معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

همیشه افرادی هستند که عاشق خودرو و اخبار روز خودرو ها هستند در ادامه میتوانند با معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید در سایت تالاب آشنا شوند.

 

سال 2017 خودروهای بسیار گران قیمتی به بازار جهانی عرضه شدند که امکانات خارق العاده ای را نیز در خود داشتند و ما در این مطلب آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. هزاران شرکت خودروساز سال به سال اتومبیل های جدید خود را روانه بازار می‌کنند. این اتومبیل ها در رنج های قیمت ،

 

کلاس و قابلیت های متفاوتی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها قشر خاصی از علاقه‌مندان را هدف قرار می‌دهند. تا به امروز به معرفی بسیاری از اتومبیل های جدید و قدیمی عرضه شده در بازارهای مختلف اتومبیل پرداخته‌ایم، اماشاید برای شما هم جالب باشد ابرخودروهای شگفت انگیز جهان را بشناسید. در ادامه با معرفی این اتومبیل ها با ما همراه باشید.

 

Bugatti Chiron

بوگاتی کایرون (شیرون)

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

جدیدترین خودرو شرکت بوگاتی به نام کایرون برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو 2016 رونمایی شد. کایرون (به انگلیسی) یا شیرون (به فرانسوی) یکی از ابرخودروهای شگفت انگیز جهان است که مجهز به موتوری 8 لیتری همراه با 4 توربوشارژر 16 سیلندر به شکل حرف “W” است. این موتور قدرتمند دارای توان تولید 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتن‌متر است.

 

قسمت پشتی این خودرو مجهز به یک بال (فلپ) است که بر حسب نیاز رراننده به چهار حالت مختلف تغییر شکل خواهد داد. به طور مثال برای به ارمغان آوردن حداکثر سرعت آن کمی بالاتر می‌رود و برای کاهش سرعت نیز این بال نقش یک ترمز هوایی را ایفا کرده و به سیستم اصلی ترمز اتومبیل کمک می‌کند. بدون شک آئرودینامیک این خودرو فوق‌العاده است.

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

با این خودرو می‌توانید تا حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت برانید و شتاب 0 تا 100 کیلومتر را تنها در مدت 2.5 ثانیه تجربه کنید. لازم به ذکر است که قیمت مدل 2017 این خودرو چیزی در حدود 2.5 میلیون دلار خواهد بود.

 

Apollo Arrow

آپولو ارو

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

گامبرت نام یک شرکت خودروساز کوچک آلمانی است که بین سال های 2005 تا 2012 میلادی وظیفه‌ی تولید خودروهای سوپر اسپورت گامبرت آپولو را بر عهده داشته است. سال 2016 پس از چندین سال وقفه این شرکت بار دیگر تجدید سازمان یافت و با نام آپولو، نسل جدید این خودرو با نام Apollo Arrow را رونمایی کرد. لازم به ذکر است که رولند گامبرت همچنان در راس این شرکت قرار دارد.

 

اتومبیل Arrow به کمک پیشرانه 8 سیلندر 4.0 لیتری توربو (دوقلو آئودی) قادر به تولید نیروی 1000 اسب بخار و گشتاور 1003 نیوتن متر است که بدون شک مشخصاتی فوق‌العاده برای یک خودرو به حساب می‌آید. یک بال بسیار بزرگ و عریض در قسمت پشتی این اتومبیل وظیفه‌ی جهت دادن به باد در سرعت بالای 360 کیلومتر را بر عهده دارد و چراغ‌های جسورانه جلویی نیز چهره‌ای درنده به این خودرو آلمانی بخشیده است.

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

این اتومبیل 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 2.9 ثانیه می‌پیماید و برای خرید 100 نمونه ساخته شده از آن، هزینه‌ی 1.1 میلیون دلاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

Mazzanti Evantra Millecavalli

ماتزانتی اوانترا

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

ابرخوردروی اوانترا، قدرتمندترین ابرخودرویی بوده است که تا کنون در ایتالیا معرفی شده و خوشبختانه از لحاظ حرکتی نیز در خیابان‌های این کشور مشکل قانونی نخواهد داشت. این خودرو موفق شده اتومبیل لافراری، ابرخودروهای شگفت انگیز جهان با توان 950 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن‌متر را نیز پشت سر بگذارد.

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

پیشرانه 8 سیلندر 7.2 لیتری توربو این خودرو قادر به تولید نیروی شگفت انگیز 1000 اسب بخار و گشتاور 1200 نیوتن‌متری است. این قدرت فوق‌العاده به لطف گیربکس 6 سرعته به چرخ‌های پشتی منتقل می‌شود. ماتزانتی اوانترا دارای وزنی معادل 1 تن و 300 کیلوگرم است و شتاب 0 تا 100 آن نیز چیزی در حدود 2.7 ثانیه خواهد بود. علاوه بر این حداکثر سرعت قابل پیمایش با این خودرو، 402 کیلومتر در ساعت است. قیمت این ابر خودرو، 1 میلیون و 200 هزار دلار خواهد بود.

 

FERRARi LAFERRARi APERTA

فراری لافراری آپرتا

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

از جمله ابرخودروهایی که کمپانی فراری به مناسب 70 سالگی تاسیس خود در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 رونمایی کرد، فراری لافراری آپرتا بود. این اتومبیل را باید جزو جذاب‌ترین اتومبیل‌های هیبریدی جهان دانست که از یک موتور سوخت فسیلی با حجم 6.22 لیتر و توان تولید 800 اسب بخار همراه با یک موتور الکتریکی 120 کیلووات با توان تولید چیزی حدود 161 اسب بخار بهره می‌برد. در مجموع قدرت تولید این دو موتور با یکدیگر 963 اسب بخار می‌شود.

 

قدرت تولید شده از طریق یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته به چرخ‌های پشتی خودرو منقل می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت این نسخه از خودروهای فراری با نسخه معمولی فراری لافراری نیز حذف سقف آن است. آئرودینامیک آن نیز به نوعی تغییر پیدا کرده که در صورت رانندگی بدون وجود سقف و یا شیشه‌های دو سمت خودرو نیز تفاوتی

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

با مدل کوپه آن نداشته باشد. از دیگر تغییرات اعمال شده در نسخه آپرتا 2017 باید به استفاده از ورودی‌های هوای بزرگتر بر روی جلوپنجره اشاره کرد که به خوبی چشم نوازی می‌کند.

 

Devel Sixteen

دِوِل سیکستین

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

سال 2013، سرمایه داران اماراتی به نام العطار با حضور در نمایشگاه خودرو دبی از یک ابخودرو شگفت انگیز به نام Devel Sixteen رونمایی کردند. آن‌ها برای طراحی این اتومبیل از هایپرکارهایی نظیر لامبورگینی وننو و بت موبیل (اتومبیل بتمن) الهام گرفته‌اند. در طراحی خروجی‌های پشتی این خودرو نیز از جت های جنگنده الهام گرفته شده است.

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

جدیدترین مدل این خودرو از یک پیشرانه آلومینیومی 16 سیلندر با حجم 12.3 لیتر و مجهز به 4 توربو بهره می‌برد. این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با 3006 اسب بخار و گشتاور 3263 نیوتن‌متر را تولید کند.این اتومبیل که در حال حاضر مراحل تولید و توسعه خودش را طی می‌کند، با قیمتی بین 1.5 الی 2 میلیون دلار به فروش خواهد رسید.

 

Arash AF10 Hybrid

آرش آ اف 10

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

تعجب نکنید، همانطور که از نام این خودرو پیداست آرش آ اف 10 محصولی از یک شرکت بین‌المللی خودروسازی به نام آرش موتورز است.آرش اف 10 ، یک نماینده ایرانی در لیست ابرخودروهای شگفت انگیز جهان 

 

آرش موتورز در هفدهمین سالگرد تاسیس خود نسل جدید ابرخودرو هیبریدی آرش AF10 را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 رونمایی کرد. این خودرو، که باید آن را قدرتمندترین اتومبیل هیبریدی جهان بدانیم قادر است قدرتی معادل 2080 اسب بخار را تولید کند.پیشرانه این خودرو در حال استاندارد دارای توان خروجی 900 اسب بخار و گشتاور 1201 نیوتن‌متر است،

 

اما اگر 4 موتور الکتریکی پیشرانه آرش آ اف 10 روشن باشد، توان خروجی متوسط 1180 اسب بخار و همچنین حداکثر توان خروجی 2080 اسب بخار را تولید خواهد کرد. نتیجه این تولید، شتاب 0 تا 100 تنها 2.8 ثانیه و حداکثر قدرت حرکتی 321 کیلومتر است.

 

این خودرو در حالت معمولی از یک گیربکس 6 سرعته بهره می‌برد، اما اگر چهار موتور الکتریکی آن نیز روشن شوند، جعبه دنده دو سرعته قدرت را به چرخ‌های پشتی و جلویی منتقل خواهد کرد. قیمت این ابرخودرو ایرانی چیزی حدود 1.3 میلیون دلار است.

 

DS E-Tense

دی اس ای-تنس

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

دی اس یک شرکت زیرمجموعه کمپانی فرانسوی سیتروئن است که طی چند سال اخیر شاهد عرضه اتومبیل های لوکس و باکیفیت خوبی از آن‌ها هستیم. خودرو E-Tensee یکی از ابرخودروهای شگفت انگیز جهان است که با ظاهری جذاب و اسپورت و موتوری تمام الکتریکی قادر به تولید 402 اسب بخار و گشتاور 516 نیوتن‌متر است.

 

این اتومبیل که در حال حاضر به مرحله تولید نهایی نرسیده قادر است با یک بار شارژ مسافتی حدود 320 کیلومتر را طی کند. شاسی این خودرو از جنس فیبرکربن مونو کوک بوده و قادر است وزن 1 تن و 634 کیلوگرمی E-Tense را تحمل کند. شتاب 0 تا 100 ان خودرو 4.5 ثانیه بوده و نهایت سرت آن نیز 248 کیلومتر بر ساعت است.

معرفی خودرو های لوکس و گران قیمت دنیا در سال جدید

 به گزارش تالاب نمای ظاهری قسمت جلوی این خودرو نظیر اتومبیل های دیگر شرکت دی اس شامل DS 3، DS 4 و DS 5 عضلانی و جذاب است و لبه گلگیرها نیز به شکل برجسته‌ای طراحی شده است. در قسمت پشتی نیز چراغ‌های ال ای دی 3 بعدی همراه با یک دیفیوزر عریض خودنمایی می‌کنند. گفتنیست این خودرو فرانسوی در صورتی که به تولید نهایی برسد، با قیمت احتمالی 400 هزار دلار روانه بازار خواهد شد.

جدیدترین مطالب سایت