اعتراضات شدید مردمی به دختر برهنه نخست وزیر نیوزیلند

اعتراضات شدید مردمی به دختر برهنه نخست وزیر نیوزیلند

عکس های لو رفته دختر لخت نخست وزیر

اعتراضات شدید مردمی به دلیل انتشار عکسهای برهنه دختر نخست وزیر نیوزیلند خبرساز شد. مردم استفانی کی، دختر ۲۰ ساله “جان کی”، نخست وزیر کنونی نیوزیلند در نمایشگاهی در فرانسه اقدام به انتشار عکسهای لخت و مستهجن از خود کرده است.

 

به گزارش تالاب در حالی که تمامی سیاستمداران وابسته به دولت انگلستان مرکزی از جمله نیوزیلند همواره بر حفظ حریم شخصی خانواده سیاسیون این کشورها تاکید دارند ،‌ اکنون انتشار عکسهایی از دختر نخست وزیر نیوزیلند موجی از اعتراضات را در کشور های انگلیسی زبان در پی داشته است.

 

روزنامه دیلی میل انگلستان با انتشار این عکسهای مستهجن از دختر ۲۰ ساله جان کی ، به شدت این اقدام صورت گرفته را زیر سوال برده و این اقدام را رفتاری ناشایست و خارج از شأن دختر یک نخست وزیر عنوان کرده است.

اعتراضات شدید مردمی به دختر برهنه نخست وزیر نیوزیلند

عکسهای لختی از دختر مشهور

 

همچنین سایت تالاب دراین باره مینویسد: اخیرا عکس هایي از ” استفانی کی “دختر ۲۰ ساله نخست وزیر نیوزلند منتشر شده است که باعث حرف و حدیثهای زیادی پیرامون وی شد. او که در تمام این عکسهای تقریباً تبلیغاتی برهنه دیده می‌شود با انتشار انها باعث دردسر و انتقاد خود و پدر سیاستمدارش شد.

 

تالاب به نقل از بیوتی نیوز نوشت: این دختر ۲۰ ساله که فرزند ” جان کی” نخست وزیر نیوزلند است در دانشگاه هنرهای زیبای پاریس مشغول تحصیل است و می‌گوید این عکسهای را برای شرکت در نمایشگاهی در هفته طراحی که ماه آینده در پاریس برگزار می‌شود تهیه کرده است.

اعتراضات شدید مردمی به دختر برهنه نخست وزیر نیوزیلند

اکثر روزنامه نگاران و سیاستمداران کشورش وی را مایه خجالت و یک دیوانه تمام عیار خطاب کرده اند و به رفتار او بعنوان فرزند یک سیاستمدار درجه یک و فرد سرشناس سیاسی در دنیا اعتراض کرده اند و گفته می‌شود جامعه نیوزلند در شوک بزرگی به سر می‌برد.

 

عکاسی که این عکسهای را از او گرفته است می گوید او دختر با استعدادی است اما بدون توجه به پیش زمینه خانوادگی اش دست بکار احمقانه اي زده است اما او خودرا برای شنیدن این اعتراضات آماده کرده بود.او معتقد است مردم کشورش باید به او بعنوان یک هنرمند نگاه کنند و کار وی را از دید هنری نقد و بررسی کنند . او اصرار دارد که زندگی هنری اش باید از زندگی خصوصی او جدا باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

جدیدترین مطالب سایت