی شادمان

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد کـه در دبیرستان تجربی خوانده و از ۱۰ سالگی جلوی دوربین می باشد و حالا از علاقمندان عکاسی اسـت.

 

محمد علی شادمان به عنوان فرزند اول خانواده در شهر ایلام بـه دنیا آمده اسـت. پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش «بتول رشنوادی» معلم علوم اسـت و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

 


مطالب مشابه: زیباترین زنان بازیگر ایرانی در سال 1403


 

2. عکس کودکی لاله و ستاره اسکندری

عکس کودکی لاله و ستاره اسکندری

ستاره اسکندری متولد 25 خرداد 1352 در تربت حیدریه خراسان ؛ بازیگر اسـت. دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد می باشد کـه فعالیت خودرا از تئاتر شروع کرد و سال 1385 با نقش نرگس در تلویزیون بـه شهرت رسید.

 

ستاره اسکندری به عنوان فرزند دوم از پدری اهل کاشمر و مادری اهل تربیت حیدریه بـه دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد. خواهرانش سارا «گریمور» و لاله «بازیگر» می باشد ؛ روزبه برادر کوچکش در تورنتو کانادا زندگی میکند و سیامک تحصیلکرده دانشکده هنرهای زیبا می‌باشد

 

لاله اسکندری متولد 30 آذر 1354 در تربت حیدریه خراسان ؛ بازیگر اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد کـه از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار موزاییک کاری ! هم انجام میدهد

 

لاله به عنوان فرزند سوم بـه دنیا آمد ؛ یک برادر و یک خواهر بزرگ‌تر و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد ؛ پدرش اهل کاشمر و مادرش اهل تربیت حیدریه می باشد. برادر بزرگ اش سیامک «تحصیلکرده هنرهای زیبا» و خواهر بزرگ اش ستاره «بازیگر» و خواهر کوچکتر اش سارا «گریمور» و برادر کوچک اش «ساکن کانادا» اسـت.

 

3. عکس کودکی رضا یزدانی

عکس کودکی رضا یزدانی

رضا یزدانی متولد 24 مهر 1352 در تهران خواننده ؛ آهنگساز و هنرپیشه می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ اسـت و مدتی دروازه بان فوتبال بودو یک دوره هم بورت تجربی دندان دکتری میکرد. پدرم دندان دکتر بود بـه همین دلیل تحصیلات درخانواده حرف اول را می زد اما من بشدت از درس و مدرسه فراری بودم و سعی می‌کردم بـه علاقه ام بپردازم.

 

4. عکس کودکی مهدی پاکدل

عکس کودکی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ؛ بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد کـه درکنار بازیگری ؛ خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد.

 

5. عکس کودکی بهنوش طباطبایی

عکس کودکی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می‌باشد کـه در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» بـه شهرت رسید. او حالا بیشتر به عنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور تدریس میکند.

 

بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران به عنوان فرزند دوم خانواده بـه دنیا آمد، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد

 

6. عکس کودکی محمدرضا گلزار

عکس کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد کـه از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. او با 177 سانتی متر قد و 88 کیلو گرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

 

محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی بـه دنیا آمده اسـت، میگوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می‌باشد. دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده اسـت.

 

7. عکس مهراوه شریفی نیا

عکس مهراوه شریفی نیا

کودکی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران، بازیگر و نوازنده اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می‌باشد کـه از 8 سالگی وارد بازیگری شد و حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه و نوازنده حرفه اي پیانو اسـت. مهراوه شریفی نیا «Mehraveh Sharifinia» نخستین فرزند محمدرضا شریفی نیا «اصالتا تهرانی» و آزیتا حاجیان «اصالتا ملایری» می‌باشد کـه هردو بازیگر می باشند.

 

8. عکس کودکی ملیکا شریفی نیا

عکس کودکی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران ؛ بازیگر اسـت. تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد کـه درکنار بازیگری ؛ عکاسی ؛ تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده و بـه همت پدرش، خانوادگی در سینما و تلویزیون حضور دارند

 

ملیکا شریفی نیا «Melika Sharifinia» به عنوان فرزند کوچکتر خانواده در شهر تهران بـه دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگ تر بنام مهراوه دارد. پدرش محمدرضا شریفی نیا «بازیگر و برنامه ریز» و مادرش آزیتا حاجیان «بازیگر و کارگردان تئاتر» اسـت.

 

9. عکس کودکی محمدرضا هدایتی

عکس کودکی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی متولد 24 اردیبهشت 1352 در چابهار زاهدان ؛ بازیگر و خواننده اسـت. فارغ التحصیل رشته تئاتر و سینما از دانشگاه سوره و جهاد دانشگاه می‌باشد کـه درکنار بازیگری صدای خوبی دارد ودر مجموعه کلاه قرمزی نیز صداپیشه اسـت. پدرش از بازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار اسـت او درسال چهارم ابتدایی با دیدن فیلم سناتور بـه همراه پسر خاله اش در سینما عاشق بازیگری شد.

 

10. عکس کودکی محمد علیزاده

عکس کودکی محمدی علیزاده

محمد علیزاده متولد 23 دی 1360 در کرج، خواننده اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته کشاورزی می‌باشد، سه سال پیاپی مقام اول قرائت قران را بدست آورد تا این کـه وارد عرصه موسیقی ترانه سرایی و آهنگسازی شد. در شهر اشتهارد کرج از پدر و مادر اهل میانه بـه دنیا آمد. دو خواهر دارد و میگوید تربیت و من خواهریام به طوری بود کـه وابستگی زیادی بـه خانواده داریم و همیشه با هم در ارتباطیم، پدرشان فرهنگی و معلم بازنشسته اسـت.

 


مطالب مشابه: پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام 2024


 

11. عکس کودکی حمید گودرزی

عکس کودکی حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد 2 آذر 1356 در بروجرد ؛ بازیگر و مجری تلویزیون اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد کـه تابحال سه بار عاشق شده و دو بار ازدواج کرده کـه یکی از انها بـه طلاق ختم شده اسـت. حمید گودرزی «Hamid Goudarzi» دریک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، اصالتا لر می باشد و پدرش تاجر بوده و با مادر خانه دارش 14 سال اختلاف سن دارد.

 

12. عکس کودکی حامد بهداد

عکس کودکی حامد بهداد

عکس کودکی بازیگران مشهور ایرانی

 

حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 در مشهد، بازیگر و نوازنده اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد کـه از یک شرکت تبلیغاتی شروع به کار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد. حامد بهداد در تهران بـه دنیا آمده اما بخاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده شهر نیشابور می‌باشد و بـه شدت بـه خراسان و مردمش تعصب دارد. بعد از ورشکستگی پدر کـه اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند.

 

13. عکس کودکی هومن سیدی

عکس کودکی همون سیدی

هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت؛ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس اسـت. فارغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد کـه با ساخت فیلم شروع کرد سپس در عرصه بازیگری درخشید و از دو تجربه زندگی زناشویی خود تنها یک فرزند دختر دارد.

 

هومن سیدی «Houman Seyyedi» فرزند دوم یک خانواده رشتی با چهار فرزند اسـت کـه دو برادرش «حامد» و «هامون» و خواهرش «هیلدا» نام دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته بانک کشاورزی اسـت.

 

14. عکس کودکی سحر دولتشاهی

عکس کودکی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران، بازیگر و مجری سابق اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می‌باشد کـه از تئاتر فعالیت هنری خودرا آغاز کرد. مادرش «فرشته عدل» نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش «فضلی» مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین آلات می‌باشد. یک برادر بنام «روزبه» و یک خواهر «نسیم» دارد کـه هردو ساکن خارج کشور هستند.

 

15. عکس کودکی جواد رضویان

عکس کودکی جواد رضویان

سید جواد رضویان متولد 6 مرداد 1353 در قم ؛ بازیگر کارگردان و خواننده می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی می‌باشد کـه از 20 سالگی فعالیت خودرا آغاز کرد ؛ پدرش اهل قم و مادرش اصالتا یزدی می‌باشد و دخترش یامین نام دارد.

 

16. عکس کودکی حسام نواب صفوی

عکس کودکی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی متولد 22 شهریور 1353 در تهران ؛ بازیگر وکیل اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و لیسانس حقوق و جزا از دانشگاه تهران می‌باشد و دوره دیده موسیقی و بازیگری در آمریکا اسـت.

 

سید حسام الدین نواب صفوی ؛ در محله میرداماد تهران به دنیا آمد ؛ پدرش قاضی دادگستری بوده کـه بعد از بازنشستگی مشغول وکالت تا این کـه سال 88 درگذشت. سه برادر بنام هاي‌ هومن ؛ حسین و حسن دارد کـه دو نفر آن ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کند و عمویش اسماعیل نواب صفا نیز ترانه سرا می‌باشد.

 

17. عکس کودکی ترلان پروانه

عکس کودکی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز ؛ بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک می‌باشد کـه از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت و حالا درکنار علاقه خود بـه رقص باله ؛ بازیگری هم می‌کند. پدرش مهندس و مادر پریسا فروغی خانه دار علاقمند بـه بازیگریست و تنها یک بنام عرفان دارد کـه از خودش 2.5 سال بزرگ تر اسـت.

 

18. عکس کودکی ستاره پسیانی

عکس کودکی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد 17 شهریور 1364 در تهران ؛ بازیگر جلوی دوربین و تئاتر اسـت. دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌باشد کـه از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد و حالا شرایط خاصی برای ازدواج دارد. ستاره دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی هردو از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر اسـت و تنها یک برادر بنام خسرو دارد و مادربزرگش مرحوم خانم جمیله شیخی هم از بازیگران بنام ایران بود.

 

19. عکس کودکی فرزاد فرزین

عکس کودکی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ؛ خواننده آهنگساز و بازیگر اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد کـه از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا درکنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده اسـت. پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد کـه سابقه ریاست هم دارد ؛ فرزاد تنها یک خواهر بزرگ تر از خود بنام نیلوفر دارد.

 

20. عکس کودکی بهرام رادان

عکس کودکی بهرام رادان

 

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد کـه از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا این کـه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد. بهرام رادان «Bahram Radan» در شهر تهران به عنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری بـه دنیا آمده اسـت، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و 2 خواهر و 1 برادر دارد. مادرش خانه دار و پدرش سرهنگ بازنشسته رژیم پهلوی قبل از انقلاب می باشد.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی جلال رشیدی نماینده مجلس + سوابق کاری


 

در پایان

تماشای عکس هاي‌ قدیمی و خاطره انگیز چهره ها بـه خصوص تصاویری از دوران کودکی شان، همواره برای طرفداران و علاقمندان آن ها جذاب می باشد، از این رو ما دراین قسمت، تصاویر متعددی از کودکی افراد شناخته شده و مشهور جمع آوری کرده ایم کـه ملاحظه می‌کنید.

جدیدترین مطالب سایت