بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

لپ‌تاپ‌های گیمینگ یکی از محبوب‌ترین و مورد توجه‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در بین علاقمندان به بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های مختلف برای جلب توجه بازیکنان حرفه‌ای و آماتور، لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمندی را عرضه می‌کنند. با افزایش روزافزون قیمت‌ها در بازار کالاهای دیجیتال، خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ به یک وظیفه پرهزینه و دشوار تبدیل شده است.

 

در این شرایط، روش خرید قسطی لپ‌ تاپ‌ گیمینگ از طریق درخواست وام فوری، به عنوان یک گزینه ساده‌تر برای به دست آوردن این دستگاه‌ها تبدیل شده است. با توجه به این روش، لپ‌تاپ‌های شیائومی که از ویژگی‌ها و عملکرد بالایی برخوردارند، به راحتی قابل دسترسی برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی شده‌اند.

 

شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در جهان، محصولات با کیفیت و با قابلیت‌های برتری را در بازار معرفی می‌کند. از جمله دستگاه‌هایی که شیائومی در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارائه می‌دهد، لپ‌تاپ‌هایی هستند که با قدرت پردازش بالا، کارت گرافیک قدرتمند و طراحی جذاب، توانسته‌اند توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کنند.

 

در این مطلب، بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ شیائومی را بررسی خواهیم کرد و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

1- Mi Gaming Notebook 2019

این لپ تاپ دارای چند نسخه است. چهار نسخه از آنها شامل پردازنده نسل نهم اینتل (Core i7-9750H) هستند. به‌ علاوه شیائومی یک گزینه پیشرفته‌تر با پردازنده نسل نهم اینتل (Core i5-9300H) نیز ارائه کرده است.

 

دو مدل قدرتمند دارای کارت گرافیک متفاوت هستند؛ نسخه قوی‌تر دارای NVIDIA GeForce RTX 206 (شش گیگابایت DDR6 اختصاصی) است و نسخه متوسط دارای کارت NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti (شش گیگابایت DDR6 اختصاصی) است.

 

نسخه‌های قوی‌تر با 16 گیگابایت رم (در Core i5، هشت گیگابایت) عرضه می‌شوند. مانیتورها در هر همه مدل ها دارای نرخ بروزرسانی 144 هرتز و وضوح Full HD هستند. از طریق بلوتوث 5.0 می‌توان بلندگوها و لوازم جانبی دیگر را به صورت بی‌سیم متصل کرد.

 

هارد دیسک‌های آن با ظرفیت 512 گیگابایت/ 1 ترابایت و فناوری SSD عرضه می‌شوند. همچنین سیستم خنک‌کننده آن با نام “Quick Cooling” شناخته می‌شود و بر اساس لوله‌ی حرارتی S شکلی که گرما را از پردازنده و کارت گرافیک به فن‌ها و موتور 12 ولتی هدایت می‌کند، عمل می‌کند.

 

باتری این لپ تاپ با ظرفیت 55 وات‌ساعت ارائه شده است و شیائومی ادعا می‌کند که در استفاده از وبگردی حدود 4 ساعت و نیم دوام دارد. صفحه کلید دارای چهار مدل نور پس‌زمینه است و رنگ آن‌ها قابل تغییر هستند.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

2- Mi Gaming Notebook

نوت‌بوک Mi Gaming شیائومی همانطور که از نامش پیداست، برای گیمرها طراحی شده است. این لپ تاپ بی نظیر دارای صفحه‌کلید LED است.

 

صفحه نمایش 15.6 اینچی با پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم و ترکیبی از 1 ترابایت HDD و 256 گیگابایت SSD و همچنین کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 نیز از جمله قطعات به کار رفته در این لپ تاپ است. در بخش طراحی، بخش پشتی نورپردازی شده و جلوه زیبایی را به کاربر هدیه می‌کند.

 

روشنایی صفحه نمایش به 300 نیت می‌رسد و دارای بلندگوهای Hi-Res Audio است. گرچه این روزها خرید این مدل از لپ تاپ سخت شده، اما بسیاری از فروشگاه‌ها هستند که فروش لپ تاپ اقساطی از طریق خرید با چک را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید این لپ تاپ را دارید، بهتر است که از طریق تسهیلات آنلاین برای خریداری آن اقدام کنید.

بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

3- Mi Notebook Pro GTX

این لپ تاپ از طریق پردازنده گرافیکی قدرتمند و تراشه Core i7 اینتل، به عنوان هیولایی قدرتمند در زمینه پردازش شناخته می‌شود. با ابعاد 36×24.40×1.55 سانتی‌متر و وزن 1.99 کیلوگرم به عنوان یکی از سبک‌ترین لپ تاپ های گیمینگ محسوب می‌شود.

 

همچنین نوت بوک پرو جی تی ایکس با باتری 60 وات‌ساعت و بلندگوی دوتایی و سیستم تهویه مطبوع در پایین آن است. در بخش‌های جانبی، دو پورت USB، یک ورودی HDMI، یک جک مینی 3.5 میلی‌متری، یک شیار کارت SD، یک LED وضعیت باتری و یک درگاه شارژ USB نوع C قرار دارند.

 

صفحه نمایش به پنل IPS، کیفیت تصویر Full HD و محافظت شده توسط گوریلا گلس 3 و روشنایی 300 نیت مجهز شده است.

 

بخش سخت افزار Mi Notebook Pro GTX با پردازنده Intel Core i7-8550U با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و حداکثر 4.0 گیگاهرتز در حالت توربو و کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Max-Q مجهز شده که عملکرد فوق العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

 

همچنین این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم DDR4 (دو کاناله) و حافظه داخلی 256 گیگابایتی PCIe SSD با یک اسلات M.2 SATA می‌باشد. در کل می‌توان این سخت‌افزار را به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند برای تجربه بازی ارزیابی کرد.

 

اما باید توجه داشته باشید که با این لپ تاپ بازی‌ها را فقط می‌توانید تا سرعت 60 فریم بر ثانیه بازی کنید.

 

4- Mi Notebook Pro 2019

Mi Notebook Pro 2019 به‌روزرسانی نسل پرو لپ‌تاپ‌های شیائومی است که در جنبه‌های مهمی نظیر پردازنده و کارت گرافیک Nvidia MX 250 با حافظه 2 گیگابایت (که جایگزین نسل قبلی MX 150 شده است)، بهبود یافته است.

 

این لپ‌تاپ دارای 16 گیگابایت / 8 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل Full HD و زاویه دید 140 درجه و پوشش 72 درصد NTSC است. همچنین این لپ تاپ، دارای 512 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه NVMe PCIe SSD می‌باشد.

 

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ دارای نور پس‌زمینه است. این نسخه پرو دارای سیستم صوتی هارمن و دالبی Atmos و باتری با شارژ سریع 60 وات و پشتیبانی از USB نوع C است. سیستم خنک‌کننده آن از 2 فن بزرگ تشکیل شده است که هر کدام دارای خروجی هوای جداگانه خود هستند.

 

همچنین، صفحه نمایش آن از شیشه مقاوم در برابر خش (گوریلا گلس 3) تشکیل شده است. این دستگاه همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت سازگار با Windows Hello در بالای سمت راست صفحه کلید است.

 

همچنین ابعاد این لپ‌تاپ 360.7 × 243.6 × 15.99 میلی‌متر بوده و وزن آن 1.95 کیلوگرم است.

 

جمع بندی

گیمرهای حرفه‌ای همواره به دنبال خریداری یک سیستم قدرتمند برای بازی کردن هستند. برخی از این افراد برای استریم کردن و برخی دیگر صرفا برای بازی کردن، از میان بهترین لپ تاپ‌ها برای رفع نیاز خود هستند. همانطور که گفته شد، با توجه به قیمت های بسیار بالای این مدل لپ تاپ ها، خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ از طریق تسهیلات آنلاین، گزینه مناسب‌تری برای خریداری است.

 

برندهای مختلفی از جمله ایسوس، ام اس آی، لنوو و غیره هستند که رقابت نزدیکی در این زمینه با هم دارند. اما شیائومی به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های لوازم الکترونیکی، توانسته لپ تاپ های قدرتمندی را در زمینه گیمینگ معرفی کند.

 

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین لپ تاپ های گیمینگ شیائومی در بخش‌هایی مانند سخت افزار، صفحه نمایش و گرافیک را به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را برای خریداری داشته باشید. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

جدیدترین مطالب سایت