علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

رنو ساندرو چرا انقدر پر طرفدار است 

 

اسنپ وی ساندرو یکی از خودرو های پیروز رنو است که درسال 2008 به بازار آمد و بتازگی در ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است ، واقعا دلیل آن چیست ؟ 

 

به گزارش تالاب ساندرو اسم خودرویی است که نخستین بار توسط کمپانی داچیا از زیرمجموعه هاي رنو در کشور رومانی معرفی شد. با ما همراه باشید تا معرفی دقیق تری از این خودروی هاچ بک و پرطرفدار این روزهای بازار ایران داشته باشیم.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

فال حافظ

اینروزها اگر کمی در خیابان به اطراف خود خوب نگاه کنید، خودروی هاچ بکی به اسم ساندرو یا مدل بالاتر آن اسنپ وی ساندرو را می‌بینید که مبدل به خودرو های پر طرفداری شده اند. اما چرا این اتومبیل در فاصله ي کوتاهی که وارد بازار شده با این استقبال روبه رو شده است و چه چیزهایی می‌خواهید ازآن بدانید. با شیپور همراه باشید.

 

کمپانی فرانسوی رنو در کشور های مختلف کمپانی هاي زیرمجموعه ي گوناگونی دارد و با خودروسازان متفاوتی از سراسر جهان همکاری دارد. یکی از خودرو های زیرمجموعه ي برند رنو، Sandero است که در بازار ایران بعنوان ال 90 هاچ بک نیز شناخته میشود. این اتومبیل برای نخستین سال 2007، در کمپانی داچیا از زیرمجموعه هاي رنو در کشور رومانی ساخت شده است.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

ساندرو در دو مدل ساندرو دنده اي و ساندرو اتوماتیک به فروش می‌رسد. قیمت ساندرو دنده اي در بازار ایران حدود 45 و مدل ساندرو اتوماتیک حدود 50 میلیون تومان است. این خودروی کامپکت یا به اصطلاح جمع وجور، خیلی زود به واسطه ي جذابیت هاي ظاهری، مشخصات فنی و محدوده ي قیمتی، در میان خانواده هاي ایرانی محبوبیت خودرا پیدا کرده است.

 

با دقت به این که هنوز مدت دوران زیادی از ورود ساندرو به بازار نمی گذرد، بازار خرید و فروش ساندرو دست دوم به اندازه ي مدلهای صفر یا مثل خودرهای کارکرده ي دیگری چون پژو 206 دست دوم داغ نیست. پژو 206، پژو 207، ام وی ام 315 و برلیانس را میتوان از رقبای اصلی ساندرو در بازه ي قیمت ساندرو دانست.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

ساندرو دنده اي از یک پیشرانه ي 1.6 لیتری، چهار سیلندر خطی، 16 سوپاپ، باک 50 لیتری و جعبه دنده ي دستی 5 سرعته بهره میبرد که در انتها باعث میشود خروجی آن 105 اسب بخار باشد. جالب است بدانید توان این اتومبیل نسبت به مدلهای دیگری چون هیوندای i10 و کیا پیکانتو که به مراتب قیمت بالاتری دارند، بیشتر است.

 

به گزارش تالاب اما ساندرو دنده اي از یک پیشرانه ي چهار سیلندر خطی با ظرفیت 1.6 لیتر، جعبه دنده ي چهار سرعته اتوماتیک و باک 50 لیتری بهره می‌برد که در انتها خروجی توان آن 105 اسب بخار است. مصرف سوخت ساندرو دنده اي در سیکل ترکیبی جاده و شهری، 6.7 لیتر در 100 کیلومتر و مصر مدل ساندرو اتوماتیک 8.3 لیتر در 100 کیلومتر است.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

این خودروی جذاب که توانسته استاندارد آلایندگی یورو 4 را دریافت کند، بر پایه ي پلتفرم لوگان ساخته شده که از همین رو از نظر ظاهری، فنی و طراحی داخلی، شباهت هایي با تندر 90 یا L90 دارد. البته ناگفته نماند که این اتومبیل نسبت به مدل تندر 90 پیشرفت ها و بهبودهایی داشته است.

 

علاوه بر خصوصیت هاي فوق، ساندرو به چراغ مه شکن، آینه هاي برقی همراه با گرم کن، سیستم صوتی با پورت یواس بی، چهار بلندگو، قفل مرکزی با کروز بازرسی، ترمز ABS ضدقفل، پشت سری بالشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت و کیسه ي هوا مجهز شده است. شاید این امکانات کافی نباشد، اما با دقت به دیگر نمونه هاي موجود در بازار دراین محدوده ي قیمتی می‌تواند راضی کننده باشد.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

این ماشین دارای رنگ بندی متنوع است و قیمت قابل قبول، خصوصیت هاي ظاهری و فنی، مصرف کم، یدک کشیدن اسم رنو و آپشن هاي ساندرو باعث شده است تا این اتومبیل بتواند خیلی زود جای خودرا در بازار متنوع و عجیب‌وغریب ایران باز کند.

 

به گزارش تالاب تقاضا برای ساندرو و هردو مدل ساندرو دنده اي و ساندرو اتوماتیک زیاد است و نه تنها نمایندگی ها، بلکه نمایشگاه داران نیز تمایل زیادی برای فروش این اتومبیل دارند. البته قیمت بازار کمی بیش از موارد ثبت نامی یا در کارخانه است.

علت پر طرفدار بودن رنو ساندرو در ایران

اما شما به سهولت میتوانید از بین بیش از 1200 مورد آگهی ثبت شده برای رنو ساندرو در سایت شیپور که به صورت صفر، کارکرده یا حواله به فروش می‌رسند، مدل خودرا انتخاب کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت