عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا + 15 مکان

عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا + 15 مکان

اگر از دیدنی مکان هاي‌ عجیب‌وغریب نمیترسید و دوست دارید از چیزهای شبح آور لذت ببرید، این مقاله مخصوص شـما میباشد. پس کمربندهای ایمنی خودرا ببندید تا یک تور مجازی بـه مقصدهای خالی از سکنه دنیا داشته باشید، کـه از درون شـما را مجذوب خود می کند و کنجکاوی شـما را تحریک می کند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی ازعجیب ترین مکان هاي‌ دیدنی دنیا را منتشر کرده ایم.

 

عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا

مکان‌هاي‌ خالی از سکنه میتوانند هیجان مورد نیاز را بـه یک سفر خسته‌کننده اضافه کنند. بیشتر داستان‌ها از یک تاریخ ترسناک می آیند و حتی گاهی اوقات شایعاتی مبنی بر پرسه زدن ارواح در سراسر مکان وجوددارد. طبق معمولً تنها کاری کـه میکنید این اسـت کـه خودتان را بترسانید و چند ساعت بعد با یک نوشیدنی خوب بخندید. بـه برخی از این مکان‌هاي‌ خالی از سکنه نگاهی بیندازید کـه دفعه بعد کـه در همسایگی هستید میتوانید از آن ها دیدن کنید. چیزی برای همه ی وجوددارد، بله!

 

1. خانه Whaley در سن دیگو، کالیفرنیا

خانه Whaley در سن دیگو، کالیفرنیا

این موزه علیرغم این کـه نخستین ساختمان آجری در کالیفرنیا اسـت، اکنون بیشتر توجهات را بـه خود جلب می کند زیرا مردم می خواهند تجاوزاتی را کـه در آنجا اتفاق می‌افتد، تجربه کنند. این خانه در محل اعدام یک دزد ساخته شد و بنا بـه دلایلی در نهایت بـه محلی تبدیل شد کـه خانه اي ساخته می شد کـه خانواده اي را کـه هیچ ارتباطی با دزد ذکر شده قبلی نداشتند، شکار می‌کرد. اگر این برای شـما بی معنی اسـت، دو بار بـه عنوان جن زده ترین خانه در ایالات متحده انتخاب شده اسـت.

 


مطالب مشابه: ترسناک ترین مقصد گردشگری خالی از سکنه جهان + عکس


 

2. آلکاتراز در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

آلکاتراز در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

همه ی ما داستان هاي‌ آلکاتراز را شنیده ایم. این زندان بـه عنوان یک زندان فدرال برای نگه داری بدترین جنایتکارانی کـه ایالات متحده ارائه می‌کرد ساخته شد، اما بـه سرعت بـه مکانی بدنام تبدیل شد کـه هیچکس زنده از ان فرار نکرد. قبل از تعطیلی آلکاتراز، حتی نگهبانان از برخی صداها و پدیده هاي‌ عجیب‌وغریب در سالن ها خبر دادند.

 

خوشبختانه، سرمایه داری لجام گسیخته اکنون بـه شـما امکان میدهد با هزینه اي اندک دراین مکان ترسناک و جن زده سفر کنید، بنابر این هر زمان کـه در سانفرانسیسکو هستید، حتما این را بـه فهرست سفر خود اضافه کنید.

 

3. نیواورلئان، لوئیزیانا

نیواورلئان، لوئیزیانا

نیواورلئان بیشتر بـه خاطر تاریخ طولانی خود در دنیای وودو و جادوگری شناخته می شود. آن ها واقعاً از ان در بروشورهای مسافرتی نیز استفاده میکنند، زیرا میتوانید تورهای پیاده‌روی را دریافت کنید کـه شـما را بـه مکان‌هایي میبرد کـه گفته میشود توسط ارواح کودکان متوفی یا خانواده‌هاي‌ سلطنتی سابق وودو تسخیر شده اسـت. در مورد مکان‌هایي کـه ارواح و دیگر پدیده‌هاي‌ ماوراء طبیعی در آنجا تسخیر شده‌اند، صحبت‌هاي‌ زیادی وجوددارد.

 

4. گورستان واحد در چارلستون، کارولینای جنوبی

گورستان واحد در چارلستون، کارولینای جنوبی - عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا

این آرامستان یکی از ترسناک ترین مکان هاي‌ چارلستون اسـت. اگر کاملاً صادق باشیم، میتوان بـه این میله دست یافت، اما حداقل دیده شده اسـت کـه خانمی سفیدپوش در بین سنگ قبرها راه می‌رود. در واقع، برخی افراد تا آنجا پیش می‌روند کـه ادعا می کنند این روح الهام بخش «آنابل لي» ادگار آلن پو بوده اسـت.

 

5. بار هاربر، مین

بار هاربر، مین

داستان هاي‌ شبح آور زیادی وجوددارد کـه می‌توان در مورد گذشته بار بندر گفت، اما بیشتر انها حول محل دفن هند، قتل هاي‌ حل نشده و کشتی هاي‌ غرق شده دزدان دریایی میچرخد. من مطمئن نیستم کـه برای داشتن یک زمان ترسناک خوب بـه چه چیز دیگری نیاز دارید، اما ان را در مین پیدا نخواهید کرد. بـه طور طبیعی، همه ی این چیزهای خالی از سکنه بخشی از یک تور با راهنما هستند. اگر این باعث می شود بـه نظر برسد کـه واقعاً آن طور کـه باید ترسناک نیست، احتمالاً حق با شماست.

 

6. گورستان Recoleta در بوئنوس آیرس، آرژانتین

گورستان Recoleta در بوئنوس آیرس، آرژانتین

عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا

 

این داستان بـه ان پیوست شده اسـت کـه واقعاً ترسناک اسـت. درسال 1902؛ دختری بـه نام روفینا کامباسرس در این جا بـه خاک سپرده شد. متأسفانه، او در لحظه دفن کاملاً نمرده بود. روزبعد از خاکسپاری تابوت او با درب شکسته پیدا شد و از ان زمان بسیاری از بازدیدکنندگان ادعا کرده اند کـه وی را در حال پرسه زدن در آرامستان دیده اند.

 

7. املاک Eden Brown در سنت کیتس

املاک Eden Brown در سنت کیتس

من میدانم کـه چیزهایی مانند “ملاک گیاه شکر خالی از سکنه” واقعاً آنقدرها هم ترسناک بـه نظر نمی رسند، اما این دقیقاً همان چیزی اسـت کـه املاک ادن براون اسـت. قرار بود هنگام ازدواج بـه دختر صاحبش هدیه داده شود، اما بنا بـه دلایلی نامزدش در دوئل با بهترین مردش گرفتار شد کـه بـه دلایل مرموزتر هردو مرد مردند. هنوز می‌توان دختر را در حال قدم زدن در اطراف ملک احساس کرد.

 


مطالب مشابه: مناطق عجیب و شگفتی آور جهان


 

8. مزرعه رز هال در مونتگو بی، جامائیکا

مزرعه رز هال در مونتگو بی، جامائیکا

جادوگر سفید معروفترین روح جامائیکایی اسـت و او در این جا زندگی می کند. طبیعتاً همه ی این‌ها بـه وودو مربوط می شود. جادوگر سفید وقتی زنده بود سه نفر از شوهرانش را کشت و سپس در مرگ نفرین شد تا روحش هرگز از قبرش خارج نشود. روح او مقبره را ترک کرد، اما ظاهراً قادر بـه ترک عمارت نیست.

 

9. Chateau Frontenac در شهر کبک، کانادا

Chateau Frontenac در شهر کبک، کانادا

هیچ چیز مثل رفتن بـه هتلی نیست کـه دو روح هرگز از آنجا بیرون نروند، درست اسـت؟ می توانید یا بـه روحی برخورد کنید کـه دوست دارد هنگام خواب شـما را ملاقات کند یا شب ها با روح دیگری کـه در سالن ها بـه دنبال نامزدش پرسه میزند. یا فقط می توانید یک هتل متفاوت بگیرید. این کبک اسـت، انها مقدار زیادی دارند.

 

10. دوبلین، ایرلند

دوبلین، ایرلند

برخلاف نیواورلئان کـه قبلاً ذکر شد، این شهر نیز شهری اسـت کـه تاریخچه اي غنی از داستان هاي‌ عجیب‌وغریب و فولکلور دارد. تقریبا میتوانید زهر خودرا در این جا انتخاب کنید: قلعه‌اي کـه توسط یک شوخی و یک خانم سفیدپوش تسخیر شده اسـت، یک دخمه کـه در ان مردم گزارش کرده‌اند کـه در ان انگشتان سرد روی گردن خود احساس میکنند، یا میخانه‌اي کـه در ان یک شبح گهگاهی یک پیمانه را می گیرد.

 

11. جزیره اسرار آمیز، وانواتو

جزیره اسرار آمیز، وانواتو

این مکان شبیه بهشت اسـت اما کاملا متروکه اسـت. دلیل اصلی خالی از سکنه بودن ان این واقعیت اسـت کـه مردم محلی بر این باورند کـه توسط گروهی از ارواح تسخیر شده اسـت کـه فقط یک‌بار غروب خورشید بیرون می آیند. اگر فکر می کنید عجیب اسـت، کشتی هاي‌ کروز و قایق هاي‌ توریستی پس از تاریکی نیز نمیمانند. این احتمالاً دلیل خوبی برای دور ماندن اسـت.

 

12. دیوار اشک در جزیره ایزابل، گالاپاگوس

دیوار اشک در جزیره ایزابل، گالاپاگوس

این دیوار در اواسط دهه 1900 توسط جنایتکاران ساخته شد و کار بـه حدی خشن بود کـه بیشتر جنایتکارانی را کـه وادار بـه ساختن دیوار بودند، کشت. مردم محلی میگویند کـه هنوز هم صدای گریه مردانی را میشنوند کـه هر از گاهی روی دیوار کار میکردند. بـه نظر میرسد کـه ساختن یک دیوار صخره اي 300 فوتی دریک بازه زمانی 15 ساله برای کشتن چندین مرد بالغ بـه اندازه کافی سخت باشد.

 

13. قلعه Voergaard در دانمارک

قلعه Voergaard در دانمارک

عجیب ترین مکان های دیدنی دنیا

ظاهراً این قلعه هنوز توسط نخستین مالک – Ingeborg Skeel – تسخیر شده اسـت. او در ان روزها بـه چیزهایی مانند جادوگری متهم شده بود کـه برای شایعه سازی ارواح و دیگر پدیده هاي‌ ماوراء الطبیعه عجیب کافی بود. انها حتی یک کشیش را احضار کردند تا پس از مرگ او قلعه را جن گیری کند.

 

14. دخمه های پاریس در پاریس، فرانسه

دخمه های پاریس در پاریس، فرانسه

این جا بدون ارواح یا هر چیز دیگری، این بـه معنای واقعی کلمه فقط یک کاتکامب بـه طول 200 مایل اسـت کـه از جمجمه و استخوان انسان ساخته شده اسـت. بر اساس محاسبات، این دخمه ها استخوان هاي‌ حدود شش میلیون نفر را در خود جای می‌دهند. ان کشور کوچکی اسـت راستش را بخواهید، هر زمان کـه فرانسوی ها بـه جنگ میروند، فقط باید عکس هاي‌ این دخمه ها را تکان دهند و همه ی بدانند کـه منظورشان تجارت اسـت.

 

15. Bedlam Point در سیدنی، استرالیا

Bedlam Point در سیدنی، استرالیا

اوه، یک بیمارستان روانی جن زده! بـه طور طبیعی، این یکی برای برخی از اعمال افتضاح مانند شوک درمانی نیز شناخته شده بودو انها بیش از 1200 جسد را در زیر بیمارستان پیدا کردند. اگر بـه دلایل بیشتری نیاز دارید کـه فکر کنید این مکان خالی از سکنه اسـت، مطمئن نیستم کـه بتوانم بـه شـما دلایلی بدهم. این تقریبا یک کپی کامل از یک فیلم ترسناک اسـت.

 


مطالب مشابه: 22 منطقه ممنوعه جهان را بشناسید «مناطق ورود ممنوع»


 

در پایان

در حالی کـه برخی از خانه‌هاي‌ جن زده ممکن اسـت کمی جذاب بـه نظر برسند – مملو از بازیگرانی با لباس غول‌ها، اجنه و دانشمندان دیوانه – مکان‌هاي‌ زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند کـه بـه تسخیر شده واقعی شهرت دارند.

 

منبع :

مکان های عجیب

جدیدترین مطالب سایت