تصاویری زیبا از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان

تصاویری زیبا از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان

رونمایی از آکواریوم ماهی در اصفهان

آکواریوم ماهی به تازگی محل گردشگر هاي ایرانی در شهر اصفهان شده هست ، در این آکواریوم برترین ماهی ها زندگی می‌کنند ، در ادامه میتوانید عکسهایی خوشگل از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان را تماشا کنید .

 

حدود ۳۵۰ گونه از ماهی ها کمیاب و بسیاز خوشگل و همین طور دیگر آبزیان قاره هاي دیگر در این آکواریوم می‌توان تماشا کرد.تونل آکواریوم اصفهان با ایجاد ۳۳ آکواریوم پنج تا ۱۰ متری توانسته ماهی ها و آبزیان زیادی در این محل برای بازید و تماشای مردم بیرون بیاورد.

 

یکی از نکات بسیار دیدنی و تماشایی در این آکواریوم این می باشد که شما می‌توانید با پستانک و شیشه شیر به ماهی ها غذا بدهید.شاید برای شما این منطقی نباشد اما آن گونه می باشد.

 

زیرا ماهی کوی یا کپور ژاپنی از کشور ژاپن به آکواریوم اصفهان اضافه شده هست و این نوع ماهی را میتوان با شیشه شیر غذا داد و اینکار بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

 

تصاویری زیبا از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان

عکس هایی از آکواریوم ماهی در اصفهان

 

گونه هاي گوناگون از ابزیان مثل ستاره هاي دریایی که بسیار جذاب می باشند,همین طور وجود ماهی یا بسیار دیدنی با اسم هاي تعجب آور مثل جراح ماهی ناسو یا همان جراح ماهی لب ماتیکی هست.

 

یکی دیگر از زیبایی این آکواریوم در اصفهان وجود, اسب هاي دریایی می باشد.اسب هاي دریایی با سایر ابزیان و ماهی ها متفاوت می باشد سبک زندگی انها,آن گونه که نوع ماده مثل دیگر ماهی ها تخم نمی ریزد

 

و انها را به حال خود رها نمی‌کند بلکه تخم ها را درون کیسه اي در بدن اسب دریایی نر میگذارد تا جنس نر تا هنگام خروج نوزاد از این تخم ها محافظت کند.طول مدت بارداری این اسب دریایی معمولا بین دو تا سه هفته متغیر هست.

 

تصاویری زیبا از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان

 

سایر ماهی هایي راکه میتوان در آکواریوم اصفهان دیدن کرد:گربه ماهی دم قرمز «ردتیل»، پاکو، اسکار، بوفالو و سفره ماهی آب شیرین,کلون فیش، دلقک ماهی ها، آنتن ماهی، خفاش ماهی و… از دیگر گونه هایي میباشند که در این آلبوم نگه داری می‌شوند.

 

تصاویری زیبا از آکواریوم ماهی در شهر اصفهان

تصاویری از آکواریوم ماهی در اصفهان

جدیدترین مطالب سایت