پوشش جالب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها (عکس)

پوشش جالب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها (عکس)

سحر دولتشاهی با تیپ جذاب و زیبا در مهمانی در تایلند

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور و محبوب کشورمان با این تیپ جذاب و متفاوت در مهمانی کشور تایلند حضور یافت.

 

به گزارش تالاب، در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با تیپی غیرمتعارف ظاهر شد!

 

بنابراین گزارش، به دنبال ارتباطات فرهنگی هنرمندان دو کشور« ایران» و «تایلند» که نشست قبلی شان در تالار وحدت برگزار شده بود، جمعی از بازیگران، عکاسان و خوانندگان ایرانی با حضور در کشور تایلند ضمن ارتباط با فعالان فرهنگی و هنرمندان این کشور از جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم تایلندی ها با خبر شدند!

 

در این برنامه تماماً فرهنگی که تایلندی ها کوشیدند تا سنت ها و باورهای خود را با هنرمندان ایرانی در میان بگذارند، «سحر دولتشاهی» بازیگر ایرانی با لباسی در جمع تایلندی ها حاضر شد که هیچ نشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد!

 

«سحر دولتشاهی» پیش از این در جشنواره های بین المللی نیز با همین سبک پوشش حضور پیدا کرد و موجب تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت تا جایی که برخی نوشتند وی در اثر شدت عجله برای حضور در جشنواره، «پرده هتل» را از جا در آورده و به تن کرده است!

پوشش جالب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها (عکس)

تیپ جذاب سحر دولت شاهی در تایلند

 

این بازیگر که در سبک جدید ابداعی لباس پوشیدن خود از پوشش کلاهی کوچک بجای روسری یا مقنعه استفاده می کرده، بی توجه به اینکه نماینده فرهنگ ایران اسلامی است در مجامع بین المللی حضور می یابد.

 

گفتنی است هنرمندان تایلندی در پوششی کاملا ساده و رسمی و حتی در شرایطی که هیچ حجابی ندارند، بدون هر گونه جلب توجه در تصاویر حضور داشته و سنت های دیرین کشور خود را برای هنرمندان ایرانی به نمایش درآوردند، اما هنرمند ایرانی که انتظار می رفت همه شکوه فرهنگ کشورش را به تایلند عرضه کند، با لباس ابداعی غربی وارد این کشور شد.

 

جدیدترین مطالب سایت