13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

تجمل به عنوان حالت آسایش زیاد و زندگی اسراف تعریف شده است. این در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و می توان آن را در سرتاسر کره زمین به خصوص در هتل ها تجربه کرد. به همین دلیل ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب این لیست از 13 تا از مجلل ترین هتل های جهان را گردآوری کرده ایم.

 

چه در آرزوی سفر به مکانی که یک بار در زندگی شما تکرار می شود، به دنبال الهام گرفتن برای یک رویداد خاص، جستجو برای نمونه هایی از تغییرات مجلل که می توانید در هتل خود ایجاد کنید، یا هر چیزی در این بین — ما شما را داریم تحت پوشش. از خدمات پیشخدمت و استخرهای خصوصی گرفته تا امکانات و مزایای باورنکردنی، برای دیدن برخی از مجلل ترین هتل های جهان به خواندن ادامه دهید.

 

لاکچری ترین هتل های دنیا

وقتی به تجمل فکر می کنید، ممکن است به اسراف، کلاس و عظمت فکر کنید. این حالت از طریق مکان ها و فعالیت های مختلف قابل دستیابی است. اما هتل ها یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک تجربه لوکس هستند. اگر به دنبال تعطیلات با لیست سطلی یا چیزی زیبا برای یک رویداد خاص یا گردش گروهی هستید، یک هتل می تواند تجربه شما را کاملا متحول کند.

 

و برخی از هتل ها با امکانات شگفت انگیز مانند خدمات پیشخدمت و استخرهای خصوصی و زیباترین دکوراسیون روی زمین، آن را به سطح بعدی می برند. اگر آماده‌اید ببینید هتل‌های شگفت‌انگیز چقدر می‌توانند داشته باشند، این 13 هتل مجلل جهان را بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی لاکچری ترین و بهترین رستوران های جهان

 

1. برج العرب در دبی

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

 

این هتل به قدری مجلل است که اغلب آن را اولین هتل هفت ستاره جهان می نامند. در سال 1999 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی داشته است. این هتل جزیره مصنوعی خود را دارد و درست در سواحل دبی قرار دارد. این یک هتل همه جانبه با دوبلکس به وسعت 8396 فوت مربع است.

 

هر سوئیت دارای مجموعه ای از لوازم آرایشی هرمس و منوی بالش و حمام است. همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رولز رویس به فرودگاه و تزئینات دیواری با ورق طلای 24 کاراته و آی پدهای طلای واقعی است که هر مهمان در بدو ورود دریافت می کند.

 

2. نخل ها در لاس وگاس

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

پالمز یکی از منحصر به فرد ترین املاک در نوار لاس وگاس است. مهمانی‌های برجسته‌ای که در پنت‌هاوس‌های The Palms برگزار می‌شود، افسانه‌ای است. این اقامتگاه همچنین دارای سوئیت های موضوعی و ویلاهای خصوصی است.

 

اسکای ویلا با مساحت 8500 فوت مربع دارای مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ، استخر خصوصی، بار 17 نفره و اتاق سرگرمی است. سوئیت دیگری به نام سوئیت هاردوود، دارای زمین بسکتبال، اتاق رختکن، اتاق ویسکی و 11 تلویزیون است.

 

3. Kamalaya Koh Samui در تایلند

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این اقامتگاه از نظر میزان تجملاتش مجلل نیست، بلکه در رویکرد دقیق خود به سلامتی و آرامش است. به محض ورود، مهمانان با موکتل های امضا شده و فرصتی برای طراحی تجربه سلامتی خود در طول مدت اقامتشان استقبال می کنند.

 

وعده های غذایی پنج ستاره، جلسات آبگرم قابل تنظیم، و کلاس های ورزشی، همه امکانات رفاهی در دسترس مهمانان هستند. این ملک در بالای تپه ای قرار دارد که به مایل ها ساحل سفید شنی و تالاب ها نگاه می کند، با ترکیبی به ظاهر بی دردسر از معماری ساختمان و جنگلی که آن را احاطه کرده است.

 

4. Ritz Carlton Wolfsburg در آلمان

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این یک استراحتگاه جالب است زیرا در پارک موضوعی فولکس واگن اتوشتات قرار دارد. بنابراین این هتل پنج ستاره با همه چیز خودرویی از جمله هنر، معماری، طراحی و رویکرد آشپزی غرق شده است. از اطراف هتل می توانید کارخانه تاریخی فولکس واگن را نیز ببینید. این استراحتگاه همچنین دارای رستوران Aqua است که دارای سه ستاره میشلن و همچنین یک استخر شنا در فضای باز است.

 

5. پلازا در شهر نیویورک

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این هتل از سال 1907 وجود داشته است و میزبان انواع افراد شگفت‌انگیز، از اسطوره‌های هالیوود برادوی و غول‌های صنعت، تا رهبران و شخصیت‌های برجسته جهان بوده است. سوئیت‌ها و اتاق‌های پلازا همگی در نوع خود بی‌نظیر هستند و دارای ویژگی‌هایی مانند سقف‌های آجری نمایان و دکور مخصوص عصر جاز هستند. کلاب رز یکی دیگر از امکانات رفاهی این هتل است، رستورانی نمادین با صندلی‌های مجلل و کوکتل‌های مجلل.

 

6. استراحتگاه و اسپا رانچو والنسیا در کالیفرنیا

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

اگر به دنبال یک هتل مقصد سرسبز هستید، این مکان مناسب شماست. دارای یک برنامه تنیس بسیار شناخته شده، آبگرم و غذاهای شگفت انگیز است. در سال 2013، این ملک تحت بازسازی 30 میلیون دلاری قرار گرفت که تجربه را چندین درجه ارتقا داد. اکنون دارای یک مرکز اسپا و تناسب اندام کاملاً جدید، و همچنین کاشی‌های نقاشی شده با دست در خانه‌های مهمان تازه بازسازی‌شده است.

 

بیشتر بخوانید: بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

 

7. ماندارین شرقی در هنگ کنگ

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این اقامتگاه یک مکان شاخص است که دارای 501 اتاق و سوئیت است که همگی به ارائه یک تجربه مجلل در قلب شهر اختصاص داده شده اند. از بالکن های وسیع برخی از سوئیت ها می توان منظره ای از بندر ویکتوریا و خط افق شهر را دید. اگر به ترکیبی از لوکس و بهترین امکانات تجاری موجود نیاز دارید، ماندارین اورینتال یک انتخاب عالی است.

 

8. مسافرخانه در واشنگتن کوچک در ویرجینیا

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

مسافران خصوصی تر از تجربه منزوی در مسافرخانه در لیتل واشنگتن قدردانی خواهند کرد. این مسافرخانه که در شهر آرام در پایین کوه‌های بلو ریج قرار دارد، ترکیبی از سوئیت‌ها، کلبه‌ها و اتاق‌ها دارد و دارای مبلمان عجیب و غریب و فضایی آرامش‌بخش است. این مسافرخانه بیشتر به خاطر رستوران سه ستاره میشلن خود که تنها رستورانی در ویرجینیا است، شناخته شده است.

 

9. اقامتگاه آکوالینا در میامی

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

 

اگر عاشق یک رولز رویس کلاسیک هستید، این هتل را دوست خواهید داشت. اقامتگاه آکوالینا در میامی میزبان بزرگترین مجموعه رولز رویس های مستقل در جهان است که در یک هتل واقع شده است. اگر سه شب یا بیشتر در سوئیت Grand Deluxe Oceanfront سوئیت رزرو کنید، حتی می توانید یک رولز رویس گوست در طول مدت اقامت خود در اختیار داشته باشید.

 

10. جزیره خصوصی Four Seasons در مالدیو

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

آیا می خواهید برای اقامت در هتل یک جزیره خصوصی برای خود و دوستانتان داشته باشید؟ سپس چهار فصل مالدیو را رزرو کنید که شامل یک خانه ساحلی و هفت سوئیت درجه یک است. این جزیره می تواند میزبان 22 مهمان باشد و دارای یک قایق تفریحی لوکس، تیم امنیتی و کارکنان 28 نفره است تا رویاهای لوکس شما را محقق کند.

 

11. مارکیز لوس کابوس در مکزیک

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این جزیره خصوصی مقصد ایده آلی برای تمرکز و دوری از حواس پرتی است. همه چیز را شامل می‌شود و دارای استخرهای بی‌نهایت، رستوران‌های مرتفع، و خانه‌های خصوصی با تراس روی پشت‌بام، باغ‌ها، و استخرهای غوطه‌ور خود است.

 

12. کاخ تایتانیک مردان در ترکیه

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

این استراحتگاه جامع در دریای مدیترانه واقع شده است و دارای طیف وسیعی از غذاخوری‌ها و گزینه‌های سرگرمی، زمین گلف شگفت‌انگیز، ورزش‌های آبی، و اسپای مشهور جهانی است. چیزی که بسیاری در مورد این هتل از آن لذت خواهند برد رویکرد خانواده محور آن است، زیرا این هتل دارای یک باشگاه کودکان، زمین بازی، پارک آبپاش و یک مجموعه استخر پنج هکتاری است.

 

13. La Reserve در پاریس

13 تا از مجلل ترین هتل های جهان + عکس

US News and World Report نام این اقامتگاه را هتل شماره 1 در تمام اروپا و دلایل خوبی دارد. La Reserve در ترکیبی از دکوراسیون قدیمی دنیای قدیمی و سبک مدرن و نوآورانه زیبا است. این اقامتگاه دارای یک کتابخانه، رستوران، اسپا و حتی یک اتاق سیگار مخفی است. مهمانان از کتانی های تک رنگ زیبا با حروف اول و میزهای تحریر عتیقه در اتاق های خود و مجموعه وسیعی از بیش از 1500 برنده در انبار شراب خصوصی توچال لذت خواهند برد.

 

بیشتر بخوانید:  10 مورد از لاکچری ترین تله کابین های جهان

 

در پایان

چه اقامتگاه‌های مجلل سافاری، استراحتگاه‌های همه‌شمول یا هتل‌های قلعه را ترجیح دهید، این مکان‌ها مکان‌های باورنکردنی برای اقامت هستند. این هتل های گران قیمت بدون ترتیب خاصی فهرست شده اند زیرا همه آنها جذابیت های خاص خود را دارند.

جدیدترین مطالب سایت