گران ترین حیوان خانگی (20 حیوان + عکس)

گران ترین حیوان خانگی (20 حیوان + عکس)

گران ترین حیوان خانگی : این 20 حیوان خانگی گرانقیمت در جهان هستند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گرانترین حیوان هاي‌ خانگی درسال جدید را منتشر کرده ایم.

 

20 تا از گران قیمت ترین حیوان خانگی جهان

شـما را نمیدانم، اما حیوانات خانگی میتوانند گران باشند، حتی یک سگ یا گربه معمولی میتواند مقداری وزن بـه هزینه‌هاي‌ ماهانه شـما اضافه کند.

 

اکنون، اگر بـه دنبال چیزی کمی عجیب‌تر هستید، مطمئن شوید کـه برای انچه در ادامه می آید آماده هستید، زیرا داشتن یکی از این حیوانات خانگی گرانقیمت برای شـما یک دست یا پا تمام می کند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از 20 حیوان خانگی گرانقیمت در جهان آمده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین حیوان خانگی + عکس

 

20. میکرو پیگ – 2000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

قرار گرفتن در رتبه 20 نه تنها ارزانترین حیوان خانگی در فهرست ما اسـت، بلکه کوچک‌ترین ان نیز می باشد. خوک‌ هاي‌ میکرو کـه فقط تا قد زانو رشد می کنند، یکی از کوچک‌ترین خوک‌هاي‌ روی کره زمین هستند و با گوش‌ هاي‌ پشتی، شکم، سر گرد و پوزه کوتاهشان شناسایی میشوند. خرید با این حیوانات زیبا حدود 2000 دلار و 100 دلار دیگر در ماه برای نگه‌داری هزینه دارد.

 

19. توله ببر – 2500 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

 

چه کسی فکرش را می کرد کـه بتوانید فقط با چند هزار دلار صاحب یک ببر شوید! خوب، شـما میتوانید و این نرخ فعلی برای یکی از این جانوران باشکوه اسـت. با این حال، داشتن ببر یا توله در بیشتر نقاط جهان غیرقانونی اسـت، اما تعدادی از مکان‌ها نیز قانونی هستند. فرض کنید موفق بـه خرید یکی از ان‌ها شده‌اید، مراقبت از ان حدود 10000 دلار درسال برای شـما هزینه دارد.

 

18. کانگورو – 3000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

اگر از طرفداران اسکیپی هستید و همیشه رویای نگه داری از کانگورو را بـه عنوان حیوان خانگی داشته اید، اکنون می‌توانید. کانگوروها کـه در مقایسه با پنج حیوان گرانقیمت ما نسبتاً ارزان هستند، معمولی ترین حیوانات خانگی نیستند.

 

آن ها کمی غیر قابل پیشبینی هستند، بنابر این باید مراقب باشید، اما نگه داشتن آن ها می تواند لذت بخش باشد. هزینه هاي‌ نگه‌داری انها نسبتاً پایین اسـت، با این حال، کانگوروها با گذشت سال ها گرانتر می شوند، بنابر این این را درنظر داشته باشید.

 

17. والابی – 4000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

شبیه بـه کانگورو، والابی نیز می تواند یک حیوان خانگی عالی باشد! والابی کـه از زمین هاي‌ پایین سرچشمه میگیرد، عضوی از خانواده کانگوروها اسـت. آن ها بـه داشتن خلق و خوی مشابه با گربه یا سگ مشهور هستند و نگه داری انها در تعداد زیادی از کشورها غیرقانونی اسـت، بنابر این دیدن انها در استرالیا رایج تر اسـت. هزینه مراقبت از Wallaby حدود 200 تا 500 دلار در ماه اسـت!

 

16. گربه بنگال – 5000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

گربه بنگال عجیب‌وغریب یک گربه اهلی اسـت کـه بیشتر شبیه گربه معمولی خانگی شماست. مانند تعداد زیادی از گربه ها، آن ها طبیعت بسیار باهوش و دوستانه اي دارند. بـه طور معمول، وزن آن ها بین 8 تا 15 پوند اسـت. آن ها الگوهای بسیار متمایزی روی خز خود دارند و بسیار شبیه بـه گربه جنگلی هستند. نگه داری از یک گربه بنگالی حدود 1000 دلار درسال هزینه دارد!

 

15. میمون کاپوچین – 8500 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

همه ی ما دوست داریم گهگاهی در اطراف میمون باشیم، پس چرا یک همدم مشابه برای خود نخریم تا با ان کمی خوش بگذرانی. میمون هاي‌ کاپوچین یکی از باهوش ترین میمون هاي‌ جهان هستند. با این حال، ان‌ها بـه این‌کـه وقتی تحریک میشوند کمی خشن و پرخاشگر هستند، شناخته می شوند.

 

همچنین، انها طبق معمولً یکی از مشهور ترین گونه هاي‌ میمون هستند کـه اغلب در فیلم ها و برنامه هاي‌ تلویزیونی استفاده می شوند.

 

14. بز کوهی بونگو – 9000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

یکی از تنها مکان هایي در جهان کـه بـه طور قانونی مالک یکی از این حیوانات اسـت، در کنتاکی، ایالات متحده کشور آمریکا اسـت. آن ها بیشتر بـه خاطر شاخ هاي‌ مارپیچی بلند و نشانه هاي‌ سفید با شکوه خود بر روی کت قرمز مایل بـه قهوه اي خود شناخته می شوند.

 

شـما بـه فضای زیادی برای نگه داری نیاز دارید، زیرا آن ها بـه فضایی برای پرسه زدن و چرایدن نیاز دارند. بزهای بانگو طبق معمولً بین 500 تا 900 پوند وزن دارند. بنابر این، اگر بـه دنبال چیزی برای خانه خود هستید، این ممکن اسـت برای شـما مناسب نباشد.

 

13. میمون د برازاس – 12000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

این میمون با ظاهر عجیب کـه بـه نام پیترو ساوورگنان دی برازا، کاشف ایتالیایی-فرانسوی نامگذاری شده اسـت، اگر تصمیم بـه خرید ان داشته باشید، سوراخ قابل توجهی در جیب شـما باقی خواهد گذاشت. این یکی از قدیمی‌ترین گونه هاي‌ میمون در جهان اسـت و بیشتر در جنگل هاي‌ آفریقا یافت میشود.

 

تشخیص ان بسیار راحت اسـت، زیرا دارای یک تاج نارنجی رنگ روی پیشانی و ریش سفید اسـت. باید بررسی کنید کـه آیا میتوانید بـه صورت قانونی یکی را در کشور خود نگه دارید، زیرا نگه‌داری آن ها در بیشتر مکان ها غیرقانونی اسـت. همچنین، هرماه مقداری پول نقد برای مراقبت از ان کنار بگذارید، زیرا ممکن اسـت بسیار گران باشند.

 

بیشتر بخوانید: حیوان خانگی نیوشا ضیغمی «عکس»

 

12. سنبل ماکائو – 14000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

سنبل ماکائو کـه بزرگ ترین طوطی از هرگونه اي اسـت، پرنده اي زیبا برای نگریستن اسـت، با رنگ هاي‌ متمایز آبی تیره و زرد. بی شک یکی از گرانترین حیوانات خانگی در جهان اسـت کـه قیمت خرید، قبض غذا و مسکن را درنظر می‌گیرد. یک قفس باکیفیت خوب 2000 دلار بـه شـما باز می گرداند. با این اوصاف، آن ها حیوانات خانگی فوق‌العاده‌اي می‌سازند، زیرا تربیت آن ها راحت اسـت و بسیار مهربان هستند.

 

11. پالم کاکادو – 16000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

یکیدیگر از پرندگان چشمگیر، پالم کاکادو بیشتر بـه خاطر تاج قرمز متمایزش کـه هنگام هیجان تغییر رنگ میدهد، شناخته شده اسـت. کاکادوهای نخل بسیار باهوش، کـه بـه نام کوکاتوهای گولیات نیز شناخته می شوند، بـه توجه زیادی نیاز دارند، در غیر این صورت، شروع بـه بازی کردن خواهند کرد.

 

آن ها از گینه نو سرچشمه می‌گیرند و گاهی اوقات می توانند تهاجمی شوند. با این حال، انها یکی از ارزانترین حیوانات خانگی برای نگه‌داری هستند کـه حدود 1000 دلار درسال هزینه دارند.

 

10. گربه ساوانا – 20000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

گربه ساوانا یکی از زیباترین حیواناتی اسـت کـه باید بـه ان نگاه کرد. این ترکیبی بین یک گربه خانگی معمولی و یک سروال آفریقایی اسـت. انها بلند قد و لاغر اند و بر خلاف تعداد زیادی از گربه هاي‌ دیگر هستند. آن ها بسیار دوستانه و بازیگوش هستند، انها عاشق آب بازی هستند و بـه اسانی می توانند خودرا سرگرم کنند. پس از قیمت اولیه خرید، هزینه نگه داری از گربه ساوانا درحدود 500 تا 1000 دلار در ماه اسـت.

 

9. پیتون توپ آلبینو اسطوخودوس – 40000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

اگر طرفدار مارها نیستید، بهتر اسـت از این مار صرف نظر کنید! علیرغم چشمان قرمز شوم و نشانه هاي‌ زرد متمایز، پیتون توپی اسطوخودوس آلبینو یک حیوان خانگی عالی اسـت. این یکی از کوچک‌ترین پیتون هاي‌ آفریقایی اسـت کـه برای انسان شناخته شده اسـت و اگر بـه دنبال یک حیوان خانگی گرانقیمت هستید تا شـما را از بقیه متمایز کند، این می تواند یک انتخاب عالی باشد!

 

8. شتر – 55000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

انجمن شترها کـه طبق معمولً با اعراب ثروتمند و غول هاي‌ نفتی مرتبط اسـت، بـه درستی شایسته اسـت زیرا یکی از گرانترین حیوانات جهان اسـت. شکل محبوب حمل و نقل در خاورمیانه، انها بـه مقدار زیادی آموزش نیاز دارند و بدنام هستند.

 

اگر بـه دنبال خرید یک شتر هستید، بـه خاطر داشته باشید کـه آن ها موجوداتی بسیار اجتماعی هستند و اغلب بـه شریک زندگی نیاز دارند. بنابر این اگر می‌توانید دو مورد رابا کمتر از 100000 دلار دریافت کنید، پس کارتان خوب اسـت!

 

7. شامپانزه ها – 60000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

شامپانزه ها کـه بـه اسانی یکی از باهوش ترین حیوانات در فهرست ما هستند، همچنین یکی از نزدیک ترین گونه ها بـه انسان هستند. آن ها باهوش و بازیگوش هستند و انها را بـه انتخاب خوبی برای حیوان خانگی تبدیل می کند. دو گونه اصلی وجوددارد کـه هردو در دسترس خطر انقراض هستند، بونوبو و شامپانزه معمولی.

 

داشتن یک شامپانزه در چندین کشور در سراسر جهان کاملاً قانونی درنظر گرفته می‌شود، اما اگر می خواهید شامپانزه اي باشد، باید آماده باشید کـه بیش از 60000 دلار برای خرید یک شامپانزه بـه اضافه هزینه ها، صدها دلار در ماه خرج کنید. 

 

6. اسب عرب – 100000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

اسب عرب یکی از گران‌ترین حیوانات خانگی اسـت، زیرا نخستین حیوان خانگی در فهرست ما اسـت کـه مرز 100000 دلار را شکسته اسـت. این نژاد بسیار محبوب اسـت و بـه دلیل عشق و محبتی کـه بـه انسان میدهد شناخته شده اسـت.

 

اسب عرب یکی از قدیمی‌ترین نژادهای جهان اسـت. برای سوارکاری استقامتی و ورزش هاي‌ سوارکاری مناسب اسـت. اگر 100000 دلار اضافی دارید کـه می خواهید برای یک حیوان خانگی خرج کنید، این ممکن اسـت سرمایه‌گذاری خوبی برای شـما باشد!

 

5. توله شیر سفید – 140000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

وای! بـه این موجودات خیره کننده نگاه کنید! اگر فکر میکردید کـه داشتن یک ببر یا یک شیر کار جالبی اسـت، پس شیر سفید چطور؟

 

این شیرها برای نخستین بار درسال 1938 در آفریقای جنوبی مشاهده شدند و نتیجه یک جهش رنگی نادر هستند. اعتقاد بر این اسـت کـه این جهش بـه دلیل ژن هاي‌ مغلوب در هردو والدین اسـت. بعد از این کـه 140000 دلار روی یک توله کم کردید، احتمالاً نیاز بـه خرید دیگری خواهید داشت، زیرا آن ها ترجیح می‌دهند تنها نباشند.

 

4. ماستیف تبتی نژاد خالص قرمز – 582000 دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

مولی مقدس! اندازه این چیز را دیده اید؟! یکی از گرانقیمت ترین سگ هاي‌ جهان، ماستیف تبتی بسیار کمیاب اسـت. بـه همین دلیل، قیمت یک نفر دیوانه کننده اسـت. طبق معمولً بـه طور متوسط نژاد خالص تبتی ماستیف تقریبا 582000 دلار فروخته میشود، اما درسال 2011 آخرین ماستیف کمیاب تبتی بـه قیمت 1.5 میلیون دلار فروخته شد.

 

در اصل برای سگ هاي‌ نگهبان پرورش داده شده اند، اما از ان زمان با سگ هاي‌ دیگر تلاقی پیدا کرده اند و اگر توانایی خرید ان را داشته باشید، حیوان خانگی خوبی هستند.

 

3. خانم میسی – گاو – 1.2 میلیون دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

با رفتن بـه 3 برتر خود، انتخاب نسبتاً عجیبی را برای یک حیوان خانگی می‌بینیم. دوشیزه میسی یک گاو هلشتاین مشهور در جهان اسـت کـه درسال 2009 بـه قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد. قیمت او بـه دلیل محبوبیت و موفقیت او اسـت، زیرا او چندین عنوان مهم را بـه دست آورده و 50٪ بیشتر از یک گاو استاندارد شیر تولید می کند.

 

او ممکن اسـت بـه اندازه عده اي از گرانترین حیوانات خانگی دیگر کـه نام بردیم بازیگوش و دوست داشتنی نباشد، اما مطمئناً در نوع خود بی نظیر اسـت!

 

2. سر لنسلوت انکور –  16 میلیون دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

وقتی بـه لابرادور فکر می‌کنید، بـه یک سگ ارزان قیمت بسیار رایج فکر می‌کنید، درست اسـت؟ خوب، این طبق معمول درست اسـت، با این حال، این یک کمی معجزه اسـت بنابر این می تواند قیمت نجومی را طلب کند.

 

سر لنسلوت انکور یک کلون کامل از خود قبلی خود اسـت. او نخستین سگی اسـت کـه با موفقیت شبیه سازی شده اسـت. پس از مدتی حمام کردن در موفقیت خود، او فکر کرد کـه این ایده خوبی اسـت کـه استخر ژنی منحصربه‌فرد خودرا ادامه دهد، بنابر این او صاحب چند لقمه از خود شد.

 

1. میمون سبز – اسب مسابقه ای اصیل – 16 میلیون دلار

گران ترین حیوان خانگی سال 2023 + عکس

در صدر فهرست گرانترین حیوانات خانگی جهان، گرین میمون، اسب مسابقه اي اصیل آمریکایی اسـت. چرا او اینقدر گران اسـت؟ خوب، این بـه سرعت باورنکردنی او مربوط میشود، دویدن یک مایل در کمتر از 9.8 ثانیه در نخستین مسابقه او.

 

او همچنین توسط یک اسب مسابقه اي اصیل آمریکایی دیگر بـه نام Forestry بـه دنیا آمد. بنابر این، ترکیبی از سرعت چشمگیر و ژنتیک کامل وی را بـه یکی از بهترین اسب ها در دنیای سوارکاری تبدیل کرد. او درسال 2009 بـه قیمت 16 میلیون دلار بـه حراج گذاشته شد!

 

بیشتر بخوانید: تاثیرات حیوانات خانگی بر روی روابط زناشویی

 

در پایان

امیدواریم از فهرست 20 گرانقیمت ترین حیوان خانگی جهان لذت برده باشید. این مطمئناً یک چشم باز کننده بود. چند حیوان خانگی در فهرست وجوددارد کـه ما دوست داریم انها را داشته باشیم. با ببر یا شیر سفید نمی‌توانید اشتباه کنید!

جدیدترین مطالب سایت