بهترین کافه و کافی شاپ در استانبول کجاست ؟! (14 مورد)

بهترین کافه و کافی شاپ در استانبول کجاست ؟! (14 مورد)

بهترین کافه و کافی شاپ در استانبول کجاست ؟ دلایل زیادی برای سفر مردم بـه استانبول وجود دارد. آن ها برای قهوه، غذا، برای بازارهای مشهور یا آشنایی با فرهنگ هیجان انگیز ترکیه می‌آیند. اگر می خواهید در طول سفر خود از یک فنجان قهوه عالی لذت ببرید، دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب 14 بهترین مکان برای قهوه در استانبول آورده شده اسـت.

 

بهترین کافی شاپ های ترکیه

فرهنگ قهوه در استانبول قوی اسـت و کافه هاي‌ مختلفی برای انتخاب وجوددارد. برخی افراد قهوه خودرا سرد یا با خامه و شکر زیاد دوست دارند. دیگران کباب تیره را ترجیح می‌دهند کـه طعم تلخی دارند. صرف نظر از سلیقه شـما، چیزی در این جا پیدا خواهید کرد!

 

1. MOC

MOC

یکی از محبوب ترین کافی شاپ هاي‌ استانبول MOC Nişantaşı اسـت. این شرکت سه نسل اسـت کـه وجود داشته اسـت، و اگر این چیزی اسـت کـه علاقه شـما را بـه خود جلب می‌کند، می توانید برخی از بهترین قهوه هاي‌ استانبول را در این جا بیابید. انها 15 شعبه در ترکیه دارند کـه 12 شعبه ان در استانبول اسـت. با این حال، داستان آن ها از شعبه Nişantaşı آن ها شروع شد.

 

شـما می توانید از انواع قهوه هاي‌ انتخاب شده از سراسر جهان لذت ببرید و قهوه مورد علاقه خودرا در این جا بیابید. انها قهوه خودرا بـه سبک استرالیایی برشته می کنند و این طعم فوق العاده اي را ارائه می‌دهد. اگر میخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، ان‌ها همچنین دارای تخصص‌هایي مانند چیلی موکا یا گلدن لاته هستند.

 


مطالب مشابه: معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان


 

2. قهوه ساپینس

قهوه ساپینس

Coffee Sapiens در Karaköy واقع شده اسـت کـه محله اي محبوب در میان مردم محلی و گردشگران اسـت. دو نفر از علاقه مندان بـه قهوه قهوه Sapiens را در استانبول تشکیل دادند تا بهترین دانه هاي‌ قهوه را در اختیار استانبولی ها قرار دهند. می توانید در خیابان‌هاي‌ زیبای کاراکوی و گالاتا با یک قهوه آماده قدم بزنید یا در کافی شاپ ان‌ها بنشینید.

 

Coffee Sapiens قهوه را از سرتاسر دنیا می‌خرد و خودش ان را برشته می‌کند. انها بسته بـه نوع قهوه، گزینه هاي‌ زیادی در مورد روش هاي‌ بو دادن دارند. انها همچنین دوست دارند روش هاي‌ برشته کردن را آزمایش کنند و خودرا برشته کننده قهوه می دانند نه فقط یک کافی شاپ.

 

انها طیف گسترده اي از قهوه ها رابا دم کرده هاي‌ آفریقایی و آمریکایی و غذا هاي ویژه مانند Pumpkin Spiced Latte و Evolution Blend ارائه میدهند. ان‌ها همچنین در منوی کافی شاپ‌هاي‌ کلاسیک مانند اپل کرامبل و براونی را دارند.

 

3. کافه‌توپیا

کافه‌توپیا

اگر زمانی کـه در استانبول هستید بـه بازار ادویه میروید، کافی‌توپیا را فراموش نکنید، کـه تنها با فاصله کوتاهی از بازار ادویه و مسجد جدید فاصله دارد و یکی از بهترین کافی‌شاپ‌هاي‌ استانبول اسـت. در Coffeetopia قهوه هاي‌ تکی سرو میشود. اصطلاح “تک املاک” بـه دانه هاي‌ قهوه اي اشاره دارد کـه توسط یک تولید کننده یا کشاورز دریک ملک واحد رشد میکند.

 

اگر قبلاً هرگز این قهوه ها را نخورده اید، نباید فرصت امتحان کردن این قهوه ها را در استانبول از دست بدهید. دانه هاي‌ قهوه آن ها تازه برشته و آسیاب شده اسـت. هر فنجان قهوه از Coffeetopia احتمالا یکی از بهترینها در استانبول خواهد بود.

 

4. شرکت بو دادن پترا.

شرکت بو دادن پترا.

شرکت پترا روستینگ شش مکان در استانبول دارد و برخی از خوشمزه ترین قهوه هاي‌ شهر را سرو میکند. شعبه هاي‌ انها در Bebek، Maslak، Gayrettepe، Kanyon Mall، Topağacı و Levent هستند. انها دانه هاي‌ قهوه سبز را وارد می کنند ودر استانبول برشته می کنند. تمام قهوه هاي‌ انها محصولات تک منشا هستند و هیچ ترکیبی ارائه نمی‌دهند.

 

آن ها همچنین هیچ طعم دهنده اي در قهوه خود ندارند و قهوه انها را بـه یکی از بهترین قهوه هاي‌ استانبول تبدیل میکند. بـه همین دلیل اسـت کـه آن ها تعداد زیادی از قهوه خورها را در استانبول جذب می کنند. اگر دوست دارید از یک قهوه عالی لذت ببرید، باید بـه یکی از شعبه هاي‌ انها در استانبول مراجعه کنید.

 

علاوه بر قهوه‌هاي‌ معمولی، قهوه‌هاي‌ فصلی، قهوه‌هاي‌ فیلتر و چای از جمله چای Spice و Matcha را نیز ارائه می کنند. شعبه Gayrettepe همچنین دارای منوی بزرگ صبحانه و ناهار اسـت.

 

5. کرنوتروپ

کرنوتروپ

Kronotrop یکی از قدیمی‌ترین کافی شاپ هاي‌ موج سوم در استانبول اسـت کـه از سال 2012 خدمت می‌کند. امروزه این برند قهوه ها و غذا هاي خوشمزه خودرا در 14 شعبه در سراسر ترکیه عرضه می‌کند. انها همچنین مکان هایي در مودا و کاراکوی دارند. جهانگیر جایی اسـت کـه داستان آن ها شروع شد و ما بـه شدت توصیه میکنیم در این جا از یک فنجان قهوه لذت ببرید.

 

قهوه تخصصی، فضای آرام، باریستاهای ماهر، غذا هاي لذیذ، ساندویچ ها و تنقلات، Kronotrop را بـه مکانی ایده آل برای کسانی تبدیل میکند کـه بـه دنبال صرفاً بهترین فنجان قهوه در استانبول هستند.

 

6. جام شادی

جام شادی

Cop of Joy یکی از کافی شاپ هاي‌ بوتیک در استانبول اسـت و از سال 2013 فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت. این شرکت یکی از پیشگامان فرهنگ قهوه موج سوم در استانبول بـه شمار می‌رود. امروزه آن ها پنج شعبه در استانبول دارند کـه در Bebek، Zorlu Center، Levent Loft، Vadistanbul و Nişantaşı واقع شده اند.

 

علاوه بر لذت بردن از قهوه‌هاي‌ ترکیبی، می توانید قهوه‌هاي‌ تک اصل دم‌آوری شده با تکنیک‌هاي‌ مختلف مانند قطره سرد، AeroPress و V60 را نیز بچشید. علاوه بر قهوه خوشمزه، میتوانید از محصولات نانوایی سالم، بدون گلوتن یا وگان نیز لذت ببرید.

 

7. فدرال

فدرال

قهوه فدرال در قلب استانبول و درست درکنار برج گالاتا قرار دارد. این کافی شاپ یکی از خلاقانه ترین کافی شاپ هاست کـه در هر زمانی از روز می توانید قهوه لذیذی را در ان بچشید. آن ها در قهوه استرالیا تخصص دارند و حتی یکبار استرالیایی در منوی خود دارند.

 

اگر در انتخاب چیزی کـه از منوی فوق‌العاده ان‌ها سفارش دهید مشکل دارید، دم‌نوش‌هاي‌ سرد ان‌ها را امتحان کنید، یکی از بهترین‌هاي‌ استانبول. آن ها همچنین کروسانت، دمنوش هاي‌ گیاهی، پنکیک، همبرگر، ساندویچ، سالاد و کیک سرو می کنند.

 


مطالب مشابه: 10 تا از زیباترین کافی شاپ های هند


 

8. Bond Coffee Co.

Bond Coffee Co.

از سال 2017؛ شرکت قهوه باند طعم بهشت را در اختیار علاقه مندان بـه قهوه قرار می‌دهد. در Ortaköy واقع شده اسـت و برخی از خوشمزه ترین قهوه هاي‌ شهر را ارائه می‌دهد. آن ها طیف وسیعی از قهوه ها را ارائه میدهند کـه با استفاده از هشت تکنیک مختلف دم میشوند. همچنین می توانید در کارگاه هاي‌ کوچک انها شرکت کنید تا درباره دم کردن قهوه خود در خانه و فرهنگ قهوه بیشتر بدانید.

 

زمانی کـه در استانبول هستید، فرصت بازدید از Co. Coffee Bond را از دست ندهید. انها علاوه بر اسپرسو، لاته، کاپوچینو و موکا، دم‌نوش‌هاي‌ انحصاری باند را نیز ارائه می کنند کـه با تکنیک‌هاي‌ AeroPress، Chemex، سرد دم، v60 drip تهیه شده‌اند. شـما بی شک از بسیاری از گزینه هاي‌ موجود دراین کافی شاپ لذت خواهید برد.

 

9. ویانا کهوسی

ویانا کهوسی

فرهنگ قهوه خانه وین در سراسر جهان مشهور اسـت و یونسکو ان را بـه عنوان میراث جهانی اعلام کرده اسـت. همچنین درست اسـت کـه امپراتوری عثمانی مسئول آوردن قهوه برای مردم وین بود. Viyana Kahvesi با الهام از این داستان و کافه هاي‌ وینی، فرهنگ قهوه وین و ترک را در کافه گالاتا خود بـه خوبی ترکیب میکند.

 

این مکان ایده آلی برای درک هماهنگی بین سنت هاي‌ قهوه ترک و وین اسـت. همچنین میتوانید بهترین نمونه‌هاي‌ قهوه‌هاي‌ بین‌ المللی دیگر را در Viyana Kahvesi بچشید. یکی از شناخته شده ترین قهوه خانه هاي‌ استانبول اسـت کـه هفت شعبه در استانبول دارد.

 

نخستین کافی شاپ ویانا کاهوسی شعبه گالاتا اسـت کـه معتقدیم ابتدا باید از ان بازدید کرد. اگر هنوز ان را امتحان نکرده اید، یکی از بهترین قهوه هاي‌ ترک در استانبول را نیز سرو می کنند.

 

10. روستری قهوه والترز

روستری قهوه والترز

Walters Coffee Roastery یکی از کافی شاپ هاي‌ مشهور اسـت، ببخشید لابراتوارهای قهوه در استانبول. این نخستین کافه با مضمون Breaking Bad در جهان اسـت و تمام جزئیات بـه طور متفکرانه طراحی و مطابق با مفهوم طراحی شده اسـت.

 

قبل از این کـه سفارش دهید و جدولی پیدا کنید، در اطراف کافه قدم می‌زنید و لباس هازمات، مکانیسم دم کردن قهوه و جدول تناوبی وسیع عناصر شیمیایی را تحسین می‌کنید. این یک مکان عالی برای طرفداران Breaking Bad و علاقه مندان بـه کافه هاي‌ موضوعی اسـت.

 

می توانید در هر زمانی از روز از قهوه تازه آسیاب شده لذت ببرید و آخر هفته ها صبحانه و غذا هاي پخته شده سرو کنید. اگر بـه شیر و لبنیات حساس هستید، از انها شیر سویا یا بادام بخواهید.

 

11. Coffeeworks را دم کنید

Coffeeworks را دم کنید

Brew Coffeeworks دریک ساختمان زیبا و صد ساله عثمانی قرار دارد کـه توسط میمار کمالتین، یکی از مشهور ترین معماران ترک طراحی شده اسـت. میمار کمالتین را می توانید در پشت اسکناس 20 لیری بیابید.

 

اگر بـه دنبال بهترین فرهنگ قهوه ایتالیایی در استانبول هستید، Brew Coffeeworks Sirkeci باید نخستین ایستگاه شـما باشد. آن ها خوشمزه ترین شات هاي‌ اسپرسو را ارائه می‌دهند کـه ممکن اسـت شـما را احیا کند و روحیه شـما را برای خیابان هاي‌ شلوغ شهر قدیمی استانبول افزایش دهد.

 

بـه‌عنوان همراهی برای قهوه‌تان، خرید شیرینی ترکی خارق‌العاده را از علی محدین حاجی بکیر، کـه در مقابل قهوه‌سازی Brew Coffeeworks قرار دارد، فراموش نکنید. اگر چه آن ها عمدتاً بر روی قهوه هاي‌ مبتنی بر اسپرسو تمرکز می کنند، اما هنوز هم می توانید دم کرده هاي‌ موج سوم، یخ زده ها، موکتل ها و میلک شیک ها را برای روزهای گرم تابستان پیدا کنید.

 

12. مونتاگ

مونتاگ

Montag از سال 2014 بـه دوستداران قهوه خدمت می‌کند و یکی از محبوب ترین روست هاي‌ قهوه در Kadıköy اسـت. انها قهوه‌سازی را یک نوع علمی میدانند و از روش‌هاي‌ خوراکی برای ارائه لذیذترین قهوه‌هاي‌ ممکن استفاده می کنند.

 

بـه عنوان مثال، Montag حتی بـه طور خاص آبی را کـه برای تمام قهوه هاي‌ سرو شده استفاده می‌کند ایجاد می‌کند. بـه عبارت دیگر، بـه جای استفاده از آب بطری یا آب تصفیه شده، دستور آب خودرا با افزودن سولفات منیزیم، کلرید کلسیم و بی کربنات سدیم بـه آب مقطر درست می کنند. هدف انتقال طعم قهوه برشته شده بـه فنجان با استخراج بهتر ذرات محلول در قهوه اسـت.

 

13. بخش قهوه

بخش قهوه

شعار دپارتمان قهوه ساده اسـت: ارائه بهترین قهوه ها و یک تجربه عالی برای دوستداران قهوه در استانبول. مهمتر از ان؛ آن ها هردو وعده رابا موفقیت انجام می‌دهند، زیرا امروزه یکی از محبوب ترین و با رتبه ترین کافی شاپ ها در استانبول با هزاران مشتری خوشحال هستند.

 

همچنین میتوانید دانه‌هاي‌ قهوه و قهوه آسیاب شده را در فروشگاه اینترنتی ان‌ها خریداری کنید. علاوه بر این، اگر میخواهید خودتان یک باریستای خانگی باشید، ان‌ها انواع تجهیزات قهوه‌اي را کـه ممکن اسـت برای تهیه قهوه‌هاي‌ خوشمزه در آشپزخانه‌تان نیاز داشته باشید، فراهم می کنند.

 

14. Starbucks Bebek

Starbucks Bebek

نخستین استارباکس تقریباً 20 سال پیش درسال 2003 در استانبول افتتاح شد و امروزه بیش از 500 در ترکیه وجوددارد. ما شعبه Starbucks Bebek را دراین فهرست از برترین کافی شاپ هاي‌ استانبول قرار داده ایم نه بـه این دلیل کـه قهوه آن ها بهترین اسـت، بلکه بـه این دلیل کـه یکی از زیباترین کافه هاي‌ شهر اسـت.

 

حتی برخی از رستوران‌هاي‌ خوب بـه چشم‌اندازهای فوق‌العاده بسفر حسادت میکنند.اگر در تابستان بـه این شهر سفر می‌کنید، فرصت نشستن در Starbucks Bebek و نوشیدن یک فراپوچینوی سرد با منظره قایق هاي‌ تفریحی را از دست ندهید.

 


مطالب مشابه: آموزش کافی شاپ برای افتتاح کافی شاپ


 

در پایان

استانبول با برخی از بهترین کافی شاپ هاي‌ جهان شلوغ اسـت، اما همه ی انها برابر نیستند. اگر بـه دنبال یافتن قهوه تخصصی برای امتحان کردن هستید یا می خواهید توصیه هایي برای یافتن بهترین قهوه در استانبول پیدا کنید، مقاله ما باید بـه شـما پیشنهادات زیادی داده باشد. ما امیدواریم کـه این مفید بوده باشد، و برای شـما بهترینها را در هنگام کشف این مکان هاي‌ زیبا آرزو می‌کنیم!

جدیدترین مطالب سایت