خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

خودرو شما بر اساس علامت ماه تولد : آیا مثل یک ماشین اسپرت ماجراجو هستید یا مثل یک سدان ساده؟ طالع بینی جواب دارد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب ما با توجه بـه علامت ماه تولدتان بـه شـما خواهیم گفت که چه ماشینی مناسب شـما اسـت.

 

بهترین ماشین مناسب برای متولدین هر ماه

بـه دنبال زندگی در مسیر سریع هستید؟ ماشینی که سوار می شوید می تواند چیزهای زیادی در مورد سبک زندگی و شخصیت شـما بگوید. شاید شـما از ان دسته اي هستید که دوست دارید با یک ماشین اسپرت سریع و عصبانی سوار بر لبه شوید. یا شاید شـما مقتصدتر هستید و یک وسیله نقلیه همه ی کاره را ترجیح می دهید که سرمایه گذاری طولانی مدت خوبی باشد.

 

بـه هرحال، تصمیم گیری در مورد رانندگی یکگام بزرگ اسـت که باید تحقیقات و بررسی های‌ زیادی انجام شود. اگر میخواهید گزینه‌های‌ خودرا محدود کنید، اخترشناسان توصیه می کنند برای راهنمایی بـه کیهان رجوع کنید. بـه خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام ماشین برای علامت زودیاک شـما مناسب اسـت.

 

فروردین: ماشین اسپرت

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

تو دوست داری تند بروی فروردین بازیگوش ودر قلب جوان، شـما بـه دنبال خودرویی هستید که بـه شـما احساس آزادی و سرگرمی بدهد. بـه عنوان نشانه آتش، شـما عادت دارید هر کجا که می‌روید بـه اتاقی فرمان دهید – و مطمئناً میدانید که چگونه یک ورودی ایجاد کنید. با این حال، این فقط در مورد خودنمایی نیست.

 

دوست دارید پس از تلاش بـه همان اندازه که در حرفه خود انجام می دهید بـه خود پاداش دهید. بنابر این، منطقی اسـت که رهبر ماجراجوی زودیاک یک ماشین اسپرت را رانندگی کند که سریع، سرگردان و یک وسیله نقلیه واقعی اسـت.

 

اردیبهشت: SUV سایز متوسط

 

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

اردیبهشت، شـما نسبت بـه تعداد زیادی از افراد دیگر کارآمدتر و کاربردی‌تر هستید، بنابر این بـه احتمال زیاد در حال خرید یک خودرو با دو چیز هستید: ایمنی و پس انداز. با این حال، شـما بـه دنبال این نیستید که بـه چیزی پایین تر از ان بسنده کنید، فقط بـه این دلیل که ممکن اسـت چند دلار در شـما صرفه جویی کند. شـما تمام صبر و حوصله را دارید تا فقط برای معامله مناسب منتظر بمانید.

 

برای یک وسیله نقلیه کاربردی که بـه سلیقه لوکس شـما نیز خوشایند اسـت، بهترین گزینه شـما یک SUV سایز متوسط اسـت که با شـما رشد خواهد کرد. چه مجرد باشید و چه بـه دنبال تشکیل خانواده باشید، این وسیله نقلیه چند منظوره هر چیزی را که می خواهید و بیشتر دارد، دارد.

 

خرداد: کراس اوور کلاسیک

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

شـما همیشه در حال حرکت هستید، بنابر این بـه خودرویی نیاز دارید که بتواند با برنامه شلوغ اجتماعی شـما هماهنگی داشته باشد. بـه عنوان علامت دوقلوها، دوگانگی و انعطاف پذیری برای شـما بسیار مهم اسـت. هیچ چیز بـه اندازه کاهش سرعت و محاسبه مجدد مسیر خود شـما را ناامید نمیکند.

 

شـما ترجیح می دهید پیش بروید ودر حین حرکت ان را بفهمید. شـما بـه خودرویی نیاز دارید که بتواند همه ی این کارها را انجام دهد، مانند یک کراس اوور. با قاب یک سدان معمولی که با فضای یک وسیله نقلیه بزرگ تر جفت شده اسـت، این خودروها نسبت بـه یک SUV سنتی پایدارتر و رانندگی آسان تر هستند – واقعاً بهترین های‌ هردو جهان.

 

تیر: سدان لوکس

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

تو چیزی بیشتر از اون چیزی هستی که بـه نظر می رسی، تیر. مطمئناً؛ ممکن اسـت شـما احساساتی‌تر از دیگران باشید، اما گریه‌دار بودن تنها ادعای شهرت شـما نیست. هم در اتاق هیئت مدیره و هم در حوزه داخلی، شـما یک رهبر طبیعی هستید که می‌دانید چگونه محیطی دلپذیر برای همه ی ایجاد کنید.

 

مانند تعداد زیادی از زمینه های‌ زندگی، شـما در انتخاب وسیله نقلیه جدید بـه دنبال اسانی و سبک هستید. دفعه بعد که بـه نمایندگی مراجعه کردید، مینی ون را رها کنید و بـه جای ان؛ یک سدان لوکس با فضای پا زیاد و تمام آخرین امکانات رفاهی را انتخاب کنید. شـما «تقریبا» بـه همان اندازه که در خانه خود احساس اسانی می‌کنید، احساس اسانی خواهید کرد.

 

مرداد: قابل تبدیل

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

برای ورود بـه سبک آماده هستید؟ پر زرق و برق و شیک پوش، دوست دارید هرجا که می‌روید بیانیه اي بدهید. و آیا واقعاً کسی می تواند شـما را سرزنش کند؟ بـه عنوان نشانه آتش، شـما یک انرژی مغناطیسی طبیعی دارید که مردم را بـه درون خود می کشاند. پس منطقی اسـت که ماشینی را انتخاب کنید که بـه اندازه شخصیت خودتان باشد. کلیدهای یک کانورتیبل را بگیرید – قدیمی یا مدرن – از پشتبام رها کنید، موزیک‌ها را بـه صدا درآورید و بـه جاده باز بروید!

 

شهریور: هیبرید دوستدار محیط زیست

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

عملی، قابل اعتماد و باهوش پول، شـما بـه دنبال خودرویی هستید که احساس سرمایه گذاری داشته باشد. و بـه عنوان یک علامت زمین با عشق بـه طبیعت، شـما بیشتر بـه تأثیرات محیطی خود اهمیت می دهید تا این که با مد روزترین ماشین رانده شوید.

 

یک مدل هیبریدی پایداری رابا اسانی ترکیب می کند و بـه شـما این امکان را میدهد که باک را کمتر پر کنید، در حالی‌که انعطاف پذیری لازم را دارید تا درصورت نیاز با همه ی دوستان خود بـه جاده بروید. علاوه بر این، فضای داخلی جادار با فضای ذخیره‌سازی فراوان دارد که مطمئناً نظر معقول شـما را جلب میکند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای دنیا در سال 2023

 

مهر: کوپه براق

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

 

شـما بـه دنبال خودرویی هستید که احساس سرمایه گذاری داشته باشد. و بـه عنوان یک علامت زمین با عشق بـه طبیعت، شـما بیشتر بـه تأثیرات محیطی خود اهمیت می دهید تا این که با مد روزترین ماشین رانده شوید.

 

یک مدل هیبریدی پایداری رابا اسانی ترکیب می کند و بـه شـما این امکان را میدهد که باک را کمتر پر کنید، در حالیکه انعطاف پذیری لازم را دارید تا درصورت نیاز با همه ی دوستان خود بـه جاده بروید. علاوه بر این، فضای داخلی جادار با فضای ذخیره‌سازی فراوان دارد که مطمئناً نظر معقول شـما را جلب میکند.

 

آبان: آفرود

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

فراموش کن که دیگران چه می کنند، تو بـه ضرب طبل خودت میروی، آبان. بداخلاق و مرموز، شـما تمایل دارید چیزهای نزدیک بـه سینه بازی کنید و دوست دارید هر زمان که فرصتی پیش آمد از مسیرهای انحرافی غیر منتظره استفاده کنید. چی میتونی بگی؟ شـما دوست دارید مردم را در حدس زدن نگه دارید.

 

باوجود تمام اسرار بزرگ زندگی که میتوانید انها را ببینید، بـه ماشینی نیاز دارید که بتواند شـما را بـه قسمت های‌ ناشناخته برساند. بـه همین دلیل اسـت که یک وسیله نقلیه آفرود مانند جیپ کلاسیک تعادل مناسبی را برای سبک زندگی شـما ایجاد می کند.

 

آذر: هاچ بک

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

متولدین علامت آذر کمی وحشی و بی خیال هستند. در حالی‌که دیگران بیشتر نگران تحت تاثیر قرار دادن دیگران هستند، شـما ترجیح می دهید ماشینی بخرید که بتواند سبک زندگی ماجراجویانه شـما را مدیریت کند، ناگفته نماند که دفعه بعد که تصمیم بـه سفر خودجوش گرفتید فضای کافی برای نگه داشتن تمام وسایل شـما داشته باشد. زنگ ها و سوت ها را فراموش کنید، یک هاچ بک ساده تمام چیزی اسـت که برای کاوش و لذت بردن از زندگی بـه ان نیاز دارید.

 

دی: ماشین عضلانی

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

مردم تمایل دارند شـما را عملی و بالغ ببینند، دی. شـما بـه جزئیات توجه زیادی دارید، ودر نتیجه، در بیشتر زمینه های‌ زندگی از ان مطمئن هستید. اما اگر هر از چند گاهی ان را رها نکنید و از ان لذت ببرید، این همه ی کار سخت چه ارزشی دارد؟

 

چرا دفعه بعد که در حال خرید ماشین هستید کمی زیاده روی نکنید ودر نهایت ان ماشین عضلانی را که از زمانی که گواهینامه خودرا دریافت کرده‌اید، خریداری کنید؟ مطمئناً؛ ممکن اسـت کاربردی ترین نباشد – اما همه ی سزاوار این هستند که کمی سرگرم شوند!

 

بهمن: ماشین الکتریکی

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

تو کمی عجیب‌وغریب هستی، بهمن. هرگز راضی نشوید که بـه وضعیت موجود پایبند بمانید، بیشتر از هرکسی ممکن اسـت انچه را که بـه شـما گفته میشود زیر سوال ببرید. این بـه شـما چشم اندازی آینده نگر می‌دهد، بنابر این خودروی آینده درست در کوچه شماست. یک ماشین الکتریکی مدرن برای همه ی نوع سفر مناسب اسـت، و با تمرکز بر قابلیت استفاده و پایداری، مطمئناً سال‌های‌ آینده از ان لذت خواهید برد.

 

اسفند: یکپارچهسازی با سیستمعامل استیشن واگن

خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

شـما طبق معمولً فردی آسان هستید، ماهی ها، بنابر این بـه چیزی نمایشی علاقه ندارید. بـه عنوان یک نشانه خلاق، دوست دارید وسایل شخصی شـما حس فردیت را نسبت بـه انها داشته باشد. تا زمانی که بـه آرامی رانندگی می کند و شـما را بـه جاییکه می خواهید می‌رساند «ترجیحاً ساحل»؛ تقریبا از هر سواری راضی خواهید بود.

 

اما ماشین عالی همچنین فضای زیادی برای قرار دادن همه ی دوستان و تخته های‌ موج سواری شـما دارد. یک استیشن واگن قدیمی تمام جعبه ها را چک می کند و جنبه نوستالژیک شـما را در آغوش می‌گیرد. این یک سواری اسـت که مانند شـما در نوع خود بی نظیر اسـت.

 

در پایان

در حالی که صنعت خودرو داخلی همچنان با مشکلات زنجیره تامین و کمبود تولید دست و پنجه نرم می کند، ولی ماشین ساز های‌ مطرح جهان تعداد زیادی از مدل های‌ جدید و هیجان انگیز را برای سال جدید معرفی کردند.

جدیدترین مطالب سایت