قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

حرکات ورزشی برای بهبود رابطه جنسی

با این حرکات قبل از رابطه جنسی زناشویی می توانید کیفیت رابطه جنسی خود را بالاتر ببرید. اگر دچار ضعف و زود انزالی در رابطه جنسی هستید این حرکات کمک بزرگ به شما خواهد کرد.

 

اگر میخواهید رابطه طولانی تری را تجربه کنید این حرکات مفید است.

 

حرکت ورزشی پل
یک حرکت دیگر از یوگا که لذت شما از مقاربت را بالا می‌برد حرکت پل است. دکتر کاستلانوس می‌گوید: «این تمرین به تقویت عضلات پائین کمر، عضلات سرینی و زردپی هاي پشت زانو کمک میکند. از طرفی باعث میشود که تجربه جنسی خانمها از مقاربت التیام یابد، زیرا قدرت و مقاومت عضلات را بالا می‌برد.»

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

برای انجام آن باید به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید. دست هایتان را درکنار بدن روی زمین بگذارید و باسن تان را بالا ببرید و عضلات سرینی را منقبض کنید. باسن را تا جائیکه میتوانید بالا ببرید تا شانه ها و دستها و پاهایتان به زمین بخورند. 10 ثانیه دراین حالت بمانید و سپس به آرامی به زمین برگردید و چند ثانیه استراحت کنید. 3 ست 10 تایی از این حرکت را انجام دهید.

 

حرکت ورزشی بچه خوشحال

انعطاف پذیری تأثیر بسیار زیادی در افزایش لذت از مقاربت دارد، هرچه باشد کسی دوست ندارد در لحظه اوج مقاربت، پا درد یا کمر درد بگیرد. بهمین دلیل است که مارتا مونته نگرو، کارشناس فیتنس، پیشنهاد میکند که بعضی از حرکات کششی را انجام دهید تا خودتان را برای مقاربتی عالی و بدون کمردرد یا پادرد آماده کنید. یکی از رایجترین علت هاي درد دربخش پائینی کمر، گرفتگی زردپی پشت زانو و عضلات ران است. همچنین پس از هشت ساعت خواب، مهره هاي ستون فقرات بخاطر افزایش فشار هم ایستایی، التهابی طبیعی دارند.

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

حرکت بچه خوشحال به نجات افرادی می‌آید که در چنین وضعیتی قراردارند. این کارشناس اضافه می‌کند: «این حرکت ستون فقرات را میکشد و عضلات پا و زردپی پشت زانو را شل میکند. در نتیجه در پوزیشن هاي سنتی مقاربت «مانند پوزیشن مرد بالا و زن پائین رو بهم» مشکلی نخواهید داشت.» برای انجام حرکت بچه خوشحال، به پشت بخوابید و زانوهایتان را داخل شکم جمع کنید.

 

بیرون پاهایتان رابا دست بگیرید و بگذارید پاها به سمت زمین بیفتند. قوزک پاهایتان رابا زانویتان همسطح کنید تا ساق پاهایتان عمود بر زمین قرار بگیرند. با دست هایتان به سمت پائین فشار وارد کنید تا به پائین کمرتان فشار زیادی وارد نشود. سه تا پنج دقیقه دراین حالت بمانید.

 

حرکت ورزشی اسکوات

همه ی میدانیم که حرکت اسکوات برای قوی کردن پا و باسن بسیار مناسب است و مخصوصاً باسن را خوش فرم میکند. ولی آیا میدانستید اسکوات باعث می‌شود خون دربخش هایي از بدن تان بیشتر جریان یابد که میل جنسی شما بالا برود؟ شهر دبی مندل، کارشناس فیتنس، توضیح می‌دهد: «گاهی دل تان می‌خواهد که رابطه جنسی داشته باشید، ولی در “نیمکره جنوبی” تان چنین حسی ندارید. تعداد زیادی از خانمها به کمی تمرین فیزیکی نیاز دارند تا خون در ناحیه تناسلی انها جریان یابد.» حرکت اسکوات بدین شکل انجام می‌شود که پاها را تا عرض شانه باز می‌کنید و همین طور که روی صندلی فرضی مینشینید پاشنه پاهایتان را از زمین جدا نمی‌کنید.

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

 

هرچه اسکوات را پائینتر انجام دهید، عضلات بیشتری را به کار میگیرید و آن ها را ورزیده تر میکنید. پاشنه پاهایتان را از زمین جدا کنید و شکم تان را تو بدهید و آرام به وضعیت ایستاده برگردید. در هر دور 15 تا 30 بار این حرکت را آهسته انجام دهید.

حرکت ورزشی پلویک تیلت

سایت تالاب : آیا حرکتی می‌خواهید که عضلاتی را قوی کند که در هنگام مقاربت بیش از همه ی از انها استفاده میکنید؟ حرکت “پلویک تیلت” یا “خم لگن” را امتحان کنید. مندل می‌گوید: «خانمها بیشتر از درد دربخش پائینی کمر شکایت دارند و این گاهی روی پوزیشن هاي مقاربتی و حتی میل جنسی آن ها اثر میگذارد. حرکت پلویک تیلت بشما کمک میکند تا مرکز بدن ودر نتیجه بخش پائینی کمرتان را قوی کنید.»

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

 

برای انجام آن، به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید و شانه هایتان رابه زمین بچسبانید. لگن خودرا در خطی مستقیم مانند پل بلند کنید. به هنگام انجام این حرکت شکم خودرا تو بدهید و نگه دارید و داخل ران ها رابه هم فشار دهید. به آرامی روی زمین برگردید و 20 تا 25 بار این حرکت را تکرار کنید.

 

حرکت ورزشی بایسپس کرل

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

 

برای آنکه بازوهای ورزیده و زیبایی داشته باشید، باید عضلات دو سر «بایسپس» را قوی کنید. وزنه هایتان را بردارید و 15 تا 20 بار “بایسپس کرل” بزنید. دلیل کارشناسان برای این حرکت این است: «تحقیقات دکتری نشان می‌دهند که تستوسترون در تحریک جنسی زنان و مردان نقش دارد.

 

دادن تستوسترون به خانمی که میل جنسی پائینی دارد مورد بحث است و ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشد. با این حال تمرین هاي قدرتی میزان آنرا به طور طبیعی و سالمی بالا می‌برد. نگران نباشید وزنه برداری موجب افزایش مو هاي بدن یا کلفت شدن صدایتان نمیشود و افزایش سطح تستوسترون در بدن با وزنه برداری کاملاً طبیعی و سالم است.»

حرکت ورزشی لانج ثابت دونفره

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

تحقیقاتی که قبلاً انجام شده اند نشان میدهند که زوج هایي که باهم نرمش میکنند، مقاربت هاي بهتری دارند. پس چرا با همسرتان ورزش نمیکنید؟ مندل حرکت “لانج ثابت” را پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: «تنوع رمانتیکی به حرکت لانج ثابت سنتی بدهید. سایت تالاب کنار هم بایستید و با دست راستتان دست همسرتان را بگیرید و باهم 5 حرکت لانج انجام دهید، یعنی پای راست را جلو و پای چپ را عقب ببرید و زانویتان رابه زمین نزدیک کنید. هردو زانو باید زاویه 90 درجه تشکیل دهند. دو ست 5 حرکتی روی هر پا انجام دهید و کم کم تعداد حرکت ها رابه 10 برسانید.»

 

تمرینات کگل
وقتی صحبت از فیتنس می‌شود، صحبت از تمرینات کگل نیز به میان می‌آید. این حرکات تقویت کننده کف لگنی که همیشه دکتر متخصص تان شما رابه انجام آن ها تشویق میکند، فواید زیادی برای بالا بردن رضایت از مقاربت دارند. کارنا داون، مربی شخصی و یکی از مؤسسین Tone It Up می‌گوید: «تمرینات کگل شامل انقباض و انبساط عضلات کف لگن میشوند. بالا بردن قدرت این عضلات واژنی باعث می‌شود که رضایت جنسی بالاتر و ارگاسم هاي قوی‌تری داشته باشید.

 

کگل برای پیشگیري از بی اختیاری ادرار و پرولاپس لگنی در خانمها هم مفید است.» برای درست انجام دادن حرکات کگل، باید عضلات لگن «عضلاتی که شروع و قطع ادرار را بازرسی میکنند» را منقبض کنید. 5 ثانیه این عضلات را منقبض نگه دارید و سپس ول کنید. داون پیشنهاد میکند که حرکت کگل رابه مدت حداقل 5 دقیقه در روز انجام دهید. خوبی این حرکت این است که در هر جائی و هر زمانی می‌توان آنرا انجام داد.

رول شکمی
مرکز بدن از 20 عضله تشکیل شده است که ورزیده کردن انها بشما قدرت لازم را برای تحمل بدن همسرتان بدون آنکه به کمرتان فشار بیاید میدهد. مونته نگرو می‌گوید: «حرکت بسیار خوبی که هم مرکز بدن و هم عضلات بالاتنه را قوی می‌کند، غلت خوردن روی توپ است.»

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

 

برای انجام حرکت رول شکمی، دست هایتان را روی زمین باز کنید ودر حرکت شنا قرار بگیرید. ساق هایتان را روی توپ بگذارید و پشتتان را صاف نگه دارید. حالا توپ رابه سمت سینه خود غلت بدهید و دوباره به عقب غلت بدهید. با کمک عضلات شکمی خود زانوها رابه سمت سینه بیاورید و نوک پاها رابه عقب ببرید. پشتتان را صاف نگه دارید و بالاتنه خودرا تکان ندهید. سه ست 10 تایی از این حرکت انجام دهید.

 

حرکت تخته
آیا حرکتی وجوددارد که شما را در روابط جنسی تان دلير، مطمئن و قوی کند؟ مادلین کاستلانوس پاسخ میدهد: «بله، حرکت تخته برای این منظور مناسب است. تخته حرکتی محبوب و رایج در یوگا است که مرکز بدن را قوی می‌کند. این تمرین روی بازوها، شکم، ماهیچه هاي اریب، ران ها و باسن کار میکند. این ها عضلات مهمی هستند که اگر انها را قوی کنید در هر پوزیشن مقاربتی که خانم بالا قرار میگیرد به کارتان می‌آیند.

 

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

 

برای انجام این تمرین باید روی شکم بخوابید و کف دستها را روی زمین درکنار شانه ها بگذارید. سایت تالاب: دراین حرکت باید ساعد دستها باید به زمین بچسبند و هنگامیکه بدن تان را بلند میکنید تکیه گاه تان باشند. همین طور که حرکت شنا را انجام می‌دهید، وزنتان رابه سمت پاهایتان منتقل کنید تا کل بدن تان در هوا معلق بماند. حواس تان باشد که بدن‌تان راست ودر خط مستقیم باشد و ران ها را بلند نکنید. ده ثانیه دراین حالت بمانید و سپس چند ثانیه استراحت نموده و دوباره آنرا تکرار کنید. 3 ست 10 تایی از این حرکت انجام دهید.

 

 

کشش پا در حالت نشسته
اگر ران هایتان در هنگام مقاربت و بعد ازآن می لرزند، باید شروع به قوی کردن آن ها نمایید. دکتر کاستلانوس می‌گوید: «عضلات بزرگ ران بیشتر در هنگام مقاربت مورد استفاده قرار می‌گیرند و خیلی زود خسته میشوند. تمرین کشش پا در حالت نشسته به تقویت این عضلات کمک می‌کند.»

قبل از رابطه جنسی بدن را با این حرکات ورزشی گرم کنید

برای انجام این حرکت صندلی ثابتی بیابید تا بتوانید صاف روی آن بنشینید و پاهایتان رابا زاویه 90 درجه و کف پاها روی زمین قرار دهید. در حالی‌که ران و زانوی خودرا تا جائیکه ممکن است ثابت نگه می دارید، نوک پا را بلند کنید و پاهایتان رابه آرامی صاف کنید و سپس آن رابه زمین برگردانید. 3 ست 10 تایی برای هر پا انجام دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت