علت ترس دختران از شب زفاف + رابطه جنسی در شب اول عروسی انجام میشود؟

علت ترس دختران از شب زفاف + رابطه جنسی در شب اول عروسی انجام میشود؟

 رابطه جنسی در شب اول عروسی انجام میشود؟

فیلم علت ترس دختران از شب زفاف

فیلم شب زفاف

علت ترس برخی دختران از رابطه جنسی در شب زفاف با کمک روانشناس مشهور در فیلم مشاهده نمایید. در کلیپ زیر به کمک خانم دکتر فرخی به مسدله ترس دختر خانم ها در شب زفاف پرداخته و اینکه آیا می توان در یک شب دیگر رابطه جنسی بر قرار کرد.
 
شب عروسی
شبی که از سن ۶ سالگی به آن فکر می‌کنیم ، شبی که تا قبل ازآن به آن می اندیشیم و شبی که پس از سپری شدن آن تا پایان عمر ازآن یاد خواهیم کرد برای خود برای همسر و فرزندان و ….شب عروسی شبی است که در آن دو نفر هستند که همه ی مایلند این دونفر را ببینند شما و همسرتان شب عروسی شبی شاد شبی زیبا و البته پر از استرس برای یکی از انها وشاید هر دوی انها .
 

اگر قصد دارید در شب عروسی تان این استرس را کاهش دهید بهتر است در  شب عروسی فکر رابطه جنسی را از ذهن خود بیرون کنید شما به هدفتان رسیده اید و یک عمر وقت دارید که به این رابطه بپردازید نخستین رابطه جنسی مهمترین رابطه جنسی شما خواهد بود.

 

دختران از نخستین زابطه جنسی میترسند چرا که در نخستین رابطه جنسی پرده بکارت آن ها از بین خواهد رفت فکر به این قضیه خودش استرس آور است حالا اگر قرار باشد این اعمال شب عروسی انجام شود این استرس از ابتدای روز تا پایان شب ادامه دارد.

 

آیا الزاما باید شب عروسی نخستین رابطه جنسی هم باشد ؟

پاسخ منفی است هیچ الزامی وجود ندارد که در شب عروسی نخستین رابطه جنسی انجام شود،خستگی زیاد ، استرس زیاد و از همه ی مهمتر ترس جنس مونث از برقراری نخستین رابطه خود به اندازه کافی لازم است تا از کیفیت رابطه جنسی بکاهد ،پس پیشنهاد من بشما محدود کردن رابطه جنسی خود به یک معاشقه کامل و پر از احساس در شب عروسی است.

 

رابطه کامل «دخول» باید زمانی انجام شود که هر دوطرف بدون استرس ودر آرامش کافی باشند.برداشت خانم ها و آقایان از پاره شدن پرده بکارت شاید برداشت درستی نباشد اکثریت تصور میکنند که پرده همانند یک لایه گوشت یا یک لایه پوست ضخیم میباشد

 

و پارگی آن همراه با خون ریزی شدید و درد و یا سوزش شدید است به هیمن دلیل ترس واسترس از نخستین رابطه جنسی در شب عروسی در زوجه شکل می گیرد این ترس تا جایی است که عده اي از دختران حتی ازدواج خود رابه تاخیر می‌اندازند .

 

آیا وا قعا چنین است ؟ خیر . ضخامت پرده به اندازه پوست روی لب نازک می‌باشد به  همین دلیل هم است که آسیب پذیر است. مقدار خونی هم هنگام پارگی خارج می‌شود شاید فقط یکی یا دو قطره باشد که در بعضی افراد مقدار آن کمتر است

 

از نظر سوزش و یا درد نه این که احساسی وجود ندارد احساس سوزش و درد وجوددارد اما نه به آن حدی که در ذهن افراد شکل گرفته حتی عده اي از افراد هیچ احساسی ندارند پس جای نگرانی نیست.

 

نکات مهم  و مختصر بعد از شب عروسی و آغاز زندگی مشترک

شب عروسی هر چقدر هم که زیبا باشد هر چقدر هم که شاد و مفرح باشد زود سپری میشود و پس از شب عروسی یک افت روحی به دو طرف اعمال میشود که البته بیشتر شامل حال جنس مونث می‌شود .

 

چرا ؟ عروس خانم باید تمام وابستگی هاي‌ خودرا از خانواده دریک شب رها کند هر چند که قطع رابطه در کار نیست اما همین که در محیط خانوادگی خود نیست برای او یک افت روحی موقتی شکل خواهد

 

گرفت.حتی اگر هرروز یکبار به خانه پدری خود سر بزند و یا ساعتها پای تلفن با مادر و اعضای خانواده خود صحبت کند این افت روحی همان‌ گونه وجوددارد .

 

این امریست طبیعی . و اما در این جا وظیفه آقای تازه داماد زیادتر میشود دراین دوران چند روزه « حداکثر یک ماهه» بهتر است اجازه ندهید که همسر شما تنها بماند البته عده اي از رسمهای ما ایرانیها دراین مواقع بسیار زیبا می‌باشد

 

رسم پاگشا کردن و دعوت کردن تازه عروس و تازه داماد به مهمانی هاي‌ اقوام بسیار رسم خوبیه که از این افت روحی خارج شوید بجز این مباحث محبت کردن دراین دوران ضروری میباشد البته هر رابطه اي باید دو طرفه باشد .

 

یک مثال : توجه داشته باشید در دوران اولیه زندگی امکان دارد بعلت عدم تجربه کافی در طبخ غذا توسط  خانم غذا شور بشه شیرین بشه بی نمک بشه و یا حتی بسوزه مطمئنا این عمل عمدی صورت نگرفته و خود خانم در درجه اول خیلی ناراحت و نگران می‌شود

 

بجای آنکه شما همسرتان را سرزنش کنید بهتر است با نوازش و برخوردی محبت آمیز وی را به یک رستوران دعوت کنید و البته بعد از خوردن غذای رستوران این جمله را بر زبان بیاورید که شما چقدر مایلید تا دست پخت همسر خودرا نوش جان کنید این رفتار شما بسیار نیکو تر و پربار تر از برخورد تند و شدید می‌باشد.

 

رسم و رسومات عده اي از اقوام ایرانی در شب عروسی

عده اي از اقوام در شب عروسی پشت در اتاق عروس و داماد منتظر می‌مانند تا عروس ازباکرگی دربیاد زمانی که این اتفاق افتاد رقص و پایکوبی اقوام آغاز میشود حالا فرض کنید شما جای آن عروس خانم باشید زمانی که از اتاق خارج می‌شوید

 

از بچه کوچک گرفته تا سنین بالا بشما نگاه میکنند واقعا این شرم آور نیست ؟ متاسفانه عده اي از آداب و سنن کهن همان‌ گونه انجام میشود و البته مردم آن اقوام این رسومات را پسندیده اند و برای آن ها امری است عادی و ناچارا لازم الجرا .

 


حتماً بخوانید:   تصاویر لو رفته از شب زفاف عروس و داماد داعشی


 

سخن آخر

ترس و اظطراب از نخستین رابطه جنسی امریست عادی امکان دارد در نخستین رابطه جنسی با برخوردهای غیر عادی مواجه شوید به خاطر داشته باشید هرزمان که همسر شما از شما خواست تا این رابطه  قطع شود این کار را انجام دهید برقراری رابطه جنسی خشن به هیچ عنوان نشانه مردانگی نیست .

 

افسردگی موقتی پس از ازدواج در آغاز زندگی مشترک نیز امری است طبیعی ، صبر و شکیبائی دراین دوران اهمیت بالایی دارد سعی کنید همسر خودرا تنها نگذارید فراموش نکنید زنان تشنه ابراز احساسات هستند عطش انها رابا محبت با نوازش کردن و … برطرف کنید.

 

،اما انها را سیراب نکنید انرژی خودرا برای موقعیتهای مختلف ذخیره سازید سعی کنید همیشه رفتاری زیبا و متفاوت داشته باشید و همه ی رو به یک باره رو نکنید .مردان نیز دراین دوران انتظارات زیادی دارند انها را درک کنید عطش جنسی آن ها را برطرف سازید . بهانه گیریهای بچه گانه را کنار بگذارید . در آخر سعی کنید خاطرات خوبی را از دوران اولیه زندگی برای خود بسازید.

 
امیدواریم از مقاله ترس و علت ترس دختران در شب زفاف استفاده برده باشید.
 
 
گروه زناشویی تالاب
جدیدترین مطالب سایت