شخصیت شناسی از روی فرم بینی (شخصیت شناسی بینی)

شخصیت شناسی از روی فرم بینی (شخصیت شناسی بینی)

بینی شـما چه فرمی اسـت؟ کوتاه اسـت و تپل یا بلند اسـت و عقابی و… بینی یکی از بخش هاي‌ اصلی صورت اسـت که اکثرا در نگاه اول جلب توجه می کند و جالب اسـت بدانید که همین بینی در مورد شخصیت و ویژگی هاي‌ شـما حرفهای بسیاری برای گفتن دارد. شخصیت شناسی از روی فرم بینی یکیدیگر از بخش هاي‌ روانشناسی و شناخت ویژگی هاي‌ افراد اسـت که از این طریق و با درنظر گرفتن فرم و شکل بینی می‌توانید در مورد خود و دیگران بیشتر بدانید.

 


مطلب مرتبط: شخصیت شناسی از روی مدل چهره و صورت + روانشناسی شخصیت


 

از روی بینی شخصیت را بشناسید

افرادی که این نوع بینی دراز را دارند

بینی شما درباره شخصیت تان چه می‌گوید؟

بینی رومی

افرادی که این نوع بینی دراز را دارند، با نوک شیب دار بـه سمت پایین، شجاع هستند. انها همچنین توانایی تصمیم گیری و تفکر روشن در زندگی را دارند. آن ها همچنین افرادی بسیار جاه طلب هستند که همیشه منتظر یک چالش خوب می باشند. برای آن ها کاملاً طبیعی اسـت که وقتی بـه میانسالی می‌رسند موفق شوند.

 

بینی کوتاه معمولا در افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند

بینی کوتاه

بینی کوتاه طبق معمول در افرادی که اعتماد بـه نفس پایینی دارند دیده میشود. آن ها اغلب نظراتی را بیان می کنند که قطعی نیستند یا بسیار محدود هستند. آن ها عشق خاصی بـه آزادی دارند اما می توانند حسادت هم داشته باشند. بنابر این باید بدانید که آن ها کمبود اعتماد بـه نفس داشته، حسادت دارند و غالبا ترسو هستند.

 

شخصیت شناسی بینی : فرم بینی آبزی

شخصیت شناسی بینی : فرم بینی آبزی

باید بگوییم که بینی آبزی اغلب نشان میدهد که یک فرد استراتژیک اسـت. این فرم بینی همچنین نشانه فردی اسـت که کارآفرین اسـت و انگیزه ذهنی زیادی دارد و همچنین استقامت زیادی دارد. اگر فردی با چنین فرم بینی را دیدید سعی نکنید سر او کلاه بگذارید، زیرا که این افراد بسیار باهوش و خبره هستند.

 

برای کسانی که این نوع بینی کوچک را دارند

بینی صاف

برای کسانی که این نوع بینی کوچک را دارند – با نوک ان بـه سمت بالا که اغلب سوراخ‌هاي‌ بینی را نمایان می کند – رسیدن بـه بلوغ روحی و جسمی دشوار اسـت. انها ادعا می کنند که در مورد جهان و همه ی نوع مردم آگاه هستند، در حالیکه در واقع آن ها بی خیال هستند. همین بی خیالی و کوتاه فکری هم، گاهی اوقات انها را در تنگنا قرار میدهد.

 

بینی به اصطلاح آسمانی شبیه بینی صاف است

 بینی آسمانی

بینی بـه اصطلاح آسمانی شبیه بینی صاف اسـت. با این حال، نوک ان عمودی و گرد اسـت. اغلب بـه این معنی اسـت که افرادی که ان را دارند، عملی، قابل اعتماد و متعادل هستند. جالب اسـت بدانید که انها خانواده دار و موارد خوبی برای ازدواج می باشند. بنابر این می‌توانید بـه اسانی بـه این افراد در هر زمینه هاي‌ اعتماد کنید.

 

تست شخصیت شناسی : بینی یونانی

تست شخصیت شناسی : بینی یونانی

افرادی که بینی‌هاي‌ یونانی دارند، متفکر بوده و با دیگران مدارا می کنند. انها در کاری که قصد انجام ان را دارند پشتکار دارند و قابل اعتماد بـه حساب می‌آیند. بـه علاوه اکثر آن ها هنرمند هستند. مردانی که این نوع بینی را دارند، طبق معمولً در رسانه ها کار می کنند، کارفرما بوده یا خودرا وقف هنر می کنند. زنان نیز، طبق معمولً بـه عنوان منشی شخصی یا مدل، یا خوداشتغال هستند.

 

بینی قلاب دار در افرادی که آرزوی موفقیت دارند رایج است

بینی قلاب دار

بینی قلاب دار در افرادی که آرزوی موفقیت دارند رایج اسـت. زنانی که بینی قلابی دارند می توانند در آموزش عالی باشند و ممکن اسـت غریزه قوی برای یافتن فرصت هاي‌ تجاری خوب ایجاد کنند. باید بگوییم که این افراد بسیار بلوف زن و خیال باف هستند. بنابر این، شاید بهتر باشد که بـه ادعاهای انها اهمیت زیادی ندهید، زیرا که بیشتر بلوف میزنند تا حرف راست.

 


مطلب مرتبط: طالع بینی از روی حالت جسم


 

معمولا سخاوتمند، احساساتی و حساس هستند. اما در عین حال محتاط هستند

بینی گوشتی

این نوع بینی بیشتر در مردان یافت می‌شود. افرادی که بینی گوشتی دارند طبق معمول سخاوتمند، احساساتی و حساس هستند. اما در عین حال محتاط هستند، زیرا از حدس و گمان خوششان نمی‌آید. در زندگی خصوصی خود حاضرند بـه دیگران کمک کنند. زنان با این نوع بینی می توانند مهارت هاي‌ زیادی در زمینه اقتصاد خانگی و سایر زمینه هاي‌ مرتبط مانند مدیریت هتل داشته باشند.

 

شخصیت شناسی جدید : بینی باریک

شخصیت شناسی جدید : بینی باریک

افرادی که بینی باریک دارند نشان دهنده اعتماد بـه نفس هستند. آن ها طبق معمولً لجباز، آسیب پذیر و علاقه خاصی بـه مسائل معنوی دارند. بیشتر آن ها مذهبی بوده و بـه شدت از خرافات پیروی می کنند. بنابر این اگر خودتان یک آدم مذهبی یا خرافاتی نیستید، از زنان و مردان با این فرم بینی دوری کنید.

 


مطلب مرتبط: شخصیت شناسی جالب از روی تیپ و لباس پوشیدن افراد


 

بینی نوک تیز افرادی که این شکل بینی را دارند معمولاً درک وسیعی از هنر و زیبایی شناسی دارند

بینی نوک تیز

افرادی که این شکل بینی را دارند طبق معمولً درک وسیعی از هنر و زیبایی شناسی دارند. ان‌ها روح‌هایي مغرور اما بی‌قرار هستند که از زمانی که میتوانند در تنهایی صرف کنند قدردانی میکنند. اگر دقت کرده باشید، در فیلم ها یا حتی انیمیشن ها، افراد باهوش و هنرمند طبق معمول بینی نوک تیز دارند.

 

و در پایان 

امروزه دانشمندان بـه چنین علومی، شـبه علوم اطلاق کرده و بهای زیادی بـه ان نمی‌دهند و همانند علومی مانند طالع بینی بـه ان‌ها می‌نگرند، یعنی علوم اثبات نشده ولی بی‌ضرر! با این وجود، هنوز بسیاری از مردم، چهره خوانی را، راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد میدانند و همواره از روش‌هایي مثل شناخت شخصیت از روی بینی ؛ فرم چشم‌ها یا… استفاده می کنند.چیزی که اهمیت دارد این اسـت که چهره را به‌صورت کامل و دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تا رسیدن بـه همه ی حقایق از قضاوتهای شـتاب‌زده اجتناب کنید ؛ زیرا اثر مثبت یک قسمت از چهره میتواند اثر منفی قسمت دیگر را خنثی نماید.

جدیدترین مطالب سایت