بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این لیستی از عده اي از هتل هاي‌ زیبا و منحصر بـه فرد اسـت زیرا همه ی آن ها نیمه مقرون بـه صرفه و تمیز هستند. هیچ چیز مانند گذراندن شب دریک هتل پنج ستاره نیست. ملحفه ها کمی نرم تر، دکور کمی باشکوه تر، و خدمات ظریف تر هستند.

 

اما اقامتگاه هاي‌ سطح بالا ارزان نیستند و بیشتر هتل هاي‌ پنج ستاره صدها یا هزاران دلار برای یک شب دریافت می کنند. با این حال، عده اي از املاک در سراسر جهان تجربه هاي‌ پنج ستاره را درکنار نرخ هاي‌ بسیار پایین ارائه می دهند.

 

لیست بهترین هتل های مقرون به صرفه دنیا

 

1. هتل سوهو هاوس در رم

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

پاسگاه سوهو هاوس در رم پرانرژی و مدرن اسـت ودر داخل یک ساختمان بازسازی شده 10 طبقه با حسی صنعتی قرار دارد. این ملک درکنار دانشگاه La Sapienza اسـت. یک موضوع هنری بصری قوی در سراسر هتل وجوددارد، با یک فضای گالری اختصاصی و یک اتاق نمایش 42 صندلی. همه ی اتاق هاي‌ مهمان «49 اتاق خواب و 20 آپارتمان» چشم اندازهای بی نظیری را ارائه می دهند کـه در سراسر کوه ها و شهر ابدی کشیده شده اسـت.

 

غذاخوری‌ها شامل اغذیه‌فروشی‌ها در طبقه همکف و قسمت استراحت، بـه‌علاوه یک رستوران انحصاری در طبقه بالا هستند. کوکتل بار روی پشتبام، با درختان لیمویی، پرده‌هاي‌ کتان راه راه، و چهارپایه‌هاي‌ مخملی، بـه نظر میرسد کـه مستقیماً از دوران دولچه ویتا در رم ساخته شده اسـت. اتاق ها از 195 دلار.

 

2. هتل ویلا بوکه در آنتیگوا، گواتمالا

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این بوتیک هتل زیبا با 15 اتاق کـه در حومه مرکز سنگ‌فرش‌شده آنتیگوا قرار دارد، منظره‌اي عالی از Volcán de Agua، یکی از سه آتشفشانی کـه شهر استعماری گواتمالا را قاب می کنند، ارائه میکند. این ملک بخشی از گروه Relais & Chateaux اسـت.

 

بـه این ترتیب، خدمات بیشتر بـه سبک دربان و مجلل اسـت. تیم داخلی میتواند تجارب سفارشی را برای مهمانان رزرو کند، از سفر مزه‌اي در محل از انواع محلی مایز از طریق ظروف لقمه‌اي گرفته تا یک کارگاه رنگ طبیعی با یک استودیوی نساجی محلی.

 

اکثر سوئیت‌ها دارای تراس خصوصی یا باغ‌هاي‌ سرپوشیده با آتش‌سوزی هستند، در حالی کـه رستوران بـه‌سبک گلخانه‌اي بر ارائه‌هاي‌ عالی از مواد اولیه منطقه‌اي و بومی گواتمالا متمرکز اسـت. اتاق ها از 264 دلار. 

 

3. هتل Le Moulin de Lourmarin – فرانسه

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این ملک روستایی با موقعیت مناسب، دنیای قدیم کـه با دنیای جدید ملاقات می کند، ترکیبی ایده‌آل از جذابیت منحصربه‌فرد حومه شهر با طراحی شیک و جذاب را ارائه می دهد.

 

دیوارهای سنگی پوشیده از پیچک هتل و کرکره هاي‌ معمولی آبی آسمانی مهمانان را بـه داخل دعوت می کند، جایی کـه احساس گرما همان‌ گونه در دکور و خدمات نفوذ می کند.

 

همه ی در این جا تلاش میکنند تا بـه شـما کمک کنند، خواه با چمدان‌هایي کـه از ان پله‌ها بالا می روند، راهنمایی برای یکشنبه بازار در L’Isle sur la Sorgue، یا باز کردن قفل یکی از دوچرخه‌هاي‌ رایگان برای گردش در اطراف روستا. از فوگاس خانگی کبابی شده با روغن زیتون در هنگام شام غافل نشوید! اتاق ها از 190 دلار. 

 

4. هتل و استراحتگاه های جهانی لاس وگاس

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

نخستین استراحتگاه جدیدی کـه در بیش از یک دهه در لاس وگاس ساخته شده اسـت، Resorts World Las Vegas اقامتگاه هاي‌ معروف، رستوران هاي‌ تازه وارد وگاس و سه هتل مجزا را دریک ملک واحد جمع می کند. جمعیت این جا جوانان را منحرف میکند: این‌ها طرفدارانی با فناوری هستند کـه مقداری ارز دیجیتال برای سرگرمی و خرید خرج میکنند.

 

سوئیت‌ها بسته بـه هتل متفاوت هستند، اما عده اي از ان‌ها ویژگی‌هایي مانند تفنگ ماساژ داخل اتاق دارند. از نظر غذاخوری، گزینه‌ها از استیک‌هاي‌ 20000 دلاری پرفروش تا غرفه‌هاي‌ غذا کـه بـه‌عنوان بازار خیابانی آسیای جنوب شرقی طراحی شده‌اند، متغیر اسـت.

 

آبگرم Awana مطمئناً ارزش این را دارد کـه برای ان وقت بگذارید، اگر فقط ببینید کـه تأسیسات نامطلوب فواره جوانان در مورد چیست. اتاق ها از 71 دلار. 

 

5. هتل فاراوی نانتاکت – ماساچوست

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

Nantucket یک نوع سرگرم کننده از مقصد ساحلی اسـت، جایی کـه شـما بـه همان اندازه کـه برای جذابیت هاي‌ شهرها و تاریخ انجام میدهید، بـه سواحل شنی وسیع می‌روید. Faraway بـه دومی خم میشود، بـه اسانی در وسط شهر با دوچرخه میچرخد تا شـما را بـه شن و ماسه برساند، اما طراحی معاصر و منظره پمپاژ پاسیو شـما را مجبور بـه بازگشت دوباره می کند.

 

در شهری پر از تراس هاي‌ نوشیدنی در فضای باز، تراسی کـه میخواهید در ان باشید در Faraway اسـت. با مبلمان حصیری، چترهای قدیمی، گیاهان گلدانی، و مبل هاي‌ فضای باز، این مکان بسیار لذت بخش اسـت. اتاق ها از 245 دلار.

 

6. هتل Il Tornabuoni – فلورانس

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

 

Il Tornabuoni کـه در زیباترین گذرگاه فلورانس واقع شده اسـت، جاذبه اي برای افراد مد لباس و مسافرانی اسـت کـه بـه دنبال آدرسی آرام تر هستند. فضای داخلی شیک و توسط Andrea Auletta میلانی بـه استخوان‌هاي‌ اصلی ملک جان تازه‌اي می‌بخشد، بدون این کـه باعث شود مکان شیرین‌تر بـه نظر برسد. برای مثال، نقاشی‌هاي‌ دیواری دوست‌داشتنی در مجموعه ایل ماگنیفیکو، در هوس خود لذت بخش هستند.

 

رستوران Lucie Gourmet با آینه‌هاي‌ طلاکاری‌شده و رنگ‌هاي‌ صورتی و گل‌آبی‌اش مانند غذا خوردن در جعبه جواهرات آرت دکو احساس می شود، در حالی کـه تراس پروانه مناظر عالی از شهر را بـه نمایش میگذارد. پس از گشت‌ و گذار یا خرید، یک Aperol را از دست ندهید. اتاق ها از 400 دلار. 

 

7. هتل اینس – آکورد، نیویورک

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

در عرض چند دقیقه پس از رسیدن بـه این مجتمع روستایی اما باصفا، متوجه می شوید کـه چه تغییر خوش‌آمدی را برای مهمان‌نوازی در Catskills نوید می دهد. با 28 کابین و خانه مزرعه 12 اتاقه و مرکز اجتماعی خود، با مینیمالیسم بـه سبک اسکاندیناویایی و آمریکاییانای بازگشتی، با پژواک استراحتگاه هاي‌ تابستانی کمربند Borscht کـه قبلا در همه ی جا در اینبخش از ایالت وجود داشت، ازدواج می کند.

 

یک رستوران عالی، بـه طور طبیعی، با منوی غذا هاي آسان با غذا هاي ایتالیایی و خاورمیانه اي وجوددارد. منطقه اطراف بهشت ​​برای کوهنوردان و دوچرخه سواران از بهار تا پاییز اسـت. در زمستان، کابین‌ها با مبلمان ساده شیک و اجاق‌هاي‌ هیزمی، پناهگاه‌هایي دنج برای استراحت در زیر پرتاب و تماشای مناظر یخ زده هستند. اتاق ها از 285 دلار.

 

8. هتل خانه گلب – کولیتون، انگلستان

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این عمارت گرجستانی متاخر از شش اتاق خواب تشکیل شده اسـت، کـه با لامپ هاي‌ نقاشی شده با دست، کاشی هاي‌ هندسی و کاغذ دیواری هاي‌ گلدار کامل شده اسـت، در فضایی با چنان کمال شبانی کـه شـما خودرا بـه خود جذب خواهید کرد.

 

ودر این جا، زندگی در مسیر آهسته با نفوذ آشپزی بیشتری همراه اسـت. محصول بـه صورت محلی کشت میشود، کره و ماست دریک آشپزخانه آماده بزرگ در کلبه پشت خانه اصلی درست می شوند، و یک اتاق کهنه با دمای نظارت شده، ترشی‌ها و شیرینی‌سازی می دهد. همه ی این‌ها در منوی مجموعه تحت تأثیر ایتالیا گنجانده شده اسـت:

 

آنتی پاستی از سالامی پخته شده خانگی، نخود فرنگی و لوبیا، و کشک تازه. سپس لینگوین کدو سبز و خرچنگ و گوشت گوسفند کبابی با گوجه فرنگی کـه با تارت کاستارد توت فرنگی و گل سنجد گرد شده اسـت. اتاق ها از 180 دلار.

 

9. هتل باجا کلاب – لاپاز، مکزیک

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

با افتتاح هتل باجا کلاب در امتداد میدان لاپاز، این شهر ساحلی اکنون نخستین بوتیک هتل مناسب خودرا دارد. این ملک 32 اتاقه بـه سبک استعماری اسپانیایی کـه نخبگان خلاق و هنری مکزیکوسیتی و فراتر از ان را بـه خود جلب می کند، بـه عنوان پایگاهی برای کاوش هاي‌ بیشتر در دریای کورتز، از شنا با بازدیدکنندگان فصلی این منطقه – کوسه هاي‌ نهنگ و نهنگ هاي‌ آبی – استفاده می شود.

 

سفر های قایق سواری بـه جزیره متنوع زیستی اسپریتو سانتو. همه ی اتاق‌ها دارای تراس، تراس، یا پاسیو خصوصی در فضای باز، با ضیافت‌هاي‌ راه راه کرم و مرجانی و همچنین مینی‌بار کلاسیک Grupo Habita هستند: یک بطری خانگی Mezcal برای مهمانان. اتاق ها از 290 دلار.

 

10. هتل هارپر – لانگهام، انگلستان

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

هارپر خلأ معاصر را در دهکده‌هاي‌ حومه‌اي تاریخی شمال نورفولک پر می کند. این هتل متنوع با گوشه‌هاي‌ دنج و محیط‌هاي‌ روشن و مطبوع خود، حس روستایی آرام را حفظ میکند، اما از زیبایی‌شناسی مدرن‌تری نیز بهره می برد، با چراغ‌هاي‌ پری، آثار هنری ایموجی‌هاي‌ غول‌پیکر، و اخلاقیات زیست‌محور.

 

آبگرم قطعا ارزش رزرو دارد، با استخر سرپوشیده پر از نور طبیعی. در منوی فصلی Stanley’s شرکت کنید، سپس شب خودرا در سالن Ivy’s بـه اتمام برسانید: با یک کتاب خوب کنار چوب مشعل ایستاده بیرون بیایید، یا برای خود یک لیوان شراب از تلگراف در گوشه بریزید تا نور خورشید را بـه آرامی محو کنید. اتاق ها از 247 دلار.

 

11. هتل خوک در ساوث داونز – آروندل، انگلستان

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

خوک بسیار دوست داشتنی با این املاک روستایی هوشمندانه کـه سرانجام پس از سال‌ها زمزمه درسال 2021 افتتاح شد، بـه ساسکس گسترش مییابد. اتاق‌ها بـه‌سبک بلوط و برنج، با تخت‌هاي‌ چاق، ویفرهای کاراملی Tunnock درکنار دستگاه قهوه‌ساز، و دوش‌هاي‌ معمول باران‌ هاي‌ موسمی هستند.

 

در وعده صبحانه، تخم‌مرغ‌ها و چای همانگونه کـه باید می‌سوزند. یک باغ آشپزخانه دو هکتاری درسال 2019 حفر شد و سرآشپز کامیل اوسکا «قبلاً در The Pig at Bridge Place» با فلفل و گوجه فرنگی، میوه هسته دار و گل هاي‌ خوراکی عرضه می کند. اگر می توانید خودرا از حمام رول یا میز پربارتان دور کنید، بیرون بروید و ساوث داونز و همه ی چیزهایی کـه در ان ارائه میدهد را کاوش کنید. اتاق ها از 280 دلار. 

 

12. هتل رایدر – چارلستون، کارولینای جنوبی

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این هتل چارلستون با الهام از شخصیت نیمه تخیلی جک کرواک، جافی رایدر، تمام چیزها را کمی تغییر می دهد و از سفر لذت می برد. «اگر هنگام ورود ان جریان زیر زمینی را از دست دادید، در راهرو عکسی از یک زن عریان اسـت کـه با گیتار می کوبد تا بـه شـما یادآوری کند کـه کمی شل شوید.» یک کوکتل صنایع دستی خوشامدگویی کـه برای سفارش در هم ریخته شده اسـت، هنگام ورود بـه شـما خوشامد می‌گوید.

 

در سالن سرپوشیده/خارجی کنار استخر، لیتل پالم، صدای کوکتل‌هاي‌ شیکر و شیارهای موتاون بـه صدا در می آید – چه دمپایی بپوشید، چه پاشنه اکریلیک یا اصلاً کفش ندارید. و وقتی زمان استراحت فرا میرسد، لباس‌هاي‌ La Bottega، دوش‌هاي‌ مخصوص اتاق‌ها و زیبایی‌هاي‌ مطبوع اتاق‌ها شـما را پوشش می دهند.

 

13. هتل موتو وین

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

هتل Motto Vienna با طراحی عاشقانه، کاملاً بومی و با قیمت بسیار مناسب، دید واضحی از زندگی معاصر وین با لمس پاریس دهه 1920 بـه مهمانان می دهد. از کنار نقاشی دیواری خیالی و کتاب مصور Chez Dédé با کت و شلوار ناقوس صورتی و پلنگ در لابی بروید و بـه اتاق‌هاي‌ مهمان آرام بروید، پر از پارچه‌هاي‌ سرسبز و منحنی‌هاي‌ دکو.

 

چز برنارد در طبقه بالا، پوشیده از شاخ و برگ هاي‌ آبشاری، بـه محلی برای مردم محلی تبدیل شده اسـت، از کرپ و لاته با زغال فعال در صبح تا کوکتل جین و غذا هاي کلاسیک در شب. در طبقه هفتم، فضای کوچک سلامتی دارای یک اسپا و یک سونای مختلط بـه اندازه کافی برای چهار نفر اسـت. اتاق ها از 225 دلار.

 

14. هتل داون تاون L.A. Proper

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

یک جشن واقعی برای حواس، این ملک بازیگوش و طراحی محور، انرژی خلاق DLTA رابا علاقه بصری و فرهنگی کافی بـه منظور تبدیل ان بـه یک تعطیلات مستقل فرا می‌خواند. ورودی بزرگی اسـت، با نقاشی هاي‌ دیواری پر جنب و جوش با رنگ هاي‌ جواهر و با دست نقاشی شده بر روی سقف هاي‌ گنبدی شکل کـه نشان دهنده تمایل کالیفرنیا بـه طراحی اسپانیایی و مراکشی در طول دهه 1920 «زمانی کـه ملک در ابتدا ساخته شد» اسـت.

 

هر یک از 148 اتاق دارای قرارهای دنج مانند کتانی Fili D’oro، لوازم حمام Aesop، لباس‌هاي‌ Parachute Home، و آثار هنری متفکرانه اسـت. اما نشان ‌دهنده واقعی این ملک، سوئیت استخری مناسب با مساحت 2777 فوت مربع اسـت کـه دارای یک استخر سرپوشیده بزرگ اسـت کـه با نقاشی دیواری سرامیکی برجسته شده اسـت. اتاق ها از 395 دلار. 

 

15. هتل لوترل – چارلستون، کارولینای جنوبی

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

لوترل با ساخت و سازهای کاملاً جدید و موقعیتی عالی، درست در جنوب بازار شهر، وارد صحنه هتل چارلستون شد. این بوتیک دارای 50 اتاق بـه نظر شیک و امروزی اسـت، و هدف ان پیوسته آوردن فضای بیرونی اسـت: تاپیارهای نارنجی کالاموندین درکنار لابی، شاخه‌هاي‌ ظریف شکوفه‌هاي‌ گیلاس چیدمان‌هاي‌ گل‌ها را بـه‌صورت فصلی پر می کنند، و ارکیده‌هاي‌ زنده بر هر اتاق تأکید میکنند.

 

اتاق‌ها شفاف، مینیمال، و جادار هستند، با پنجره‌هاي‌ کف تا سقف و دو جداره حریم خصوصی. عامل “وای” لوترل تراس روی پشتبام ان اسـت کـه خط درختان بالغ محله فرانسوی چارلستون را تشکیل می دهد. افرادی کـه زودتر از خواب بیدار می شوند، قهوه صبحگاهی را در این جا می‌خورند تا نور خورشید را کـه تکه اي از بندر را روشن می کند تماشا کنند و ساعاتی بعد برای لذت بردن از یک کوکتل عصرانه برمی گردند.

 

16. هتل Can Ferreta – سانتانی، اسپانیا

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

در گذشته، گردشگران تنها در سفر های یک روزه از شهر کوچک سانتانی دیدن می‌کردند، اما Can Ferreta بازی را تغییر داده و بـه خودی خود تبدیل بـه یک مقصد شده اسـت. ساختار اصلی توسط معمار سرگی باستیداس بازسازی شد، کـه دو ساختمان جدید اضافه کرد و انچه را کـه تمرین برجسته مینیمالیسم و ​​سلیقه بدیع در 32 اتاق «بیش از نیمی از انها سوئیت هستند»؛ یک آبگرم با مساحت بیش از 3000 فوت مربع با استخر داخلی تکمیل کرد. و دو رستوران پس از رسیدن بـه منطقه اصلی استخر مطمئناً فک شـما پایین می آید، منظره اي آرامش بخش کـه تنها با صدای نسیمی کـه بوته هاي‌ اطراف را می بوسد قطع می شود. اتاق ها از 345 دلار.

 

17. هتل Josun Palace، هتل لوکس کالکشن، سئول گانگنام – کره جنوبی

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

هتل مجلل و با آثار هنری دیدنی در گوشه و کنار، Josun Palace، یک هتل مجلل، یکی از زیباترین هتل هاي‌ مجلل برای اقامت در سفر بـه سئول اسـت. لحظه‌اي کـه وارد ان می شوید، با مجسمه‌اي از دانیل آرشام، موسی کـه کلسیت آبی فرسوده شده اسـت، روبه‌رو میشوید، در حالی کـه بوی عطر و بوی خاص هتل را بـه مشام می رسانید.

 

طراحی بی عیب و نقص در اتاق‌هاي‌ مهمان ادامه دارد، جایی کـه پارچه‌هاي‌ طرح‌دار و آثار هنری کره‌اي با مناظر بی‌مانند گانگنام رقابت میکنند. Lounge & Bar 1914 در حال حاضر یک محله داغ اسـت، در حالی کـه Eatanic Garden غذا هاي مدرن کره اي رابا لیست گسترده شراب فرانسوی و شامپاین سرو می کند. اتاق ها از 270 دلار. 

 

18. هتل استراحتگاه ساحلی سوفیتل بارو کالابلانکا – کلمبیا

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

اگر چه کلمبیا زمانی کمبود استراحتگاه‌هاي‌ مجلل ساحلی داشت، اما اکنون دارای یک استراحتگاه فوق‌العاده اسـت: استراحتگاه ساحلی مدرن و منظره‌آمیز Sofitel Barú Calablanca. ساختمان اصلی استراحتگاه – کـه شامل لابی، دو رستوران، بارهای متعدد از جمله سالن استراحت روی پشت‌بام، و مرکز سلامتی اسـت – یک قطعه معماری خیره‌کننده با حجم‌هاي‌ انباشته و دیوارهای شیشه‌اي عظیم اسـت کـه موزه هنرهای معاصر را بـه یاد می‌آورد. همه ی 187 اتاق بزرگ و شاداب هستند، و منعکس کننده یک پالت خنثی و یک تابلوی خلق و خوی متمایز هستند کـه در مونتاوک بی‌موقع بـه نظر نمیرسد. همچنین سه رستوران و هفت بار وجوددارد کـه از نان بائوی خرچنگ گرفته تا مارگاریتای تند را ارائه می دهند. اتاق ها از 390 دلار.

 

19. هتل 25 ساعته وان سنترال – دبی

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این ممکن اسـت غیر شهر دبی ترین هتل در میان تمام هتل هاي‌ شهر دبی باشد. این هتل باشکوه کـه در منطقه تجاری رو بـه رشد One Central فرود می آید، فصل جدیدی را برای امارات متحده عربی نشان میدهد – نه تنها با رنسانس در منطقه‌اي کـه زمانی دلهره‌آور بود، بلکه با مفاهیمی مانند سونا با جنسیت مختلط و شعارهایی مانند “بگذار شب رابا هم دیگر سپری کنیم.” جمعیت غالب را هیپسترها و افراد خلاق 30 نفر تشکیل می دهند کـه بین فضاهای کار مشترک، استودیوهای سفالگری و پادکست و کافی شاپ صنایع دستی حرکت می کنند.

 

اتاق‌ها و سوئیت‌ها همگی متفاوت هستند، اما میتوانید انتظار داشته باشید کـه بانوج، تخت‌خواب‌هاي‌ «شیک بـه‌اندازه» و فضای بار خصوصی با فضایی برای یک دی‌جی. اما ستاره واقعی نمایش، میمون بار، در پشتبام، احاطه شده توسط درختان انگور جنگل اسـت. اتاق ها از 175 دلار.

 

20. هتل MarBella Elix – ایگومنیتسا، یونان

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

MarBella Elix از موقعیت بالای تپه خود، مناظر ماورایی از Paxos، Antipaxos، Corfu، و Ionian درخشان را ارائه می دهد. پذیرایی Elix مانند نوعی آبگرم آسمانی اسـت، با سقف‌هاي‌ بلند و پنجره‌هایي کـه نمای بی‌نهایت را قاب می کنند. ملیله‌هاي‌ رنگارنگ در سرتاسر این مکان آویزان شده‌اند، و مکان رابا تاریخچه‌ي محلی صنایع‌دستی تلقین میکنند و حس کلی مدرن و لوکس آفتابی را تکمیل میکنند.

 

از بوفه یونانی و مدیترانه اي بسیار محبوب گرفته تا غذا هاي خلاقانه تر یونانی، غذاها و نوشیدنیها بـه طور یکنواخت محلی و خوشمزه هستند. فعالیت‌هاي‌ موجود از کایاک سواری تا خلیج‌هاي‌ مخفی و دوچرخه‌سواری کوهستانی و ساحلی تا جلسات یوگا در فضای باز، دوره‌هاي‌ قایقرانی، و غواصی در اطراف مراتع زیر آب را شامل میشود. اتاق ها از 185 دلار.

 

21. هتل تامپسون آستین

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این آسمان‌خراش جدید قرار اسـت بـه لطف دو رستوران در سطح خیابان توسط ماشاما بیلی، سرآشپز برنده جایزه جیمز بیرد، گوشه‌اي از مرکز شهر آستین را دوباره انرژی بخشد. یکبار و استخر با طراحی و موسیقی در طبقه چهارم. و مفهومی دو هتل دریک کـه حرفه اي ها و ماجراجویان شهری را بـه یک اندازه جذب می کند.

 

این یکی از تلاش هاي‌ اولیه هایت برای ترکیب تامپسون و تامی «برادر کوچک برند لوکس» اسـت. پنجره‌هاي‌ کف تا سقف مشرف بـه خط افق شهر هستند و اتاق‌ها قهوه‌ساز و بارهای نسپرسو دارند کـه با تنقلات و مشروبات الکلی تهیه شده از تگزاس فاصله زیادی با ان‌ها ندارند. Turndown شامل آدامس‌هاي‌ Earlybird CBD و کیت چشمی Skin Authority می شود—یک ارتقاء خوش‌آمد از گزارش استاندارد شکلات تلخ و آب‌وهوا. اتاق ها از 329 دلار.

 

22. هتل و خانه های ییلاقی کلونی پالمز – پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

این هتل مجلل اختصاصی برای بزرگسالان از طراح معروف استیو هرمان، در قلب پالم اسپرینگز اسـت، اما نسبت بـه همسایگانش حال و هوای آرام‌تری دارد. «فکر کنید هتل بورلی هیلز با صحرا ملاقات می کند.» آتشکده ها و گوشه هاي‌ خصوصی در سرتاسر ملک پراکنده شده اسـت کـه در مرکز استخری سرسبز و پوشیده از درختان نخل اسـت کـه در زیر کوه هاي‌ سان جاسینتو می درخشد. کاغذ دیواری‌هاي‌ برجسته، سقف‌هاي‌ بلند، و فضای سبز فراوان، خطوط اصلی در سرتاسر دسته‌بندی اتاق‌ها هستند، با سوئیت‌هایي کـه ایوان‌هاي‌ خصوصی با صندلی‌هاي‌ باغ ارائه می کنند. سرآشپز مایکل هونگ برای صرف غذا درکنار استخر در کلوپ کلونی، جایی کـه غذا هاي عالی در مورد آشپزی مدیترانه اي کالیفرنیا را خواهید دید، پیشقدم شده اسـت. اتاق ها از 399 دلار. 

 

23. هتل âme – روتردام، هلند

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

خیلی وقت پیش نبود کـه یک شب اقامت در روتردام بـه معنای رزرو یک هتل تجاری ساده یا یک عدد تاریخی قدیمی بود. با این حال، در چند سال گذشته، بوتیک‌هتل‌هاي‌ تازه‌اي در سرتاسر شهر ایجاد شده‌اند – و âme، با طراحی اسکاندیدایی-ژاپنی و حال و هوای موج سوم کافی‌شاپ، هوشمندانه‌ترین هتل اسـت.

 

صرف نظر از نوع، طرح‌هاي‌ اتاق‌ها بـه‌طور کلی سخت‌گیرانه هستند، با دیوارهای گچ‌کاری شده و پالت‌هاي‌ مایل و بژ. وسایل استیل مشکی حمام‌ها را تجهیز میکنند، در حالی کـه روتختی‌هاي‌ کتانی و پرده‌ها حس لمسی را بـه ان‌ها اضافه میکنند. شـما باید برای صرف غذا بـه بیرون بروید، اما با توجه بـه موقعیت آلویی هتل در Eendrachtsplein، پیدا کردن رستوران‌هاي‌ عالی در فاصله چند قدمی بسیار آسان اسـت. اتاق ها از 119 دلار.

 

24. هتل آس بروکلین

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

لابی در هر هتل آس مکان مناسبی اسـت و پاسگاه بروکلین ان نیز تفاوتی ندارد. فضاهای کاری عمومی فراوانی وجوددارد – از جمله میز کتابخانه‌اي، باغی پر از گیاهان، و یک‌بار خوش‌حال با صندلی‌هاي‌ دنج – و تعداد زیادی مهمان، مردم محلی و کارکنان از همه ی انها استفاده میکنند.

 

تعداد زیادی از ویژگی هاي‌ دکور آس در 287 اتاق وجوددارد: مبلمان تخته سه لا کـه فرم و عملکرد را ارائه می دهد، هنر محلی، و رنگارنگ «دراین مورد، سبز عمیق». اما طراحی اتاق نیز بـه معماری ساختمان صنعتی، با بتن اکسپوز و پنجره هاي‌ انبار متکی اسـت. اتاق ها از 249 دلار.

 

25. هتل Habitas Bacalar – مکزیک

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

با چهار ساعت رانندگی در جنوب کانکون پر گردشگر، ورودی محتاطانه Habitas Bacalar درکنار جاده‌اي دورافتاده، بـه شـما این حس را می دهد کـه یک راز بزرگ را رها کرده اید. این مکان کوچک اسـت – فقط 34 اتاق، هر کدام با حداکثر دو نفر – و حال و هوای بسیار مشترکی دارد. این هتل با میزبانی از فروشندگان محلی برای تجربه مهمانان مانند مزه کردن کاکائو و شراب، و مشارکت با مشاغل محلی برای تورهای رایگان تخته پارویی، درس‌هاي‌ یوگا و موارد دیگر، جامعه را بـه شـما معرفی می کند.

 

در همین حال، برنامه سلامتی مواد اولیه محلی را برای محصولات اسپا خود تهیه می کند و رستوران Siete از تکنیک‌هاي‌ پخت سنتی مایاها استفاده می کند. کارکنان صمیمی هابیتاس بارها و بارها بـه شـما یادآوری می کنند کـه «تا زمانی کـه این جا هستید، در خانه هستید» و تمام تلاش خودرا میکنند تا این احساس را در شـما ایجاد کنند.

 

ودر حالی کـه هر نیازی کـه داشته باشید برآورده خواهد شد، خدمات معمولی و با شخصیت اسـت، هرگز خفه نمی‌شود. تحویل نوشیدنی درکنار تالاب همراه با توصیه‌هاي‌ داخلی اسـت کـه از شـما میـــخواهد از کایاک‌هاي‌ دیدنی استفاده کنید، هرگز طلوع آفتاب را از دست ندهید، و پس از صرف شام در اسکله چادر بزنید و ستاره‌هاي‌ در حال تیراندازی را بشمارید. حتما از فلورنتینو «با محبت، تینو» درسی بـه زبان مایاها بخواهید، برای مزه‌کردن مزکال مناسب با باربا درکنار Tree Bar باشید، و آری یا هیلاریا را برای مدیتیشن راهنمایی بگیرید.

 

26. هتل کاران محل – سرینگار، هند

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

کاران محل احتمالاً جذاب ترین اقامتگاه سلطنتی غیر قصری اسـت کـه در هند بازدید می کنید. در دهه 1920 ساخته شد و زمانی فرماندار جامو و کشمیر، کاران سینگ، پسر آخرین مهاراجه کشمیر بود. امروز این محل سکونت تابستانی پسر سینگ اسـت. دکوری کـه در خانه‌اي با سن بالا تصور می کنید را دارد:

 

بـه آینه‌هاي‌ عتیقه، فرش‌هاي‌ دست‌بافت و چراغ‌هاي‌ لالیک اصلی فکر کنید. غذا هاي تهیه شده توسط آشپزهای خانواده ترکیبی از غذاهایی اسـت کـه نسب دولت شاهزاده – دوگرا، فادی و نپالی – و غذا هاي مدرن تر را بـه نمایش می گذارد. تعداد زیادی از کارکنان نسل سوم خانواده را حفظ می کنند، بنابر این خدماتی کـه دریافت می کنید سرشار از گرمی و اشتیاق واقعی برای راضی کردن اسـت. اتاق ها از 367 دلار.

 

27. هتل خلیج فیرمونت تاغازوت – مراکش

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

یکی از نخستین استراحتگاه هاي‌ لوکسی کـه در دهکده ماهیگیری بادگیر طغازوت راه اندازی شد، این ملک ساحلی – مملو از درختان زیتون و با پشتوانه کوهپایه هاي‌ خزه مانند کوه هاي‌ اطلس – بـه طرز ماهرانه اي خدمات مستحکم فیرمونت و امکانات رفاهی فراوان رابا ویژگی هاي‌ متمایز ترکیب می کند.

 

حال و هوای پشت فضای داخلی مملو از پارچه‌هاي‌ محلی و لهجه‌هاي‌ جسورانه از رنگ آبی مراکشی اسـت، در حالی کـه پنجره‌هاي‌ کف تا سقف، منظره‌اي از موج‌سواران «و گاهی اوقات یک شتر در حال غوطه‌ور شدن» در ساحل دارند. 146 اتاق مدرن و آفتاب‌گیر هستند و اسپا با وسعت 15000 فوت مربع کـه بـه‌عنوان بزرگ ترین مرکز مراکش شناخته می شود، مناظر زیبای اقیانوس و درمان‌هاي‌ حمل‌ونقل را ارائه می دهد. اتاق ها از 360 دلار.

 

28. هتل استاندارد، هواهین – تایلند

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

دریک شهر ساحلی کـه تحت تسلط استراحتگاه‌هاي‌ بزرگ در هر مکانی، The Standard، هواهین انرژی جوانی بسیار مورد نیاز را بـه مکانی می‌آورد کـه طبق معمولً با بازنشستگان برفی‌پرنده و تایلندی‌هایي کـه از بانکوک پایین می آیند همراه اسـت. بـه‌جای کف‌پوش‌هاي‌ چوب ساج و گلدسته‌هاي‌ یاسمین، با هنر معاصر تازه و مبلمان مدرن میانه‌ قرن از مهمانان استقبال می شود. سپس مسیرهایی با بامبو و مار بوگنویل بـه سمت ویلاهای ساحلی بوهو «جایی کـه توپ‌هاي‌ دیسکو در حمام آویزان هستند» پوشیده شده اسـت. اکشن اصلی در استخر اتفاق میوفتد، جایی کـه سالن هاي‌ زیبای بانکوک زیر چترهای راه راه آب نبات و دو رستوران سرو می کنند.

 

29. هتل تاسمان، یک هتل مجلل کالکشن – هوبارت، استرالیا

بهترین هتل های جدید مقرون به صرفه در جهان + عکس

The Tasman کـه از دو ساختمان متروکه با ساختار جدید و درخشان ساخته شده اسـت، هوبارت را بـه عنوان یک مقصد مسافرتی رو بـه رشد تبدیل کرده اسـت. بـه لطف منشأ میراث خود، این هتل بـه کاوش پاداش می دهد: دری را باز کنید و ممکن اسـت یک پلکان متروک را پیدا کنید کـه اصلاً «دوباره» اختراع نشده اسـت، با پنجره هاي‌ آجری شیشه اي سبز رنگ اصلی و چراغ هاي‌ آویز آرت دکو. مصنوعات حاصل از حفاری، مانند لوله‌ها، بطری‌هاي‌ عطر، شانه‌ها و سنگ‌هاي‌ مرمر، در بار، مری مری بـه نمایش گذاشته میشوند و شراب‌هاي‌ منحصر بـه فرد و ارواح کمیاب بـه زودی در چاه زغال سنگ قدیمی ذخیره خواهند شد. سرآشپز ماسیمو مله، کـه در تاسمانی بـه دنیا آمده ودر ناپل بزرگ شده اسـت، در پپینا، جایی کـه نورگیرها بـه درختان زیتون اجازه می دهند تا در داخل خانه رشد کنند، آشپزی نوستالژیک ایتالیایی را سرو می کند.

جدیدترین مطالب سایت