اقامت کانادا از طریق سهام

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اقامت کانادا از طریق سهام

رویای سرمایه‌گذاران، کشور کانادا

جهت اخذ اقامت کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها اخذ اقامت کانادا از طریق خرید سهام است. طبق نظر کارشناسان خبره‌‌ی مؤسسه مهاجرتی افق ویزا یکی از ۱۰ کشور آسان برای شروع بیزینس و سرمایه‌گذاری کانادا است. این امر در سایه مدیریت یک دولت باثبات و یکپارچه و به واسطه ثروت فوق‌العاده این کشور حاصل شده‌ است. مؤسسه مهاجرتی افق ویزا همه خدمات خرید سهام در کانادا از جمله افتتاح حساب بانکی، انتقال وجوه به کانادا از طریق کانال‌های معتبر و سرمایه‌گذاری‌های مطمئن را برای شما عزیزان به شکل امن و با صرف کم‌ترین هزینه انجام می‌دهد. برای مشاوره با وکلای حقوقی ما از طریق شماره‌های زیر اقدام کنید. 

 

برگ برنده‌ای با نام سهام

Shares ،equities ،stocks یا همان سهام برای سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است. زمانی‌ که شما در شرکت صاحب سهام هستید یا به خریداری سهام اقدام کردید به این معنی است که در آن شرکت قدرت مالکیت دارید و در برخی از سودآوری‌های آن نیز سهیم خواهید بود. حتی در برخی مواقع از قدرت رأی دادن در مجامع سهام‌داران نیز بهره‌مند می‌شوید. زمانی از سود یا ضرر سرمایه‌گذاری خود آگاه خواهید شد که به فروش سهام شرکت اقدام کنید. حال بسته به آن که ارزش آن بیشتر یا کمتر شده میزان سود و ضرر تعیین می‌شود. خرید سهام در کشور کانادا نسبت ‌به برخی دیگر از روش‌ها ریسک فراوانی دارد، اما با سودآوری زیاد در بلندمدت می‌تواند برگ برنده شما باشد.

 

چگونه برای خرید سهام در کانادا اقدام کنیم؟

اگر قصد خرید shares در کانادا را دارید پس دستورالعمل‌های ذکر شده در ذیل را دنبال کنید:

 

1. پیدا کردن یک کارگزار معتبر و مناسب بورس

از میان مجموعه بزرگی از کارگزاران سهام کانادایی که به ارائه حساب‌های معوقه مالیاتی می‌پردازند، یک کارگزار معتبر و مناسب را انتخاب کنید. در این‌ صورت شما می‌توانید به تمام بازارهای سهام کانادا دسترسی داشته باشید. هنگام انتخاب کارگزار کانادایی مطمئن شوید که از تأییدیه نظارت سازمان تنظیم مقررات صنعت سرمایه‌گذاری کانادا یا صندوق حمایت از سرمایه‌گذاران کانادا برخوردار باشند. در صورتی ‌که در خارج از کانادا به سر می‌برید افتتاح حساب با یک کارگزار بین‌المللی مانند اینتراکتیو بروکز یا ساکسو‌بانک بهترین گزینه ممکن است. ترید و تی دی دایرکت ایندستیگ از دیگر کارگزاران بزرگ بین‌المللی هستند که می‌توانند برای شما امکان دسترسی مستقیم به معاملات سهام کانادایی در بورس‌های کانادا را فراهم کنند.

 

2. به افتتاح یک حساب کاربری اقدام کنید

زمانی ‌که نیازهای شما به‌ عنوان یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر توسط کارگزار تعیین ‌شده برآورده می‌شود شما می‌توانید به بازکردن یک حساب سرمایه‌گذاری اقدام کنید. ممکن است هنگام انجام این کار ارائه مدارکی مبنی ‌بر هویت و آدرس لازم شود. همچنین حداقل مبلغی برای برآورده کردن نیازهای کارگزار انتخابی لازم است.

 

3. دسترسی به پلتفرم معاملاتی کارگزار

بعد از خرید سهام در کانادا برای سرمایه‌گذاری به پلتفرم معاملات آنلاین کارگزاری دسترسی پیدا کنید. پس‌ از آن‌ که با نحوه استفاده از آن آشنا شدید، آمادگی برای انجام معاملات داشته باشید. ارائه حساب‌های دمو از سوی اکثر کارگزارها موجب می‌شود بدون پرداخت هیچ وجهی معامله کنید. در نتیجه در یک محیط شبیه‌سازی شده به آزمایش استراتژی خود بپردازید و برای تمرین از پلتفرم کارگزار استفاده کنید.

اقامت کانادا از طریق سهام

4. داشتن برنامه‌ریزی برای تجارت

برای معاملات و سرمایه‌گذاران گام منطقی بعدی داشتن ایده برای خرید و انتخاب سهام کانادایی است. قبل از آن که در هر بازار مالی درگیر شوید منطقی خواهد بود از یک برنامه تجاری استراتژی سرمایه‌گذاری برخوردار باشید. به‌ خاطر داشته باشید که عنصر ارز خارجی و تجارت به دلار کانادا بر سرمایه‌گذاری شما تاثیرگذار است. به‌ خصوص این مسئله زمانی ‌که با مقدار قابل‌توجهی پول کار می‌کنید چشمگیرتر است. طراحی معیارهای اساسی خاص برای خرید سهام در مورد افرادی که هیچ برنامه سرمایه‌گذاری یا معاملاتی ندارند می‌تواند کمک‌کننده باشد. این معیارها می‌تواند شامل بررسی پارامترهایی مانند رشد سود و نسبت قیمت به درآمد باشد. همچنین انجام تحلیل تکنیکال بر روی نمودار قیمت سهام و استفاده از شاخص‌های فنی برای کمک به زمان‌بندی بهتر وارد شدن به یک موقعیت سهام توصیه می‌شود.

 

5. آموزش

حال که قصد خرید سهام یک حساب برای دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری در کانادا دارید باید برای شروع خرید سهام در آن آموزش ببینید تا به این منظور آماده شوید.

 

حال چه مسیری را برای دریافت اقامت از طریق خرید سهام در کشور کانادا دنبال کنیم؟

به‌ طور کلی از ۵ مسیر می‌توانید به خرید سهام در کانادا و دریافت اقامت آن برسید که هر یک را به تخصیر در ادامه توضیح می‌دهیم.
ADRs یا رسید سرمایه سپرده‌گذاری آمریکا: بسیاری از شرکت‌ها از این طریق به خرید سهام اقدام می‌کنند زیرا دشواری مسیر رسید سرمایه سپرده‌گذاری آمریکا و پیوند آن با کانادا به نسبت کمتر است. برای درک پتانسیل‌های این بازار به شرکت علی ‌بابا فکر کنید. این شرکت چینی برای آن‌ که وارد بازار بورس آمریکا و کانادا شود از این درگاه اقدام کرد و در سال ۲۰۱۴ به کسب درآمد ۲۵ بیلیون دلاری رسید. ADRs  می‌تواند به دو فاز حالت اسپانسر و غیراسپانسر باشد که سه بخش مجزا در این دو فاز حضور دارد. برای آشنایی با این سه بخش با کارشناسان و مشاوران ما با شماره تلفن  36016347-051 ارتباط برقرار کنید. نکته مهم که برای دریافت اقامت از این طریق باید به آن اشاره کرد این است که هر رسید سرمایه سپرده‌گذاری آمریکا که نماینده آن یک شرکت خارجی است خود نماینده چندین سهم زیرمجموعه قرار می‌گیرد.

GDRs یا رسید سپرده‌گذاری جهانی: مسیر این نوع سپرده‌گذاری به این شکل است که در بازار بین‌المللی سپرده بانک سهام، شرکت‌های خارجی را عرضه می‌کنند. شیوه خرید سهام و اقدام برای مهاجرت به کانادا به شکل معمول دادوستد خرید سهام‌های داخلی است. فقط برای این منظور به کارگزاری‌های مرتبط با بانک متصل شوید. رسید سپرده‌گذاری جهانی در بازارهای دبی، سنگاپور و فرانکفورت به شکل فعال دیده می‌شوند. قبل ‌از آن که سهم‌های این دسته عمومی شوند در مؤسسه‌ها به شکل خصوصی ارائه می‌شوند.

 سرمایه‌گذاری مستقیم: خرید سهام در کانادا از این طریق برای بورس‌های خارجی است. برای دریافت اقامت کانادا از این طریق باید به باز کردن یک حساب کارگزاری سهام در ایران توسط شرکت‌های بین‌المللی ارائه‌کننده این خدمات اقدام کنید. روش دیگر به این شکل است که با یک شرکت بین‌المللی در دبی ارتباط بگیرید و توسط آن‌ها به افتتاح یک حساب برای سرمایه‌گذاری مستقیم بپردازید. توجه کنید این مسیر برای سرمایه‌گذاران دائمی پیشنهاد می‌شود؛ یعنی افرادی که به شکل مداوم به خرید سهام در کشور کانادا می‌پردازند.

ETFs یا دادوستد سرمایه تجاری: مسیر سرمایه‌های بازار تجاری شما را به اقامت کانادا می‌رساند. این مسیر از سادگی ویژه‌ای برخوردار است. دلیل آن همراه بودن سهام‌های ارائه‌ شده با پروفایل است که انتخاب را به ‌شدت ساده می‌کند. این امکان تنها به انتخاب یک گزینه نیاز دارد. البته برخی از ETFs ها شما را فقط به بازار کانادا محدود نمی‌کنند، بلکه در معرض چندین بازار بین‌المللی قرار می‌دهند. پوشش‌دهی انواع دسته‌بندی سهام منطقه‌ای، استایل‌های سرمایه‌گذاری و بخش‌های مختلف توسط این نوع سهام امکان‌پذیر است.

MNCsیا خرید سهام از سوی شرکت‌های چند ملیتی: مسیری دیگر سرمایه مشترک جهانی است که می‌توانید با خرید سهام به اقامت کانادا اقدام کنید. اگر علاقه‌مند به این مسیر هستید باید بگوییم مطلوب‌ترین راه برای عملی کردن آن این است که بر روی سرمایه مشترک که مربوط به سهم‌های بین‌المللی شرکت‌هایی است که آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند تمرکز کنید. یکی از ویژگی‌های بارز خرید سهام سرمایه مشترک سادگی آن است. امتحان کردن این مسیر هزینه‌های جانبی و قیمت تمام‌ شده بیشتری از سهام‌های معمولی داخلی و یا کشورهای حوزه‌ای دارد.

 

اقامت کانادا از طریق سهام

اقامت کانادا با مؤسسه مهاجرتی افق ویزا

کارشناسان و وکلای حرفه‌ای مؤسسه مهاجرتی افق ویزا جهت خرید سهام در کانادا با وکلای کانادایی همکاری کرده‌اند تا از طریق روش راحت سریعاً اقامت دائمی متقاضیان عزیز اخذ گردد. اکنون کارشناسان خبره ما در مؤسسه مهاجرتی افق ویزا با تجربه چندین‌ ساله در زمینه اخذ انواع ویزاهای سرمایه‌گذاری کانادا به تمامی مسیرها و روش‌های اخذ اقامت کانادا مسلط شده‌اند و برای ارائه برترین مشاوره‌ها به متقاضیان آماده خدمت‌رسانی هستند. همان گونه که مشاهده کردید مسیرهای متعدد خرید سهام و دریافت اقامت از پیچیدگی‌هایی برخوردارند که طی کردن آن‌ها به شکل تنها تقریبا غیرممکن است. همین حالا به سایت ما به نشانی https://ofoghvisa.com مراجعه کنید و یا با شماره ‌تلفن‌های ثبت شده تماس بگیرید تا صفر تا صد مسیر را خودمان بپیماییم و مقصد را برای شما مهیا سازیم.

جدیدترین مطالب سایت