خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

انواع گربه های خانگی : گربه ها جزو محبوب ترین حیوانات خانگی در جهان هستند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. آنها برای تمیز نگه داشتن خود کوشا هستند، نیازی بـه بیرون رفتن برای پیاده روی ندارند، و برنامه خواب غبطه‌انگیزشان بـه این معنی اسـت که مجبور نیستید از تنها گذاشتن انها برای روزی که بـه سر کار می‌روید احساس گناه کنید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب ما بـه شـما از خصوصیات انواع گربه ها خواهیم گفت.

 

علامت ماه تولد گربه شما در مورد آنها چه می گوید

آنچه را که در مورد همه ی گربه‌ها درون‌گرای بدخلق شنیده‌اید فراموش کنید – زیرا حقیقت بسیار جالب‌تر اسـت. تا بـه حال، می‌دانید که علامت زودیاک شـما میتواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شـما «از جمله نوع صاحب حیوان خانگی شـما» بـه شـما بگوید. اما آیا می دانستید که ستاره‌ها می توانند بـه شـما نشان دهند که آیا شـما و دوست پشمالویتان باهم سازگار هستید؟

 

مانند انسان‌ها، میتوانید از علامت زودیاک گربه‌تان استفاده کنید تا نگاهی اجمالی بـه تمام ویژگی‌ها، خصلت‌ها و جذابیت‌هاي‌ گربه‌تان داشته باشید. بـه خواندن ادامه دهید تا بشنوید کارشناسان درباره شخصیت گربه شـما بر اساس علامت زودیاک آنها چه می‌گویند.

 

بیشتر بخوانید: حقیقت های شگفت انگیز درباره گربه که نمی دانستید

 

فروردین

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

انواع گربه های خانگی

فروردین ها بـه خاطر حس نترس ماجراجویی خود شناخته می شوند و گربه فروردین نیز تفاوتی ندارد. “همیشه مشتاق بـه عهده گرفتن مسئولیت و کشف محیط اطراف خود هستند، آنها عاشق یادگیری چیزهای جدید و نشان دادن مهارت هاي‌ خود هستند و آنها را کاندیدای عالی برای یادگیری ترفندها میکند.”

 

ودر کنار شجاع بودن، گربه هاي‌ فروردین بسیار باهوش هستند. بنابر این، اگر آنها شروع بـه استخدام سایر حیوانات خانگی شـما برای شرارت خود کنند، تعجب نکنید.

 

اردیبهشت

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

وقتی صحبت از کلیشه کلاسیک گربه می‌شود، این علامت بـه بهترین وجه با آن مطابقت دارد. «گربه‌هاي‌ اردیبهشت گاهی اوقات میتوانند کاملاً سرسخت باشند، از جابه‌جایی از نقطه‌اي که انتخاب کرده‌اند خودداری می کنند یا بـه تغییرات روزمره خود اعتراض میکنند».

 

و اگر فکر میکنید می توانید با خوردن غذا یا اسباب بازی بـه آنها انگیزه دهید، دوباره فکر کنید. “با این حال، آنها همچنین بـه طور باورنکردنی بـه انسان هاي‌ خود وفادار و دوست داشتنی هستند و اغلب پیوندهای محکمی ایجاد می کنند که تا آخر عمر باقی میماند.”

 

خرداد

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

اگر گربه شـما یک خردادی اسـت، ممکن اسـت کنجکاو، اجتماعی و همیشه در حال حرکت باشد. گربه‌هاي‌ خرداد دوست دارند محیط‌ها و اسباب‌بازی‌هاي‌ جدید را کشف کنند و هرگز بـه همان چیز قدیمی راضی نیستند. آنها یک رگه شیطنت دارند که گاهی اوقات می‌تواند آنها را بـه دردسر بیاندازد، اما انرژی بازیگوش و شوخ طبعی آنها باعث می‌شود از بودن در کنارشان لذت ببرند.

 

و مانند هر خردادی دیگری، آنها بـه طرز باورنکردنی صاحب نظر هستند. بنابر این، اگر چیزی آن طور که آنها می خواهند پیش نمیرود، مطمئناً زنگ میزنند و بـه شـما اطلاع میدهند.

 

تیر

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

انواع گربه های خانگی

اگر بـه دنبال گربه اي هستید که وفادار و مهربان باشد، بهترین همسر خودرا دریک تیر پیدا خواهید کرد. “گربه هاي‌ سرطانی عزیزان و پرورش دهندگان طبیعی هستند. آنها دوست دارند با انسان هاي‌ خود برای اسانی و گرما در آغوش بگیرند.”

 

آنها ممکن اسـت در ابتدا از اطراف افراد یا محیط هاي‌ جدید خجالتی باشند، اما با توجه بـه زمان کافی، آنها را باز می کنند. بـه علاوه، گربه‌هاي‌ تیر ماهی زمانی که تصمیم می گیرید جمعه شب در آنجا بمانید، خوشحال میشوند که شـما را همراهی کنند.

 

مرداد

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

گربه هاي‌ مرداد دراماتیک، سرگرم کننده و پرانرژی هستند. “آنها پادشاهان و ملکه‌هاي‌ خانواده هستند، با حضوری شاهانه و عشق بـه کانون توجه. آنها توجه و محبت را از انسان‌هاي‌ خود می خواهند، و با خوشحالی در درخشندگی ستایش غرق خواهند شد.” آنها همچنین با همان غرایز محافظتی که در شیرها وجوددارد متولد می شوند، بـه این معنی که آنها عمیقاً هم بـه صاحب خود و هم بـه سایر حیوانات خانگی وفادار هستند.

 

شهریور

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

گربه‌هاي‌ شهریور بـه‌طور باورنکردنی مستقل هستند و میتوانند برنامه‌ریزی روزانه خودرا ثابت نگه دارند. در واقع، بیشتر روزها بـه نظر می‌رسد دوست گربه سان شـما کسی اسـت که نمایش را اجرا میکند! اما فریب نمای بیرونی آنها را نخورید. گربه‌هاي‌ شهریوری زمانی که هیچ‌کس تماشا نمی کند بسیار مهربان هستند و عشق خودرا از طریق حرکات ظریف مانند ضربه سر ملایم یا بوسه‌هاي‌ کوچک نشان می دهند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های گربه ناز و ملوس

 

مهر

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

انواع گربه های خانگی

اگر گربه شـما یک ترازو اسـت، بـه احتمال زیاد طبیعت بسیار جذاب و اجتماعی دارد. این گربه ها عاشق شرکت انسان هستند ودر محیط هایي با حیوانات و کودکان دیگر رشد می کنند. و حتی اگر فقط شـما و گربه مهر خود باشید، برای همیشه بهترین دوست را پیدا خواهید کرد. اما بـه‌رغم شخصیت برون‌گرایشان، گربه‌هاي‌ مهر ماهی در محیط‌هاي‌ آرام و آرام بهترین عملکرد را دارند. آنها نسبت بـه تغییرات محیط اطراف خود حساس هستند ودر صورت بروز هرج و مرج یا سر و صدای زیاد ممکن اسـت مضطرب یا ناراحت شوند.

 

آبان

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

اگر گربه شـما آبانی اسـت، آنها شدید و پرشور هستند، با هاله اي مرموز که ممکن اسـت در ابتدا آنها را بی طرف جلوه دهد. «گربه‌هاي‌ آبان زمانی که خارج از عنصر خود قرار می گیرند، بسیار قلمرو و قاطع هستند، [بنابر این] با تغییرات خوب عمل نمی کنند». اما هنگامیکه آنها با انسان هاي‌ خود پیوند برقرار می کنند، فوق العاده دوست داشتنی و مهربان می شوند. آنها بـه هر قیمتی از صاحبان و حیوانات خانگی خود محافظت خواهند کرد.

 

آذر

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

این بچه گربه ها بـه لطف شخصیت هاي‌ آزاده و سرگرم کننده آنها بسیار آسان اسـت. گربه هاي‌ کمان با استقلال و کنجکاوی خود متمایز می شوند. “عشق آنها بـه ماجراجویی و اکتشاف آنها را بـه شدت کنجکاو میکند ودر صورت عدم مراقبت ممکن اسـت [آنها] را بـه شرارت بکشاند.” آنها همچنین بسیار تیز هستند، بنابر این اگر میخواهید ترفندهایی را بـه آنها آموزش دهید یا بـه آنها آموزش دهید که بیرون بروند، یک گربه آذری شاگرد عالی خواهد بود.

 

دی

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

اگر گربه شـما یک دی اسـت، آنچه میبینید همان چیزی اسـت که بـه دست می آورید. آنها نیز مانند همتایان انسانی خود، بسیار منظم و متمرکز هستند. آنها دوست دارند کسانی باشند که نمایش را اجرا می کنند، حتی اگر بـه شـما اجازه دهند فکر کنید که شـما مسئول هستید.

 

این گربه‌ها در ابتدا بـه‌شدت خجالتی هستند و دوست دارند وقت خودرا دریک محیط جدید صرف کنند. اما بـه محض این‌که احساس کنند در خانه خود هستند، بـه طور طبیعی در نقش رهبر و محافظ بی باک قرار می گیرند.

 

بهمن

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

انواع گربه های خانگی

وقتی صحبت از این گربه ها می‌شود، شخصیت عجیب‌وغریب آنها نخستین چیزی اسـت که متوجه میشوید. گربه هاي‌ بهمن واقعاً یک در میلیون هستند. “آنها بـه خاطر عادت ها یا ترجیحات غیرمعمول خود مشهور هستند، زیرا از وجود خارج از هنجار لذت میبرند.” بـه این دلایل، گربه سانان بهمن دارای حس قوی از خود هستند، بنابر این غیرمعمول نیست که آنها بیشتر شبیه یک سگ یا حتی یک انسان رفتار کنند تا یک گربه.

 

اسفند

خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

اگر بـه دنبال دوست پشمالویی هستید که عاشق کت‌نپ گرفتن و غوطه‌ور شدن در تمام طول شب اسـت، همتای کامل خودرا دراین علامت پیدا خواهید کرد. گربه هاي‌ ماهی حساس و همدل هستند و ارتباط عاطفی عمیقی با انسان هاي‌ خود دارند. اما این بدان معنا نیست که آنها همیشه در حال تنبلی هستند. “آنها همچنین بسیار خلاق هستند و ممکن اسـت از بازی با اسباب بازی ها بـه روش هاي‌ منحصر بـه فرد یا اختراع بازی هاي‌ جدید لذت ببرند.”

 

بیشتر بخوانید: عکس بچه گربه های کوچولو و ناز 2023

 

در پایان

گربه حیوانی عموما مستبد خود پسند آسان طلب فضول مغرور زود آشنا و نمک نشناس توصیف می‌شود این حیوان مرموز و اسرار آمیز به رغم بی صفتی اش از حیوانات مفید بـه شمار میرود علاوه بر این حیوانی زیبا و ملوس اسـت که با حرکات و سکنات دلنشین مایه انبساط خاطر صاحب خود می‌شود از شگفتیهای گربه این‌که همیشه در حال استراحت اسـت معهذا هر لحظه که بخواهد مانند پلنگ چابک و چالاک میشود.

جدیدترین مطالب سایت