اشتباهاتی که دختران مجرد مرتکب میشوند را بشناسید !!

اشتباهاتی که دختران مجرد مرتکب میشوند را بشناسید !!

اشتباهات دختران مجرد 

اشتباهاتی که ممکن است دختران مجرد در زندگی انجام دهند.

 

خطای شماره 1 : انها اجازه میدهند کار چندان ، طراوت و شادابی شان را از بین ببرد

به گزارش تالاب دختر خانم جذاب ، پیروز و شادابی را در نظر بگیرید که بخاطر کار چندان و کسل کننده ، دچار خستگی و فرسودگی زودتر از موعد میشود. حالا فرض کنید در این دوران این دختر خانم با فرد خوش قیافه ، تحصیل کرده و موجهی آشنا شود ، اما بدلیل کار چندان فکر تشکیل خانواده و ازدواج را از خود دور می‌کند. اما من بعنوان یک مشاور به شما میگویم این یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی هست که دختر خانم هاي مجرد انجام میدهند.

 

این خانم ها برای این که رد کردن درخواست های ازدواج شان را برای خود و دیگران معقول نشان می‌دهند سعی می‌کنند در فرد مورد نظر عیب و ایرادی پیدا کنند ، بدون این که به آن فرد شانس و فرصتی برای ابراز وجود بدهند. بعد از اینکار، خود را اکثر از قبل در کار غرق میکنند تا نسبت به موقعیت هاي پیش آمده شان دچار وسوسه نشوند.

 

اشتباه شماره 2 : آن ها فکر میکنند برای ازدواج کردن هیچ وقت دیر نیست

در فیلم مورد بحث ، جنیفر فکر می‌کرد همۀ وقت} برای عاشق شدن ، ازدواج و بچه دار شدن وقت دارد. اما اشتباه می‌کرد. این اشتباهی هست که خیلی از دختر خانم هاي مجرد انجام می دهند. در صورتیکه شاید تنها یک فرصت برای ازدواج درست ، عاشق شدن و … وجود داشته باشد.

 

این که خیلی از خانم ها تشکیل خانواده را به دوران 30سالگی یا 40 سالگی شان موکول می کنند خطای بزرگی است. اما اگر شما واقعا خواستار داشتن خانواده اي از آن خودتان هستید ، نباید عمده آن را به تاخیر بیندازید. برای اینکه شما باید صبر و حوصله کافی برای تعامل داشتن با همسر و فرزندان تان داشته باشید و اگر این امر را به دوران 30 سالگی تان به بعد موکول کنید دیگر حال و حوصله زمان جوانی تان را نخواهید داشت.

 

اشتباه شماره 3 : آنها مردان خوب را نادیده می گیرند

این موقعیت را بارها و بارها به چشم خود دیده ام ، خانم ها فکر می کنند دیگر هیچ مرد خوبی وجود ندارد . اما واقعیت اینجاست که مردان مفید همۀ جا وجود دارند. شاید انها به چشم شما عمده زیبا و معقول به نظر نمیرسند. اما سعی کنید به آن فرد مورد نظر فرصتی بدهید تا خودش را به شما نشان دهد.

 

شاید اینکار در حد یک حرکت کوچک مودبانه مثل باز کردن در برای شما باشد ، اما شما این فرصت را به وی بدهید. ذهن تان را از بدبینی و منفی نگری آزاد کنید. در اینصورت شما فرد مورد نظر و ایده آل خود را به طرف خود جذب خواهید کرد.

اشتباه شماره 4 : آنها به آسانی فرصت ها را از دست می دهند

بارها و بارها ، دیده ام که دختر خانم مجردی خواستار آشنایی با یک جوان سالم و معقولی شده است. اما همینکه این فرد برای آشنایی پا پیش می‌گذارد ، این دختر خانم راه دیگری را گزینش می‌کند. گرچه این رفتار کاملا طبیعی است. احتمالا این دختر خانم در آشنایی های قبلی اش موقعیت هایي سرشار از ناامیدی ،‌ رنج و ناراحتی را تجربه کرده است و در موقعیت اخیر نیز مثل قبل فکر می‌کند.

 

به هر حال ، اگر این دختر خانم بخواهد نتیجه اي متفاوت از این رابطه بدست بیاورد ، باید طرز فکر خود را تغییر دهد. شاید اینکار در ابتدا سخت و ناممکن به نظر برسد اما مطمئن باشید پیروز می‌شوید. اگر از داشتن این رابطه سالم احساس راحتی نکنید آن را از دست خواهید داد. پس سعی کنید از داشتن چنین رابطه مفید و سالمی لذت برده و احساس راحتی کنید.

 
به گزارش تالاب زمانیکه عشق را احساس کردید و نقش عشق را در زندگی شخصی و کاری تان را به چشم دیدید متوجه میشوید که در قبل چقدر به خود ظلم میکردید. اگر انتظار دارید رابطه اي سرشار از تفاهم و عاشقانه داشته باشید پس باید طرز فکر خود را تغییر دهید.
 
 
ابتدا اهداف ، انتظارات و باورهای خود را تغییر دهید و سپس از نتیجه تغییراتی که در ذهن تان بوجود آورده اید لذت ببرید.
جدیدترین مطالب سایت