چری شاسی بلند در فرانکفورت (عکس)

چری شاسی بلند در فرانکفورت (عکس)

نیم نگاهی به رونمایی چری شاسی بلند 

تولیدات چری یکی از برترین ماشین هاي چینی هست و این بار برای نخستین بار در اروپا رونمایی شد در ادامه می‌توانید ما را دنبال نمایید .

 

جگوار SUV “ئی- پیس” مطرح خودرا در فرانکفورت معرفی کرد، خودروسازان اروپایی دیگری نیز شاسی‌بلندهای سایز متوسط خود خودرا در فرانکفورت معرفی کردند که در کنار مدل‌ها و کانسپت‌هاي معرفی شده، تاثیرگذار نبودند. اما در این نمایشگاه خودروهای کمتر دیده شده می توانند اثرات بالفعل‌اي را در آینده نه عمده دور بازارهای دنیا بازی کنند که احتمالا تعداد زیادی از انها از میان خط ساخت برندهای خودروسازی خارج نمی شوند.

 

به گزارش تالاب “وی” یک تولیدکننده لوکس چینی هست، که تولیداتش انحصارا به بازار خانگی‌اش تعلق میگیرد. از طرفی سایز غرفه‌اش در فرانکفورت نشان میدهد که قرار نیست این بنگاه برای مدت طولانی این روند را طی کند.

 

یکی از تولیدات این خودروسازی VV5S نام دارد که احتمالا رقیبی ارزان برای شاسی‌بلندهای مید-سایز “ئی- پیس” یا بی‌ام‌و X3 قلمداد میشود. طراحی این ماشین عمده باعث ترس اسب‌هاي بزرگ و مطرح دنیا قلمداد نمی شود، اما پوشش چرمی کابین نقطه قوت آن قلمداد می شود و تولیدکنندگان چینی آن را تحسین می کنند. 

 

چری شاسی بلند در فرانکفورت (عکس)

عکس هایی از چری شاسی بلند 

 

مدل VV5S با یک موتور بنزینی و یک مدل هیبریدی ارائه می شود. نسخه هیبریدی این ماشین با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی در کنار یک باتری لیتیومی 1.16 کیلوواتی که منبع تغذیه موتورهای محور جلو و عقب میباشند، قدرتی برابر 197 اسب‌بخار ارائه می دهد.

 

ماشین برای رسیدن به شتاب صفر تا کیلومتر به 8.7 ثانیه دوران نیز دارد.

 

با تمام این ویژگی‌ها به نظر میرسد این ماشین تهدید جدی برای آینده به شمار نمی آید. از طرفی به نظر میرسد این خودروسازی با دقت به ظرفیت‌هاي بالفعل‌اش مراحل پیشرفت را سریعا طی کند.

 

اما در کنار غرفه “وی”، چری با SUV دیگری در ابعاد “ئی- پیس” رقابتی‌تر نشان میدهد. گفته میشود، این شاسی‌بلند اخیر که “اکسید TX” نام دارد به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. هرچند دوران قطعی آن مشخص نیست.

 

چری شاسی بلند در فرانکفورت (عکس)

تصاویری از چری شاسی بلند 

 

چری یکی از بزرگ ترین خودروسازان چینی هست و برنامه‌هاي بلندپروازانه‌اي را برای پلت‌فرمM3X دارد که “اکسید TX روی آن قرار گرفته هست.

 

با موتوری در محدوده حجمی 1.5 تا 1.6 لیتر ماشین توانا هست تا با قابلیت محرک تمام چرخ یا چرخ‌هاي جلو براند. خودروی اخیر همینطور می تواند به صورت هیبریدی یا پلاگین- هیبرید ارائه شود.

 

مدل اخیر چری کمی اغراق‌آمیز هست. اما تفاوت‌هاي این اتومبیل در بازار می تواند آتش فروش این خودروها را کمی داغ کند. پوشش‌هاي درونی ماشین نیز به گونه‌اي هست که رضایت نسبی شما را بر می‌انگیزاند.

 

به گزارش تالاب از حیث طراحی، در بدنه‌ این اتومبیل میتوان همان خطوطی را دید که معمولا در طراحی شاسی‌بلندها بکار می روند؛ ضمن این که بخش جلویی این ماشین شباهت‌هایي نیز با لندروور دیسکاوری دارد. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ مربوط به سیستم ارتباطی و رسانه‌اي ماشین نصب شده هست که در بخش پایینی آن، کنترلرهای مربوط به سیستم تهویه‌ي مطبوع قراردارند.

 

جدیدترین مطالب سایت