چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

رفتار درست یک زن 

 

هر خانومی حتماً می خواهد که رفتار نیکو و متشخص باشد اما واقعا چگونه یک خانوم متشخص و واقعی باشیم ؟ 

 

بانوی زیبا , برای برخی افراد رعایت اصول آداب و رفت و آمد دیگر قدیمی شده اما رفتار خوب و پسندیده هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر می‌خواهید تصویر خوبی از خودتان بعنوان یک بانو در جامعه داشته باشید باید بدانید که برخی کارها و رفتارها را نباید انجام بدهید چون جلوه خوبی بشما نمی‌دهد.

 

ما فهرستی از اشتباهات رفتاری آورده که یک زن واقعی هرگز نباید مرتکب این اشتباهات شود. سعی کنید همه ی این موارد را در ذهنت ان نگه دارید تا تصویر خوبی از خودتان بسازید.

 

استفاده از لباس ها و اکسسوری هاي تقلبی بی کیفیت

نیاز نیست همه ی پولتان را خرج لباسهای گرانقیمت و برند کنید. اما خریدن کپی هاي بی کیفیت و خیلی ارزان هم کار درستی نیست. پس اگر میخواهید ظاهر خوبی نداشته باشید دنبال اجناس بی کیفیت و تقلبی بروید. میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک هستند و هم باکیفیت.

 

برندهایی هم هستند که قیمت زیاد بالایی ندارند. شاید مشهور نباشند اما زیبا و باکیفیت هستند.

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک و هم باکیفیت هستند

 

اشتباهات مد

یک بانو واقعی هیچ وقت ژاکت خیلی گشاد یا شلوارک خیلی تنگ نمیپوشد چون میداند چطور لباس هایي مناسب استایل خودش انتخاب کند. هیچ وقت لباسهای گشاد بخاطر آسان بودنشان نمی‌پوشد، لباس هایش را باسلیقه و مناسب تیپ بدنش انتخاب میکند.

 

خمیده بودن

یکی از قوانین مهم برای خانمها داشتن یک ژست خوب است. وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را میکشید. حالت درست نشستن شاید در اوایل کمی سخت باشد اما بعد از مدت کوتاهی به درست نشستن و درست راه رفتن عادت میکنید.

 

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را می‌کشید

 

مراقب خود نبودن

یک زن واقعی همیشه مراقب خودش هست. ورزش میکند، برنامه خوراکی سالمی دارد، مراقب سلامت پوستش هست ودر صورت لزوم به دکتر مشاور مراجعه میکند.

 

آرایش زیاد

یک زن واقعی مراقب پوستش هست بهمین علت پوست خوبی دارد. آن همیشه زیباست حتی بدون آرایش.

 

رفتارهای عصبی

یک زن واقعی میداند چطوری عادت هاي عصبی خودرا بازرسی کند و هیچ وقت با بازی کردن با موها، تکان دادن پاها و هر رفتار دیگری که بی قراری اش را نشان میدهد ظاهرش را از بین نمی‌برد. هیچ وقت به چیزهای کوچک گیر ندهید. یک زن واقعی برای هر کاری وقت به اندازه کافی دارد.

 

تمام کردن ظرف سوپ

برای خوردن یک قاشق آخر ظرف سوپ باید ظرف را کج کنید. رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید. حتی اگر سوپ خیلی باشد بازهم نباید تا قاشق آخر را بخورید.

 

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید

 

بی ادبی و شایعه پراکنی

بی ادبی، شایعه پراکنی و ناله و شکایت کردن برای یک خانوم واقعی ممنوع است. و البته وقتش را هم با گوش دادن به شایعه پراکنی ها و ناله و شکایت هاي دیگران نمیکشد.

 

بلند سخن گفتن و بلند خندیدن

یک خانوم واقعی هنگام صحبت کردن مراقب تن صداش هست. بلند خندیدن و فریاد زدن و زبان توهین آمیز قابل پذیرش نیست. مخاطب شما چه مادربزرگ باشد، چه بچه ۳ ساله و چه رئیس جمهور باید با یک تن صدا حرف بزنید.

 

بحث کردن

یک زن واقعی اعتقادات خودش را دارد و ۱۰۰ درصد به آن خاطرجمعی دارد. آن هیچ وقت عقایدش رابه دیگران تحمیل نمی‌کند ودر مورد آن بحث نمی‌کند و وقتی همه ی چیز گفته شده چرا برای ثابت کردن خودش به دیگران خودش را اذیت کند؟

 

غذا خوردن در راه

قوانین آداب و رفت و آمد میگوید هنگام غذاخوردن پشت میز باید از کارد و چنگال استفاده کرد. بنابر این حتی اگر عاشق پیتزا هستید آنرا در رستوران سفارش ندهید. اگر عجله دارید در حال راه رفتن چیزی نخورید اینکار مناسب یک بانو واقعی نیست. باید طوری برنامه ریزی کنید که چند دقیقه اي حتی برای یک فنجان قهوه وقت داشته باشید.

 

بیش از حد ساده و بی غل و غش بودن

با غریبه ها صحبت کردن در مورد خودتان رفتار پسندیده اي برای یک بانو نیست. یک زن واقعی در برقراری تماس با دیگران زياده روي نمیکند. جزئیات زندگی اش، کارش و افکارش را برای دیگران بازگو نمیکند.

 

تاخیر داشتن

بیشتر از ۱۵ دقیقه دیر کردن رفتار مناسبی برای یک بانو نیست چه در قرارهای کاری و چه در قرارهای خصوصی.

 

باز گذاشتن چتر برای خشک شدن

هیچ وقت چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید. وقتی وارد منزل شدید چتر را ببندید، تکانش بدهید و آویزون کنید تا کاملا خشک شود.

 

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید

 

عافیت باشد در پاسخ عطسه

خیلی متعارف است که در پاسخ عطسه دیگران میگوییم عافیت باشد اما این جمله فقط در برابر دوستان و آشنایان نزدیک قابل قبول است. در برابر غریبه ها عطسه اش را نادیده بگیرید مانند این‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

رد کردن تعارف نوشیدنی و غذا از میزبان

یک زن واقعی هیچ وقت تعارف غذا و نوشیدنی را رد نمیکند. اگر میزبان ازتان پرسید نوشیدنی چه چیزی میل دارید می‌توانید بجای این‌که توضیح بدهید که میل به چیزی ندارید حداقل آب سفارش بدهید.

 

فوت کردن غذا

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر می‌ماند تا غذایش سرد شود. یا غذا را هم میزند تا زودتر سرد شود.

 

چگونه یک خانم متشخص و زیبا باشیم ؟

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر میماند تا غذایش سرد شود

 

جدیدترین مطالب سایت