مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

برند چری در ایران بعد از گذشت چندین سال توانسته است مشتریان خاص خود را پیدا کند و در بازار شاسی بلند های ارزان قیمت موفق عمل کند. تیگو 5 فیس لیفت جدید نمونه ای از موفقیت این شرکت در ایران میباشد. طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران اتومبیل و با حضور خبرنگاران خودروی تیگو 5 با امکانات جدید «ویژه 97» معرفی شد.

 

تیگو 5 فیس لیفت؛ دراین مراسم که در نمایشگاه اختصاصی برند چری در منطقه نازی آباد تهران برگزار شد ضمن معرفی امکانات جدید اضافه شده بر روی این ماشین قیمت رسمی آن نیز اعلام شد.

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران

 

به گزارش تالاب بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری در مورد امکانات این اتومبیل گفت: تیگو 5 ویژه 97 مجهز به امکاناتی نظیر سنسور پارک جلو، تودوزی دو رنگ چرم مصنوعی، سنسور نور و باران، نمایشگر ۱۰ اینچی عمودی، رهیاب ماهواره اي فعال در ایران، سانروف، چهار کیسه هوا، سیستم بازرسی پایداری الکتریکی، گرمکن صندلی هاي‌ جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دیجیتال و لمسی، دوربین عقب داینامیک، کروزکنترل و  آینه تاشو برقی است

 

وی ادامه داد: اضافه شدن رادارهای جلو و همچنین چراغ خوشامدگویی به همراه تودوزی جدید 2 رنگ  و  مانیتور 10 اینچی  که علاوه بر فعال بودن کلیه امکانات رهیاب در ایران دریچه هاي‌ تنظیم کننده کولر اتومبیل را نیز به صورت دیجیتالی در خود جای داده است از جمله امکانات اضافه شده به این مدل ویژه است.

 

مدیر فروش برند چری نیز دراین مراسم در مورد قیمت این اتومبیل گفت: تیگو 5 ویژه 97 در نسخه لاکچری با قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان ودر نسخه اکسلنت 115 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران

 

در ابتدای این مراسم “شو” معاون فروش شرکت مدیران اتومبیل نیز ضمن استقبال بالا از خودروی تیگو 5 در ایران خاطر نشان کرد: فروش 30 هزار خودروی تیگو 5 در بازار ایران نشان دهنده استقبال بالا از این ماشین است .

 

حدود یک سال از رونمای نسخه اولیه چری تیگو 5 بعنوان نخستین ماشین چری در بازار ایران می گذرد و حالا شرکت مدیران اتومبیل بعنوان متولی برند هاي‌ MVM و چری به شکل هماهنگ با بازار چین، نسخه فیس لیفت چری تیگو 5 را در ایران معرفی کرده است.

 

تیگو 5 با پیشرانه اي 2.0 لیتری با قدرت 139 اسب بخار و گیربکس CVT توانسته در طول یک سال گذشته نظرات مساعد خریداران رابه سوی خود جلب کند. در واقع عدم استفاده از تکنولوژی توربو چارجر دراین موتور در مقایسه با جک S5 اتوماتیک باعث شده که خریدارانی که نسبت به دوام و کیفیت فنی اتومبیل حساس هستند با خیال آسوده تری به سراغ چری تیگو 5 بروند.

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران

 

آن چنان که بر اساس آمار و ارقام مسئولان چری، این ماشین فروش خوب 12000 دستگاهی را در بازار کشورمان تجربه کرده که با توجه به قیمت 87 الی 97 میلیون تومانی نسخه اولیه چری تیگو 5، رقم درخور توجهی بنظر می‌رسد.

 


حتما بخوانید:  مشخصات تیگو 5 فیس لیفت + پرفروش ترین های ام وی ام و چری


 

حالا اما نسخه فیس لیفت با چراغ جلو متفاوت و مجهز به نوار LED به خوبی از نسخه قدیمی تر قابل تمایز است. به غیر از این تغییر حدود 21 تفاوت ظاهری جزئی دیگر نیز در مدل فیس لیفت شده چری تیگو 5 لحاظ شده و آپشن هاي‌ رفاهی اتومبیل نیز در نسخه فول به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته است.

 

از جمله مهم‌ترین این تغییرات میتوان به بزرگ تر شدن صفحه نمایشگر 8 اینچی، اضافه شدن گرم کن صندلی ها و آینه هاي‌ جمع شونده برقی، سیستم سنجش فشار بار تایرها «TPMS» اشاره کرد.

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

همچینن تیپ فول آپشن «اکسلنت» چری تیگو 5 تقریباً به تمامی سامانه هاي‌ الکتروینکی ایمنی روز جهان از ABS و ESP گرفته تا سیستم جلوگیري از حرکت رو به عقب در شیب مثبت «HHD بر اساس نامگذاری چری» مجهز است.

 

گارانتی چری تیگو 5 فیس لیفت نیز مانند نسخه قبلی و دیگر محصول چری در ایران «آریزو 5» پنج سال یا 150 هزار کیلومتر درنظر گرفته شده است و از این جهت، مدیران ماشین یکی از بالاترین گارانتی را در بین خودرو های مونتاژی ارائه می‌دهد.

 

قیمت چری تیگو 5 فیس لیفت در نسخه LUXURY حدود 94 میلیون تومان اعلام شده است اما این تیپ در واقع لوکس ترین مدل چری تیگو 5 به حساب نمی‌آید و مدل کامل تر و فول آپشن EXCELLENT با قیمتی درحدود 100 میلیون تومان، ضمن ارائه کامل ترین امکانات رفاهی لقب گرانقیمت ترین اتومبیل چینی مونتاژی بازار را نیز ازآن خود کرده است.

مشخصات تیگو 5 فیس لیفت با امکانات جدید در ایران (+ عکس)

جالب است بدانید که براساس نتایج آزمون کیفیت سازمان بازرسی کیفیت «ISQI» چری تیگو 5 اخیرا با التیام کیفیت، موفق به کسب سه ستاره کیفی شده است که در رده قیمتی خود این مدل رابا خودروهایی نظیر کیا سراتو مونتاژی سایپا هم تراز میکند.

 

با این حال از مهم‌ترین رقبای چری تیگو 5 فیس لیفت در بازار می‌توان به جک S5 اتوماتیک و BYD S6 اشاره کرد که البته درصورت صرف نظر از ابعاد با بودجه اي درحدود 100 میلیون تومان خرید سنگ یانگ تیوولی نیز امکانپذیر است، هرچند که برای تحویل گرفتن این اتومبیل باید چندین ماه منتظر بمانید.

 

مدیران ماشین علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط فروش اقساطی منعطفی را نیز برای چری تیگو 5 فیس لیفت درنظر گرفته است که شامل ارائه وام هاي‌ 40 یا 50% قیمت کل اتومبیل با کارمزد هاي‌ منعطف 15 الی 20 درصد و مهلت بازپرداخت 12، 18 و 30 ماه میشود.

 

تیگو 5 انتخاب مناسب برای خانواده های ایرانی

 

گروه خودرو تالاب

جدیدترین مطالب سایت