ایده های کاربردی برای پوشیدن لباس های مناسب در هنگام سفر با هواپیما

ایده های کاربردی برای پوشیدن لباس های مناسب در هنگام سفر با هواپیما

در هنگام سفر با هواپیما چه بپوشیم ؟ 

سفرهای هواپیمایی یکی از لذت بخش ترین سفرها می‌توان باشد به شرط این‌که بعضی از نکات را رعایت کنیم و پوشش درستی داشته باشیم . 

 

 اگر برای مسافرت بعدی خودتان برنامه ریزی می‌کنید و قرار هست سفرتان را با هواپیما انجام دهید، کمی اکثر در فرودگاه به ظاهر افراد دقت کنید و مشاهده نمایید چه لباس هایي را برای سفرشان انتخاب کرده اند. به گزارش تالاب مطمئنا لباسی که برای مسافرت خود و داخل هواپیما انتخاب می‌کنید بسیار مهم هست و شما تنها افرادی نیستید که به سهولت لباستان در دوران پرواز اهمیت میدهید. در ادامه چند مدل از لباس هایي که بهتر هست در هنگام مسافرت با هواپیما نپوشیم را با هم مرور خواهیم کرد.

 
پیش از این‌که لباس مورد انتظار خودتان برای سوار شدن به هواپیما را انتخاب کنید، به کارهایی که در آن روز انجام خواهید داد مفید فکر کنید. حتما در طول پرواز، برای مدت زمانی مشخص، روی یک صندلی تنگ با فضای محدود می‌نشینید، و برای بهرهگیری از دستشویی هم عمده کار سهولت در پیش نخواهید داشت. بنابر این باید برای چنین شرایطی برنامه ریزی کنید. سعی کنید لباسی را گزینه کنید که برای درآوردن و پوشیدن مجدد آن در این حالات، عمده به دردسر نیفتید.

 
 لباسهای سرهمی برای چنین مواقعی به هیچ عنوان مناسب نیستند. همینطور لباس هایي با برش هاي کوتاه مانند دامن هاي کوتاه را هم از دایره انتخاب خود کنار بگذارید. به طور کل هر چه تعداد زیپ و دکمه هاي بکار رفته در لباستان کمتر باشد برایتان بهتر خواهد بود. تا میتوانید به سهولت خودتان اهمیت دهید!

در دوران سوار شدن به هواپیما، بجای دقت به لباسهای شیک و مورد علاقه خود، باید به فاکتورهای دیگری مانند سادگی اکثر اهمیت قائل شوید. پس لباسهای ناب خودتان با برندهای جذابی که دارند را برای گردش و تفریحاتی که در طول سفر خواهید داشت نگاه دارید، نه داخل هواپیما. از آنجایی که ممکن هست داخل هواپیما لباس هایتان در اثر برخورد با صندلی ها و یا ریختن نوشیدنی و غذا، و همینطور قرار گرفتن در فضاهای محدود، دچار لک و آلودگی شود، باید از لباسهایی بهره ببرید که به سهولت قابل عوض کردن باشند و عمده از لحاظ شستشو شما رابه دردسر نیندازند.

 
ممکن هست گاهی دمای هوای مبدا یا هیجان سفر به یک مکان گرمسیر، شما رابه اشتباه بیندازد، و لباسهای تابستانه اي که به تن دارید را برای هواپیما هم مناسب بدانید. سعی کنید در هنگام مسافرت با هواپیما چند لایه لباس به تن داشته باشید تا اگر داخل هواپیما، سردتان شد، به مشکل برنخورید. همینطور در این صورت اگر دمای داخل هواپیما از چیزی که تصور کرده اید گرم تر باشد، می‌توانید به سهولت از لایه هاي رویی لباستان کم کنید و خنک شوید. مطئمنا این گزینه از پوشیدن لباسهای تابستانه، هوشمندانه تر خواهد بود.

 

ایده های کاربردی برای پوشیدن لباس های مناسب در هنگام سفر با هواپیما

در هنگام سفرهای هوایی چه لباس هایی بپوشیم ؟ 

 

برترین کفش هایي که میتوانید در هنگام مسافرت با هواپیما به پا کنید، کفش هاي کتانی ورزشی هست

 

اگر در سفری که انجام می‌دهید، نیت رفتن به کنار دریا را دارید و میخواهید از آرامش مناظر ساحلی لذت ببرید، حتما دمپایی هاي انگشتی و صندل هاي خودرا فراموش نکنید. اما یادتان باشد که این صندل ها را در چمدان هایتان جاسازی کنید و به فکر پوشیدن انها داخل هواپیما نیفتید.
 
 با این‌که ممکن هست دمای هوای داخل هواپیما به اندازه کافی گرم باشد، اما مطمئنا نمیخواهید از ابتدای سفر چند ساعته خود بوی نامطبوع پاهای خودتان را تحمل کنید و دیگران را هم وادار به اینکار نمایید، ودر عین حال هیچ راهی برای پوشاندنشان هم نداشته باشید. برترین کفش هایي که می‌توانید در هنگام مسافرت با هواپیما به پا کنید، کفش هاي کتانی ورزشی هست. پوشیدن این کفش ها افزون بر این‌که احساس سهولت مناسبی برای پاهایتان فراهم می‌کند، می‌تواند فضای چمدانتان را هم خالی کند.

    
تردد در فرودگاه ها میتواند سختیهای خودش را داشته باشد و گاهی لازم هست مسافت بسیار طولانی را تا گیت پرواز طی کنید. در نتیجه باید خاطرجمعی حاصل کنید که با کفش هایي که میپوشید می‌توانید به سهولت پیاده روی نمایید یا خیر. اگر خیلی به کفش هاي پاشنه دار علاقه دارید، یک جفت از این کفش ها را در کیف دستی یا چمدانتان به همراه داشته باشید، اما در فرودگاه و هنگام پرواز حتما کفش هاي سهولت به پا کنید.

پیش از انتخاب لباس هایتان در شروع سفر به نوع بافت و جنس پارچه آن ها هم دقت کنید. بعضی لباسهای زمستانی و پشمی ممکن هست سبب ایجاد خارش و حساسیت پوستی، به مخصوصاً هنگام تعریق شوند. مطمئنا نمی‌خواهید داخل هواپیما به چنین مشکلاتی دچار شوید. همینطور نوسانات دمایی که در هنگام پرواز ممکن هست رخ دهد را هم مد نظر قرار دهید. باز هم تاکید میکنیم که بهرهگیری از چند لایه لباس نازک بسیار بهتر هست و کارایی مناسب تری برایتان خواهد داشت.

 

حتما برای شما هم پیش آمده هست که هنگام سفر با هواپیما، وقتی به پوشیدن لباسهای راحت فکر کرده اید، به ذکر پیژامه ها و لباسهای خانگی خودتان افتاده اید. به مخصوصاً اگر دوران پروازتان در دوران هاي نیمه شب یا در نزدیکی ساعت هاي صبح باشد، فکر کردن به پیژامه هاي راحت و فراخ خانگی وسوسه کننده هست. پس سعی کنید لباسی که در نهایت میپوشید هم در عین حال که برای محیط هاي عمومی مناسب هست، به همان اندازه برایتان راحت باشد.

 

ایده های کاربردی برای پوشیدن لباس های مناسب در هنگام سفر با هواپیما

لباس مناسب در سفر

 

پیش از انتخاب لباس هایتان در شروع سفر به نوع بافت و جنس پارچه انها هم دقت کنید

گاهی اوقات ممکن هست در مکان هاي عمومی و هنگام گردش هاي شهری، با افرادی برخورد کرده باشید که انگار یک شیشه ادوکلن را روی خودشان خالی کرده اند و از منزل بیرون آمده اند. حالا تصور کنید با چنین فردی داخل هواپیما همسفر باشید و وادار شوید بوی عطر و ادوکلن وی را برای ساعت ها تحمل کنید.

    
برای این‌که دیگران چنین احساس انزجاری از شما نداشته باشند، سعی کنید هنگام مسافرت با هواپیما از عطر و ادوکلن هاي خودتان بیش از حد بهرهگیری نکنید. ما که نمی‌دانیم فردی که در کنارمان می‌نشیند به عطر و ادوکلن ما حساسیت خواهد داشت یا خیر. به علاوه اگر همسفر شما دچار آلرژی شود، مطمئنا تا حد زیادی خودتان را هم به دردسر خواهد انداخت.

 

جدیدترین مطالب سایت