قیمت خرید خانه در شهرهای کانادا چگونه است؟

قیمت خرید خانه در شهرهای کانادا چگونه است؟

میانگین قیمت ملی خانه در کشور کانادا بـه شدت تحت تاثیر خرید و فروش در شهر ونکوور و تورنتو کـه فعال‌ترین و گران‌ترین بازارهای مسکن کانادا را در اختیار دارند، اسـت. ما دراین قسمت از مجله تالاب بـه جزئیات بیشتری از خرید خانه در کانادا پرداخته ایم.

 

کشور کانادا در یک نگاه

کشور کانادا در شمال کشور آمریکا واقع شده اسـت. این کشور از سه طرف با آب‌هاي‌ اقیانوس آرام، اقیانوس اطلس و آب‌هاي‌ قطب شمال احاطه شده اسـت. باوجود این‌که کانادا یکی از بزرگ ترین کشور‌هاي‌ جهان اسـت، تراکم جمعیت در ان بسیار کم بوده و بسیاری از مناطق ان بـه‌دلیل نزدیکی بـه قطب غیر قابل سکونت اسـت.

 

کشور کانادا بزرگ ترین مرز زمینی جهان رابا کشور آمریکا دارد. این همسایگی موجب پیشرفت اقتصادی کشور کانادا شده اسـت. کانادا دهمین اقتصاد قدرتمند جهان اسـت. همچنین نرخ بیکاری کشور کانادا بسیار پایین بوده و باوجود رکود اقتصادی جهانی بـه‌دلیل همه ی‌گیری کرونا، نرخ بیکاری ان ؛ تنها 7.8 درصد اسـت.

 

عکس خرید ملک در کانادا طبق گزارش مجله US NEWS، کانادا بهترین کشور برای زندگی اسـت و این کشور از سال 2020 در صدر فهرست بهترین کشور‌ها برای زندگی قرار دارد. کشور کانادا همواره جزو ده کشور برتر برای زندگی بوده اسـت و شاخص استاندارد زندگی در کانادا بالاست. برنامه‌هاي‌ کشور کانادا همواره در جهت حمایت از مهاجران بوده اسـت.

 

همچنین نظام آموزشی کشور کانادا یکی از بهترین نظام‌هاي‌ آموزشی اسـت. کشور کانادا برای کار و تحصیلی گزینه‌اي فوق‌‌العاده اسـت. امکان خرید ملک برای افراد خارجی با وام این امکان را فراهم میکند تا هزینه اجاره مسکن در کانادا را بـه امکان خرید ملک در کانادا تبدیل کنیم.

 


مطالب مشابه: قیمت خرید ملک در آمریکا چقدر است ؟


 

مراحل خرید ملک در کانادا

مراحل خرید ملک در کانادا

در سرتاسر کانادا، افراد ثروتمند با علم بـه این‌که خرید خانه از بهترین سرمایه‌گذاری‌هاي‌ بلند ‌مدتی اسـت کـه می توانند انجام دهند، بـه سمت انجام اینکار می روند. این افراد با اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا پس از خرید خانه دراین کشور، بـه‌اسانی بـه کانادا رفته و میتوانند از مزایای زندگی دراین کشور بهره‌مند شوند.

 

با این حال، تصمیم‌گیری برای خرید خانه در کانادا و مهاجرت بـه این کشور می تواند یکی از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین تصمیم‌هاي‌ زندگی شـما باشد. برای مهاجرت از طریق خرید ملک در کانادا، علاوه‌بر شرایط گفته شده، بدانید کـه باید از کجا شروع کنید. برای اطلاعات بیشتر از قوانین و شرایط خرید ملک میتوانید با یک وکیل مهاجرت بـه کانادا مشورت کنید. مراحل زیر، گام‌هاي‌ اصلی برای اقدام بـه خرید خانه دراین کشور هستند.

 

1. آماده کردن مبلغ پیش‌پرداخت

آماده کردن مبلغ پیش‌پرداخت

مبلغ پیش‌پرداخت خرید خانه کاملاً بـه ارزش کلی و قیمت خانه بستگی داشته و طبق معمولً بین 5 تا 20 درصد از مبلغ کلی توافق شده برای خرید، تعیین میشود. پرداخت پیش‌‌پرداخت بالاتر، دو مزیت کلی برای خریدار خانه دارد. اولاً هرچه این مبلغ بیشتر باشد، دریافت وام مسکن برای شـما ساده‌تر می شود.

 

ثانیاً؛ مبلغ بیمه پیش‌فرض وام مسکن کـه باید بـه اداره وام مسکن کانادا «CMHC» پرداخت شده و بر اساس مبلغ پیش‌پرداخت و وام مسکن ارزیابی می شود، تنها با پرداخت 20% از مبلغ قرارداد و یا بیشتر، قابل‌چشم‌پوشی اسـت.

 

2. در نظر گرفتن مبلغی برای هزینه‌های عقد نهایی قرارداد

در نظر گرفتن مبلغی برای هزینه‌های عقد نهایی قرارداد

بـه‌طور کلی، نمی توان یک مبلغ مشخص را برای هزینه‌هاي‌ نهایی قرارداد درنظر گرفت، اما طبق معمولً هزینه‌اي بین 1.5 تا 4 درصد از قیمت اصلی خرید خانه را باید برای ان درنظر بگیرید. این مبلغ شامل هزینه‌هاي‌ مراحل قانونی و اداری اسـت کـه در پایان معامله باید پرداخت شود. برخی از این هزینه‌ها عبارت اسـت از:

  • مالیات نقل‌و‌انتقال زمین
  • هزینه‌هاي‌ حقوقی
  • بیمه پیش‌فرض وام مسکن یا بیمه CMHC
  • هزینه مربوط بـه مالیات بر خدمات و کالا «GST/HST»
  • هزینه مربوط بـه نظارت فنی خانه «اختیاری»

 

3. بررسی کلی امور مالی و تکمیل اسناد

بررسی کلی امور مالی و تکمیل اسناد

بعد از این‌که در بازار املاک و مستغلات کانادا جست‌وجو کردید، میتوانید مبلغ مورد‌نیاز خود برای خرید خانه را تخمین بزنید. برای اینکار، میتوانید از سایت‌هاي‌ خرید خانه در کانادا کمک بگیرید تا بهترین گزینه‌هاي‌ موجود را بررسی کنید. بـه این ترتیب میتوانید هزینه‌هاي‌ مربوط بـه پیش‌پرداخت و عقد نهایی قرارداد را نیز بـه‌صورت حدودی تعیین کنید. پس از بررسی امور مالی، باید اسناد مورد‌نظر را تکمیل و جمع‌آوری کنید.

 

در‌صورتی‌کـه بخواهید از وام مسکن استفاده کنید، بخش عمده‌اي از مدارک کـه شامل برآورد دارایی‌هاي‌ فعلی شـما، درآمد و میزان بدهی فعلی اسـت را باید بـه وام دهنده ارائه کنید. اسناد و مدارک اصلی برای خرید ملک در کانادا عبارت اسـت از:

  • مدارک شناسایی عکس‌دار دولتی «گواهینامه رانندگی، گذرنامه و …»
  • گواهی اشتغال و درآمد «T4؛ اظهارنامه مالیات بر درآمد، صورتحساب بانکی و …»
  • اثبات پیش‌پرداخت و شیوه پرداخت ان
  • اطلاعات در مورد سایر اموال و دارایی‌ها
  • اطلاعات مربوط بـه بدهی‌هاي‌ شـما «مانند موجودی کارت اعتباری، مبلغ وام یا هزینه اجاره خودرو، خطوط اعتباری، وام‌هاي‌ دانشجویی» یا تعهدات مالی «مانند حمایت از همسر/فرزند»

 

4. دریافت پیش تایید وام مسکن

دریافت پیش تایید وام مسکن

بعد از بررسی دقیق امور مالی و تکمیل اسناد، مرحله بعدی این اسـت کـه مبلغی کـه میتوانید هزینه کنید را تعیین کنید. اگر از وام مسکن استفاده کنید، ان‌ها مقدار پیش‌پرداخت، برنامه بازپرداخت، کل قیمت فروش و … را بـه‌طور دقیق برای تعیین بودجه نهایی بررسی میکنند.

 

این روند، پیش تأیید وام مسکن اسـت کـه با توجه بـه شرایط مالی شـما، مقدار وام مورد‌نیاز و نرخ بهره ان را برای خرید خانه در کانادا تعیین می کند. با توجه بـه این‌که داشتن پیش تأیید نشان می دهد کـه شـما واقعاً متقاضی خرید ملک هستید، اغلب مشاوران املاک ان را الزامی می کنند.

 

5. استفاده از طرح‌های تشویقی خرید خانه در کانادا

استفاده از طرح‌های تشویقی خرید خانه در کانادا

برای کسانی کـه برای نخستین بار قصد خرید ملک در کانادا را دارند، برخی طرح‌هاي‌ تشویقی وجوددارد کـه شامل تخفیف، طرح‌هاي‌ تشویقی مالیاتی و … اسـت. بهتر اسـت قبل از اقدام نهایی، راجع بـه این طرح‌ها تحقیق کرده ودر صورت امکان از ان‌ها استفاده کنید. با اینکار، میتوانید تا مبلغ زیادی پول ذخیره کنید.

 

6. یافتن خانه مورد نظر

یافتن خانه مورد نظر

بعد از انجام مراحل فوق، حالا شـما مبلغ مورد‌نیاز خودرا تعیین و تأمین کرده و با داشتن پیش تأیید وام، می توانید با خیال راحت بـه دنبال خانه مورد نظر خود بگردید. وبسایت‌هاي‌ متعددی برای خرید خانه وجوددارد کـه می توانید املاک پیشنهادی در ان‌ها را بر اساس موقعیت مکانی، متراژ، امکانات، قیمت و … دسته‌بندی کنید.

 

بـه این ترتیب، یافتن خانه‌اي کـه مطابق با نیاز و سلیقه شـما باشد، ساده‌تر می شود. مشاوران املاک میتوانند با بررسی شرایط خرید خانه در کانادا برای شـما، فرآیند خرید را بسیار ساده‌تر کنند.

 

مزایای خرید ملک در کانادا

مزایای خرید ملک در کانادا

خرید خانه در کانادا یک سرمایه گذاری بلند مدت اسـت کـه می تواند مزایای زیادی برای صاحب خانه داشته باشد، از جمله:

 

1. افزایش ارزش دارایی: قیمت مسکن در کانادا درسال هاي‌ اخیر بـه طور پیوسته افزایش یافته اسـت. این بدان معناست کـه صاحب خانه ها می توانند هنگام فروش خانه خود سود زیادی کسب کنند.

 

2. افزایش پس انداز: صاحب خانه ها وادار نیستند اجاره بها پرداخت کنند. این می تواند بـه کاهش هزینه هاي‌ زندگی و افزایش پس انداز کمک کند.

 

3. قدرت تصمیم گیری: صاحب خانه ها می توانند در مورد خانه خود تصمیم بگیرند، از جمله این‌که چگونه از ان استفاده کنند، چه تغییراتی ایجاد کنند و چه زمانی ان را بفروشند.

 

4. امکان اقامت در کانادا: اگر قصد دارید بـه طور منظم بـه کانادا سفر کنید، خرید ملک می تواند بـه شـما این امکان را دهد کـه در خانه خود اقامت داشته باشید.

 

5. امکان اخذ اقامت دائم از طریق سایر روش‌ها: اگر از طریق خرید ملک نتوانستید اقامت کانادا را دریافت کنید، ممکن اسـت بتوانید از طریق سایر روش‌ها مانند برنامه‌هاي‌ نیروی کار ماهر، برنامه‌هاي‌ استانی و برنامه‌هاي‌ تجاری اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

 

با این حال، خرید خانه در کانادا نیز می تواند چالش برانگیز باشد. هزینه هاي‌ اولیه خرید خانه می تواند زیاد باشد، و صاحب خانه ها مسئول پرداخت هزینه هاي‌ نگه‌داری و تعمیرات هستند.

 

ارزانترین خانه در کانادا

خرید و اجارهٔ‌ ملک، بی‌برو برگرد پررنگ‌ترین دغدغه‌‌‌ٔ متقاضیان در مسیر مهاجرت بـه کانادا اسـت. خصوصاً وقتی کـه اعداد و ارقام را میبینیم و از افزایش پرشتاب قیمت‌ها غافلگیر میشویم. این اعداد نشان می دهند کـه میانگین قیمت ملک در کانادا در طی یکسال چیزی نزدیک بـه 23 درصد افزایش داشته و بـه رقمی در حوالی 620 هزار دلار آمریکا رسیده اسـت. دقت شود کـه تمام مبالغ مرقوم دراین مطلب، بـه دلار آمریکا هستند.

 

ارزانترین خانه در کانادا سینت جان

ارزانترین خانه در کانادا سینت جان

باوجود افزایش قابل توجه قیمت مسکن در کانادا، هنوز هم برخی از شهرها هستند کـه تا حدودی از این تغییرات شتابزده دور بوده‌اند و قیمت‌‌هایشان هنوز پایین‌تر از میانگین قیمت ملک در کاناداست. شهر سِینت جان در استان نیوبرانزویک «با سینت جان نیوفاندلند و لابرادُر اشتباه نشود»

 

یکی از همین شهرهاست کـه با 195 هزاردلار « تمام قیمت ‌هابـه دلار آمریکا هستند» امکان خرید یک خانهٔ سه خوابهٔ مجزا رابا دو سرویس بهداشتی فراهم می کند. دقت شود کـه وقتی از عبارت خانهٔ مجزا استفاده می کنیم منظورمان همان خانه‌هاي‌ ویلایی یا بـه قول غربی‌ها فمیلی هاوس اسـت کـه از هیچ سمتی بـه خانه‌هاي‌ اطراف متصل نیستند.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 679
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 520
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1086
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 832
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 1277
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 1159

 

ارزانترین خانه در کانادا ساگونه

ارزانترین خانه در کانادا ساگونه

در شهر ساگونهٔ استان کبک، میتوان با نزدیک بـه 210 هزاردلار صاحب یک خانهٔ سه خوابه شد ودر شهر تروآ ریوییِر در همین استان، سر کیسه را اندکی شل‌تر کرد و با بیش از 220 هزاردلار یک ملک دوبلکس و دوخوابه خرید.

 

از ان طرف استان پرجمعیت و پرمتقاضی اُنتاریو و شهر کم نام و نشان تاندربِي را داریم کـه در جستجوی ارزان ترین ملک در کانادا گزینه‌هاي‌ متعددی دارد و خرید یک خانهٔ دوخوابه و مجزا «بدون اتصال یا دیوارهای مشترک با خانه‌هاي‌ کناری» با 270 هزاردلار امکانپذیر اسـت.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 374
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 302
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 775
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 532
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر —
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر —

 

ارزانترین خانه در کانادا رجاینا

ارزانترین خانه در کانادا رجاینا

در شهر دویست و پنجاه هزار نفری رجاینا کـه جزو شهر های محبوب استان ساسکاچوان اسـت، میانگین قیمت یک ملک سه خوابه و نیمه مجزا «یک دیوار مشترک با همسایه با ورودی مستقل» حدود 275 هزار دلار و میانگین کلی خرید ملک در استان در حوالی 290 هزار دلار اسـت. برای ارزیابی آنلاین امتیاز مهاجرت بـه ساسکاچوان مطلب مورد نظر را مطالعه و یا با کارشناسان نیلگام سفر تماس حاصل بفرمایید.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 801
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 705
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1281
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1195
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 2714
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2099

 

ارزانترین خانه در کانادا کبک

ارزانترین خانه در کانادا کبک

در گوشه و کنار شهر کبک یا بـه قول خودشان کبک سیتی گزینه‌‌هاي‌ مقرون بـه صرفه و اکازیونی پیدا میشود و قیمت ‌هابـه نسبت شهر های گران قیمت کشور منطقی‌تر هستند. مثلا یک خانهٔ مجزای سه خوابه و ایده‌آل در حوالی خیابان Rue Camus با 309 هزاردلار قابل خرید اسـت. یادآور شویم کـه میانگین قیمت خانه در استان کبک در چند صباح اخیر بـه اوج خود و بـه رقم 362 هزاردلار رسیده اسـت.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 685
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 510
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1176
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 856
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 2294
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2403

 


مطالب مشابه: قیمت خانه در ترکیه چقدر است ؟


 

ارزانترین خانه در کانادا شربروک

ارزانترین خانه در کانادا شربروک

شِربروک با میانگین قیمت ملک 317 هزاردلار یکیدیگر از شهر های ایده‌آل کانادا در استان کبک اسـت. کسانی کـه بـه زبان فرانسه تسلط دارند و شرایطشان با زندگی در کبک جفت و جور اسـت می توانند یک بـه اصطلاح فمیلی هاوس «خانه مجزا بدون دیوار مشترک» سه خوابه رابا قیمتی در حوالی 320 هزاردلار تهیه کنند. اگر برنامه‌اي برای سفر بـه کبک دارید، مطلب آب و هوای کبک در طول سال را مطالعه بفرمایید.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 424
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 374
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 903
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 768
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 1734
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 1576

 

ارزانترین خانه در کانادا وینیپگ

ارزانترین خانه در کانادا وینیپگ

شهر هشتصد و شصت‌ هزار نفری پینیپگ هم گزینهٔ خوبی برای خانه‌هاي‌ مقرون بـه صرفه اسـت. از اینجای کار بـه بعد قیمت خانه‌ها همگی در بالای سیصدهزاردلار بسته میشوند و نمیتوان لفظ ارزان را در مورد آن ها بـه کار بست. اما با این حال ودر یک مقایسهٔ نسبی، هنوز هم از میانگین قیمت ملک در کانادا کـه 620 دلار اسـت بـه مراتب پایین‌ترند. در وینی‌پگ می توان یک خانهٔ درندشت پنج خوابه رابا 309 هزاردلار تهیه کرد.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 821
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 781
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1377
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1258
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 2138
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2259

 

ارزانترین خانه در کانادا ساسکاتون

ارزانترین خانه در کانادا ساسکاتون

ساسکاتون بـه عنوان بزرگ ترین شهر و مرکز استان ساسکاچوان با قریب بـه 283 هزار نفر جمعیت، از جمله شهرهاییست کـه از تندباد افزایش قیمت‌ ملک در کانادا در امان مانده اسـت. در ساسکاتون با 330 هزاردلار خرید یک ملک مجزا با 4 اتاق خواب امکانپذیر بوده و قیمت‌ها کم و بیش با میانگین قیمت ملک در کل استان «331 هزاردلار» همتراز اسـت.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 919
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 737
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1397
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1193
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 2189
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 3616

 

ارزانترین خانه در کانادا گاتینو

ارزانترین خانه در کانادا گاتینو

گاتینو یکی از شهر های استان کبک اسـت و با احتساب مناطق حومه، بیش از سیصد و سی هزار نفر جمعیت دارد. قیمت یک ملک پنج خوابهٔ مجزا دراین شهر حدود 325 هزاردلار و کمی پایین‌تر از میانگین استان «362 هزاردلار» در می آید. گاتینو بـه عنوان چهارمین شهر بزرگ کبک، شهر توسعه‌یافته و مهمی محسوب شده و بسیاری از نهادها و سازمان‌هاي‌ دولتی استان را در خود جای داده اسـت.

اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 813
اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 587
اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1208
اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 960
خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 1589
خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 1983

 

ارزانترین خانه در کانادا سادبوری

ارزانترین خانه در کانادا سادبوری

شهر سادبوری با بیش از 160 هزار نفر جمعیت یکی از شهر های بـه نسبت خلوت و جمع و جور استان انتاریوست ودر چند صباح اخیر، بـه خاطر طبیعت فوق‌العاده‌اش در رادار برخی از مهاجران قرار گرفته اسـت. قیمت ملک در سادبوری با میانگین استان انتاریو فاصلهٔ چشمگیری دارد بـه این ترتیب کـه میتوان یک خانهٔ 5 خوابهٔ بزرگ و مجزا رابا رقمی نزدیک بـه 350 هزاردلار خریداری کرد. در حالی‌که میانگین قیمت ملک در انتاریو مرز 900 هزاردلار را رده کرده اسـت. آیا با برنامه استانی انتاریو آشنایی دارید؟

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 951
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 713
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1768
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1318
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 3200
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 3097

 

ارزانترین خانه در کانادا ادمونتون

ارزانترین خانه در کانادا ادمونتون

ادمونتون جزو شهر های اسم و رسم دار استان آلبرتا، و با نزدیک بـه یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت، بعد از کلگری دومین شهر بزرگ استان اسـت. میانگین قیمت ملک در آلبرتا بیش از 460 هزاردلار و قیمت یک آپارتمان دوخوابه در محله‌اي مثل خیابان 110Street NW درحدود 365 هزاردلار اسـت.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 920
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 758 
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1509
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1228
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 2880
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 1836

 

ارزانترین خانه در کانادا هالیفاکس

ارزانترین خانه در کانادا هالیفاکس

هالیفاکس دارتموث در استان نوا اسکوشیا یکی از نقاطیست کـه در دو سه سال اخیر تکان‌هاي‌ شدید قیمتی خورده و شاهد رشد قابل توجهی در بازار مسکن بوده. دراین شهر 417 هزار نفری و پیشرفته می توان با مبلغ 425 هزاردلار یک خانهٔ چهارخوابهٔ نیمه مجزا «یک دیوار مشترک با خانهٔ همسایه» خریداری کرد. میانگین قیمت ملک در هالیفاکس 490 هزاردلار اسـت. درصورت تمایل راهنمای برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا را مطالعه بفرمایید.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 1143
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 869
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1859
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1357
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 3577
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2489

 

ارزانترین خانه در کانادا ویندزور

ارزانترین خانه در کانادا ویندزور

منطقهٔ ویندزور – اِسِکس از مناطق رو بـه رشد استان انتاریو و برای علاقمندان مهاجرت بـه کانادا یکی از گزینه‌هاي‌ قابل توجه بـه شمار می رود. میانگین قیمت ملک در شهر ویندزور 492 هزاردلار اسـت و نزدیک بـه چهارصدهزار نفر جمعیت دارد. دراین شهر با مبلغی حدود 488 هزاردلار، امکان خرید یک خانهٔ چهارخوابهٔ مجزا فراهم اسـت و این عدد هنوز هم فاصلهٔ بسیار زیادی «حدود دو برابر» با میانگین انتاریو دارد.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 955
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 834
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1533
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1414
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 3534
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2121

 

ارزانترین ملک در کانادا مونترال

ارزانترین ملک در کانادا مونترال

بـه طور معمول شهر یک میلیون و هشتصدهزار نفری مونترال در استان کبک، جایی نیست کـه بشود در ان بـه دنبال قیمت‌هاي‌ پایین و مقرون بـه صرفه‌ بود. منتها با یک جستجوی مفصل و کمی حوصله می توان یک کاندوی دوخوابه و مناسب رابا قیمت 519 هزاردلار در حوالی خیابان Rue de Castelnau تهیه کرد. درصورت تمایل بـه دریافت ویزای کانادا یا اقامت در ونکوور با کارشناسان نیلگام سفر تماس بگیرید.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 1009
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 731
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1768
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1278
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 5689
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 3015

 

ارزانترین ملک در کانادا کلگری

ارزانترین ملک در کانادا کلگری

کلگری با یک میلیون و سیصد و هفتادهزار نفر بزرگ ترین شهر استان آلبرتاست و میانگین قیمت یک ملک آپارتمانی دو خوابه در ان 518 هزاردلار اسـت. تقاضا برای خانه‌هاي‌ مجزا و بـه قولی ویلایی در کلگری بسیار بالاست و پیدا کردنشان دراین حول و حوش قیمت عملا غیر ممکن اسـت. اگر صاحب یکی از تخصص‌هاي‌ مورد نیاز در کانادا هستید، برای آشنایی با برنامه فدرال کانادا بـه وبسایت نیلگام سفر مراجعه بفرمایید.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 1031
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 858
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1888
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1434
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 3085
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2290

 

ارزانترین ملک در کانادا اتاوا

ارزانترین ملک در کانادا اتاوا

اتاوا هم جزو شهر های کم و بیش گران کاناداست و میانگین خرید ملک در ان مرز 590 هزاردلار را رد میکند. این رقم بازهم نصف میانگین انتاریو و تنها کمی پایین‌تر از میانگین کلی قیمت ملک در کاناداست. در اتاوا می توان با مبلغ 598 هزاردلار یک خانهٔ مجزای چهارخوابه را در پیرامون محلهٔ Armagh Way خریداری کرد.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 1267
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 971
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 2169
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1629
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 4224
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2858

 

ارزانترین ملک در کانادا لندن

ارزانترین ملک در کانادا لندن

آخرین مورد هم باز بـه استان انتاریو و این بار شهر لندن برمی‌گردد کـه البته زمین تا آسمان با ان لندن معروفی کـه می‌شناسیم متفاوت اسـت. لندنِ انتاریو در جنوب استان قرار داشته و با بیش از سیصد و هشتاد هزار نفر جمعیت، پازدهمین شهر بزرگ کانادا محسوب میشود. میانگین قیمت ملک دراین شهر 608 هزاردلار و کم و بیش با میانگین قیمت ملک در کانادا همتراز اسـت.

  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌درمرکزشهر 1175
  • اجاره‌آپارتمان‌تکخوابه‌خارج‌مرکزشهر 966
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌درمرکزشهر 1878
  • اجاره‌آپارتمان‌سه‌خوابه‌خارج‌مرکزشهر 1497
  • خریدهرمترآپارتمان‌درمرکزشهر 3074
  • خریدهرمترآپارتمان‌خارج‌مرکزشهر 2860

 

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

در حال حاضر، اقامت کانادا از طریق خرید ملک امکانپذیر نیست. هر کسی، فارغ از تابعیت یا وضعیت مهاجرتی، می تواند ملکی را در کانادا خریداری کند. با این حال، این امر بـه هیچ عنوان منجر بـه دریافت اقامت یا تابعیت کانادا نمی شود. بر اساس قوانین مهاجرتی کانادا، برای دریافت اقامت دائم این کشور، متقاضیان باید از طریق یکی از برنامه‌هاي‌ مهاجرتی معتبر اقدام کنند.

 

این برنامه‌ها بر اساس عوامل مختلفی مانند مهارت‌هاي‌ شغلی، تحصیلات، تجربه کاری، زبان و روابط خانوادگی متقاضیان امتیازدهی میشوند. متقاضیانی کـه بیشترین امتیاز را کسب کنند، واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا خواهند بود.

 

سایت خرید خانه در کانادا

سایت خرید خانه در کانادا

بهترین سایت خرید خانه در کشور کانادا Realtor.ca اسـت. این سایت یک پایگاه داده جامع از املاک مسکونی در سراسر کانادا اسـت کـه توسط اتحادیه ملی املاک کانادا «CREA» اداره می شود. Realtor.ca بـه کاربران امکان می دهد تا بر اساس عوامل مختلفی از جمله قیمت، موقعیت، نوع ملک و اندازه ملک، خانه مورد نظر خودرا جست‌وجو کنند. سایر سایت هاي‌ خرید خانه کانادا عبارت اند از:

  • HouseSigma
  • Trulia
  • Kijiji
  • Zillow
  • For Sale By Owner
  • Realtor.ca

 

محبوب ترین سایت خرید خانه در کشور کانادا اسـت زیرا دارای ویژگی هاي‌ زیر اسـت:

  • پایگاه داده گسترده اي از املاک مسکونی
  • امکان جست‌وجو بر اساس عوامل مختلف
  • امکان ارتباط با مشاورین املاک
  • امکان مشاهده تصاویر و اطلاعات کامل املاک

 

برای استفاده از Realtor.ca برای خرید خانه مراحل زیر را دنبال نمایید:

1. بـه وبسایت Realtor.ca بروید.

2. در قسمت جست‌وجو، شهر یا منطقه اي را کـه می‌خواهید خانه بخرید، وارد کنید.

3. فیلترهای مورد نظر خودرا برای محدود کردن نتایج جست‌وجو اعمال کنید.

4. روی ملکی کـه مورد علاقه شماست، کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر در مورد ان را مشاهده کنید.

5. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ملک یا رزرو بازدید، با مشاور املاک تماس بگیرید.

 


مطالب مشابه: آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن


 

در پایان

برخی از افراد ممکن اسـت تصور کنند کـه خرید ملک در کانادا میتواند بـه آن ها کمک کند تا امتیاز بیشتری در برنامه‌هاي‌ مهاجرتی کسب کنند. با این حال، این امر همیشه درست نیست. در برخی از برنامه‌هاي‌ مهاجرتی، خرید ملک ممکن اسـت هیچ امتیازی بـه متقاضیان ندهد.

 

در سایر برنامه‌ها، خرید ملک ممکن اسـت امتیاز کمی بـه متقاضیان بدهد. بنابر این، اگر قصد مهاجرت بـه کشور کانادا را دارید، خرید ملک نباید تنها گزینه شـما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌هاي‌ مهاجرتی کانادا، با یک وکیل مهاجرت معتبر مشورت کنید.

جدیدترین مطالب سایت