منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

داغ ترین خودروهایی 2023 (+عکس)

همیشه بازار خودروهای مدرن و لوکس داغ است و عده زیادی منتظر دیدن مدل های جدید خودروهای کارخانجات معروف هستند.
 

به نظر می‌رسد سال 2023 سال بدی برای دنیای خودرو نبود و احتمالا این روند با شروع قوی برای خودروها در سال 2023 ادامه خواهد یافت.

معرفی سوپر مینی‌های جدید و ارائه ابرخودروها و یکه‌تازی کراس‌اوورهای الکتریکی از اتفاقاتی است که انتظار می‌رود با قدرت بیشتر در سال 2023 تکرار شود.

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

منتظر این خودروها در 2023 باشید!

به گزارش تالاب به نقل از “کارمگزین”، خودروهای زیادی قرار است در سال 2023 وارد بازار شوند که در رده‌های مختلفی طبقه‌بندی خواهند شد.

قانون‌شکن‌های 2023

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

خودروهای 2023

 

2023 در اصل پیش‌نمایشی از دوز سنگین اخلاقیت و نوآوری در خودروها به حساب می‌آید.

این ترفندی بود که خودروسازان از آن به عنوان شانس خود برای قرار گرفتن در موقعیت‌های بالاتر در این صنعت بهره بردند. از سلول سوختی و قدرت‌های هیدروژنی تا یک جگوار تمام الکتریکی بخشی از مواردی هستند که می‌توان از آنها به عنوان جذاب‌ترین یا گیج کننده‌ترین محصولات سال آینده نام برد.

مدل‌هایی از اتومبیل که حتی استفاده از آنها کمی عجیب به نظر می‌رسد. هوندا کلاریتی fcv نیز یکی از همین عجیب‌ها به شمار می‌آید. دوستداران محیط زیست می‌توانند از تابستان سال آینده یک مدل سوخت هیدروژنی را خریداری کنند.

جگوار I- PACE : پائیز و درست پس از معرفی این خودرو در نمایشگاه خودرویی 2023 لس‌آنجلس، زمان خوبی برای خرید خودروهای تمام الکتریک جگوار به شمار می‌آید.

کیا GT: شاهکار هاچ‌بک کره‌ای‌ها که می‌تواند در مدت 5.1 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد.

لکسوس LS : یکی از بهترین ورودی‌های 2023 که پلت‌فرمی مشترک با لکسوس LC دارد.

تسلا مدل X : این مدل کراس‌اوور برقی با درهای بال شکل خود در بهار 2021 در انگلستان ظاهر شده و احتمالا از مدل 3 تسلا ارزانتر است.

خودروهای کوچک شهری

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

خودروهای دیدنی 2023 

در شهرهای ما که هر روز شلوغ‌تر از گذشته می‌شوند، هیچ تعجبی ندارد که خودروسازان زمان بیشتری را برای ساخت خودروهای کوچک با قابلیت‌های بیشتر صرف کنند.

از طرفی در سال 2021 شاهد بزرگتر شدن هوشمندانه این خودروهای کوچک هستیم. در میان این خودروها فورد فیستا گزینه خوبی برای خودروهای شهری سال 2023 است. فیستای 2023 به خوبی بازسازی شده و تریم جدیدی را خواهد پذیرفت.

هوندا سیویک: مقامات هوندا، سیویک X را در این کلاس رقابتی‌تر کرده‌اند و یک ظاهر جادویی به آن بازگردانده‌اند.

هیوندایی I30: خودروسازان کره‌ای هر روز قدرتمندتر از پیش قدم برمی‌دارند. احتمال دارد این خودرو برای گلف GTI دردسرهای بزرگی ایجاد کند.

نیسان میکرا: این برگ برنده نیسان با تنظیمات و تحولات جدید به یکی از بهترین مینی‌های 2021 تبدیل می‌شود.

رنو Zoe: این خودرو دامنه خودروهای الکتریکی را افزایش می‌دهد و دوز مناسبی از توقعات در دنیای واقعی را برآورده می‌سازد.

اشکودا اکتاویا: با فیس‌لیفت جدید تازه وارد 2023 می‌شود. داشبورد این خودرو در ساختار یک خودروی خانوادگی طراحی شده است.

سوزوکی سوئیفت: اکثر سوپرمینی‌های جدید ژاپنی‌ها وارد نسل چهارم می‌شوند. اولین مدل‌های این خودرو در تابستان وارد برخی از کشورها مانند انگلستان می‌شود.

ولوو V40: تغییرات زیادی برای کوچکترین مدل ولوو در نظر گرفته شده است. احتمالا در پائیز این خودرو را روی پلت‌فرم جدید جیلی و با ظاهری جدید خواهیم دید.

فولکس واگن گلف: با طیف گسترده‌ای از فناوری‌های جدید فیس‌لیفتی متعادل در مدل MK7 به سال 2023 وارد می‌شود.

ورودی‌های جدید آفرودر، شاسی‌بلند و کراس‌اوور در سال 2023

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

هیچی شکی نیست که بخش شاسی‌بلندها بیش از همیشه به معرفی مدل‌های جدید می‌پردازند. چرا که عموم مردم عطش بیشتری برای خرید این اسپورت‌های بلند نشان می‌دهند.

به همین دلیل است که لیست طولانی از این تازه‌واردها برای سال 2023 معرفی می شوند. آلفارومئو استلویو به عنوان یک شاسی بلند متوسط از محبوب‌های 2023 خواهد بود.

نسل دوم آئودی Q5 به عنوان یک خودروی اقتصادی با قدرت آلایندگی کم، فورد فیستا اکتیو که سبزتر از تمام فیستاهای ساخته شده ظاهر شده در شمار برترین بلندهای 2023 قرار می‌گیرند.

از دیگر خودروهای این فهرست می‌توان به لندروور دیسکاوری محبوب، SUV کوچک MG، مینی کانتری‌من، میتسوبیشی ASX، نیسان جوک، پژو 5008، رنجرور اسپورت کوپه، سئات آرونا، اشکودا کودیاک و سوزوکی ایگنیس اشاره کرد.

خودروهای اسپورت در 2021

منتظر این خودروها در 2023 باشید !+ عکس

آیا شاسی بلندها قدرت و مانور خودروهای اسپورت را غصب کرده‌اند؟ شاید یک مقدار. چرا که برخی از اسپورت سازان حرفه‌ای مانند پورشه نیز اینک به ساخت خودروهای کوپه یا بی‌سقف یا شلسی‌بلندها روی آورده‌اند.

با این وجود در میان بازار به نسبت راکد اسپورت‌ها خودروی اسپورت آلپاین، هوندا سیویک تایپ R، لکسوس LC و مزدا MX-5 RF در میان بهترین تازه‌واردهای اسپورت 2023 محسوب می‌شوند.

جدیدترین مطالب سایت