50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی : همه ی راه هایي کـه زوج ها می‌توانند باهم استرس را از بین ببرند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب، پنجاه ایده تایید شده توسط متخصصان روابط را برای کاهش سطح استرس با فرد مورد علاقه خود در جهان را پیدا کنید. 

 

راه هایی برای کاهش استرس زوج ها

بـه ناچار، زندگی استرس زا می شود. البته، داشتن یک زمان مناسب برای تنهایی یکی از بهترین راه‌ها برای احساس عاقل دوباره پس از یک روز یا هفته سخت اسـت. اما وقتی عضوی از یک جفت هستید، مهم اسـت کـه راه هایي برای باهم بودن و آرامش در همان زمان پیدا کنید. در این جا، پنجاه ایده تایید شده توسط متخصصان روابط را برای کاهش سطح استرس با فرد مورد علاقه خود در جهان پیدا کنید. 

 

بیشتر بخوانید: 7 روش قدم به قدم از خواستگاری تا ازدواج موفق

 

1. یک شام بدون تلفن میل کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

چه در خانه و چه دریک رستوران، یک وعده غذایی بدون تلفن همراه می تواند برای نگرش شـما معجزه کند. بـه نظر ساده میرسد، اما نمیتوانید تصور کنید کـه چه تعداد از مردم در هر قسمت از روز اجازه می‌دهند حواس پرتی تلفن هایشان را پرت کنند. “در طول یک شام آرام و عاشقانه با تلفن خاموش وصل شوید. عدم حواس پرتی باعث ایجاد مکالمه خوب و زمان باکیفیت می شود.” 

 

2. با هم در کلاس ورزش شرکت کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

بالا بردن ضربان قلب یک راه عالی برای آرامش اسـت و شرکت دریک کلاس راهی عالی برای القای نظم و انضباط اسـت. این برای زوج‌هایي کـه در تمام طول روز در خانه یا دریک ساعت کسل‌کننده 9 تا 5 هستند عالی اسـت. “فعال بودن یک کاهش دهنده استرس عالی اسـت و انجام فعالیت هاي‌ متوسط تا سریع نه تنها باعث جریان یافتن خون در هر دوی شـما می شود، بلکه خلق و خوی را برای فعالیت هاي‌ صمیمی تر بعدا کاهش می دهد.”

 

3. یک جشن را در محل اختراع کنید

سالگردها، تولدها، نخستین باری کـه بوسید، تبلیغات – بیرون بروید و شامپاین باز کنید. چون چه کسی جشن گرفتن را دوست ندارد؟ تعطیلاتی بـه نام چهارشنبه روز در محل ایجاد کنید و ان رابا شامپاین و تاکو جشن بگیرید! 

 

4. جریان خود را روشن کنید

یوگا ذاتا آرامش بخش اسـت. پس چرا باهم امتحانش نکنیم؟ بـه یک کلاس بروید یا اگر میدانید دارید چه کار می‌کنید، تشک هاي‌ خودرا در خانه بچینید!

 

5. برای همگام سازی مکالمه داشته باشید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

بهترین راه برای انجام کاری آرامش بخش بـه عنوان یک زوج این اسـت کـه مطمئن شوید این فعالیتی اسـت کـه برای هر دوی شـما آرامش بخش اسـت. «برنامه‌ریزی یک شب برای تماشای غروب خورشید ممکن اسـت برای یک زوج عالی باشد، اما برای زوج دیگر دیوانه‌کننده باشد».

 

پس از نشستن پشت میز در تمام هفته، یک زوج ممکن اسـت نشاط‌بخش‌ترین فعالیتی را پیدا کنند کـه باعث ایجاد پیوند و آرامش آن ها می شود، بازی راکت بال یا پیاده‌روی طولانی اسـت. 

 

6. یک کلوپ کمدی را بزنید

افزودن خنده بـه زندگی شـما بـه اندازه رژیم غذایی و تغذیه مهم اسـت. خنده یک پادزهر قوی برای استرس، درد و درگیری اسـت. خنده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، کالری می سوزاند و باعث تحریک اندورفین می شود. فقط شوخی هاي‌ کوبشی ساده باید کار را انجام دهند.” 

 

7. شب بازی!

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

بازی انتخابی شـما هر چه باشد، پشت سر گذاشتن و صرف چند ساعت باهم بازی کردن، راهی سرگرم کننده برای برقراری ارتباط و فراموش کردن استرس هاي‌ روزمره اسـت.

 

8. هر چیزی را برای اولین بار امتحان کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

کاری را انجام دهید کـه هیچ کدام از شـما در ان مهارت خاصی ندارید. “این بـه شـما دیدگاه متفاوتی نسبت بـه یک دیگر می دهد و فرصتی برای مبتدی بودن درکنار هم می دهد. 

 

9. با هم یک کتاب سکسی بخوانید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

«یک کتاب جذاب انتخاب کنید و با همسرتان با صدای بلند بخوانید». این امر بـه ویژه زمانی بسیار مفید اسـت کـه یکی از طرفین توجه کلامی و عشق را دوست داشته باشد، اما شریک دیگر احساس کند در ارائه ان کمی ناکافی اسـت. حال نداشتن؟ هم می توانید یک کتاب را بخوانید و هم درباره ان بحث کنید، مثل باشگاه کتاب خودتان.

 

10. تماشای بینگ این ما هستیم

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

یا هر نمایش یا فیلم دل چسب دیگری.  این ممکن اسـت کمی احمقانه بـه نظر برسد، اما گاهی اوقات یک گریه خوب تمام چیزی اسـت کـه برای رهایی از استرس و درک انچه در زندگی مهم اسـت، نیاز دارید. 

 

11. یک Staycation بگیرید

در حالی کـه ممکن اسـت یک تعطیلات مجلل بهترین راه برای آرامش بـه نظر برسد، این همیشه ممکن نیست. پس چرا در عوض اقامت در اقامتگاه را امتحان نکنید؟ “بیشتر مردم از همه ی چیزهای زیبا در شهر خود استفاده نمی‌کنند.” دریک تعطیلات شبانه در حیاط خلوت خود، از ماجراجویی خلاص شوید و چیز جدیدی را امتحان کنید. 

 

12. یک بطری شراب عالی را به اشتراک بگذارید

دو نفر، نشستن درکنار یک دیگر، نوشیدن شراب «یا هر چیز دیگری» یک شکل عالی برای آرامش اسـت.

 

13. یک ماجراجویی کوچک داشته باشید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

این می تواند هر چیزی باشد، فقط مطمئن شوید کـه با جریان پیش میروید. ماجراجویی‌هاي‌ کوچک میتواند رفتن بـه یک محله جدید و امتحان کردن یک رستوران غیر معمول، قدم زدن در مسیری باشد کـه قبلاً نرفته‌اید، یا حتی برگزاری یک جشنواره فیلم در خانه. مشاور اگر بتوانید تنها برای چند ساعت نیاز بـه بودن در هر مکانی خاص را کنار بگذارید، امکانات بی پایان هستند.

 

14. تعامل اجتماعی داشه باشید

کمی تعامل اجتماعی یکی از بهترین راه‌ها برای آرامش اسـت – حتی اگر بـه عنوان یک زوج اینکار را انجام دهید. با ملاقات با دوستان خود دریک بار، رستوران یا پارک بـه جای دعوت از آن ها برای آمدن بـه خانه، فشار را از بین ببرید.

 

15. یک چرت پنهانی بگیرید

زمان را برای شارژ مجدد باهم بدزدید. نه تنها رازداری سطحی از هیجان و انتظار را افزایش می دهد، چرت کوتاه توصیه شده «20 تا 30 دقیقه» برای التیام هوشیاری، خلق و خو، حافظه و عملکرد مفید اسـت. 

 

16. برای زمان “شما” برنامه ریزی کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

اگر آرامش داشته باشید، و سپس خود بهتری رابا دیگری کنار هم بیاورید و بـه آرامش انها کمک کنید. “این بـه معنای این اسـت کـه مستقیماً از دفتر بـه خانه نروید. قبل از ورود بـه خانه کمی استراحت کنید تا با یک دوست نوشیدنی بنوشید، بـه باشگاه بروید، مدیتیشن کنید یا بـه پادکست گوش دهید. خیلی بیشتر خواهید شد. بودن در اطراف عالی اسـت.”

 

17. دراز بکشید و به یکدیگر گوش دهید

شاید بهترین کار باهم این باشد کـه بـه حرف‌هاي‌ یک دیگر گوش کنیم. “اجازه دادن بـه شریک زندگیتان برای رها کردن و بیرون ریختن هر چیزی کـه در وهله اول باعث شده او کار کند، گامی عالی برای حرکت رو بـه جلو در حالت آرامش کامل اسـت.

هر دوی شـما با حذف تمام تداخل‌هاي‌ بیرونی از سینه‌تان بـه شـما این امکان را می دهد کـه ان را پشت سر بگذارید و با افکار و گفتگوهای جدید تازه شروع کنید.” 

 

18. برو کمپینگ

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

“کوله اي ببند، بیرون برو و هوای تازه را تنفس کن.” “افرادی کـه از استرس، درد یا انرژی کم رنج میبرند، می‌توانند برای تجدید قوا و بهبودی بـه طبیعت برگردند. پیاده روی، کایاک سواری، یا پیاده روی ساده در مسیرهای پیاده روی، آرامش و وضوحی را بـه ارمغان می آورد کـه ما اغلب در شلوغی بـه ان دست نمییابیم.”

 

19. با هم حمام کنید

این یکی ممکن اسـت کلیشه اي باشد، اما ان را کمتر از واقعیت نمی‌کند. این نه تنها حسی اسـت، بلکه سرگرم کننده اسـت کـه وان رابا حباب یا بمب حمام آروماتراپی پر کنید و از خیساندن باهم لذت ببرید.

 

20. در طول روز در رختخواب بنشینید

پیش بروید و هوک بازی کنید، یا این را در آخر هفته امتحان کنید. “پنج آه عمیق بکشید و آرام باشید. صحبت در مورد انچه بـه شـما کمک کرده امروز احساس خوشبختی کنید، شروع کنید.” مطمئن شوید کـه بـه سمت یک دیگر می‌چرخید، تماس چشمی برقرار می‌کنید و لمس میکنید. احساس ارتباط می تواند منجر بـه عشق ورزی شود کـه برای تعداد زیادی از زوج ها آرامش بخش اسـت.

 

21. چیزی لوکس بخور

«پنیرهای منحط، سالامی، کراکر، بادام‌هاي‌ فانتزی، و شرابی کـه طبق معمولً نمیخورید، انتخاب کنید. “چراغ ها را کم کنید، چند شمع روشن کنید، و کمی جاز جذاب بپوشید و فقط از تجربه حسی صدا و طعم با شریک زندگی خود لذت ببرید. این امر بـه خصوص اگر بـه یک شب قرار ملاقات نیاز باشد، زیرا بچه هاي‌ جوانی دارید، یا اگر شـما خیلی باهم در خانه نیستید.”

 

22. هر کاری را در طبیعت انجام دهید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

«چه در حال پیاده‌روی برگ‌ها را خرد کنید، چه دور یک آتش‌دان بنشینید یا در ساحل بادگیر شوید، جنبه‌هاي‌ حسی طبیعت و زمان باکیفیت بـه دور از همه ی فناوری‌ها ترمیم‌کننده اسـت».

 

23. در چشمان یکدیگر نگاه کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

بـه طور جدی. «رو در رو بنشینید، بـه سادگی پنج دقیقه بـه چشمان یک دیگر نگاه کنید. داشتن فضایی برای بودن با یک دیگر بدون صحبت کردن یا نگاه کردن بـه تلفن‌هایتان، طلایی اسـت.»

 

24. ماساژ زوجین را امتحان کنید

ماساژ پا یا ماساژ کل بدن با شریک زندگی خود روی میزی درکنار شـما، ارتباط و آرامش بخش اسـت. “اگر آب و هوا اجازه می دهد، ماساژ را در فضای باز انجام دهید، جایی کـه تجربه حسی دیگری را بـه ترکیب اضافه میکنید.” اگر یک ماساژ حرفه اي در بودجه نیست، این ایده رابا دادن ماساژ بـه یک دیگر انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: پیشنهاد هایی برای ازدواج موفق «مخصوص نامزدها»

 

25. قدم زدن

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

وقتی بـه استراحت فکر می کنیم، اغلب یک کاناپه دنج و نتفلیکس نخستین کسانی هستند کـه بـه ذهنمان می آیند، اما با پیاده‌روی باهم چیزهای زیادی می توان بـه دست آورد. “بودن در طبیعت بـه طور خودکار وضعیت شیمیایی ما را تغییر می دهد و می تواند تأثیر مثبتی بر خلق و خو داشته باشد.”

 

26. کوکتل امضای خود را بسازید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

بـه خصوص اگر هیچ یک از شـما یک بارمن متخصص نباشید. بازی با مواد مختلف، آزمایش طعم و مزه خلاقیت هاي‌ خود و لذت بردن از محصول نهایی برنده مطمئناً ذهن شـما را از استرس هاي‌ روزمره دور می کند.

 

27. بدون داشتن رابطه جنسی برهنه شوید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

لازم نیست کـه عاشقانه تماماً بـه رابطه جنسی باشد. تلویزیون را خاموش کنید، یک دیگر را ماساژ دهید و فقط ازبدن یک دیگر لذت ببرید.

 

28. محیط اطراف خود را تغییر دهید

یک مکان جدید و آرام می تواند ذهنیت شـما را کاملاً اصلاح کند. “اگر دریک اتاقک سفید گیر کرده‌اید، ان رابا یک پیش زمینه برگ سبز جای گزین کنید. یک طبقه پوشیده از اسباب بازی هاي‌ کودک شـما و کارهای انجام نشده؟ در مورد یک ساحل شنی کـه بـه آب آرامش بخش اقیانوس منتهی می شود؟” مهم نیست کجا باهم می‌روید، فقط بـه شرطی کـه با چیزی کـه روز بـه روز میبینید متفاوت باشد.

 

29. در همان زمان به رختخواب بروید

مطالعات اهمیت حضور در رخت خواب با شریک زندگی خودرا نشان می دهد. 75 درصد از زوج ها هم زمان بـه رخت خواب نمی‌روند. این امر صمیمیت و ارتباط را از آن ها سلب می کند. زوج هایي کـه هم زمان بـه رخت خواب نمی‌روند، زمان کمتری برای گفتگوهای جدی، فعالیت هاي‌ مشترک و رابطه جنسی دارند.

 

واقعیت این اسـت کـه زمان سپری شده در رخت خواب قبل از خواب می تواند آرامش بخش ترین باشد. در واقع، تحقیقات نشان می دهد کـه این زمان در آغوش گرفتن می تواند بـه زوج ها احساس تربیت و آرامش بیشتری بدهد.

 

30. یک کارگاه یا درمان ارتباطی را امتحان کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

مشاوره فقط برای مواقعی کـه مشکلات رابطه دارید نیست. «میخواهید واقعا خلاق باشید، و نه تنها مضطرب و آرام باشید، بلکه عمیق‌تر از همیشه باهم ارتباط برقرار کنید؟ بـه یک کارگاه مربیگری بروید». “کارگاه‌هاي‌ ارتباطی ما را وادار می کنند تا باهم ارتباط برقرار کنیم – توقف کنیم و سوالات بزرگ را بپرسیم و خودمان و یک دیگر را بـه شیوه‌اي جدید ببینیم.”

 

31. قبل از خواب صحبت کنید

حتی اگر روز پرمشغله‌اي داشته‌اید، باید بتوانید در چند دقیقه قبل از خواب صحبت کنید. فقط مطمئن شوید کـه مکالمه را روشن نگه دارید. دعوا را شروع نکنید یا تصمیمات بزرگ را درست قبل از خواب نگیرید.

 

در عوض، بـه نوبت صحبت کنید، علاقه واقعی نشان دهید، تفاهم برقرار کنید و سعی کنید نگرش “ما در برابر دیگران” را بیان کنید. بـه شریک زندگی خود اجازه دهید بداند کـه شـما دو نفر در اینکار باهم هستید – کـه شـما یک تیم هستید.”

 

32. به ساحل بروید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

وقتی در حال تماشای برخورد امواج هستید، احساس آرامش نداشته باشید، بنابر این اگر بـه ساحل دسترسی دارید، حتما باهم بـه آنجا بروید. پیاده‌روی با عزیزتان، دست در دست هم، دستور العمل نهایی برای آرامش اسـت.

 

33. شبح برای 48 ساعت

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

ما در عصری زندگی می کنیم کـه بیش از حد تحریک می شود، جایی کـه اکثر ما بـه ندرت فرصت قطع ارتباط با جامعه را داریم. زمان قطع ارتباط فرا رسیده اسـت. یک کیف زیپ‌کی بردارید، تلفن‌هایتان را در ان قرار دهید و با شریک زندگیتان در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید کـه شامل هیچ حواس‌پرتی و مکالمه‌هاي‌ قدیمی خوب نیست.

 

اگر نگران شرایط اضطراری در خانه هستید، هر چند ساعت یکبار قانون ممنوعیت تلفن خودرا زیر پا بگذارید. برای بررسی تماس هاي‌ از دست رفته یا پست هاي‌ صوتی اضطراری.

 

34. یک پازل انجام دهید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

گذراندن وقت با شریک زندگی خود کـه روی چیزی چالش برانگیز کار می کند – این یک چالش سرگرم کننده اسـت – می تواند بـه شـما کمک کند استرس روز را رها کنید. اگر معماهای سنتی مورد توجه شـما نیستند، جدول کلمات متقاطع را امتحان کنید.

 

35. با هم یک غذای معنادار بپزید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

از فست فود استراحت کنید و از همراهی یک دیگر با یک غذای خانگی لذت ببرید. “چه ان چیزی کـه در نخستین قرار خود خورده اید، چه یک وعده غذایی مورد علاقه کـه مدتی اسـت نخورده اید، چه چیز جدیدی کـه هر دوی آن ها بدشان نمی‌آید امتحان کنید، لبخندی ضروری بـه چهره هر دوی شـما خواهد آورد.”

 

36. دوش گرفتن

داشتن رابطه جنسی می تواند بـه زوج ها کمک کند تا آرامش پیدا کنند. بـه خصوص اگر مدتی اسـت اینکار را انجام نداده باشید.

 

37. مدیتیشن کنید

مدیتیشن برای آرامش، وضوح، و بسیاری چیزهای دیگر کـه آرامش و ذهنیت سالم ایجاد می کند، اعتبار دارد. “اگر چه اغلب بـه عنوان یک سرمایه گذاری انفرادی دیده می شود، اما می توان باهم برای ایجاد هماهنگی در رابطه شـما.”

 

38. به همنشینی زوج ها بروید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

«برای زوج‌هایي کـه نیاز بـه تزریق خاصی از ارتباط دارند، بـه همنشینی زوج‌ها بروید». “انبوهی از استراحت گاه هاي‌ مختلف وجوددارد کـه مطابق میل شـما باشد؛ استراحت هاي‌ معنوی، استراحت هاي‌ ماجراجویانه، استراحت هاي‌ عاشقانه – شـما نام ببرید، یکی برای شـما وجوددارد.”

 

این نه تنها می تواند بـه آرامش شـما کمک کند ودر رابطه خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید، بلکه در سفری مشابه با زوج هاي‌ دیگری نیز آشنا خواهید شد.

 

39. برای چیزی که هر دو می خواهید به خرید بروید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

چه یک خودرو جدید، یک قهوه‌ساز فانتزی یا تلویزیون بزرگ تر، مقداری بودجه کنار بگذارید و برای خرید چیزی انتخاب کنید کـه هر دوی شـما را خوشحال کند. 

 

40. رقصید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

کلاسی را امتحان کنید، باشگاهی را بزنید یا موسیقی را در خانه روشن کنید. رقص، مانند سایر اشکال ورزش، اندورفین ترشح می کند کـه احساس مثبتی در بدن شـما ایجاد میکند.

 

41. با هم به یک پادکست گوش دهید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

فقط بـه این دلیل کـه باهم مینشینید بـه این معنی نیست کـه باید صحبت کنید، ودر واقع، گاهی اوقات بهتر اسـت یک فعالیت آرامش‌بخشی را انتخاب کنید کـه هیچ یک از شـما وادار بـه صحبت کردن نباشد. پادکستی را انتخاب کنید کـه هردو بـه ان علاقه دارید، آسان باشید و از ان لذت ببرید.

 

42. یک روز اسپا داشته باشید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

ماساژ عالی اسـت، اما ماساژ، پدیکور، و صورت؟ حتی بهتر. یک روز کامل را دریک آبگرم محلی برنامه ریزی کنید و باهم نوازش کنید.

 

43. با سگ خود بازی کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

حیوانات بـه صاحبان خود عشق بی قید و شرط میدهند، بنابر این بیرون بردن سگ خود برای بازی کردن تجربه خوبی خواهد بود. حیوان خانگی خودت ندارید؟ از یکی از دوستان بپرسید کـه آیا می توانید ان روز را قرض کنید.

 

44. لیست سطل خود را بنویسید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

بنشینید و فهرست نهایی خودرا از فعالیت هایي کـه باید برای چند سال آینده انجام دهید ایجاد کنید. مکان‌هایي را کـه می خواهید سفر کنید، خوانندگانی کـه می خواهید در کنسرت‌ها ببینید، فستیوال‌هایي کـه می خواهید در ان شرکت کنید را درنظر بگیرید—هر چیزی کـه در مورد ان آرزو دارید و میتوانید باهم انجام دهید.

 

45. یک کلاس تمرینی را با هم امتحان کنید

ورزش کردن باهم روشی عالی برای آرام کردن اسـت، اما اگر میخواهید کاری کمی هیجان‌انگیزتر از ضربه زدن بـه تردمیل انجام دهید، کلاسی را امتحان کنید کـه هیچ‌یک از شـما قبلاً انجام نداده‌اید. چه اسپینینگ، چه کراس فیت یا آکرویوگا، گزینه ها بی پایان هستند.

 

46. بعد از کار استراحت کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

 

«در مطالعه‌اي انجام شده، زوج‌هاي‌ شاد احساس کردند کـه یکی از مهم ترین جنبه‌هاي‌ رابطه‌شان این اسـت کـه شریک زندگی‌شان کنارشان اسـت». “در مدت زمان کوتاهی کـه ما از زندگی کاری بـه زندگی خانگی گذر می کنیم – کفش هایمان را در می آوریم، لباس هاي‌ آسان خودرا میپوشیم – فرصتی برای رفع فشار از یک دیگر وجوددارد. گوش دادن فعال و ارتباط باز ضروری اسـت.”

 

47. به موسیقی گوش دهید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

در اتومبیل، در خانه، دریک کنسرت – مهم نیست. بـه چیزی کـه هردو دوست دارید گوش دهید و اجازه دهید موسیقی کار خودرا انجام دهد.

 

48. ستارگان

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

چه هوای بیرون سرد باشد و چه گرم، در آغوش گرفتن، ساکت بودن و تماشای ستاره‌هایي کـه در آسمان می‌درخشند میتواند بسیار آرامش بخش باشد. یک پتو و میان وعده بیاورید و فقط از همراهی یک دیگر لذت ببرید. گاهی اوقات، خوب اسـت کـه دریک محیط زیبا باهم باشیم و فقط سکوت کنیم.

 

49. یک باغ درست کنید

50 بهترین راه برای آرامش با شریک زندگی

آرامش با شریک زندگی

 

یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد کنید و یک باغ گیاهی سرپوشیده یا یک باغ سبزی در فضای باز رابا هم بچینید. تصمیم‌گیری در مورد این کـه چه چیزی رشد کنید، مراقبت از گیاهانتان، و فهمیدن این کـه چگونه چیزی را کـه پرورش داده‌اید بپزید، ساعت‌ها زمان اتصال بدون استرس را فراهم میکند.

 

50. هر چیزی که هنجار نیست

هر کاری کـه برای آرامش با شریک زندگی خود تصمیم می‌گیرید انجام دهید، مطمئن شوید کـه با آنچه همیشه انجام میدهید متفاوت اسـت. از روال عادی خود خارج شوید. چه در ساحل قدم بزنید یا بـه یک هتل عجیب‌وغریب بروید، شکستن روال برای رابطه شـما مهم اسـت. 

 

بیشتر بخوانید: ازدواج موفق برای چهل ساله ها

 

در پایان

موفقیت در ازدواج تنها در تامین مادیات خلاصه نمیشود . تحقیقات گویای این مطلب هستند کـه تمام افراد خانواده دریک زندگی مشترک سالم سعادتمند و کامل از مزایای ان بهره مند خواهند شد

جدیدترین مطالب سایت