گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

صنعت خودرو های لوکس در دنیا شاهد رشد بسیاری بوده اسـت ودر در حال ارائه جدید ترین مدل هاي‌ معتبر خودرو های اسپرت و لوکس بـه مشتریان ثروتمند اسـت. همان طور کـه انتظار می رفت، میانگین قیمت یک وسیله نقلیه جدید طی چند سال گذشته افزایش یافته اسـت، کـه بـه ویژه در بازارهای پریمیوم قابل توجه اسـت.

 

برای این کـه ببینیم این صنعت چه چیزی را در سطح بالا ارائه میدهد، دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب نگاهی بـه عده اي از گران ترین خودرو های جهان در حال حاضر در بازار می‌اندزیم.

 

20 تا از گران قیمت ترین ماشین های تمام دوران

در دنیای کنونی، خودرو‌ها چیزی بیش از حمل و نقل انجام می دهند. خودرو ها برای القای هیبت ساخته شده اند. افراد ثروتمند در حال حاضر سفارش می دهند کـه خودروها بـه سلیقه انها سفارشی شود.

 

در حالی کـه چهره خودروها در طول قرن گذشته تغییر کرده اسـت، مواردی وجود داشته اسـت کـه یک خودرو دارای برچسب قیمت بسیار مضحکی بوده اسـت و شـما را بـه این فکر میکند کـه این خودروها برای چه چیز دیگری ممکن اسـت استفاده شوند.

 

اگر تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه گران ترین خودرو های جهان کدامند یا وارد بحث شده اید، برای فهمیدن حقیقت بـه ادامه این مطلب از مجله تفریحی تالاب بروید. در حال رونمایی از 20 خودروی گرانقیمت دنیا هستیم. ما از بیشترین تا کم هزینه ترین شروع می‌کنیم.

 

1. پورشه 918 Spyder – دلار 929,000

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این هیبریدی پلاگین پورشه ثابت می کند کـه برای سبز شدن وادار نیستید از سرعت یا سبک خود چشم پوشی کنید – این زیبای یک جانور در عرض 2.2 ثانیه 0-62 مایل در ساعت می رسد!

 

این بسیار نزدیک بـه تسلا مدل S اسـت کـه تماماً برقی اسـت – یک شاهکار خوب برای یک هیبریدی! این پیشرفته‌ترین خودروی جاده‌اي پورشه در زمان رونمایی درسال 2013 بودو هنوز هم انتخاب خوبی اسـت، اگر بتوانید دستگاهی از 918 را کـه تا می 2015 ساخته شده بود، بـه دست آورید.

 

2. Rimac Concept One – دلار 980,000

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

ابرخودروی برجسته کرواسی کـه در این جا میبینیم، یک خودروی مفهومی کاملاً الکتریکی با نسخه محدود اسـت، با مشخصات فنی برجسته، مجموع توان خروجی 913 کیلووات، و شتاب 0-62 مایل در ساعت در عرض 2.5 ثانیه – دو و نیم ثانیه. با قیمت مقرون بـه صرفه تری مانند بوگاتی ویرون اسـت.

 

3. مک لارن سنا – 1 میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این زیبایی بـه موتور 4.0 لیتری M840TR دو توربوشارژ V8 مجهز شده اسـت و هزینه ان بـه هیچ عنوان بـه ارزش احساسی این خودرو نزدیک نیست – کـه برای قدردانی از آیرتون سنا فقید، راننده فرمول 1 کـه تیم مسابقه مک لارن را چهار بار متوالی در فرمول یک جهان بـه ارمغان آورد، ساخته شده اسـت. عناوین قهرمانی بین سال هاي‌ 1988 و 1993.

 

حرفه او بـه طور ناگهانی درسال 1994 در پیست مسابقه سن مارینو بـه اتمام رسید، زمانی کـه او دچار یک تصادف ترسناک شد – شرایط تا بـه امروز مورد مناقشه اسـت.

 

4. Aston Martin one-77 – دلار 1.1

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این خودرو یک موتور V12 با مخزن 7.8 لیتری اسـت و حدود 750 اسب بخار قدرت تولید می کند. اگر حتماً می‌دانید، این سریع ترین استون مارتین در جهان اسـت! بـه اسانی می‌تواند در عرض 3.5 ثانیه از 0 تا 60 مایل بر ساعت برسد!

 

5. Hennessey Venom GT – میلیون دلار 1.2

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این خودروی با کارایی بالا یکیدیگر از یافته‌هاي‌ کمیاب اسـت، زیرا بین سال‌هاي‌ 2011 تا 2017؛ 7 کوپه و 6 اسپایدر از این مدل ساخته شده اسـت. . این خودرو رکورد جهانی کتاب گینس را درسال 2013 برای سریع ترین خودروی قانونی جاده اي ثبت کرد – شتاب 0-186 مایل در ساعت در 13.63 ثانیه «میانگین زمان شتاب».

 

6. Zenvo ST1 – میلیون دلار 1.2

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

در 3/4 فهرست ما ST1 قرار دارد کـه 1.2 میلیون دلار قیمت دارد. این خودرو با 1104 اسب بخار قدرت از یک موتور تانک 6.8 لیتری سوپر V8 و توربوشارژر، بیشتر شبیه یک جانور جاده اي اسـت. در مورد گشتاور 1054 پوند فوتی فقط در چرخ هاي‌ عقب خودرو چیزی نگویید!

 

7. فراری لافراری – 1.4 میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

اژدها نیست فقط اینطور بـه نظر می رسد. این خودرو تنها 2800 پوند وزن دارد و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را در 3 ثانیه طی می کند و حتی میتواند در کمتر از 7 ثانیه بـه سرعت 124 مایل در ساعت برسد! با تمام این عملکرد، سبک بی عیب و نقص فراری ارائه می شود.

 

8. Pagani Huayra – میلیون دلار 1.4 

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

اگر چه نام ممکن اسـت عجیب بـه نظر برسد، Huayra خودرویی محبوب با عملکرد بسیار بالا اسـت. موتور V12 6.0 لیتری با توربوشارژرهای دوقلو اسـت کـه 620 اسب بخار قدرت دارد و قیمت ان بـه 1.4 میلیون دلار می رسد.

 

9. Koenigsegg One – میلیون دلار 2.9

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

پرداخت 2 میلیون دلار فقط برای یک ماشین مضحک تلقی می شود، اما بله، شـما فقط باید 2 میلیون دلار برای تهیه این کونیگزگ بپردازید. Koenigsegg یکی از افتخارات سوئد اسـت و علیرغم هزینه بسیار زیاد، توانایی هاي‌ این مگا خودرو ممکن اسـت این برچسب قیمت را ارزان بـه نظر برساند.

 

10. Koenigsegg Regera – میلیون دلار 2

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این هیبریدی پلاگین ساخت سوئد حس ماشین‌هاي‌ الکتریکی و ماشین‌هاي‌ موتور احتراقی رابا هم ترکیب می کند – بـه دلیل احساس منحصر بـه فرد سیستم Direct Drive بیشتر مورد احترام اسـت و عموماً بـه عنوان سطح‌هاي‌ هنری پیشرفته مورد تحسین قرار می گیرد. تجربه رانندگی قابل تنظیم – تنظیم دقیق انتقال نیرو و احساس انتقال بر اساس نیازهای شـما – نشان دهنده ورود نسل جدید خودروها اسـت، قبل از این کـه مدل‌هاي‌ خودران نظارت شوند.

 

11. فراری F60 آمریکا – 2.5 میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

با 2.5 میلیون دلار، این موتور 6.2 لیتری V12 کـه 740 اسب بخار قدرت مناسبی تولید می کند، می‌تواند مال شـما باشد. این خودرو می‌تواند تنها در 3 ثانیه از 0 تا 60 مایل بر ساعت برسد! اهتزاز پرچم این خودرو ما را بـه یاد سال‌هاي‌ گذشته می‌اندازد کـه فراری رتبه اول را در تولید خودرو های اسپرت در انحصار داشت.

 

12. استون مارتین والکری – 2.6 میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

با کد AM-RB 001 و Nebula یک خودروی اسپرت الکتریکی هیبریدی اسـت کـه از همکاری Red Bull Racing و استون مارتین، یک خودروساز معروف بریتانیایی، با کمک چندین شرکت دیگر متولد شده اسـت. هدف آن ها توسعه یک ماشین مسابقه اي برای پیست ها بود کـه برای استفاده در جاده ها نیز کاملاً مناسب باشد. حریف اصلی ان مرسدس AMG One اسـت. قیمت 2.6 میلیون دلار در عرضه 2019.

 

13. Mansory Vivere Bugatti Veyron – میلیون دلار 3.4

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

سری بوگاتی ویرون نه تنها بـه عنوان یکی از سریع‌ترین خودرو های جهان معرفی می شود، بلکه یکی از گران‌ترین خودروهایی اسـت کـه با پول می توان با قیمت 3.4 میلیون دلار خرید، جای تعجب نیست کـه کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، علاقه زیادی بـه ان داشته اسـت. 

 

14. W Motors Lykan Hypersport – میلیون دلار 3.5

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

قیمت خودرو های زیادی بـه 3.5 میلیون دلار نمیرسد. Lykan Hypersport تنها یکی از آنهاست. این خودروی لبنانی پس از استفاده در فیلم پرفروش Fast and Furious 7 کـه در تعدادی از آسمان‌خراش‌ها تصادف کرد، بسیار محبوب شد. این ابرخودرو ممکن اسـت ارزش هر سکه از قیمت مضحک خودرا داشته باشد.

 

15. Lamborghini Veneno میلیون دلار 4.5

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این جانور جاده اي 4.5 میلیون دلار قیمت دارد! با یک نگاه بـه این ماشین، فکر می‌کنید کـه یکی از ماشین هاي‌ بیگانه اسـت کـه داده ها را از دنیای ما گرد آوری کرده و بـه پایگاه داده آن ها ارسال می کند. Veneno از قاب گرفته تا تکمیل، ظاهر، احساس و یقیناً گران اسـت.

 

16. Koenigsegg CCXR Trevita – میلیون دلار 4.8

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

کونیگزگ CCXR بـه دلیل قیمت مضحک 4.8 میلیون دلاری ممکن اسـت خودروی رویایی همه ی نباشد! این خودرو کـه از بیرون زیبا با موتور V-8 دو سوپرشارژر و مخزن 4.8 لیتری دارد، 1004 اسب بخار قدرت دارد و سبقت گرفتن از خودرو های دیگر نباید مشکلی ایجاد کند. با این حال، این یک نسخه محدود اسـت زیرا تنها سه مورد ساخته شده اسـت.

 

17. مرسدس بنز Maybach Exelero – میلیون دلار 8

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

Maybach Exelero با قیمت تک رقمی، 8 میلیون دلار قیمت دارد ودر سال 2005 توسط شعبه آلمانی Goodyear، بـه نام Fulda، راه اندازی شد تا محدوده لاستیک جدید خود، Carat Exelero، همراه با Gemballa Extremo را آزمایش کند. ناوگان شرکت درسال 1996.

 

طراحی اولیه بر اساس Maybach SW 38 و بر روی پلت فرم Maybach 57 ساخته شده بود. هدف اصلی داشتن یک هیولای زیبا از خودرویی بود کـه بتواند بـه سرعت 217 مایل در ساعت برسد تا محدودیت هاي‌ فیزیکی لاستیک ها را آزمایش کند.

 

18. Lamborghini Terzo – قیمت نامعلوم

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این خودروی فوق مدرن حاصل تخیل یک نویسنده علمی تخیلی نیست – لامبورگینی ترزو میلینیو واقعاً یک خودروی الکتریکی خود ترمیم‌شونده اسـت – در حال حاضر بـه صورت پیش‌سفارش و بدون برچسب قیمت عمومی در معرض اسـت، اما با توجه بـه این کـه چنین بود، تخمین‌ها بالاست.

 

بـه عنوان نخستین محصول منتشر شده دراین برنامه 3 ساله، با مشارکت 100؛000؛000 پوندی با MIT توسعه یافته اسـت. بدنه از کامپوزیت فیبر کربن ساخته شده اسـت کـه با نانولوله هایي کامل شده اسـت کـه هرگونه ترک و جراحتی کـه توسط حسگرهای پیچیده خودرو شناسایی می شود را پر می کند.

 

19. Rolls Royce Sweptail – میلیون دلار 12.8

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

این رولز رویس کـه توسط آیتم بعدی فهرست خلع شده اسـت، گران ترین خودروی قبلی از سال 2013 بوده اسـت – تا حدی بـه دلیل روش Coachbuild کـه بعد از مربیان کلاسیک دهه‌هاي‌ 1920 و 1930 کـه بـه صورت دستی ساخته شده بودند و بـه تقاضای مالک آینده سفارشی میشدند. با 12.8 میلیون دلار این سواری از تجملات ناشی می شود.

 

رولز رویس چندین دهه اسـت کـه سمبل خودرو های لوکس بوده اسـت و این مدل بی نظیر کـه توسط یک متخصص فوق العاده قایق بادبانی سفارش داده شده اسـت، کـه خود متخصص طراحی و تجمل اسـت، واقعاً یک اثر هنری اسـت، همان طور کـه توسط مدیر طراحی: “معادل خودرو های مد لباس بالا”.

 

20. Bugatti La Voiture Noire – میلیون دلار 19

گران قیمت ترین خودروهای لوکس دنیا + عکس

بوگاتی La Voiture Noire با قیمت بالای 19 میلیون دلار عنوان گران‌ترین خودروی کنونی سال 2019 را از رولز رویس Sweptail گرفت. این وارث ایده آل هاي‌ Type 57 SC Atlantic اسـت و بر اساس Chiron ساخته شده اسـت. ساخته شده از فیبر کربن، مجهز بـه نوارهای چراغ عقب LED، آینه هاي‌ بال منحصر بـه فرد، ستون هاي‌ A نقابدار و شیشه جلوی شناور، بخش عقب و دماغه کشیده ان؛ همگی بـه طراحی زیبا و جاودانه مانند پیشینیان خود کمک میکنند.

 

در پایان

صنعت خودرو یکی از پردرآمدترین بخش‌هاي‌ دنیاست. خودروها بـه ستون فقرات زندگی مدرن تبدیل شده اند و بـه رشد تمدن امروزی کمک کرده اند.

 

این بـه دلیل این واقعیت اسـت کـه آن ها شهر های انسانی را بزرگ تر می‌کنند زیرا مردم میتوانند بـه سرعت و بـه اسانی در مسافت هاي‌ طولانی تر معاشرت کنند.

 

در همان زمان، خودروها همچنین منجر بـه رشد آلاینده‌هاي‌ جهانی شده‌اند و خود صنعت نیز دستخوش تغییری شده اسـت کـه در ان شرکت‌ها اکنون شروع بـه تمرکز بر توسعه خودرو های الکتریکی کرده‌اند.

جدیدترین مطالب سایت