بهترین نقاط گردشگری در تور اسپانیا و موریس..

مجموعه : گردشگری
بهترین نقاط گردشگری در تور اسپانیا و موریس..

بهترین ساحل های اسپانیا

تابستان در اسپانیا همیشه گرم تر و آفتابی تر بوده است و سواحل آن یکی از زیباترین سواحل در کل اروپا است، بنابراین باید این رو هم بدونید که خیلی سخت بود که این لیست را فقط به 6 ساحل محدود کنم.

 

اکثر کسانی که به تور اسپانیا سفر می کنند دوست دارند که از شهرهای اصلی اسپانیا نظیر بارسلونا، مادرید و سویل دیدن کنند اما از طرف دیگر برای بسیاری از توریست ها ساحل های تور اسپانیا جذابیت بیشتری دارد و حتما در برنامه سفرشان گذاشته می شود.

 

تور اسپانیا با داشتن مایل ها خط ساحلی و مردمی خونگرم و صمیمی، و تنها با داشتن یک سان بد و سایبان و یک نوشیدنی خنک و ماسه های ابریشمی و دریایی بی نظیر روز آفتابی بسیار زیبایی را در این سواحل گذراند.

 

اگر به هر کدوم از مکان های زیر رفتید، حتما یک سر به ساحل های بی نظیرش بزنید.

 

1) سانتا آنا، بنالمادنا – Santa Ana, Benalmadena

سانتا آنا در بنالمدنا، ساحل شماره یک است که یک ساحل خانوادگی به شمار می آید. طول 500 متر و عرض 50 متر و مهمتر از همه، آب های کم عمق است. هتل های متعدد در نزدیکی ساحل وجود دارد، بنابراین شما مجبور نیستید تا ساحل زیاد پیاده روی کنید. در شب، ساحل سانتا آنا مکان مورد علاقه برای قدم زدن های دو نفره و یا یک پیاده روی معمولی می شود. شما می توانید تخت آفتاب و سایبان ها را تنها در ازای 9 یورو در روز اجاره کنید. اگر هم دلتان می خواهد که چند ورزش آبی داشته باشید، می توانید کایاک، تخته موج سواری و دیگر تجهیزات ورزش های آبی را ببینید.

 

سفر به بنالمدنا:

با اتوبوس: از مالاگا به بنالمدنا با خط اتوبوس محلی M110  

 

2) کالاگات و سان مول، مایورکا  –  Cala Gat and Son Moll, Mallorca 

کالاگات ممکن است یک ساحل کوچک باشد، اما محبوبیت آن در تور اسپانیا  بسیار زیاد است. ساحل بخشی از Cala Ratjada است، یک ساحل ریزورتی که در شمال شرقی مایورکا قرار دارد که، تنها نیم ساعت رانندگی از فرودگاه پالما د مایورکا دارد. کالاگات توسط صخره ها و درختان در هر دو طرف احاطه شده است و پارکینگی رایگان در نزدیکی ساحل وجود دارد. آب دریا در این ساحل کاملا شفاف و آبی است و شن های ساحال اش طلایی هستند. کسانی که به دنبال نوشیدنی های یخ می گردند می توانند آنها را در کنار بارها و کافه های ساحل بخرند. ساحل بزرگتر Son Moll یک ساحل شن و ماسه ای که 150 متر طول دارد و چندین رستوران نزدیک این ساحل وجود دارد. این ساحل به راحتی قابل دسترسی است زیرا نزدیکترین ایستگاه اتوبوس تنها 6 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد .

 

 

چگونه به Cala Ratjada بروید:

با اتوبوس: خطوط اتوبوس محلی 411، 441، 446،448، 471 و 472 از نزدیکی ساحل عبور می کنند .  

بهترین نقاط گردشگری در تور اسپانیا و موریس..

3) بارسلونتا، بارسلونا – Barceloneta, Barcelona

اسم ساحل بارسلونتا از روی شهری در نزدیکی بارسلونا نامگذاری شده است، که هم در میان مردم محلی و هم در میان توریست های تور اسپانیا بسیار مشهور است و طرفداران زیادی دارد. این ساحل خدمات و تجهیزات خوبی دارد: دوش، توالت، زمین بازی برای کودکان، تخت های آفتاب گیری (سان بد)، اتاق های تعویض لباس و کافه ها و رستوران های زیادی دارد. یکی دیگر از مزایای این ساحل این است که برای افرادی که دارای تحرک محدود هستند قابل دسترسی است و همیشه یک داوطلب وجود دارد که به مردم کمک می کند تا به دریا وارد شوند و از آن خارج شوند. بازدیدکنندگان فعالیت های ورزشی زیادی را در اختیار دارند – زمین ژیمناستیک، والیبال ساحلی، تنیس ساحلی و دیگر ورزش های آبی.

 

چگونه به بارسلونتا بروید:

با مترو: خط مترو L4 را سوار شده و در ایستگاه متروی Barceloneta پیاده شوید، هزینه بلیط مترو تنها 2.15 یورو است، اما توصیه می کنیم برای صرفه جویی بیشتر بلیط T-10 را بخرید (در ازای هر 10 باری که از مترو استفاده می کنید، تنها 10 یورو بپردازید).

 

4) پونیینته، بِنی دورم – Poniente, Benidorm

ساحل Poniente در فاصله ای نه چندان دور از مرکز شهر Benidorm واقع شده است. اگر چه معمولا یک ساحل شلوغ است، هنوز بسیار ساکت تر و آرامش بخش تر از ساحل محبوب دیگر در Benidorm به نام Levante است. Poniente یک ساحل عالی برای خانواده ها است زیرا بزرگ است و هر روزی که به ساحل بروید، ماسه های آن بسیار تمیز است. در میان فعالیت های ورزشی شما می توانید در تور اسپانیا غواصی، کایاک سواری، قایقرانی و سکی روی آب را انتخاب کنید. در این ساحل زمین های ورزشی و محل بازی کودکان هم وجود دارد – خلاصه شما در این ساحل به هیچ وجه حوصلتون سر نمیره!

 

چگونه به Poniente بروید:

با اتوبوس: خطوط اتوبوس محلی Benidorm ، خط اتوبوس شماره 003 و 030.

با هواپیما: نزدیک ترین فرودگاه به Benidorm، فرودگاه Alicante است و اتوبوس شاتل به Benidorm هر ساعت از ساعت 8 صبح تا 23:00 حرکت می کند.

 

5) پلایا د مال واروسا، والنسیا – Playa de Malvarossa, Valencia

سه ساحل اصلی در والنسیا، Las Arenas، Playa de Cabanayal و ساحل اصلی Playa de Malvarossa وجود دارد. علاوه بر آفتاب گرفتن و شنا معمول، Playa de Malvarossa پاتوق جوانان است. هنگامی که مردم محلی می گویند «من به ساحل می روم» معمولا آنها به Malvarossa اشاره دارد. در طول تابستان، کل شهر به در Malvarossa قبل از اینکه به بار و کلاب های مورد علاقه اشان بروند، جمع می شوند.

 

چگونه به Malvarossa بروید:

با اتوبوس: به این ساحل توسط اتوبوس های محلی خطی (1، 2، 19، 23-20، 32) رسید. هزینه هر بلیط برای یک مسیر نفری 1.50 یورو تور اسپانیا است.

 

6) لِه کونچا، سن سباستین – La Concha, San Sebastian

ساحل La Concha احتمالا معروف ترین ساحل در استان باسک است. تقریبا 1.5 کیلومتر طول و 40 متر عرض دارد و هیچ ترس از از دست دادن یک نقطه در ساحل وجود ندارد. اگرچه ساحل در مرکز شهر واقع شده است، آب و ماسه های ساحل همیشه تمیز است. بر خلاف Malvarossa، مردم معمولا در ساحل La Concha پارتی نمی کنند، اما در عوض به کلاب ها و بارهای گردشگاه ها می روند. در تابستان، در داخل دریای این ساحل چندین تخته شناور در قسمت کمی عمیق تر دریا قرار می گیرد که با شنا باید خودتان را به این تخته ها برسانید.

 

چگونه به La Concha بروید:

با اتوبوس: شما می توانید در تور اسپانیا به La Conca با خطوط اتوبوس 5،16،18،25،33 و 40 برسد. خرید بلیط هواپیما یک طرفه 1.70 یورو می باشد. 

 

7) پلیا دِلاس کاتدرالس، گالیسیا – Playa de Las Catedrales, Galicia

 

آدرس یک صبح آفتابی در ساحل: Spain, Ribadeo, Playa de Las Catedrales

 

ساحل Playa de Las Catedrales کمی دورتر از ساحل La Concha است. اما ساحل Playa de Las Catedrales بهترین ساحل در استان گالیسیا می باشد، که ساحل شنی بکر، طبیعی و دست نخورده ای دارد که در آن صخره هایی وجود دارد که دریا به آنها در طول زمان شکل داده است.

 

ساحل Playa de Las Catedrales در شمال غربی اسپانیا واقع شده است و نزدیک ترین شهر Ribideo است (البته شهر Foz اسپانیا نیز در این نزدیکی هست). این منطقه به خاطر آب و هوایی غیر قابل پیش بینی آن شناخته شده است و برای تور اسپانیا در ماه های زمستان مناسب نیست.

 

Ribideo در مسیر یک راه آهن باریک است که در امتداد ساحل شمالی گالیسیا و آستوریاس عبور می کنند. علاوه بر این، برای رسیدن از Santiago de Compostela، یک سفر اتوبوسی سه ساعته توسط ALSA در تور اسپانیا می باشد.

بهترین نقاط گردشگری در تور اسپانیا و موریس..

8) تاریفا، آندالوسیا – Tarifa, Andalusia

Tarifa دیدنی های زیادی دارد: موج سواری، تماشای شنای نهنگ ها و Nightlifeهای سرگرم کننده. شما هم نیز میتوانید با تهیه خرید بلیط هواپیما بیشتر لذت ببرید با این حال، اگر شما فقط به دنبال یک محل برای گرفتن حمام آفتاب هستید، باد ممکن است شما را از این ساحل پر باد ولی زیبا و شلوغ فراری دهد!

 

اگر اینکه همه جا حتما پر از شن و ماسه نباشد برای شما مهم نیست، Tarifa شما را راضی نگه می دارد، اما این منطقه واقعا برای علاقه مندان ورزش های آبی است تا کسانی که طرفدار ساحل و کارهای ساحلی هستند. این مکان نقطه اتصال بین اقیانوس اطلس و مدیترانه است و باعث بوجود آمدن یک منظره جدید برای شما می شود.

 

Tarifa بهشت گردشگران است، و شما می توانید همان جمعیت “dudes” و “dudettes” که در سواحل هاوایی و کالیفرنیا می بینید، در اینجا هم ببینید. با این حال، سبک زندگی و فرهنگ فعال تر آن به این معنی است که هتل ارزان تر و هتل اقتصادی تری می توان د راین بخش از تور اسپانیا رزرو کرد. آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه خرید بلیط هواپیما ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا،  تور ایتالیا و  خرید بلیط هواپیما داخلی… را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

 


 

تور موریس

در حدود یک قرن پیش، مارک تواین نویسنده آمریکایی درباره جزیره موریس گفته است:

“در ابتدا موریس بوجود آمد و بعد بهشت، و بهشت از روی موریس کپی شده است.”

 

واقعا حق داشت!!

آیا شما تصور اقامت در یک جزیره بهشت مانند رو تو سرتون دارید؟ جواب واضحه؛ به موریس سفر کنید.

 

مروارید اقیانوس هند، مکان فوق العاده جالب بر روی زمین! دریای فیروزه ای، سواحل شنی سفید که با طبیعت باشکوه این جزیره ترکیب شده…

 

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع سفر در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می تونید زیر یک درخت نارگیل کل روز رو لم بدید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم بهتون خوشامد می گن.

 

هتل های لوکس

موریس به خاطر آب های آبی کبودش، سواحلی با شن های سفید رنگ پودر مانندش و بله، استراحتگاه های لوکس که یک ردیف صندلی ساحلی را در ساحل های اختصاصی خودشان قرار می دهند تا شاهد زیباترین منظره ها اقیانوس هند باشیم، مشهور است. این مکان هایی است که از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار است، و از خدمات بی نظیر، اسپاهای بسیار شیک، اتاق هایی با طراحی های خاص و ورزش های آبی بسیار زیاد و متنوع تا به استخرهای رویایی، زمین هایی پر از نخل های بزرگ و رستوران هایی با سطح جهانی می باشد. تا مدت ها خاطرات تور موریس در ذهن شما می ماند و دوباره می خواهید به موریس برگردید. بخشی از آن به خاطر سطح عالی از آسایش داشتن و لوکس بودن آن، است. اما این هم به لطف بصیرت هتل ها است که به گرمی رفتار کردن با شما است، انگار که از یک خانواده سلطنتی هستید. 

 

موریس فعال و پر کار

چه کاری باید انجام دهید، چه کاری باید انجام دهید؟ تمام روز در یک ساحل بمانید؟ یا از یک عالمه تفریحات بینظیر موریس لذت ببرید؟ در هر صورت، شما دلتون نمی یاد چیزی رو از دست بدید، خوب همه تعطیلات هم که نمی توان در آب بود- کایت سواری، سفرهای قایقرانی به جزایر زیبا و مجموعه کامل از فعالیت هایی آبی که توسط هتل و یا در ساحل ها ارئه می شود. اما غواصی سطحی و غواصی در اعماق در اینجا فوق العاده است، اطراف موریس را آب های کم عمق، سدهای مرجانی فرا گرفته است. بر روی زمین، شما باید بین کوه نوردی شگفت انگیز، اسب سواری و حتی قهرمانی در گلف تصمیم بگیرید. تصمیم بگیرید … تصمیم بگیرید … 

 

جزیره ای رام نشدنی

زمانی تصور می شد، اگر از حیات وحش ماداگاسکار حفاظت شود، گردشگری حیات وحش در موریس محبوبیت پیدا می کند، و اینکه چرا اینطور نشد؟ موریس نسبت به هر کشور دیگری در زمین، بیشتر گونه های پرنده ها را که در حال انقراض بودند، محافظت کرده است، و در نتیجه شما هم اکنون می توانید دو پرنده زیبا از اقیانوس هند – کبوتر صورتی و kestrel موریسی- را در نقاط مختلف اطراف جزیره ببینید. لاکپشت های غول پیکر – در گروه های صدتایی محافظت می شوند و یا آزدانه در Île Aux Aigrettes زندگی می کنند. دلفین ها، نهنگ ها و کوسه ها تنها سه مورد از بین تمام موارد برجسته از محیط زیست دریایی غنی این جزیره هستند.

 

میز غذای موریسی 

عاشقان غذا، در سرتاسر جهان، خوشحال باشید! موریس برای غذاهای خود همیشه برنده است. آن هم به خاطر، برای رستوران های فوق العاده اش در هتل های پنج ستاره که حتی رستوران های کوچک ساحلی که ماهی سرو می کنند، هم به همان خوبی هستند. غذاهای تند، غذاهای دریایی و یک سالاد فوق العاده به نام d’ourite (سالاد اختاپوس) که مدیون تاثیر پذیری از آشپزی فرهنگ های مختلف در موریس نظیر هندی ها، چینی ها، فرانسوی ها و سایرین است – از آشپزی ساده و درهم برهم تا یک آشپزی بسیار خوش عطر و بو.

 

اگر می خواهید نمونه ای از مهمان نوازی گرم محلی های موریس را ببینید، به رسم سنتی d’hôte، که یک غذای خانوادگی است که در آن پر از غذاهای معروف و خانگی موریس است. 

 

پس صبر نکنید و تورهای این جزیره بهشتی رو برای خوددتون و خانواده تون بخرید! 

 

به جرات می توان گفت، آژانس هواپیمایی سام سیر یکی از اولین آژانس های ایران بود، که اقدام به اجرا و فروش تور موریس به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسافران ایرانی بود و با داشتن تجربه بسیار در زمینه تور موریس، می تواند بهترین و مناسب ترین تور را در این مسیر به شما مسافران گرامی ارائه بدهد. 

 

منبع:  تور اسپانیا

جدیدترین مطالب سایت