هتل های درجه یک و تاریخی اصفهان (+ رستوران های عالی در اصفهان)

هتل های درجه یک و تاریخی اصفهان (+ رستوران های عالی در اصفهان)

همانگونه کـه خودتان بهتر می‌دانید اصفهان نصف جهان اسـت و شهری دیدنی و تاریخی و تفریحی اسـت کـه هر چه قدر از زیباییش برایتان بگوییم و بنویسیم بازهم کم اسـت، و واقعا عجیب اسـت کـه هنوز افرادی هستند کـه بـه این شهر زیبای تاریخی اصفهان سفر نکرده اند و باید بگویم کـه نصف عمرتان هدر رفته اسـت و حتما در فهرست اولیه ي خود سفر اصفهان را قرار دهید و از این شهر سنتی و خوب و تاریخی  با مردمان مهمانواز لذت کامل را ببرید، ما دراین گزارش بـه کمک تیم تالاب مجموعه هتل هاي‌ درجه یک و تاریخی اصفهان و رستوران هاي‌ عالی در اصفهان دارند را بـه شـما عزیزان معرفی می کنیم کـه در هنگام سفر بـه این شهر زیبا سردرگم نشوید کـه کجا اقامت کنید و کجا رستوان بروید.

 

مجموعه هتل های خوب و تاریخی و رستوران های عالی در اصفهان

هتل تاریخی  عباسی اصفهان ؛ یکی از بهترین هتل های اصفهان است

این هتل زیبا یکی از قدیمی‌ترین هتل ها اسـت و بسیار نمای تاریخی و شیکی دارد و این را هم بگویم کـه هر ساله بـه این هتل تاریخی عباسی رسیدگی میکنند و اصلا امکانات ساده اي ندارد،نمی توان از هتل هاي‌ اصفهان بـه خصوص هتل‌هاي‌ سنتی و بوتیک هتل‌ها حرف زد و نامی از هتل عباسی نیاورد.

 

۳۰۰ سال از ساخت بنای هتل عباسی اصفهان می‌گذرد و این هتل کـه در زمان صفویه یک کاروانسرا بوده، اینروزها بـه یکی از هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي‌ محبوب در اصفهان تبدیل شده اسـت. اتاق‌هاي‌ هتل عباسی، دورتادور حیاط با حوض فیروزه قرار گرفته‌اند و معماری و تزئینات قدیمی ان بسیار چشم‌نواز اسـت. با اقامت در یکی از ۲۲۴ اتاق و سوئیت این هتل، اقامت خاصی را تجربه خواهید کرد.

 


مطلب مرتبط: آشنایی با بهترین هتل های اصفهان برای گردشگری در عید


 

هتل تاریخی  عباسی اصفهان

با اقامت در هتل عباسی، دیگر لازم نیست بـه دنبال رستوران و کافی شاپ باشید. این مجموعه دارای بهترین رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها اسـت کـه ازجمله زیباترین و بهترین ان‌ها میتوان رستوران چهلستون، کافه تریای نقش جهان و رستوران چشم‌ انداز را نام برد. بـه هر دلیلی بخواهید مراسمی در هتل عباسی بـه پا کنید، این اقامتگاه میزبان خوبی برای برگزاری جشن و ضیافت شـما اسـت.

 

تالارهای چندمنظوره هتل عباسی با ظرفیت‌هاي‌ متفاوت و چیدمانی زیبا و باشکوه، چشم در راه میهمانان عزیز شـما هستند. این تالارهای پذیرایی شامل تالار عباسی، تالار فیروزه، آینه، مرمر، زرین، عالی قاپو، نقش جهان، سیمین و سیما اسـت. علاوه بر همه ی اینها هتل عباسی اصفهان دارای یک مجموعه ورزشی و تفریحی فوق‌العاده بزرگ و تمیز اسـت کـه شامل استخر، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، خدمات ماساژ و غیره اسـت.

 

هتل تاریخی  عباسی اصفهان ؛ یکی از بهترین هتل های اصفهان است

معرفی هتل سنتی  زیبا ؛ هتل کریاس اصفهان

در شهر اصفهان بـه دلیل بافت تاریخی اش و استقبال زیاد مسافران اکثر این هتل ها تاریخی اسـت و بسیار حس و حال خوبی بـه شـما مسافرهای عزیز می‌دهد.از جمله بهترین هتل هاي‌ سنتی اصفهان می توان بـه هتل سنتی کریاس اشاره نمود.

 

معرفی هتل سنتی  زیبا ؛ هتل کریاس اصفهان

این اقامتگاه زیبا عتیقه‌اي بـه‌جامانده از معماری دوران قاجار اسـت و ساختش بـه دو قرن پیش بازمی‌گردد. هتل سنتی کریاس فقط ۱۵ اتاق دارد؛ اما هرکدام از ان‌ها ماجرایی برای گفتن دارند. اتاق‌هاي‌ اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تمام امکانات لازم برای یک اقامت بـه‌یادماندنی را دارند.

 

در همین میان باید اشاره داشته باشیم این هتل زیبا فاصله اندکی تا کاخ عالی قاپو، مسجد جمعه، کاخ چهلستون، عمارت هشت‌ بهشت، کلیسای وانک، مسجد لنبان، مدرسه چهارباغ، مسجد حکیم، سی و سه پل، پل خواجو، مسجد جامع عباسی و مسجد شیخ لطف الله دارد. این عمارت زیبا با معماری فوق‌العاده‌اش حتما نظر شـما را جلب میکند. ستون‌هاي‌ سفید رنگ این بنا و گل‌کاری‌هاي‌ اطراف حوض لاجوردی‌اش، نگاه هر بیننده‌اي را از ان خود میکند.

 

معرفی هتل کوثر اصفهان هتل با سابقه ی این شهر است

معرفی هتل کوثر اصفهان هتل با سابقه ی این شهر است

این هتل نمای تاریخی ندارد و مانند دیگر هتل هاي‌ شهر های دیگر اسـت ولی فضای بیرونی بسیار زیبایی دارد کـه می توان از فضای بیرونی نهایت لذت را ببرید.یکیدیگر از بهترین هتل هاي‌ اصفهان کـه روبرو سی و سه پل قرار دارد هتل کوثر اصفهان یا هتل کوروش سابق اسـت.

 

هتل کوثر اصفهان

این هتل از ۷ طبقه با ۲۲۵ اتاق متنوع شامل اتاق تک نفره، دو نفره، سوئیت کوچک و رویال سوئیت تشکیل شده کـه دارای امکاناتی مثل پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، استخر با تعرفه هتل، فضای سبز، آتلیه، سالن ورزشی، خدمات تور، خشکشویی، جکوزی و سالن ماساژ، صرافی و آرایشگاه اسـت.

 

معرفی هتل عطار اصفهان 

معرفی هتل عطار اصفهان 

یکیدیگر از هتل هایي اسـت کـه بسیار مورد تآیید مسافران قرار گرفته اسـت و بسیار تاریخی و نمای فوق العاده اي دارد،هتل عطار اصفهان کـه بـه دلیل معماری سنتی و طراحی زیبای در میان مسافران محبوبیت زیادی دارد در خیابان مسجد سید واقع شده اسـت.

 

هتل عطار اصفهان که به دلیل معماری سنتی و طراحی زیبای در بین مسافران محبوبیت زیادی دارد

این هتل مجلل از ۱۰ سوئیت دو نفره و ۲ سوئیت چهار نفره با امکانات مجهز تشکیل شده کـه از جمله ان‌ها می توان بـه استخر و جکوزی، حمام سنتی، حمام ترکی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد و بی شک می توانید اقامتی دلنشین و آرام دراین هتل زیبا و مجلل را تجربه کنید.

 

خانه فتحعلی شاه قاجار

خانه فتحعلی شاه قاجار معروف به هتل قصر منشی اصفهان

بله درست خواندید این هتل، خانه ي تاریخی بوده اسـت کـه مربوط بـه زمان گذشته خانه ي کاخ نشین فتحعلی شاه در زمان قاجار بوده اسـت و ان را در حال حاضر بـه روز رسانی کرده اند و اگر می‌خواهید در زمان گذشته سفر کنید و لذت کامل را ببرید حتما این هتل تاریخی را انتخاب کنید.

 


مطلب مرتبط: معرفی 13 نمونه از بهترین هتل های اصفهان + آدرس هتل های اصفهان


 

خانه فتحعلی شاه قاجار معروف به هتل قصر منشی اصفهان

اگر دل تان می خواهد طعم و مزه زندگی لاکچری مردم ایران در عهد قاجار را بچشید، رزرو هتل قصر منشی اصفهان را در اولویت قرار دهید. هتل قصر منشی اصفهان یکی از هتل‌هاي‌ سنتی اصفهان اسـت کـه در قرن 12 هجری شمسی یا 18 میلادی ساخته شده اسـت.

 

اگر بدانید این هتل یکی از خانه‌هاي‌ فتحعلی شاه قاجار بوده علاقه و شور و اشتیاق بیشتری برای اقامت در بهترین هتل اصفهان پیدا خواهید کرد. هر چند بافت اصلی هتل سنتی و قدیمی اسـت، ولی مجهز بـه امکانات بـه روز مانند تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی تلویزیون تخت با ابعاد بزرگ و غیره اسـت. سوئیت آینه و سوئیت قجر و صفوی جزء بهترین و گران‌ترین اتاق‌هاي‌ هتل هستند.

 

امکانات هتل قصر منشی اصفهان:

رستوران هتل قصر منشی اصفهان با غذا هاي سنتی و اصیل با کیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از شـما اسـت.

نزدیکی بـه مکان‌هایي مانند زاینده رود؛ بازار اصفهان و میدان نقش جهان اصفهان

آدرس هتل قصر منشی اصفهان: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی

 

امکانات هتل قصر منشی اصفهان:

دیگر هتل های تاریخی هتل میناس است

تعداد هتل هاي‌ تاریخی و عالی زیاد در شهر اصفهان دیده می شود کـه از رغابت زیاد با هم برخوردار هستند و واقعا هر کدام با کیفیت و تمیز و پر از امکانات خوبی دارند.اقامتگاه میناس اصفهان، یکی از زیباترین هتل هاي‌ تاریخی اصفهان برای سفری بـه یادماندنی اسـت.

 

تاریخچه این اقامتگاه بـه حدود چهارصد سال پیش بازمی‌گردد و آخرین بازسازی ان درسال ۱۳۹۷ انجام شد کـه در نتیجه‌ي ان سه اتاق زیبا در دو طبقه بـه وجود آمد. حیاط زیبای این اقامتگاه، زیبایی خانه را دوچندان کرده و مهمانان میتوانند درکنار حوض ان آرامش یافته و لذت یک نوشیدنی گوارا را تجربه کنند.

 

دیگر هتل های تاریخی هتل میناس است

رستوران با چشم‌اندازی از حیاط و پنجره‌هاي‌ رنگارنگ، تجربه‌ي لذتبخشی از فضای خانه‌هاي‌ سنتی ایران را فراهم میکند. اتاق‌ها با تلفیق منحصر بـه فرد چیدمان سنتی و شمه‌هایي از معماری مدرن، یک فضای آرام و دلنشین برای اقامت مهمانان فراهم کرده‌اسـت.

 

علاوه بر امکانات و خدمات با کیفیت ارائه شده دراین اقامتگاه، موقعیت جغرافیایی ان نیز از دیگر نقاط قوت ان محسوب میشود. نزدیکی بـه محله جلفا، باعث میشود کـه مهمانان بـه اسانی تا کلیسای وانک با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌اي دسترسی پیدا کنند. هم‌ چنین این اقامتگاه بـه دیگر جاهای دیدنی اصفهان از جمله: سی‌و‌سه پل، پل خواجو، میدان نقش‌جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، عمارت عالی‌قاپو، چهل‌ستون، عمارت هشت بهشت و مدرسه‌ي چهارباغ نیز نزدیک اسـت.

 

معرفی هتل لوکس؛ هتل آسمان است

معرفی هتل لوکس؛ هتل آسمان است

این هتل دیگر تاریخی نیست چون همه ی ي مردم سلیقه هاي‌ یکسانی ندارند و با هم متفاوت هستند، در اصفهان اینچنین هتل هاي‌ لوکس هم دارد کـه یکی از بهترین هایش هتل آسمان اسـت.هتل آسمان یکیدیگر از بهترین هتل هاي‌ اصفهان اسـت کـه درسال ۱۳۸۴ فعالیت خودرا در زمینی بـه مساحت ۹۰۰۰ متر مربع ودر یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان آغاز کرد.

 

این هتل کـه با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده تنها هتلی اسـت کـه رستوران گردان دارد و یکی از مهمترین مزایای ان دسترسی بـه مراکز تفریحی و تجاری و همین‌طور بناهای تاریخی مهم اصفهان اسـت.این هتل ۱۳ طبقه ۹۳ اتاق دارد کـه میتوانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته برای ۱ نفر، اتاق ۲ تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته توئین شرقی، اتاق ۲ تخته رو بـه رودخانه، سوئیت ۱ خوابه دو نفره، آپارتمان ۲ خوابه دو نفره، سوئیت رویال ۱ خواب دو نفره اقدام کنید.

 

هتل آسمان معروف به رستوران گردان است

ازجمله امکانات ویژه هتل آسمان میتوان بـه رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات برای معلولان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و کافی‌شاپ اشاره کرد.

 

آدرس هتل آسمان

اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

 

معرفی هتل زهره یکی از هتل های مناسب اصفهان است

معرفی هتل زهره یکی از هتل های مناسب اصفهان است

هتل زهره هم تاریخی نیست و مانند مدل هتل هاي‌ دیگر شهرها اسـت. هتل مناسبی اسـت کـه می توانید با قیمت مناسب ان را رزرو کنید و دسترسی ان بـه مکان هاي‌ تاریخی تقریباً راحت اسـت.

 

هتل زهره هتل سه ستاره

هتل زهره اصفهان از جمله بهترین هتل‌هاي‌ ۳ ستاره اصفهان اسـت کـه در مرکز شهر و خیابان فردوسی قرار دارد و از اتاق‌هاي‌ متنوع یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال تشکیل شده اسـت. این هتل دارای امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، خدمات تور و بسیاری موارد دیگر اسـت.

 

معرفی هتل سفیر اصفهان؛ هتل تمیز با رفاه خوب

معرفی هتل سفیر اصفهان؛ هتل تمیز با رفاه خوب

یکیدیگر از هتل هاي‌ مناسب کـه داخل مرکز شهر اسـت و بسیار رفاه خوبی دارد و پرسنل عالی دارد می توانید روی هتل سفیر فکر کنید و ان را انتخاب کنید.هتل سفیر اصفهان کـه یک هتل ۴ ستاره اسـت یکی از بهترین هتل‌ هاي‌ اصفهان محسوب میشود.

 

هتل سفیر اصفهان

کـه در خیابان چهارباغ و روبرو هتل عباسی قرار دارد و از ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق متنوع و سوئیت تشکیل شده و دارای امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خودپرداز، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و صرافی اسـت. این هتل بـه دلیل نزدیکی بـه جاذبه‌هاي‌ اصلی شهر و دسترسی آسان بـه مناطق اصلی از جمله هتل‌هاي‌ محبوب بین گردشگران اسـت.

 


مطلب مرتبط: معرفی بهترین هتل های آپارتمان شهر اصفهان


 

رستوران های معروف اصفهان

لیست رستوران های خوب با امتیازهای مردم

وقتی بـه یک شهر سفر میکنید قطعا رستوران هاي‌ ان شهر و کیفیت غذا هم برایتان بسیار مهم اسـت چون هم هزینه ها گران اسـت و هم دوست دارید تجربه ي شیرین از ان شهر از غذا و غذای سنتی ان شهر و همه ی چیز برایتان ثبت شود.

 

دراین قسمت نام رستوران هاي‌ خوب اصفهان را بـه شـما معرفی می کنیم. رستوران‌هایي کـه از نظر کاربران، امتیاز بالایی گرفته‌اند و غذا هاي باکیفیتی ارائه می دهند. بهترین رستوران هاي‌ اصفهان عبارت‌اند از:

 

بریانی اعظم

رستوران سنتی حاج اسماعیل چلویی

رستوران ایتالیایی نیوشا

کافه رستوران ترنج

رستوران شازده اصفهانی

ته‌چین درباری

فست‌فود آرابو

کافه رستوران طنجه

رستوران جوان

رستوران شهرزاد

کافه رستوران نمکدان

کافه رستوران فیروز شربت

کافه رستوران هوگر

کافه رستوران هرمس

و رستوران سنتی چاه حج میرزا

و …

 

رستوران های قدیمی مانند چاه حج میرزا

و در پایان

زندگی خیلی کوتاهتر از ان اسـت کـه می توانید فکر کنید پس سعی کنید از زندگی خودتان تماما لذت ببرید و سفر کنید و از همه ی مهمتر بـه شهر های تاریخی کشورتان کـه گردشگران خارجی کلی هزینه میکنند و سفر می‌کنند بـه ایران  شماهم با هزینه ي خیلی کمتر از انها سفر کنید و لذت ببرید. اصفهان یکی از شهر های ایده آل و کاملی اسـت کـه می توانید هرروز یک مکان تفریحی و تاریخی را انتخاب کنید و کلی عشق و صفا کنید. اصفهان در فصل بهار و عید یکی از بی نظیرترین شهر های ایران می شود کـه بهترین خاطره ها را می توانید دراین شهر زیبا ثبت کنید . تیم تالاب سعی کرد فهرست کوچکی از هتل هاي‌ تاریخی و لوکس و مناسب برایتان تهیه کند امیدوارم اگر بـه این شهر تاریخی و بهشتی سفر کردید لذت ببرید و خوشحال پر انرژی بـه شهر خود بازگردید.

جدیدترین مطالب سایت