رونمایی از طرح اولیه یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی

رونمایی از طرح اولیه یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی

طرح اولیه یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی

 

این وسیله نقلیه هوایی که AirQuadOne نام دارد، به طور کامل الکتریکی خواهد بود و می‌تواند اخبار علمی و آموزشی یک شرکت کنسرسیوم اروپایی تصمیم دارد در نمایشگاه هوایی پاریس طرح نخست یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی را رونمایی کند. قرار هست این وسیله به دو صورت با سرنشین و بی سرنشین ساخته شود. 

 

به گزارش تالاب به نقل از نیواطلس، کنسرسیوم اروپایی Neva Aerospace در نمایشگاه هوایی پاریس امسال از طرح نخست یک وسیله نقلیه شخصی VTOL«وسیله اي که به طور عمودی از زمین بلند می‌شود و فرود می‌آید»، رونمایی خواهد کرد.

 

این وسیله نقلیه هوایی که AirQuadOne نام دارد، به طور کامل الکتریکی خواهد بود و می‌تواند در ارتفاع ۹۱۴ متری زمین پرواز کند. همینطور حداکثر سرعت آن در هوا حدود ۸۰ کیلومتر برساعت تخمین زده میشود. وسیله نقلیه با هر زمان شارژ می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پرواز کند.

 

رونمایی از طرح اولیه یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی

 

وزن AirQuadOne حدود ۵۰۰ کیلوگرم هست که یک پنجم آن به باتری اختصاص دارد. همینطور باتری را میتوان به طور مستقیم به سخت افزاری متصل کرد که در ایستگاه هاي شارژ خودروهای برقی به کار میرود. اضافه بر آن میتوان باتری مصرف شده را با یک مشابه دارای شارژ تمام جایگزین کرد.

 

رونمایی از طرح اولیه یک وسیله نقلیه هوایی الکتریکی

 

طراحی این وسیله نقلیه هوایی به گونه اي هست که میتوان آن را به دو صورت دارای سرنشین و بی سرنشین ارائه کرد. در هر دو حالت این وسیله قابلیت حمل ۱۰۰ کیلوگرم بار را دارد. همینطور احتمال دارد شرکت ساخت کننده نسخه نیمه الکتریک هیبریدی دستگاه را بسازد که قابلیت یک ساعت پرواز را دارد.

 

علاوه براین موارد جنس بدنه تمام مدل ها از فیبر کربنی بازیافتی ساخته خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت