ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

اخترشناسان نشان می دهند کـه هر نشانه یکی از آن ها را دارد کـه واقعاً نباید با آن ها ازدواج کنند.دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ماه هاي‌ تولدی کـه نباید باهم ازدواج کنند را منتشر کرده ایم. « بیشتر بـه جنبه سرگرمی بگیرید نه علمی»

 

ستاره شناسان هشدار می دهند که این بدترین علامت زودیاک برای ازدواج است

وقتی صحبت از ازدواج مقدس می شود، می‌خواهید مطمئن شوید کـه فردی را انتخاب می‌کنید کـه با شـما سازگار باشد. داشتن علایق یکسان تنها بخشی از معادله اسـت، اما خاطرجمعی از این کـه اهداف یکسانی دارید، میتوانید همزیستی کنید و می توانید سازگار باشید، عوامل ضروری برای ایجاد یک ازدواج موفق هستند.

 

البته، علامت زودیاک شـما نیز می تواند وارد بازی شود، و حقیقتاً؛ عده اي از نشانه ها قرار نیست برای همیشه باهم بگذرانند. در ادامه بخوانید تا بدانید کدام نشانه هاي‌ نجومی هرگز نباید گره بزنند.

 

بیشتر بخوانید: شادترین و پرانرژی ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ 

 

فروردین

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

بـه عنوان نخستین علامت زودیاک، فروردین عادت دارد کـه مسئولیت هر نوع زندگی را بـه عهده بگیرد. «آن ها بـه شریکی نیاز دارند کـه بـه اندازه کافی خودجوش باشد کـه بتواند بـه راه خود ادامه دهد، اما آن قدر سرسخت نباشد کـه بتواند از آن ها پیروی کند. این امر بـه ویژه برای روابط بین فروردین و علامت سرسخت زمین اردیبهشت دشوار اسـت.»

 

«اردیبهشت عاشق عاشقانه‌اي اسـت کـه آهسته می‌سوزد، کـه باعث می شود ان‌ها بـه یک ناهماهنگی پرانرژی برای فروردین هاي‌ مغرور و پر زرق و برق تبدیل شوند».

 

اردیبهشت

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

اردیبهشت بـه عنوان دومین علامت زودیاک، بـه شدت تحت تاثیر ارزش هاي‌ شخصی اسـت و آن ها را بـه یکی از رمانتیک ترین نشانه ها تبدیل می کند. بـه گفته اش، این روابط با بهمن را دشوار می کند، زیرا “آن ها نمیتوانند تحمل کنند کـه چه کاری انجام دهند یا بـه هیچ عنوان بازرسی شوند.” اغلب اوقات این دو علامت ثابت وقت خودرا صرف سرکوب و مبارزه برای بازرسی دریک رابطه می کنند.

 

خرداد

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

خردادها یکی از معاشرتی‌ترین نشانه‌هاي‌ زودیاک هستند و کسی همیشه آن ها را له میکند. با این حال، نیاز آن ها بـه تغییر و تنوع ممکن اسـت برای نشانه هاي‌ زمین، بـه ویژه دی احساس شود. “دی دهمین علامت زودیاک اسـت و توسط زحل اداره می شود – سیاره عشق سخت، ساختار، تعهد و جاه طلبی.” “خردادها تمایل دارند روابط با برج جدی را بسیار خفه کننده و سفت و سخت ببینند.”

 

تیر

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

تیر کـه بـه‌عنوان یکی از حساس‌ترین نشانه‌هاي‌ زودیاک شناخته میشود، بـه شریکی نیاز دارد کـه بتواند با او در اعماق عاطفی شیرجه بزند – این بـه معنای تغییرات خلقی آن ها اسـت. با این حال، فروردین از نظر عاطفی با موقعیت‌هاي‌ تیر روبه‌رو می شود کـه در ان قراردارند. فروردین مغرور، پر زرق و برق اسـت و از تعقیب و گریز لذت می‌برد. “آن ها اغلب شرکای عاشقانه رابا نمایش هاي‌ جسورانه محبت، هدایای عجیب‌وغریب، و نمایشی بیش از حد بـه آن ها نشان می دهند.”

 

مرداد

دلير، پر سر و صدا، و با استعدادی برای افراد رمانتیک ساخته شده اسـت، هرگز مردادی را بدون قرار ملاقات در برنامه آن ها پیدا نخواهید کرد. آن ها ذاتاً خلاق هستند، بنابر این جذب افراد، مکان ها و چیزهایی میشوند کـه بـه همان اندازه پر جنب و جوش و منحصر بـه فرد هستند.

 

در حالی کـه ممکن اسـت برای مدرسه خیلی باحال بـه نظر برسند، مردادها در واقع در مورد ایده‌ها، شوخی‌ها و مهارت‌هاي‌ رهبری خود بـه خاطرجمعی خاطر زیادی نیاز دارند. “بـه همین دلیل، انرژی زمینی شهریور ریاکار طبق معمولً بـه خوبی با مرداد ترکیب نمی‌شود.”

 

شهریور

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

شهریور ها روال، ساختار و فرآیند را دوست دارند. ودر حالی کـه انها ممکن اسـت از رفت و آمد با علائم آتش و هوا در بین گروه هاي‌ دوستان خود لذت ببرند، شهریور ها بـه پیشبینی پذیری بسیار بیشتری از شرکای طولانی مدت خود نیاز دارند.

 

شهریور ها از بلاتکلیفی رنج نمیبرند. “آن ها دقیقا می‌دانند چه می‌خواهند و تا زمانی کـه شریک زندگی خودرا پیدا نکنند بـه این نتیجه نخواهند رسید.” این ذهنیت کاملاً با قوس هاي‌ بی خیال و ماجراجو در تضاد اسـت و انها را بـه یک جفت نامناسب تبدیل می کند.

 

بیشتر بخوانید: بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

 

مهر

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

بـه عنوان دیگر علامت زودیاک تحت فرمان زهره، قرارگیری مهر بـه دنبال روابطی اسـت کـه بـه آن ها اجازه دهد کیک خودرا بخورند. «اگر چه در شراکت‌هاي‌ نزدیک رشد می کنند، اما ترازوها بـه فضای زیادی در رابطه نیاز دارند». برای آن ها، رفتار چسبنده و ناامنی از طرف شریک زندگی یک خاموشی فوری اسـت. “تعادل برای ترازو مهم اسـت، کـه روابط با ماهی هاي‌ رویایی و سر در ابر را دشوار می کند.”

 

آبان

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

از بیرون خنک اما در درون پنهانی شیرین، تشخیص آبان ها می تواند سخت باشد. نشانه‌هاي‌ آب بـه احساساتی بودن شهرت دارند، اما آبانها در نخستین ملاقات با انها بسیار خصوصی هستند. ماه‌ها یا حتی سالها طول می کشد تا اعتمادسازی کنید تا حقیقت را در مورد انچه کـه آبان را تیک‌دار می کند، بدانید. بـه همین دلیل اسـت کـه روابط با مردادهای کانون توجه می تواند برای آبان ها چالش برانگیز باشد.

 

آذر

از آنجایی کـه آذر بـه دنبال دوستی، شغل و روابطی اسـت کـه بـه آن ها آزادی می دهد، قرار ملاقات جدی می تواند یک چالش باشد. این بـه انها شهرت می دهد کـه در مورد عشق و روابط بـه سختی میتوان ان‌ها را فهمید. همچنین بـه همین دلیل اسـت کـه آن ها تمایلی بـه جفت شدن با تیر نشانه آب خانگی و خانوادگی ندارند.

 

دی

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

دی عده اي از سخت ترین علائم زودیاک برای تحت تاثیر قرار دادن در عشق و زندگی هستند. «بـه‌عنوان علامت اصلی زمین، ان‌ها بـه دنبال شریک زندگی‌شان هستند کـه سوار یا بمیرند». در مراحل اولیه قرار ملاقات، جلب توجه آن ها ممکن اسـت سخت باشد، اما دی پس از انجام تعهد، کاملاً روی شریک زندگی خود سرمایه گذاری می کنند.

 

از آنجا کـه ممکن اسـت کمی تلاش لازم باشد تا یک مهر در مورد احساسات خود صحبت کند، دی برای آن ها مناسب نیست. “این دو نشانه کاردینال تمایل دارند دوستان بهتری نسبت بـه عاشق پیدا کنند.”

 

بهمن

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

بهمن کـه بـه عنوان مستقل ترین و آزاده ترین علامت شناخته می شود، بـه دنبال شریکی اسـت کـه آن ها را بـه تکامل و رشد سوق دهد. سیاره حاکم بر بهمن اورانوس غیر قابل پیشبینی اسـت کـه روش غیر سنتی بهمن را برای نزدیک شدن بـه روابط جسورتر می کند.

 

“نظارت این موضوع برای همنوع آبان نشانه ثابت دشوار اسـت، زیرا آن ها ترجیح می دهند روابط عاطفی عمیق و صمیمی با افراد معدودی ایجاد کنند.” در نهایت، «انرژی عاطفی شدید» یک آبان میتواند احساس خفگی در بهمن ایجاد کند.

 

اسفند

ازدواج کدام ماه ها با هم بدترین ایده است

اسفند ها قلب خودرا در آستین می‌پوشند، بنابر این تمایل دارند در روابط با سایر نشانه هاي‌ حساس عاطفی پیشرفت کنند. در حالی کـه اسفند ها بـه دنبال شریک زندگی میگردند، بـه دنبال افرادی با ذهن باز، حساس و خلاق هستند.

 

این نقطه مقابل خرداد ها اسـت کـه دائماً در حال برنامه ریزی برای فعالیت هاي‌ جدید هستند. این سرعت برق آسا میتواند بر اسفندهای قابل تغییر، کـه ترجیح می دهند با سرعتی آرام‌تر بـه زندگی و عشق نزدیک شوند، غلبه کند.

 

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

 

در پایان

تا زمانی کـه یک نفر برخی آمادگی‌ها را در خود رشد و پرورش نداده باشد الزاماً با یافتن فردی کـه دارای تمام ملاک‌هاي‌ مورد نظرش اسـت نمیتواند ارتباط پایداری داشته باشد وقتی این آمادگی‌ها نباشد، کم کم تنش‌ها شروع خواهد شد.

جدیدترین مطالب سایت