مزایا و معایب اسپری های تاخیری + روش استفاده اسپری تاخیری

مزایا و معایب اسپری های تاخیری + روش استفاده اسپری تاخیری

مزایا و معایب اسپری های تاخیری

برای جلوگیری از زود انزالی یکی از روش های درمانی استفاده از اسپری تاخیری میباشد که نتیجه خوبی هم در این زمینه خواهد گذاشت ولی آیا نکات منفی و مثبت استفاده از اسپری تاخیری در رابطه جنسی را می دانید.

 

متاسفانه مشکل زود انزالی باعث اتفاقات بدی در روابط زناشویی و رابطه می شود کـه این اصلا عادلانه نیست. این مشکل در میان افراد جامعه بسیار رایج اسـت و خیلی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. مشکل زود انزالی علاوه بر سرد کردن و خراب کردن روابط می تواند تاثییرات بسیار مخربی بر روی فرد داشته باشد.

 

خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان مقطعی و دائم این مشکل بـه بازار آمده اسـت. 

 

توجه داشته باشید اسپری ها و کرم هاي‌ تاخیری خیلی قوی میتواند اثرات منفی بـه همراه داشته باشد. اما اسپری هاي‌ ضعیف تر و کم اثر تر میتواند تا حدودی مشکلات زود انزالی شـما را حل کند. 

 

روش استفاده اسپری تاخیری

جذب پوستی افراد متفاوت اسـت و مقدار مصرف بستگی بـه جذب پوستی دارد اما طبق معمولً توصیه می­شود بـه مدت ۴ تا ۶ ثانیه عمل اسپری انجام شود بعد از گذشت زمان تقریبی ۵ دقیقه اثرات دارو حس می شود کـه البته با توجه بـه موقعیت موجود عمل مقاربت می تواند پس از ۲۰ دقیقه نیز صورت پذیرد کـه این موضوع پس از چند بار استفاده برای افراد قابل تشخیص میباشد .

 

شـما می‌توانید پس از استفاده ازاسپری هاي‌ تاخیری از کاندوم نیز استفاده نمایید کـه البته این امر احتیاج بـه زمان ندارد و استفاده کردن از کاندوم می تواند بلافاصله پس از اسپری نمودن البته بـه میزان کمتر از حالت غیر کاندوم صورت پذیرد .

 

قبل از مقاربت آلت خودرا با آب سرد و صابون شستشو دهید. محلول بایستی بـه قسمت کلاهک و زیر آلت اسپری گردد.

 

احتیاط ۱ : هنگام استفاده از اسپری تاخیری بـه یاد داشته باشید کـه حتماً چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خودرا چند بار با آب بشویید یا این‌که از کاندوم استفاده نمایید « با توجه بـه این‌که طبق معمولً بانوان ارضاء دیرتری از نظر زمانی نسبت بـه آقایان دارند و جهت عدم انتقال دارو بـه واژن بانوان شستشو توصیه میگردد ».

 

احتیاط ۲ : دارو بر روی بیضه­ ها و داخل مجاری اسپری نشود . 

 

احتیاط ۳ : درصورت داشتن بیماری هاي‌ قلبی ؛ کلیوی، کبدی و صرع قبل از مصرف با دکتر خود مشورت نمایید . 

 

احتیاط ۴ : درصورت بروز علائم حساسیت نظیر خارش شدید ؛ قرمزی پوست و یا سایر علائم با دکتر خود مشورت نمایید.

مزایا و معایب اسپری های تاخیری + روش استفاده اسپری تاخیری

استفاده از اسپری تخیری در رابطه جنسی

 

نکات مثبت در استفاده از اسپری تاخیری :

زنان، مردانی کـه بیشتر در تخت خواب می‌مانند را بیشتر دوست دارند، حتی اگر اینکار ساعت ها بـه طول بینجامد.

 

تعداد زیادی از محصولات تاخیری بـه نوعی طراحی شدند کـه حساسیت شـما را در رابطه جنسی کاهش دهند.

 

استفاده از یک اسپری تاخیری برای درمان زود انزالی بسیار موثر اسـت. اما بعد از مصرف باید سریع اقدام کنید.

 

بـه طور کلی اسپری ها و محصولات تاخیری می تواند مشکل زود انزالی شـما را برطرف کند تا بتوانید روابط بلند مدت و لذتبخشی را تجربه کنید.

 

مشکلی کـه درباره اسپری ها و کرم هاي‌ تاخیری وجوددارد این اسـت کـه این‌ها هیچ کدام راهی برای درمان دائمی مشکل زود انزالی نیست و فقط می تواند بـه صورت مقطعی مشکل شـما را برای داشتن یکی رابطه خوب حل کنند. در واقع بهترین روش درمان کامل این مشکل تحت نظر دکتر و داروهای تجویزی میباشد.

 

تاثیر لیدوکائین بر اسپرم

متاسفانه استفاده از اسپری تاخیری، لیدوکائین و یا هرگونه ماده شیمیایی دیگر ممکن اسـت بر تعداد اسپرم و یا کیفیت ان تاثیرگذار باشد.

 

مصرف اسپری تاخیری برای جنین ضرر دارد؟

سلامت مادر در دوران بارداری بسیار مهم اسـت، با توجه بـه این‌که کودک بـه انواع مواد مغذی، مواد غذایی و  اکسیژن نیاز دارد، بنابر این، هر چیزی کـه ممکن اسـت سلامت مادر باردار را بـه خطر بیندازد ممکن اسـت منجر بـه اثرات مضر روی نوزاد شود.

 

زیرا نوزاد در حال رشد اسـت و نیازمند تامین مواد مغذی اسـت. اسپری هاي‌ تاخیری هم می تواند اثر نامطلوبی بر جنین داشته باشد، زیرا حاوی موادی اسـت کـه ممکن اسـت برای جنین ایمن نباشد.

 

عوارض استفاده از اسپری تاخیری

مزایا و معایب اسپری های تاخیری + روش استفاده اسپری تاخیری

عوارض انواع محصولات تاخیری

البته مهم ترین مسئله در خصوص مصرف کرم و اسپری هاي‌ تاخیری این اسـت کـه آیا مصرف این محصولات واقعا موثر وتقع می شوند یا خیر. باید گفت بله؛ اکثر ان‌ها کار میکنند و گاهی اوقات تاثیر بسیار خوبی نیز خواهند داشت.

 

با این حال بی حسی کـه ایجاد می کنند در برخی اوقات کمی بیش از حد قوی اسـت و باعث مشکلات دیگر میشود کـه در ادامه بـه ان‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

1. استفاده قبل از رابطه

بسته بـه وضعیت شـما، عمل کردن اسپری یا کرم خود می تواند یک مسئله باشد. اگر شـما در رابطه‌اي هستید کـه فرد دارای درک متقابل از مساله شـما اسـت، احتمالا مسئله‌اي نیست؛ «بـه خصوص اگر دقیقا زمانی کـه می خواهید رابطه جنسی داشته باشید را می دانید.»

 

اما اگر شـما بـه تازگی وارد رابطه جنسی شده‌اید، ممکن اسـت این مساله کـه لازم اسـت قبل از شروع رابطه بـه حمام رفته و برای استعمال و شست وشوی کرم یا اسپری تاخیری زمانی را بـه تعویق اندازید،مشکل ساز باشد.

 

توصیه این اسـت کـه در چنین مواردی بیشتر زمان خودرا برای پیش نوازی با همسرتان بـه کار گیرید ودر واقع از تمرکزی کـه وی بر روی کار شـما دارد بکاهید و بدین ترتیب هردو از این زمان برای التیام رابطه استفاده خواهید برد.

 

2. هزینه بر بودن در طولانی مدت

محصولات بی حس کننده نمی توانند انزال زودرس را درمان کنند، بنابر این اگر شـما تصمیم بـه استفاده از ان‌ها بـه طور مداوم بگیرید، باید بـه خرید ان‌ها ادامه دهید کـه این میتواند در طولانی مدت برای شـما هزینه بر باشد.

 

3. از دست دادن نعوظ

یکی از عوارض اسپری تاخیری و سایر محصولات مشابه این اسـت کـه گاهی بیش از حد بی حس کننده هستند. اگر کرم یا اسپری بیش از حد قوی باشد یا بیش از حد استفاده شود، ممکن اسـت حساسیت در آلت تناسلی شـما بـه میزان زیادی کاهش یابد و بی حسی کامل ایجاد شود.

 

این امر گاهی اوقات ممکن اسـت باعث عدم توان در ایجاد نعوظ و یا حفظ ان شود. در چنین مواردی باید تا جایی کـه می توان آلت تناسلی آغشته بـه کرم یا اسپری تاخیری را شست وشو داد و تا از بین رفتن بخشی از اثر ان کمی صبر کرد کـه این موضوع در حین رابطه جنسی وضعیت خوبی نیست.

 

4. از دست دادن لذت

یکیدیگر از مشکلات رایج استفاده از کرم‌ها و اسپری‌هاي‌ تاخیری این اسـت کـه شـما بـه طور موثری حس لذت خودرا کاهش می دهید. درنظر داشته باشید کـه بـه هنگام استفاده از این محصولات تاخیری باید زمان بیشتری را در رخت خواب سپری کنید، اما ممکن اسـت حس کمتری داشته باشید و لذت کمتری از رابطه جنسی ببرید.

با این حال درست اسـت کـه شـما احساس لذت کمتری می برید، اما ان را برای مدت طولانی‌تر خواهید داشت و از طرف دیگر دانستن این‌که میزان بیشتری لذت جنسی بـه شریکتان منتقل می کنید، بـه حس خوبی در رابطه‌تان خواهید رسید.

 

5. انتقال بـه شریک خود

یکیدیگر از عوارض اسپری تاخیری و محصولات مشابه، احتمال انتقال اثرات ان بـه ناحیه تناسلی شریک جنسی‌تان می باشد. هر نوع کرم یا اسپری اگر از طریقی بـه شریکتان انتقال یابد باعث کاهش یافتن حس جنسی برای شریک شـما می شود؛ بنابر این مهم اسـت کـه بـه دقت دستورالعمل‌هاي‌ ان‌ها را دنبال نمایید و بـه خوبی روی زمان بندی یا شستن درست ان‌ها تمرکز کنید. راه راحت برای پیشگیري از این موارد این اسـت کـه از کاندوم استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت