این خودروهای جدید گران ترین آپشن ها را دارند

این خودروهای جدید گران ترین آپشن ها را دارند

داشتن نخستین لامبورگینی یا استون مارتین قطعا راهی برای جشن گرفتن موفقیت و سخت کوشی اسـت. اما برای کسانی کـه میخواهند خودرا از جمعیت متمایز کنند، قیمت بـه همین جا متوقف نمیشود. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب فهرست ما از 20 آپشن برتر خودروی گرانقیمت تاکنون آمده اسـت.

 

گران ترین آپشن های ماشین سراسر دنیا

جای تعجب نیست کـه گرانترین سوپراسپرت ها و وسایل نقلیه لوکس دارای گرانترین گزینه ها در صنعت خودرو هستند. مشتریانی کـه می توانند این عجایب روی چرخ را بپردازند، اغلب از هیچ هزینه اي برای افزودن چندین لمس شخصی برای ایجاد چیزی واقعا منحصر بـه فرد دریغ نمی‌کنند.

 

برندهای مارک بـه این موضوع پی می‌برند و هوشمندانه خودرا برای استفاده از این موقعیت قرار داده اند. بسیاری از آن ها بخش هاي‌ تخصصی دارند کـه فقط برای این منظور راه اندازی شده اند. بـه عملیات ویژه مک لارن، Manufaktur انحصاری پورشه یا بخش مولینر بنتلی فکر کنید.

 

این نام ها و چند نام دیگر در صنعت خودرو مسئول فهرست بی پایانی از گزینه ها برای کمک بـه مشتری ثروتمند در تعقیب یک خودروی واقعاً سفارشی هستند. بودجه دراین موارد نگران کننده نیست و بـه همین دلیل، برخی از این گزینه ها دارای برچسب قیمت بسیار گرانی هستند.

 

1. صندلی عقب همه جانبه رولز رویس فانتوم «15000 دلار»

صندلی عقب همه جانبه رولز رویس فانتوم «15000 دلار»

فانتوم هشت نسل بی شک یکی از لوکس ترین سدان هاي‌ موجود در بازار اسـت. با حضور جاده اي، بر خلاف هر ماشین دیگری. این خودرو با نزدیک بـه نیم میلیون دلار یکی از گرانترین سدان هاي‌ تولیدی اسـت. رولز رویس همچنین گزینه هاي‌ مختلفی را برای ایجاد یک وسیله نقلیه سفارشی با جزئیات و جزئیات مختلف بـه مشتریان ارائه می دهد.

 

اگر مشتری مایل بـه پرداخت باشد، تقریبا هیچ محدودیتی برای کاری کـه برند انجام خواهد داد وجود ندارد. این خودرو بـه صورت استاندارد با یک صندلی نیمکتی در محفظه عقب عرضه می شود، اما با حدود 15000 دلار، مشتریان می توانند چیزی کـه بـه عنوان چیدمان صندلی‌هاي‌ عقب همهجانبه شناخته میشود کـه فانتوم را بـه یک 4 نفره با کنسول مرکزی ثابت تبدیل میکند، دریافت کنند. این اسکناس 15000 دلاری فقط محدوده پایه اسـت و بسته بـه عواملی مانند انتخاب مواد می تواند بـه سرعت بالاتر رود.

 


مطالب مشابه: عکس های دیدنی از ماشین های تمام لوکس و گران قیمت


 

2. چرخ‌های منیزیمی پورشه 911 GT2 RS «20000 دلار»

چرخ‌های منیزیمی پورشه 911 GT2 RS «20000 دلار»

911 GT2 RS همه ی چیز در مورد عملکرد هاردکور اسـت و تک تک قطعات خودرو برای این هدف منحصر بـه فرد طراحی شده اسـت. چرخ هاي‌ منیزیمی بـه عنوان یک آپشن برای سوپراسپرت آلمانی عرضه میشوند و حدود 25 پوند سبک تر از چرخ هاي‌ معمولی هستند.

 

این یک تفاوت بزرگ اسـت و مطمئناً بـه عملکرد بهتر در مسیر ترجمه میشود، بـه همین دلیل اسـت کـه اکثر مشتریان هنگام ثبت سفارش‌هاي‌ خود این گزینه را انتخاب می کنند. اگر چه ارزان نیست. یک فهرست دریک وبسایت نشان می دهد کـه یک مجموعه کامل حدود 20000 دلار هزینه دارد و بسته بـه نوع پرداخت انتخابی حتی می تواند بالاتر باشد.

 

3. چرخ‌های کربنی فراری 488 پیستا «41400 دلار»

چرخ‌های کربنی فراری 488 پیستا «41400 دلار»

«Pista» یک کلمه ایتالیایی اسـت کـه بـه انگلیسی بـه پیست ترجمه می شود و نشان ‌دهنده قابلیت‌هاي‌ خودرو حتی در حالت انبار اسـت، چه در جاده‌هاي‌ عمومی و چه بیرون از مسیر مسابقه. با این حال، کسانی کـه هوس عملکرد بیشتر دارند می توانند گزینه چرخ هاي‌ فیبر کربنی را انتخاب کنند.

 

این امر باعث کاهش 6 پوند وزن بدون فنر از هر گوشه خودرو می شود ودر نتیجه هندلینگ کلی خودرو را التیام می بخشد. با این‌که وقتی ماشین را در گوشه ها می چرخانید، باید مراقب محدودیت ها باشید. این چرخ ها بیش از 40000 دلار قیمت دارند و بـه اسانی قابل تعویض نیستند.

 

4. پکیج فراری SF90 Stradale’s Assetto Fiorano «56,240 دلار»

پکیج فراری SF90 Stradale's Assetto Fiorano «56,240 دلار»

فراری با معرفی هایپرکار جدید خود فرم کتاب را بـه طور کامل بازنویسی کرد. SF90 نه تنها قدرتمندترین خودروی تولیدی فراری جاده اي بود، بلکه نخستین خودرویی بود کـه می توانست بـه طور کامل با باتری حرکت کند. در حالت انبار، خودرو می تواند در کمتر از 2.5 ثانیه بـه سرعت 60 مایل در ساعت برسد، اما حتی این سطح از عملکرد برای برخی کافی نیست.

 

اینجاست کـه پکیج Assetto Fiorano وارد میشود. این آپشن حداقل 60 پوند وزن خودروی استاندارد را کاهش می دهد و گزینه‌هایي مانند بال عقب فیبر کربنی و لاستیک‌هاي‌ Michelin Pilot Sport Cup2 را برای نیروی رو بـه پایینتر و چسبندگی بهتر اضافه میکند. با این حال، هشدار داده می شود، بسته Assetto Fiorano بسته بـه افزونه ها می تواند بسیار بالاتر از قیمت 56000 دلاری باشد.

 

5. تریم گرانیتی مرسدس مایباخ «60600 دلار»

تریم گرانیتی مرسدس مایباخ «60600 دلار»

مرسدس این تریم غیر معمول را برای مشتریانی با استعدادی دراماتیک ارائه می دهد. کسانی کـه تزئینات داخلی چرم و چوب را کمی کسل کننده میدانند. همان طور کـه از نام ان پیداست، تریم از گرانیت واقعی برای لمس بخش‌هاي‌ مختلف داخل خودرو از جمله داشبورد، کنسول و حتی پانل‌هاي‌ درب استفاده میکند.

 

این بخشی از برنامه سفارشی مرسدس دیزاینو اسـت و بسته بـه مقدار مورد استفاده، الگوی انتخابی و مناطق تحت پوشش می تواند تا 60000 دلار قیمت داشته باشد.

 

6. گزینه رنگ سبز کرومافلر Python انحصاری Porsche 911 S «98000 دلار»

گزینه رنگ سبز کرومافلر Python انحصاری Porsche 911 S «98000 دلار»

این سری محدود پورشه 911 توربو S تنها 500 دستگاه تولید داشت کـه هر کدام با قیمت پایه حدود 235000 دلار بود. اگر چه این قیمت می تواند بـه سرعت بالا برود، بـه خصوص اگر دربخش تولید انحصاری پورشه غرق شوید، واحدی کـه بـه شـما کمک میکند خودروی خودرا تقریبا بـه هر شکلی کـه میخواهید شخصی‌سازی کنید.

 

این گزینه رنگ سبز پایتون را بررسی کنید، یک رنگ کاری منحصر بـه فرد کـه بـه لطف استفاده از برخی رنگدانه هاي‌ خاص، نوعی هاله آفتاب پرست بـه پورشه شـما می دهد. آپشن 98000 دلاری تقریبا قیمت یک کوپه پایه 911 کاررا اسـت و باید بپرسیم کـه آیا واقعاً ارزش ان را دارد؟

 

7. جلوه رنگ کانتور MSO McLaren Speedtail «110000 دلار»

جلوه رنگ کانتور MSO McLaren Speedtail «110000 دلار»

مک لارن اسپیدتیل ممکن اسـت جانشین مستقیم F1 نباشد، اما میتوان ان را بـه‌عنوان تخیل دوباره ابرخودروی افسانه‌اي قرن بیست و یکم دید. تنها 106 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد کـه نشانه مستقیمی از تولید مک لارن F1 در دهه 90 اسـت.

 

با مشتریان خوش شانسی کـه توانستند تخصیص‌ها را تضمین کنند، مانند حق امتیاز رفتار می شدند و این فرآیند رابا سفر بـه دفتر مرکزی مک لارن آغاز کردند، جایی کـه فهرست گزینه‌هاي‌ ظاهراً بی‌پایانی بـه ان‌ها ارائه میشود، با حسن نیت از عملیات ویژه مک لارن. همه ی ان‌ها خاص هستند، اما این یکی، افکت MSO Contour Paint یکی از برجسته‌ها با برچسب قیمت بالای 100000 دلار اسـت.

 

8. ساعت توربیلون مولینر بنتلی بنتایگا «170000 دلار»

ساعت توربیلون مولینر بنتلی بنتایگا «170000 دلار»

ساعت نفیس Tourbillion Clock 170000 دلار قیمت دارد و گرانترین گزینه موجود در حال حاضر برای SUV لوکس اسـت. برای درک بهتر این موضوع، ارزانترین بنتایگا در بازار امروز، بنتایگا هیبریدی، تقریبا 180000 دلار قیمت دارد!

 

همانگونه کـه انتظار می رفت، این ساعت معمولی نیست، بلکه ساعتی اسـت کـه توسط Breitling برای خودرو ساخته شده اسـت. این کاملاً مکانیکی اسـت و فقط برای یک موتور الکتریکی کوچک کـه ساعت را هر چند وقت یک بار می چرخاند تا خاطرجمعی حاصل شود کـه هیچوقت شارژش تمام نمیشود.

 


مطالب مشابه: بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس


 

9. بدنه فیبر کربنی در معرض دید بوگاتی شیرون «300000 دلار»

بدنه فیبر کربنی در معرض دید بوگاتی شیرون «300000 دلار»

بوگاتی شیرون پایه شمالی 2 میلیون دلار قیمت دارد، اما بعید اسـت کـه نمونه‌اي را بدون حداقل چند هزار دلار انتخاب کنید. پس از ان؛ آنهایی هستند کـه دارای ویژگی هاي‌ اضافی هستند کـه بیشتر از یک سوپر اسپرت جدید قیمت دارند.

 

این بدنه فیبر کربنی در دسترس دید را درنظر بگیرید کـه یکی از گزینه هاي‌ بیرونی ارائه شده توسط خودروساز فرانسوی اسـت. با حدود 300000 دلار، می توانید Chiron خودرا با بدنه‌اي از فیبر کربن لخت کـه واقعاً هر بافت و الگوی فردی را بـه نمایش میگذارد، بـه اتمام برسانید.

 

10. بدنه کربنی برهنه Koenigsegg Jesko «443,400 دلار»

بدنه کربنی برهنه Koenigsegg Jesko «443,400 دلار»

این مورد خاص فقط یک جنون مرزی اسـت، اما تعجب نکنید کـه افرادی هستند کـه واقعاً بـه دنبال این گزینه هستند. بـه همین دلیل کونیگزگ در وهله اول ان را اضافه کرد. این قیمتی اسـت کـه منحصر بـه فرد بودن مواد کربن عریان کونیگزگ «KNC» و میزان تلاشی را کـه برای این فرآیند انجام میشود منعکس می کند، اما با این حال، پول زیادی در بالای خودرویی اسـت کـه در حال حاضر حدود 3 میلیون دلار قیمت دارد.

 

در حالی کـه این گران‌ترین گزینه برای Jesko اسـت، سایر گزینه‌هاي‌ بدنه نیز چندان دور نیستند. رنگ فیبر کربن سبز شـما را 346100 دلار عقب می‌اندازد و بدنه کربنی شفاف با قیمت 292000 دلار وجوددارد.

 

11. سیستم هشدار نقاط کور

سیستم هشدار نقاط کور

بسیاری از شرکت‌هاي‌ خودروسازی اینروزها از فناوری برای ایمن‌تر کردن خودروها برای لذت بردن رانندگان استفاده می کنند. اینفینیتی از سیستم هشدار دهنده نقاط کور بصری خود در Infiniti QX56 استفاده می کند.

 

چیزی کـه دریافت میکنید سنسوری اسـت کـه ماشین را در نقاط کور تشخیص می دهد و نشانگر را روشن می کند. اگر از چراغ راهنما با خودرویی در نقطه کور استفاده کنید، ان نشانگر با چشمک زدن و هشدار بـه صدا در می‌آید. با هزینه 12750 دلاری، آماده باشید کـه کور شوید. گاهی اوقات آینه ها بـه اندازه کافی خوب نیستند.

 

12. کلید ترانسپوندر

کلید ترانسپوندر

البته شـما از طرفداران استون مارتین هستید. نبض داری، درسته؟ همه ی ما با یاقوت کبود “واحد بازرسی عاطفی” DBS آشنا هستیم. از زمان همکاری با Jaeger-LeCoultre، اکنون می توانید از ترانسپوندر واچ خود برای باز کردن قفل درهای مدل هاي‌ DB9؛ DBS و Rapide خود استفاده کنید.

 

برای باز کردن شیک DB9 شـما 28500 دلار هزینه دارد. دسترسی DBS 44200 دلار اسـت. در مورد Rapide، موفق باشید بدون خرید پیدا کنید. شـما می‌دانید چه می‌گویند. اگر باید بپرسید…

 

13. چرخ های فرفورژه/الماسی

چرخ های فرفورژه/الماسی

 

چرخ هاي‌ فورج شده چیز جدیدی نیستند. چرخ هاي‌ فورجی کـه توسط فراری بـه طور خاص برای LaFerrari جدید توسعه یافته اند، دریک لیگ کاملا متفاوت هستند. سپس فراری چرخ رابا الماس تمام می کند. این روکش بـه چرخ‌هاي‌ فراری جان می‌بخشد کـه بـه ان‌ها اجازه میدهد درخشندگی و درخشندگی داشته باشند.

 

درخشندگی چرخ ها بـه انها بسیار محسوس اسـت. حتی ممکن اسـت بتوانید تک تک 47440 دلار را کـه در آن ها منعکس شده اسـت ببینید.

 

14. ترمز

ترمز

بـه نظر میرسد نیسان با GT-R بسیاری از قوانین فیزیک را زیر پا گذاشته اسـت. جای تعجب نیست کـه ترمزها اکنون گزینه اي برای R35 Spec-V هستند. هزینه توقف، 50000 دلار.

 

15. گرانیت بیشتر

گرانیت بیشتر

اگر عاشق گزینه گرانیت هستید اما مناظر شـما در محدوده مرسدس بنز کمی بالاتر اسـت. نگران نباش دوست من شـما همچنین می توانید یک گزینه تزئینی گرانیتی برای Maybach خود تهیه کنید. برای تکان دادن ان چقدر هزینه خواهد داشت؟ فقط بیش از 58000 دلار

 

16. رنگ کنید

رنگ کنید

پورشه با 918؛ اینبار با رنگ Liquid Metal، راه بازگشت بـه فهرست ما را پیدا می کند. رنگ، آبکاری یا پوشش پودری فلزی نیست. این فرآیندی اسـت کـه امکان استفاده از فلز را بـه شکل سرد و مایع می دهد. صادقانه بگویم، خیلی باحال اسـت. رنگ‌هاي‌ کروم آبی یا نقره‌اي 63000 دلار پول نقد سرد برای شـما هزینه خواهند داشت.

 


مطالب مشابه: برترین ماشین های نیم شاسی جهان + مشخصات ماشین


 

در پایان

با عدم محدودیت بودجه، برخی از سازندگان تمام تلاش خودرا می کنند تا خودرو های خودرا بـه مضحک ترین گزینه هاي‌ پولی مجهز کنند. 

جدیدترین مطالب سایت