نقد و بررسی خودرو جدید تویوتا لندکروز 2023

نقد و بررسی خودرو جدید تویوتا لندکروز 2023

با بررسی خودرو تویوتا لندکروز 2023 بـه این نتیجه میرسید، لندکروز یک شاسی بلندی افسانه‌اي کـه بـه دلیل استحکام، ایمنی، زیبایی و عملکرد فوق‌العاده‌اش معروف شده اسـت. این خودرو با طراحی شیک و چشم نواز خود در جاده‌ها خودنمایی میکند و هر جا کـه می رود توجه همه ی را بـه خود جلب میکند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه جزئیات بیشتری از این ماشین خواهیم پرداخت.

 

مشخصات تویوتا لندکروز 2023

بعید اسـت کسی از رانندگی با خودرو تویوتا لندکروز 2023؛ لذت نبرد. این خودرو از لحاظ نمای ظاهری و بدنه، جزء لوکس‌ترین و خوش استایل‌ترین خودرو های موجود در بازار اسـت. تویوتا لندکروز، نه‌تنها ظاهر جذابی دارد؛ بلکه از لحاظ فنی نیز بسیار قدرتمند و حرفه‌اي اسـت. در ادامه قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص، مشخصات تویوتا لندکروز 2023, با حجم موتور لندکروز V8 را در اختیار شـما قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

 


مطالب مشابه: تویوتا لندکروزر سال 1984 به خط تولید بازگشت !+ عکس


 

ویژگی‌های برتر تویوتا لندکروز 2023

ویژگی‌های برتر تویوتا لندکروز 2023

در ادامه بهترین و مهمترین ویژگی‌هاي‌ این خودروی منحصر بـه فرد را بررسی می کنیم:

 

عملکرد قوی:

لندکروز مجهز بـه یک موتور قدرتمند 5.7 لیتری V8 اسـت کـه 409 اسب بخار قدرت را تولید میکند و با کمی فشردن پدال گاز، شتاب هیجان انگیزی را تجربه میکنید. رانندگی با این خودرو در هر شرایط و جاده‌اي، تجربه لذتبخشی را بـه همراه دارد.

 

فضای داخلی مجلل:

استفاده از مواد درجه یک، پرداخت‌هاي‌ دقیق و صندلی‌هاي‌ راحت در لندکروز، هر سفری را لذت‌بخش میکند. جادار بودن فضای پا و اسانی جای سر، حتی در سفر های طولانی، سواری اسانی را تضمین می کند.

 

ویژگی‌های ایمنی پیشرفته:

ویژگی‌های ایمنی پیشرفته

این خودرو بـه مجموعه‌اي از ویژگی‌هاي‌ ایمنی از جمله سیستم هوشمند پیش از برخورد، هشدار خروج از خط، مانیتور نقطه کور، کروز نظارت تطبیقی و … مجهز اسـت. این فناوری‌هاي‌ ایمنی پیشرفته بـه کاهش خطرات و ایجاد آرامش در حین رانندگی کمک میکنند.

 

قابلیت‌های خارج از جاده:

قدرت لندکروز در خارج از جاده، افسانه‌اي اسـت. با ویژگی‌هایي مانند نظارت چسبندگی، انتخاب نوع زمین و سیستم تعلیق قوی، زمین‌هاي‌ چالش برانگیز را بدون زحمت فتح می کنید. چه در حال رانندگی در مسیرهای صخره‌اي باشید و چه در بیابان‌هاي‌ شنی، لندکروز قابلیت‌هاي‌ بی‌نظیری را ارائه میکند تا شـما را بـه ماجراجویی‌هاي‌ هیجان‌انگیز خارج از جاده ببرد.

 

سیستم اطلاعاتی پیشرفته:

تویوتا لندکروز 2023 دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.3 اینچی اسـت کـه دسترسی بـه عملکردهای مختلف از جمله ناوبری، نظارت‌هاي‌ صوتی و ادغام گوشی‌هاي‌ هوشمند از طریق Apple CarPlay و Android Auto را فراهم میکند. از موسیقی یا پادکست‌هاي‌ مورد علاقه خود لذت ببرید، با هندزفری تماس بگیرید و بـه برنامه‌هاي‌ گوشی هوشمند خود بـه طور یکپارچه دسترسی داشته باشید.

 

سیستم صوتی ممتاز:

سیستم صوتی ممتاز

کیفیت صدای شفاف، توزیع صدای متعادل و باس تقویت‌شده، تجربه شنیداری استثنایی را برای همه ی سرنشینان بـه ارمغان می‌آورد. چه در حال لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود و چه در حال تماس تلفنی باشید، سیستم صوتی لندکروز لذت رانندگی شـما را افزایش می دهد.

 

ظرفیت بار جادار:

لندکروز، بر خلاف بنز جی کلاس، فضای بار زیادی را برای قرار دادن وسایل شـما دارد. با خواباندن صندلی‌هاي‌ ردیف سوم، شـما 16.1 فوت مکعب ظرفیت بار دارید. صندلی‌هاي‌ تاشو با قابلیت انعطاف‌پذیری بـه شـما امکان میدهند فضا را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

 

خرید یا اجاره تویوتا لندکروز 2023 برای چه کسانی مناسب است؟

خرید یا اجاره تویوتا لندکروز 2023 برای چه کسانی مناسب است؟

چه در حال برنامه ریزی یک سفر پرماجرا در صحرا، یک تعطیلات خانوادگی یا شرکت در جلسات کاری مهم باشید، این ماشین نیازهای متنوع شـما را برآورده می کند. لندکروز فضای کافی و جا داری دارد تا اسانی مسافران را تضمین کند و تمام وسایل شـما بـه سهولت در ان جا بگیرد.

 

علاقه‌مندان بـه ماجراجویی، گردشگران بیرون شهر و دوستداران هیجان، عاشق ویژگی‌هاي‌ پیشرفته لندکروز مانند قابلیت آفرود ان هستند. موتور قدرتمند، سیستم چهار چرخ متحرک و فاصله استثنایی از سطح زمین، ان را بـه انتخابی عالی برای عبور از مناطق چالش برانگیز و فتح تپه‌هاي‌ شنی دبی تبدیل کرده اسـت.

 

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ نمای ظاهری و بدنه

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ نمای ظاهری و بدنه

طراحی و نمای ظاهری و بدنه این ماشین، فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیر اسـت کـه نظر هر بیننده‌اي را بـه خود جذب میکند.

 

قسمت جلویی

ظاهر خودروی تویوتا لندکروز 2023؛ در قسمت جلو دارای گریل جلوه‌اي نقره‌اي با پنجره جلویی از پوشش کروم اسـت.

 

چراغ‌ها

چراغ‌ هاي‌ جلویی این خودرو بـه طور خودکار سطح نور را تنظیم می کنند. همچنین چراغ‌ هاي‌ روز روشن ان‌ها از ال‌ اي‌ دی اسـت و چراغ‌ هاي‌ مه‌ آلود نیز در قسمت جلویی تعبیه شده اسـت. همچنین در چراغ‌ هاي‌ عقبی این خودرو، از چراغ‌ هاي‌ ترمز هالوژن دار، استفاده شده اسـت.

 

چرخ‌ها

این خودرو دارای چراغ‌ هاي‌ آلومینیومی بـه قطر 18 و 20 اینچ اسـت.

 

درب‌ها و نوارهای محافظ

دستگیره‌ ها، نوارهای محافظ و حاشیه‌ هاي‌ پنجره از جنس کروم هستند. دراین خودرو روی کف درب‌هاي‌ جانبی از نوارهای رنگی استفاده شده اسـت.

 

آیینه‌ ها

خودرو تویوتا لندکروز 2023؛ دارای آینه‌ هاي‌ جانبی تاشو با بازرسی برقی اسـت.

 

لازم اسـت بدانید، درب عقبی خودرو تویوتا دارای حسگر عبور، بـه‌ صورت متحرک اسـت کـه علاوه بر دارا بودن بال عقب بـه فیدبک عقب هم مجهز اسـت. همچنین در قسمت عقب این ماشین، سیستم اطفای حریق یا همان دوربین عقب با اسپری آب وجوددارد.

 


مطالب مشابه: فیس‌ لیفت جدیدترین خودروی تویوتا لندکروز 2018 + عکس


 

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ فضای داخلی

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ فضای داخلی

در طراحی فضای داخلی این خودرو، نهایت اسانی، شیک‌ بودن و آراستگی رعایت شده اسـت. این خودرو دارای صندلی‌ هاي‌ چرمی لوکس و صندلی راننده هوشمند حافظه‌ دار اسـت. جنس دنده از چرم پوشیده شده و فرمان ان چرمی و چوبی با تنظیم برق و دکمه‌ هاي‌ بازرسی‌کننده اسـت. بـه‌کارگیری نورپردازی برای ظاهر شیک‌ تر در قسمت کف ماشین، ایده فوق‌ العاده‌اي اسـت کـه فوق‌ العاده ماشین را لوکس نشان می‌ دهد.

 

در فضای داخلی تویوتا لندکروز 2023 از رنگ روشن در لبه‌ هاي‌ درب‌ هاي‌ جلو و عقب، استفاده شده اسـت کـه باعث جذابیت بیشتر خودرو می‌ شود. ضمناً این خودرو علاوه بر داشتن کف‌پوش‌هاي‌ لوکس، دارای باربند و سانروف هم اسـت. از نکات قابل‌ توجه، در طراحی فضای داخلی تویوتا لندکروز 2023؛ طراحی کاربردی و راحت صندلی‌ هاي‌ داخلی ان اسـت کـه باعث شده این ماشین برای مسافرت‌ هاي‌ طولانی هم اسانی و آسایش را برای سرنشینان فراهم آورد.

 

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ تکنولوژی و سرگرمی

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ تکنولوژی و سرگرمی

یکی از جذابیت‌ ها و نکاتی کـه باعث منحصر بـه‌ فرد شدن خودرو تویوتا لندکروز 2023 شده اسـت امکانات پیشرفته تکنولوژی و سرگرمی این خودرو اسـت کـه دارای صفحه‌نمایش 6 یا 9 اینچی لمسی اسـت همچنین دارای دو صفحه‌نمایش در قسمت پشت خودرو از جالب اسـت بدانید کـه این خودرو دارای سیستم صوتی جی بی‌ال با 46 یا 14 بلندگو و از سه پورت usb پشتیبانی می کند.

 

علاوه‌ بر ان امکان فراهم‌ سازی بازرسی‌ هاي‌ صوتی و ارقام گوشی‌ هاي‌ هوشمند از طریق Apple Carplar دراین خودرو وجوددارد.

 

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ فن

تویوتا لندکروز 2023 از لحاظ فن

از مهمترین مشخصات فنی تویوتا لندکروز 2023, می توان بـه موتورهای ان اشاره کرد کـه در ادامه بـه بررسی مشخصات این موتورهای قدرتمند، می‌ پردازیم.

 

موتور 76 توربو دوگانه 5.3 لیتری

توان این موتور، 409 اسب بخار اسـت. همچنین دارای گشتاور، 650 نیوتن مترو گیربکس 10 دنده اسـت. شتاب صفر تا صد این موتور، 7.6 ثانیه بوده و از سیستم پیشرانه 4WD، بهره می برد. حداکثر سرعت این موتور، تا 220 کیلومتر بر ساعت اسـت.

 

موتور 76 توربو دوگانه 3.3 لیتری

توان این موتور، 302 اسب بخار اسـت و همچنین دارای گشتاور، 700 نیوتن متر اسـت. شتاب صفر تا صد این نوع موتور، تا 220 کیلومتر بر ساعت اسـت. ناگفته نماند سیستم پیشرانه این موتور، 4WD اسـت.

 

موتور 76 توربو دوگانه 0.4 لیتری

توان این موتور، 271 اسب بخار و دارای گشتاور 385 نیوتن متر اسـت. سیستم پیشرانه دراین موتور، نیز همانند دو موتور دیگر، 4WD اسـت. ناگفته نماند موتور 76 توربو نوع 0.4 لیتری تویوتا لندکروز 2023, از گیربکس 6 دنده‌ اتوماتیک استفاده میکند، درحالی‌کـه دو موتور ذکر شده از گیربکس دنده‌اتوماتیک 10 دنده، بهره میبرند.

 

تویوتا لندکروز 2023 و امنیت و کمک‌ های رانندگی

تویوتا لندکروز 2023 و امنیت و کمک‌ های رانندگی

امکانات ایمنی و کمک بـه رانندگی در مدل 2023 تویوتا لندکروز، بسیار پیشرفته و حرفه‌اي طراحی شده اسـت کـه بـه حفظ جان و افزایش امنیت راننده و دیگر سرنشینان کمک میکند. در ادامه ابتدا بـه بررسی دیگر امکانات کمک بـه رانندگی و سپس بـه بررسی امکانات ایمنی، دراین خودرو فوق‌العاده ایمن میپردازیم.

  • مجهز بـه سیستم پیشگیری از تصادف
  • دارای سیستم تشخیص ایمنی تویوتا 0.2
  • دارای سیستم کمک فوری بـه فرمان خودرو
  • مجهز بـه سیستم بازرسی خطوط جاده «LTA» و هشدار خروج از مسیر «LAD»
  • مجهز بـه فناوری هشدار نقاط کور
  • کروز بازرسی تطبیقی با دامنه سرعت کامل
  • سیستم ترمز EBD
  • دارای سیستم چراغ‌هاي‌ بالا بهینه
  • کمک بـه‌نوبت در تقاطع

 

موارد ذکر شده جزء امکانات کمک بـه رانندگی در ماشین تویوتا لندکروز 2023 اسـت کـه علاوه بر این امکانات کمکی، بـه امکانات ایمنی بسیاری هم چون ایربگ، سیستم ضدسرقت، سنسورهای عقب و جلو، نظارت پایداری خودرو و سیستم نظارت کشش tcs نیز مجهز اسـت.

 

قیمت خودرو تویوتا لندکروز 2023

قیمت خودرو تویوتا لندکروز 2023

مسلماً تعیین قیمت دقیق و ثابت برای خودرو تویوتا لندکروز 2023؛ برای یک بازه زمانی طولانی، امکان‌ پذیر نیست و تحت‌ تأثیر شرایط متعددی اسـت.

 

  • قیمتی کـه برای مدل پایه GXR1 تویوتا لندکروز 2023؛ حدود 66.866 دلار اسـت.
  • قیمت تویوتا لندکروز 2023 مدل GR S DSL حدود، 108.475 دلار اسـت.
  • قیمت مدل پایه EXR در امارات متحده، حدود 63.683 دلار اسـت.
  • قیمت مدل برتر GR_Sport در امارات متحده نیز تقریبا 108.607 دلار اسـت.

 


مطالب مشابه: از تویوتا لندکروز ضد انفجار و ضد گلوله رونمایی شد «+عکس»


 

در پایان

تویوتا لندکروز ؛ مجموعه‌اي از خودرو های 4WD اسـت کـه از سال 1951 توسط شرکت تویوتا معرفی شد و از ان زمان تا بـه امروز بـه هشت نسل مختلف رسیده اسـت. تویوتا لندکروز 2023 یک خودروی ایمن و قابل خاطرجمعی با ظاهری جذاب از نسل هشتم اسـت کـه درسال 2023 بـه بازار عرضه شد.

جدیدترین مطالب سایت