خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

خودرو هیوندای سوناتا 2018

 

این ماشین کره اي در مقایسه باهم قیمت هاي خود مثل تویوتا و کیا بسیار بهتر عمل کرده و میتوان این ماشین را یک خودروی پیروز نامید. هیوندایی سوناتا 2018 چندی پیش با چهره‌اي جدید در نمای روبرو، جانبی و عقب وارد بعضی از بازارهای جهانی شد.

 

به گزارش تالاب این اتومبیل به لطف جلوپنجره جدید آبشاری و یک نمای عقبی کاملا متمایز رویکردی جدید را در پیش گرفته و بسیار خوش تیپ و شیک ظاهر شده است. چهره انتهایی ماشین به واسطه چراغ‌هاي باریک، کشیده و بازطراحی مخصوصاً، متمایز ظاهر شده و بخشی از مشکلات نمای نسخه‌هاي‌ قبلی را اصلاح کرده است.

 

به گزارش تالاب ، این تغییرات باعث شده تامشتریان بعنوان یک خودروی هیجان‌انگیز به سوناتا نگاه کنند.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

مدیر ارشد طراحی هیوندایی در مرکز آمریکای شمالی دراین خصوص گفت:

تمامی این تغییرات برای اثرگذاری بیشتر روی مشتریان انجام شده است و مطمئنا آن ها می توانند از روی ظاهر سوناتاهای جدید، شور طراحی در تولید دراین ماشین را شاهد باشند. وی هدف از طراحی این اتومبیل را ایجاد هیجان بصری و القاء هویت منحصر‌به‌فرد به سوناتا عنوان کرده است.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

این ماشین در استدیوی طراحی کالیفرنیای هیوندایی به شکلی جسورانه، خشن ودر عین حال زیبا طراحی شده است. سوناتاهای 2018 مخصوصاً آمریکای شمالی برای نخستین‌بار درسال جاری در نمایشگاه بین‌ المللی نیویورک 2017 معرفی شدند ودر نخستین نمایش نظر تعداد زیادی از مردم و کارشنان را جلب کردند.

 

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

به گزارش تالاب بدنه این اتومبیل با چراغ‌هاي LED روزتاب تکمیل شده است. شب‌هنگام چراغ‌هاي LED به شکلی کاملا پویا مسیر را برای کاربر ماشین روشن می کند.

 

سوناتا در نمای پشت نیز همان روال را ادامه میدهند تا ما شاهد نمای پشتی تیز و نشان بزرگ تر هیوندایی باشیم که به شکلی هوشمندانه روی دکمه در محفظه بار قرار گرفته است.

 

نوارهای کرومی، روی بدنه اتومبیل به وفور دیده می شوند و چرخ‌هاي جدید نیز در تغییر بیشتر موثرند.

 

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

درون اتومبیل نیز می توان پژواک و انعکاس بیشتری از طراحی خارجی را دید، زیرا سوناتا سعی کرده تا بین ظاهر فضای درونی و بیرونی هماهنگی بیشتری ایجاد کند. طراحی محفظه آمپر و فرمان سه پر دراین اتومبیل حکایت از تفاوت‌هاي بنیادی آن با اسلاف سوناتا دارد. وجود دکمه‌هاي پیانویی در نظارت‌گرهای سامانه صوتی نیز میتواند نگاه مشتریان به این اتومبیل را ارتقاء بخشد.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

مدیر ارشد طراحی هیوندایی دراین خصوص گفت: زمانی که اتود طراحی این ماشین استارت خورد، مطمئن بودیم که مدلی مخصوصاً از این خودروی بازطراحی شده، تجلی خواهد کرد. خطوط داینامیک، گرافیک سخت و جلو پنجره آبشاری بعنوان امضای جدید هیوندایی به اسپورت‌شدن این سوناتا کمک بیشتری کرده‌اند.

 

شاسی سوناتاهای 2018 ارتقاء یافته و بازطراحی شده‌اند تا حرکت و هندلینگ بهتری از خود نشان دهند. برای رسیدن به این خصوصیت مهندسان هیوندایی سختی محور پیچشی متصل به فرمان را حدود 12 درصد افزایش دادند تا واکنش‌پذیری فرمان را در تمامی شرایط توسعه دهند. افزایش فرمان‌پذیری در مرکز فرمان ودر زیر دستان شما به خوبی حس میشود.

 

مشتریان قدیمی از میزان حرکت و هندلینگ این ماشین کاملا راضی بودند، اما مهندسان هیوندایی در تلاشی مجدد این میزان را افزایش دادند تا خودرو های خودرا در مقایسه با رقبای آلمانی به سطح بالاتری انتقال دهند.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

علاوه بر تغییرات بنیادی فرمان، سوناتاهای جدید به سیستم تعلیق پیشرفته‌تری را دربخش عقب مجهز شده‌اند. بازوهای پیرو سیستم تعلیق حدود 21 درصد قطورتر عرضه شده‌اند تا حجم سنگین را بهتر از قبل مدیریت کنند. نتیجه این همه ی تغییر در زیر پوسته ماشین شکل گیری سدانی چابک، آسان و ارتباطی است.

 

در بالاترین مدل‌هاي سوناتا همینطور سامانه مولد نیروی پرقدرت‌تری را شاهدیم. یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 245 اسب‌بخاری در زیر در موتور این خودروها دیده می شود. این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار، هماهنگ می شوند. این مجموعه درکنار هم باعث کاهش سر و صدای آزارنده موتور و بهره‌وری مصرف سوخت می شود.

 

موتورهای 2 لیتری توربو طبق معمول روی چرخ‌هاي 18 اینچی از برند میشلن سوارند. تریم‌هاي مجهز به موتور 2 لیتری توربو در شهر و جاده به ترتیب 2 و 7.3 لیتر سوخت مصرف می‌کنند.

 

ایمنی و سهولت

جدید ترین نسخه‌هاي سوناتا به صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت اتصال به کارپلی اپل یا اتو اندروید مجهزند. کارکردن با این سامانه اطلاعات و سرگرمی کاملا آسان و آسان است. راننده و سرنشینان میتوانند تلفن هوشمند خودرا بدون اتصال به سیم و از طریق پدهای مخصوصاً، شارژ کنند

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

قدرت ایمنی دراین ماشین افزایش یافته است. 7 ایربگ استاندارد در نقاط مختلف بکار رفته است. سامانه شناسایی نقاط کور، اخطار دهنده حرکت روبه عقب از دیگر خصوصیت‌هاي مهم این ماشین قلمداد میشوند.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

از جمله امکانات ایمنی هیوندایی سوناتا 2018 می توان به ترمز ضد قفل،سیستم ESC، سیستم TCS، نظارت شیب، ، کنترلگر اتومبیل بین خطوط، سامانه بازرسی سرعت، سامانه خودکار نور بالا و سیستم جلوگیري از تصادف اشاره نمود.

خودروی هیوندای سوناتا جدید 2018 (+مشخصات)

 

جدیدترین مطالب سایت