لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

آیا تا بـه حال خواب جزیره خصوصی خودرا با غذاخوری هاي‌ خوب، اسپا، و مکانی فوق العاده آسان برای خواب دیده اید؟ خب، مکان‌هاي‌ زیادی در سرتاسر دنیاوجود دارد کـه می توانید همین را پیدا کنید. اگر بـه دنبال جایی برای کاوش در آب و اقیانوس یا نشستن در زیر درختی استوایی با کتاب هستید، در این جا 20 مورد از آن ها را برای شروع بـه شـما معرفی می‌کنیم.

 

20 جزیره مجلل خصوصی جهان

20. موتو تانه، بورا بورا، پلینزی فرانسه

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

 

موتو تن، یک جزیره خصوصی کوچک واقع در تالاب شفاف بورا بورا، در مجمع الجزایر پلینزی فرانسه در اقیانوس آرام جنوبی اسـت. این جزیره اخیراً برای فروش گذاشته شده اسـت، بنابر این اگر یک میلیون یا چهل یا بیشتر دارید، می توانید ان را برای خود بخرید.

 

در گذشته شـما توانسته اید این فضای بهشت ​​گرمسیری را برای مجالس خصوصی خود اجاره کنید. حدود 10 هکتار ساحل شنی سفید برای لذت بردن وجوددارد.

 

از بیشه هاي‌ نارگیل و فراوانی گل هاي‌ استوایی صحبتی نمیشود. محل سکونت شامل یک “اتاق عالی” برای مهمانی خانگی نهایی اسـت. همچنین یک کتابخانه، یک استودیوی عکاسی، آشپزخانه سرآشپز، و وان هاي‌ غرق شده گدازه نیز وجوددارد.

 

19. جزیره لاوکالا، فیجی

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره لاوکالا «تلفظ Lathala» قطعه‌اي با مساحت 1400 هکتار از بهشت استوایی اسـت کـه حدود یک ساعت از فیجی از طریق هوایی فاصله دارد. این اقامتگاه کـه توسط بنیانگذار ردبول ساخته شده اسـت، در بین افراد ثروتمند و فوق‌العاده گسسته محبوب اسـت.

 

این اقامتگاه می‌تواند حداکثر 80 مهمان را دریک زمان در خود جای دهد. 25 ویلا انفرادی در محوطه ودر امتداد ساحل وجوددارد. فعالیت هاي‌ آبی، جنگل هاي‌ استوایی، زمین گلف 18 سوراخه، مزرعه، یوگا و حتی زیردریایی را خواهید دید!

 

بیشتر بخوانید:  تفریح ستاره های مشهور هالیوود در جزیره های شخصی !

 

18. جزیره نکر، جزایر ویرجین بریتانیا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره Necker در جزایر ویرجین بریتانیا در دریای کارائیب، می توانید بـه عنوان کل جزیره یا فقط یک اتاق رزرو کنید. این جزیره متعلق بـه ریچارد برانسون اسـت، خط انچه کـه در تور می رود در تور باقی میماند، دراین جزیره «انچه در نکر می‌گذرد…» اسـت. جدای از شهرت مهمانی، جزیره و محل سکونت برای کودکان نیز مناسب اسـت. این شهر همچنین خانه فلامینگوها، لاک پشت ها، ایگواناها و لمور در حال انقراض اسـت.

 

17. جزیره Moskito، جزایر ویرجین بریتانیا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره Moskito، تنها چند مایلی از جزیره Necker، یکیدیگر از بهشت هاي‌ کارائیب اسـت کـه همچنین متعلق بـه ریچارد برانسون اسـت. هر یک از سه ویلا در جزیره دارای استخرهای شنا و پنجره هاي‌ بزرگ با منظره اقیانوس هستند. شـما همچنین خدمات آشپز و دی جی خودرا خواهید داشت تا بـه سبک خود غذا بخورید.

 

16. جزیره باوه، اندونزی

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره باوه در اندونزی درحدود 300 کیلومتری شمال شرقی سنگاپور قرار دارد. می توانید با هواپیمای شناور، کشتی یا با قایق خود بـه آنجا بروید. اقامتگاه لوکس در جزیره باوا در اندونزی جدید اسـت، تنها درسال 2017 تکمیل شد و حداکثر 70 مهمان را می پذیرد. می توانید از میان کلبه‌هایي کـه برای تلفیق با محیط طبیعی استوایی ساخته شده‌اند، یا کلبه‌هایي روی پایه برای خوابیدن در بالای آب انتخاب کنید.

 

15. جزیره رابینز، نیویورک

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

برای بازدید از جزیره خصوصی رابینز بـه دعوتنامه نیاز دارید. این جزیره 435 هکتاری در خلیجی در سواحل لانگ آیلند در نزدیکی نیویورک در ساحل شرقی ایالات متحده قرار دارد. او کـه متعلق بـه یک بانکدار وال استریت اسـت و متعهد بـه بازسازی و حفاظت از محیط زیست اسـت، گفته می شود کـه هر از گاهی میزبان رویداد های جزیره اسـت.

 

14. جزیره زایا نورای، ابوظبی

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره زایا نورایی در خلیج فارس نام خودرا از کلمه عربی نور گرفته اسـت. این جزیره و تفرجگاه خصوصی کـه درسال 2015 افتتاح شد، در بین آب فیروزه‌اي و شن‌هاي‌ سفید قرار دارد. طراحی شده برای مطابقت، دکور و محل سکونت نیز سرد، لاغر و سبک اسـت. می توانید با قایق تندرو بـه آنجا بروید یا با بالگرد پرواز کنید.

 

13. جزیره آریارا، فیلیپین

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره دیگری کـه می توانید بـه طور کامل برای خود داشته باشید جزیره آریارا در فیلیپین اسـت. اقامتگاه ساحلی دراین جزیره تا 18 مهمان را در خود جای می‌دهد. این جزیره اي اسـت کـه می توانید در ان آسان باشید و هیچ کاری انجام ندهید یا بـه کاوش در جنگل ها و آب هاي‌ دست نخورده بروید.

 

12. جزیره پامالیکان، فیلیپین

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره پامالیکان در فیلیپین کـه توسط صخره‌هاي‌ مرجانی در دریای سولو احاطه شده اسـت، ممکن اسـت بـه همان اندازه خوب باشد. این تفرجگاه جزیره خصوصی فقط 500 متر عرض و 2.5 کیلومتر طول دارد. می توانید هواپیمای ان‌ها را وارد کنید، یا هواپیمای خودرا بیاورید، و کالسکه شخصی خودرا داشته باشید تا در آنجا در جزیره بچرخید.

 

11. جزیره تاندا، تانزانیا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

احساس میکنید قبل یا بعد از کاوش در قاره آفریقا دریک جزیره لوکس استراحت میکنید؟ جزیره تاندا در سواحل شرقی آفریقا در نزدیکی تانزانیا دریک ذخیره‌گاه دریایی در اقیانوس هند قرار دارد. یک ویلای اصلی وجوددارد کـه تا 10 نفر میخوابد و چند کلبه کوچک درکنار ساحل. جدا از فعالیت هاي‌ آبی، زمین تنیس و سالن بدنسازی خودرا نیز خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل دنیا برای تفریح و گردشگری «+عکس»

 

10. جزیره خلیج جامبی، آنتیگوا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره خلیج جامبی، با نام مستعار لانگ آیلند، در سواحل شمال شرقی آنتیگوا، یک بهشت گرمسیری 300 هکتاری اسـت. برای شـما یک چرخ دستی گلف بـه همراه اتاقتان در استراحتگاه صادر شده اسـت، اما جدای از ان؛ جزیره بدون وسیله نقلیه اسـت. شـما دوچرخه سواری میکنید ودر اطراف سواحل شنی ان قدم میزنید ودر بهترین حالت بـه صدای اقیانوس گوش میدهید.

 

9. جزیره سنت فیلیپس، کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره سنت فیلیپس، یک خانه خصوصی و جزیره اي برای مرد رسانه اي تد ترنر، اخیرا فروخته شده اسـت. جزیره سنت فیلیپس کـه اکنون متعلق بـه ایالت کارولینای جنوبی اسـت، یک خانه اصلی و چند ساختمان دیگر دارد. منطقه حفاظت‌ شده، درختان بلوط و ماگنولیا اطراف جزیره و خانه را احاطه کرده‌اند کـه چشم ‌انداز اقیانوس دارد.

 

8. جزیره کالالا، نیکاراگوئه

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

مردم محلی این منطقه را NiCaribbean می‌نامند. جایی کـه آب هاي‌ بین نیکاراگوئه و کارائیب بـه هم میرسند. می توانید کل جزیره کوچک 10 هکتاری یا یک سوئیت را فقط برای دو نفر رزرو کنید. در هر صورت، انها فقط از 8 میهمان دریک زمان پذیرایی میکنند و آن ها را نوازش می‌کنند.

 

7. جزیره اسکورپیوس، یونان

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره اسکورپیوس، در سواحل غربی یونان، بـه زودی در حال بازسازی و تبدیل بـه یک استراحتگاه لوکس اسـت. این جزیره کـه زمانی متعلق بـه ارسطو اوناسیس، غول کشتیرانی یونانی بود، اکنون در دست یک خانواده روسی اسـت. استراحتگاه جدید کـه گفته می شود درسال 2018 آغاز بـه کار میکند، شامل طرح‌هایي برای ویلاهای با کیفیت، اسپا، و اسکله‌اي برای تلفیق با محیط طبیعی اسـت.

 

6. ایزولا سانتا کریستینا، ونیز

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

ایزولا سانتا چیستینا در تالاب ونیزی یک قایق سواری کوتاه 20 تا 30 دقیقه اي از ونیز اسـت. یا می توانید با بالگرد وارد شوید. این جزیره خصوصی 30 هکتار وسعت دارد و بـه صورت ارگانیک کشت می شود. این ویلا میتواند 15 مهمان را در خود جای دهد و کارکنان خودرا دارد کـه از شـما مراقبت میکنند یا می توانید با خودتان بیاورید. یک استخر، بالکن، و منظره پشتبام از تالاب اطراف وجوددارد.

 

5. جزیره تتیاروآ، پلینزی فرانسه

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

صخره‌هاي‌ مرجانی و جزایر مرجانی جزیره تتیاروآ در پلی‌نزی فرانسه را احاطه کرده‌اند. این جزیره کـه زمانی متعلق بـه مارلون براندو بود، اکنون یک استراحتگاه بـه نام او دارد. دسترسی بـه این جزیره با پرواز 20 دقیقه اي از تاهیتی انجام می شود. شـما می توانید در یکی از 35 روستا با حداکثر 80 مهمان در جزیره اقامت کنید.

 

4. جزیره نخل کوچک، فلوریدا کیز، ایالات متحده آمریکا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

بزرگسالان فقط در پنج و نیم هکتار جزیره نخل کوچک در فلوریدا کیز هستند. مهمانان زیر 16 سال پذیرفته نمیشوند و همچنین تلفن یا تلویزیون در اتاق ها وجود ندارد. خانه‌هاي‌ ییلاقی کاهگلی کنار اقیانوس، استخر، اسپا و غذاخوری مشترک یا خصوصی برای استراحت و آرامش.

 

3. جزیره شمالی، سیشل

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره شمالی در سیشل بهترین هاي‌ هردو جهان را ترکیب می کند. این یک استراحتگاه مجلل منحصر بـه فرد و یک منطقه حفاظت شده برای گونه هاي‌ بومی اسـت. این جزیره سه کیلومتر طول دارد و فقط 11 ویلا دارد. فعالیت هاي‌ اطراف جزیره شامل کایاک سواری در دریا، غواصی، پیاده روی و استخر شنا بـه طول 45 متر اسـت.

 

2. جزیره هیمن، مرجانی بزرگ، استرالیا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

جزیره هیمن یک جزیره کوچک خصوصی 400 هکتاری در شمال جزایر Whitsunday در دیواره مرجانی بزرگ اسـت. پنت هاوسی با پیانوی بزرگ، مرکز سرگرمی، و اسپا و سونا وسیع وجوددارد. این استراحتگاه در مقیاس بزرگ شامل کلیسای کوچک خود برای میزبانی عروسی و پذیرایی از مهمانان شـما اسـت.

 

1. جزیره کالیوینی، گرانادا

لاکچری ترین جزایر خصوصی جهان + عکس

در جزیره Calivigny می توانید از مناظر دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی لذت ببرید. 80 هکتار، شش ساحل شنی و اقامتگاه و امکانات مجلل برای 50 نفر وجوددارد. این جزیره درست در سواحل جنوبی گرانادا در هند غربی قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: پناه بردن کریستیانو رونالدو به جزیره شخصی بخاطر کرونا «عکس»

جدیدترین مطالب سایت