کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

حتماً باید گوشی خودرا در کیف خود نگه دارید چراکه این جز کارهایی اسـت کـه شـما نباید در قرار ملاقاتتان انجام دهید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از کارهایی کـه بهتر اسـت در قرار ملاقاتتان انجام ندهید را منتشر کرده ایم.

 

12 کاری که زنان در قرار ملاقات نباید انجام دهند

پدیده‌اي کـه بـه ندرت درباره ان صحبت می شود: لحظه‌اي کـه تصمیم می گیرید با مردی بخوابید. وقتی باهم در رخت خواب هستید نظر خودرا تغییر دهید، سپس بـه هرحال با ان کنار بیایید.

 

این واقعیت کـه زنان اینکار را انجام می‌دهند از بسیاری جهات محصول تربیت ماست، زیرا بـه ما آموخته اند کـه مردان را راضی کنیم تا آن ها را دوست داشته باشیم، یا احساسات آن ها را بر احساسات خود ترجیح دهیم، یا هر کاری کـه انها می‌خواهند انجام دهیم تا ما انجام دهیم.

 

قتل نشی اما حقیقت این اسـت کـه ما با دروغ گفتن در مورد انچه می خواهیم بـه خود یا مردان لطفی نمی کنیم، و وقتی در رسانه‌هاي‌ اجتماعی از مردم پرسیدم کـه زنان باید در قرار ملاقات چه کارهایی را انجام ندهند، موضوع اصلی پاسخ‌ها این بود: دست از تظاهر بردارید. بنابر این در این جا موارد دیگری وجوددارد کـه زنان باید ترک کنند. 

 

بیشتر بخوانید: 44 ایده جالب برای اولین قرار ملاقات که بلافاصله یختان را می شکند

 

1. مثبت نبودن

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

بله، تعداد زیادی از مردان ترسناک هستند، و با همه ی چیزهایی کـه امروز در اخبار می گذرد، ممکن اسـت سخت باشد کـه احساس نکنیم فقط باید همه ی مردان جهان را روی یک قایق سوار کنیم و آن ها را بـه دریا شناور کنیم. اما مهم اسـت کـه بـه یاد داشته باشید کـه مردان خوبی در بیرون وجود دارند، و تعداد زیادی از آن ها.

 

اگر با مردی قرار ملاقات میگذارید، اگر بـه طور کلی نسبت بـه کل جنسیت عصبانی و حالت دفاعی داشته باشید، خودرا برای زمان بدی آماده می کنید. مردان بیش از زنان از کلیشه شدن خوششان نمی‌آید. تصور نکنید کـه او یک هیپستر اسـت زیرا ریش دارد یا این کـه او یک برادر مالی اسـت. مردم آدم هستند. ذهن خودرا باز نگه دارید.

 

2. خیلی سریع قضاوت کنید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

از بین این دو جنس، زنان طبق معمولً کسانی هستند کـه یک نفر را کاملاً بر اساس چیزی بـه ظاهر پیش پاافتاده مینویسند، مثلا این کـه او چه نوع نوشیدنی سفارش می دهد و این کـه آیا او میداند یا نه.

 

وقتی زنان در مورد یک قرار ملاقات با زنان دیگر بحث میکنند و چیزی بسیار جزئی را مطرح می‌کنند کـه دوست نداشتند، زنان دیگر اغلب بلافاصله پاسخ می‌دهند: «دختر، تعطیلش کن» یا «پسر، خدانگهدار». زنان امروز بیش از هر زمان دیگری مستقل هستند، بـه این معنی کـه آن ها نیز از همیشه انتخاب‌کننده‌تر هستند، ودر کل این چیز بسیار خوبی اسـت.

 

اما یکی از نکات منفی دنیای پسر این اسـت کـه در نهایت بـه کسی فرصت واقعی نمی‌دهید، بـه این معنی کـه ممکن اسـت از یک رابطه بالفعل عالی، پسر خداحافظی کنید. بـه جای قضاوت کردن، با پرسیدن سوال در تاریخ اول، مکالمه را در جریان داشته باشید.

 

3. به تاریخ های ترحم بروید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

تعداد زیادی از مردان اشاره کردند کـه با زنانی قرار ملاقات داشته‌اند کـه بـه نظر می رسید واقعاً نمیخواستند در آنجا حضور داشته باشند، و این احساس مشخص را داشتند کـه دختر دعوت را پذیرفت، صرفاً بـه این دلیل کـه از رد کردن آن ها احساس بدی داشت.

 

این مردان بـه جای این کـه از احساسات خود دریغ کنند، گفتند کـه این در واقع باعث شده اسـت کـه آن ها احساس میلیونها بار بدتر کنند. رد کردن یک نفر فرآیندی ناخوشایند و ناراحت کننده اسـت، بـه خصوص اگر احساس می کنید کـه فرد حساس یا ناامن اسـت یا تلاش زیادی برای این تقاضای می کند.

 

و اگر احساس میکنید کـه ان مرد واقعاً نوع شـما نیست، اما فکر میکنید ممکن اسـت جرقه‌اي وجود داشته باشد، قرار ملاقات خوب اسـت. اما اگر مطمئن هستید کـه هرگز نمی توانید جذب این شخص شوید، پس با تحمل ان آسيب زیادی را طولانی تر می کنید.

 

4. روح خرد کردن

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

این بـه هیچ عنوان یک مشکل صرفاً زنانه نیست، بلکه یک مشکل جهانی در عصر امروز اسـت. اما فقط بـه این دلیل کـه اینکار برای شـما انجام شده اسـت بـه این معنی نیست کـه انجام ان با شخص دیگری مشکلی ندارد.

 

همه ی می‌دانند چقدر ترسناک اسـت کـه برای کسی کـه با او در حال لرزش هستید، پیامی بفرستید، ببینید ان سه نقطه کوچک ظاهر می شود، سپس ناپدید میشوند، و بقیه هفته را در سکوت رادیویی عذاب آور بگذرانید، با شنیدن صدای لرزش تلفنتان هیجان زده شوید.

 

و سپس وقتی می بینید کـه نسخه شـما آماده اسـت، احساس ناراحتی می کنید. ناراحت کننده اسـت، اما همیشه بهتر اسـت شجاع باشید و فقط یک پاسخ بفرستید، هر پاسخی کـه نشان می دهد آنقدرها علاقه ندارید. 

 

بیشتر بخوانید: بهترین مکان برای قرار ملاقات متولدین هر ماه

 

5. اگر یک مرد کار جوانمردانه ای انجام دهد عصبانی شوید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

فقط بـه این دلیل کـه یک مرد دری را بـه روی شـما باز می کند بـه این معنی نیست کـه او فکر می کند کـه شـما بـه بازوهای رشته فرنگی مجهز شده اید و تمام روز راه میرود بـه امید این کـه یک مرد بزرگ و قوی بـه شـما در داخل ساختمان کمک کند.

 

همین طور اسـت کـه صندلی خودرا در قطار رها می کند، یا در اتومبیل شـما را باز می کند، یا بـه شـما کمک می کند تا کتتان را بپوشید. شاید شـما اهل این جور چیزها نیستید و این باعث می شود کـه احساس کنید در قسمتی از I Love Lucy هستید. این کاملاً خوب اسـت، ودر این صورت، احتمالاً شـما هم خوانی خوبی ندارید، و این نیز خوب اسـت.

 

اما هیچ دلیلی وجود ندارد کـه وی را بـه یک نمایش بزرگ فمینیستی تبدیل کنید یا با چیزی مانند “من بـه اندازه شـما قوی هستم” بـه او ضربه بزنید، در حالی کـه بـه احتمال زیاد او فقط دریک خانواده سنتی یا اروپایی بزرگ شده اسـت و فقط تلاش می کند.

 

خوب بودن هیچ چیزی در مورد پیشنهاد یک کت بـه شـما وجود ندارد زیرا شـما سرد بـه نظر می رسید کـه فریاد می‌زند: “تو یک بیمبو ضعیفی.” اگر ان را دوست ندارید، میتوانید فقط بگویید: “ممنون، اما من خوبم” یا بهتر از ان؛ فقط با او بیرون نروید، زیرا او سبک شـما نیست.

 

6. وقتی قبض آمد به دستشویی بروید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

مردان می‌دانند کـه این ترفندی اسـت کـه خانمها برای پیش گیری از پرداخت ناخوشایند صورتحساب در لحظه استفاده می‌کنند و حتی آنهایی کـه از پرداخت قبض کاملاً خوشحال هستند ان را آزاردهنده می‌دانند. اگر از یک خانواده سنتی هستید، اگر انتظار داشته باشید کـه پسر برای شام پول بدهد، اشکالی ندارد «دراین صورت احتمالاً با آقای جوانمردی هماهنگی خوبی خواهید داشت»؛ اما کار مؤدبانه این اسـت کـه همیشه ارائه دهید. بـه هرحال، بـه خصوص اگر احساس می کنید کـه دیگر نمیخواهید این مرد را ببینید.

 

مانند نکته قبلی، اگر پسری بخواهد بپیچوند و شـما ان را غیرجذاب می دانید، دلیلی وجود ندارد کـه یک بحث سنت‌گرایانه بزرگ در مورد این کـه جوانمردی چگونه مرده اسـت، مطرح کنید. فقط سهم خودرا بپردازید، بـه خانه بروید و دیگر با او بیرون نروید. خوبه.

 

7. تمام مدت روی گوشی خود بنشینید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

این موضوع عدد یک بود کـه مردان از ان شکایت داشتند، بـه خصوص در مورد زنان جوان تر. بـه گفته انها، تعداد زیادی از زنان جوان بیشتر وقت خودرا صرف تلفن خود می‌کنند کـه هم بی ادب و هم اعصاب خردکن اسـت.

 

یکی از پسرها گفت: «وقتی دختری پشت تلفنش پیامک می دهد، مردها هرگز فکر نمیکنند کـه چیز خوبی اسـت. یکیدیگر، یک دکتر، از این کـه یکبار در نخستین قرار ملاقات بـه دستشویی رفته و بعد از بازگشت متوجه شده اسـت کـه دختر از کت آزمایشگاهی کـه در ماشینش آویزان شده بود، عکسی گرفته و ان را در سراسر اسنپ چت با عنوان «قرار گرفتن با یک دکتر» گذاشته بود، شکایت کرد. کـه بـه نظر او واقعاً ترسناک بود.

 

اعتیاد بـه شبکه هاي‌ اجتماعی اینروزها یک مشکل جدی اسـت، اما شـما قطعا این قدرت را دارید کـه گوشی خودرا بـه مدت دو ساعت در کیف دستی خود قرار دهید.

 

8. از او بخواهید که یک دسته عکس از شما بگیرد

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

گرفتن یک میلیون عکس از شـما از زوایای مختلف برای گرفتن عکس کامل اینستا برای اکثر مردان کمی آزاردهنده و خودشیفته اسـت. حتی بهترین دوست دختر شـما همیشه نمی‌خواهد اینکار را انجام دهد.

 

9. مثل یک ملکه رفتار کنید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

ما در عصری زندگی میکنیم کـه چنین قدرت جنسی باورنکردنی برای زنان وجوددارد، اما با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی بـه همراه دارد. ظاهرا تعداد زیادی از زنان بـه قرار ملاقات میروند و انتظار دارند مردان دست و پای ان‌ها منتظر بمانند بدون این کـه واقعاً چیزی در ازای ان ارائه دهند.

 

ملکه بودن یعنی مراقب دیگران باشید، نه این کـه با همه ی مانند خدمتکار شخصی خود رفتار کنید. ناگفته نماند، اگر خودرا فمینیست می دانید، نمیتوانید واقعاً برابری را تبلیغ کنید و سپس وارد یک قرار ملاقات شوید کـه انتظار داشته باشید توازن قوا کاملاً بـه نفع شـما باشد.

 

10. وانمود کنید که به چیزهایی که به آنها علاقه ندارید علاقه مند هستید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

این نصیحت آشنایی اسـت کـه تقریبا مطمئناً در مقطعی از مادربزرگ خود دریافت کرده‌اید و خوشبختانه منسوخ شده اسـت. مردها وقتی وانمود می کنید کـه بـه همه ی چیزهایی کـه آن ها بـه آن ها علاقه دارند علاقه مند هستید و سپس بـه طور اتفاقی 6 ماه بـه آن ها اطلاع میدهید کـه واقعاً بـه آن ها علاقه ندارید، قدردانی نمی کنند. 

 

11. مثل یک “دختر باحال” رفتار کنید

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

خوشبختانه، این یک ترانه اسـت کـه واقعا جذابیت خودرا از دست داده اسـت. بـه جای یک لیوان شراب سفید یک ویسکی سفارش ندهید زیرا نمیخواهید “خیلی دخترانه” بـه نظر برسید. بـه جای سالاد برگر نخورید زیرا نگران هستید کـه بـه نظر “یکی از ان جوجه هاي‌ ناامن کـه بـه وزن خود وسواس دارند” هستید.

 

فقط خود واقعی خود باشید زیرا این تنها راهی اسـت کـه میتوانید با کسی ملاقات کنید کـه واقعاً برای شـما کار می کند. ودر سفر لذت بسیار بیشتری خواهید داشت!

 

12. با هم خوابیدن به هر دلیلی غیر از خواستن

کارهایی که زنان در قرار ملاقاتشان نباید انجام بدهند

رابطه جنسی نداشته باشید چون وی را بـه اتاق خود دعوت کردید یا بـه خانه اش آمدید و اکنون احساس می کنید برای نه گفتن خیلی دیر شده اسـت. رابطه جنسی نداشته باشید زیرا او دوست پسر شماست و شـما احساس می کنید کـه وادار هستید.

 

رابطه جنسی نداشته باشید زیرا او گفته اسـت کـه شـما را دوست دارد و شـما نمیدانید چگونه پاسخ دهید. رابطه جنسی نداشته باشید زیرا او قبلاً شلوار خودرا درآورده اسـت و اکنون بـه نظر بی ادبی می رسد کـه با ان روبه‌رو نشوید. رابطه جنسی نداشته باشید زیرا احساس می کنید دلیل شـما برای عدم تمایل بـه داشتن رابطه جنسی با او از نظر سیاسی صحیح نیست.

 

رابطه جنسی نداشته باشید زیرا نگران هستید کـه اگر اینکار را نکنید احساسات وی را جریحه دار کنید. بهانه نیاورید تو هیچ دلیلی بـه کسی بدهکار نیستی فقط مودبانه بگویید: “متاسفم، اما نظرم تغییر کرد و واقعاً نمی‌خواهم.” اگر او مرد خوبی باشد، احتمالاً پاسخ او چیزی در امتداد این جمله خواهد بود: “اوه، باشه. می فهمم. می‌خواهی فیلمی ببینی یا چیزی؟”

 

بیشتر بخوانید: 226 سوالی که باید از یک دختر خانم در قرار بعدی خود بپرسید

 

در پایان

وقتی میخواهیم فردی جدید را تحت تأثیر قرار دهیم، همه ی می خواهیم بهترین ویژگی‌هاي‌ خودرا بـه رخ بکشیم، اما بـه نظر میرسد کـه فشار قرار ملاقات اغلب ما را وادار میکند کاملاً برخلاف خودمان رفتار کنیم.

جدیدترین مطالب سایت