نمونه عکس هایی که آقایان نباید در صفحه مجازی منتشر کنند

نمونه عکس هایی که آقایان نباید در صفحه مجازی منتشر کنند

چه عکس هایی نباید در اینستاگرام منتشر شود ؟

مردان و آقایان رتبه دوم در فعالیت شبکه هاي مجازی را دارند و باید دقت داشته باشند که با هر ژستی تصویر نگیرند .

 

به گزارش تالاب خیلی از افراد در شبکه هاي مجازی عکس هاي را از خود به اشتراک می گذارند که اینکار باعث می‌شود روی اعصاب خانم ها بروید ولی برعکس شما آقایان فکر می نمایید.

 

اینگونه کارها شما را محبوب می نماید و فالورهایتان شما را مورد تحسین خود قرار خواند داد بعضی از پست هایي که آقایان در شبکه هاي مجازی از خود به اشتراک می گذارند، روی اعصاب خانم هاست.

 

شاید آقایان فکر کنند که با این کارها میتوانند دل خانم ها را به دست آورند اما واقعیت خلاف این را اثبات میکند. در ادامه پست هایي راکه آقایان باید از به اشتراک گذاشتن انها بپرهیزند، برایتان آورده ایم.

 

فیگورهای باشگاهی

بله! همۀ متوجه شدند که شما به باشگاه می‌روید. اما بهتر نیست پس از اینکه فعالیت هایتان نتیجه داد و به وزن و تناسب اندام دلخواه خود رسیدید، این شادی را با دیگران شریک شوید؟ دلیلی ندارد که شما هر زمان که به باشگاه می‌روید عکسی از اندام خود را در معرض نمایش بگذارید.

 

دیگران آن قدر که شما شیفته خود هستید، شیفته شما نخواهند شد. به علاوه برای نشان دادن اندام تان لازم نیست که پیراهن خود را در آورید، دیگران از روی لباس هم می‌توانند میزان تلاش شما را درک کنند.

نمونه عکس هایی که آقایان نباید در صفحه مجازی منتشر کنند

عشق تان به شریک زندگی

حتی اگر دیگران اینکار را انجام می‌دهند، شما نباید اینکار را بکنید. همۀ ما آدمها روزهای خوشی را در کنار عزیزانمان می گذرانیم اما دلیلی ندارد که در هر میهمانی، سفر، رستوران یا حتی پیاده روی که می‌رویم تک تک لحظات خود را ثبت و آن ها را در شبکه هاي مجازی به نمایش بگذاریم.

 

بعضی ها نه تنها مدام عکس هاي عاشقانه خود را به اشتراک می گذارند بلکه زیر تصویر نیز برای شریک زندگی شان نامه فدایت شوم می‌نویسند. اگر چه اینستاگرام محدودیتی برای حروف قائل نیست اما نباید آن را با دفتر خاطرات و عاشقانه هاي خود اشتباه بگیریم.

نمونه عکس هایی که آقایان نباید در صفحه مجازی منتشر کنند

گزارش مسابقات ورزشی

همۀ در منزل تلویزیون و اینترنت دارند و در صورت علاقه میتوانند برنامه هاي خود را از آن طریق دنبال کنند. شما گزارشگر نیستید و لزومی ندارد که لحظه به لحظه بازی ورزشی مورد علاقه تان را در شبکه هاي مجازی به اشتراک بگذارید. بنابراین عصبانیت، شادی و هیجان خود را برای خودتان نگه دارید.

 

خودرو

آیا خودرو اخیر خریده اید یا که تغییراتی را به خودرو قبلی خود داده اید؟ اگر چه شما خوشحال و هیجان زده هستید اما آیا دیگران هم احساسی چون شما دارند؟ مطمئنا همۀ به زودی خبر خودرو دار شدن شما را می‌شنوند بنابراین بهتر هست که خودتان برای اینکار پیش قدم نشوید، در غیر این صورت دیگران شما را فردی مغرور می‌خوانند.

 

شکایت کردن

اگر شکل شکایت و بهانه گیری شما جنبه خنده دار دارد و دیگران را می خنداند، اشکالی ندارد که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید اما اگر امتحان خود را خراب کرده اید یا که از فرد مورد علاقه تان جواب رد شنیده اید، بهتر هست که غم و اندوه تان را برای خود نگه دارید و سعی کنید به جای آن دیگر این اشتباه را بار دیگر تکرار نکنید.

 

به خود بالیدن

هر فردی در زندگی خود چیزی برای افتخار کردن دارد. بعضی افراد به موبایل مدل بالایشان می نازند، بعضی دیگر به تحصیلات و… به اشتراک گذاشتن انچه برای شما با ارزش هست، بد نیست اما اگر در اینکار افراط شود، موجب آزار دیگران میشود. در این شرایط به جای اینکه دیگران را بیشتر به سمت خود جذب کنید، آن ها را از خود میرانید.

نمونه عکس هایی که آقایان نباید در صفحه مجازی منتشر کنند

غیرفعال بودن صفحه شخصی

این روزها بیشتر آدمها در شبکه هاي مجازی فعالیت دارند، بنابراین اگر شما نمی‌خواهید که جزو این دسته افراد باشید، بهتر هست که صفحه خود را به طور کامل ببندید.

 

در غیر این صورت صفحه اي که آخرین تصویر یا پست آن مربوط به 5 سال گذشته هست، انرژی مثبتی را به دیگران انتقال نخواهد داد.

 

منبع: تالاب

جدیدترین مطالب سایت