چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

روابط نیاز بـه کار دارد. و اگر می خواهید شریک بهتری باشید، خوب، باید سعی کنید شریک بهتری باشید. بـه همین سادگی. زیرا وقتی متعهد بـه تلاش می شوید، متعهد می شوید کـه بـه این فکر کنید کـه می خواهید چه نوع شریکی شوید و کجا باید پیشرفت کنید. این میتواند کمی بهتر ارتباط برقرار کند، هرروز تلاش بیشتری برای ارتباط برقرار کند، یا ابراز قدردانی بیشتر از همسرتان باشد.

 

25 راه برای تبدیل خود به خدای جنسی

از نظر علمی ثابت شده اسـت کـه رابطه جنسی استرس را کاهش می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، سیستم ایمنی بدن شـما را تقویت می کند و میل جنسی را افزایش می دهد – اساساً؛ رابطه جنسی باعث ایجاد رابطه جنسی می شود، بنابر این یک چرخه بی پایان لذت را آغاز می کند. چه کسی ان را نمیخواهد؟

 

در حالی کـه مطمئن هستیم زندگی جنسی شـما عالی اسـت – حتی متعالی – همان طور کـه هست، همیشه جایی برای بهتر شدن وجوددارد. خواه زمزمه کردن چند چیز شیرین دیگر یا ایجاد ظریف ترین تغییرات در ابتدایی ترین وضعیت ها باشد، انچه در ادامه می‌آید فهرستی جامع از ترفندهایی اسـت کـه فوراً زندگی جنسی خودرا التیام می بخشد. 

 

1. رابطه جنسی صبحگاهی بیشتری داشته باشید

ما بیش از هر زمان دیگری شلوغ‌تر، استرس‌زده‌تر و بـه سمت‌هاي‌ بیشتری کشیده می شویم. در بحران، چیزهایی کـه ضروری تلقی نمیشوند بـه حاشیه میروند. برای زوج‌هایي کـه درگیر تعهدات کاری و خانوادگی هستند، 15 دقیقه رابطه جنسی صبحگاهی ممکن اسـت لوکس بـه نظر برسد.

 

حرکت غلط و بد! سکس صبحگاهی نه تنها در زمان موثر اسـت – شـما هردو در رخت خواب هستید و بدون لباس – بلکه راهی برای شروع روزتان با یک نکته مثبت اسـت. بعلاوه، ثابت شده اسـت کـه رابطه جنسی باعث افزایش اکسیژن بـه مغز می شود – بـه این معنی کـه با داشتن نخستین چیز در صبح، می توانید خودرا برای یک روز پربارتر آماده کنید. فقط تمام تلاش خودرا بکنید کـه بعد از عمل دوباره بـه خواب نروید.

 

بیشتر بخوانید: میل جنسی و عوامل تاثیر گذار بر آن

 

2. سیگار کشیدن را ترک کن

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

اگر سیگاری هستید، یک مطالعه درسال 2011 نشان داده اسـت کـه ترک سیگار منجر بـه نعوظ ضخیم‌تر، محکم تر و سریع تر می شود. برای آزمایش سختی‌هاي‌ شرکت‌کنندگان در مطالعه، محققان از چیزی بـه نام پلتیسموگرافی آلت تناسلی استفاده کردند کـه تغییرات دور و سختی را اندازه‌گیری میکند، در حالی کـه مردان پورن تماشا می کردند. در طول این مطالعه 8 هفته اي، 31 درصد از شرکت کنندگانی کـه با موفقیت سیگار را ترک کردند، نعوظ کامل تری نسبت بـه قبل داشتند. و 75 درصد از ترک‌کننده‌هایي کـه در ابتدای مطالعه از اختلال نعوظ رنج می‌بردند، در پایان مطالعه دیگر اینکار را انجام ندادند. 

 

3. قهوه بنوش

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

اگر بـه دنبال عادتی برای جایگزینی سیگار هستید، نوشیدن قهوه را بـه خاطر زندگی جنسی خود انتخاب کنید. مطالعه‌اي کـه توسط مرکز علوم بهداشت دانشگاه تگزاس منتشر شد، نشان داد کـه مردانی کـه روزانه بین 85 تا 170 میلی‌گرم کافئین مصرف میکنند، 42 درصد کمتر از افرادی کـه هیچ کافئینی مصرف نمی کنند، دچار اختلال نعوظ می شوند. محققان توضیح دادند کـه کافئین عضلات آلت تناسلی را آرام‌تر میکند و باعث افزایش جریان خون ودر نتیجه نعوظ قویتر می شود. 

 

4. جعبه اسباب بازی خود را پر کنید

ما در عصری طلایی برای اسباب بازی هاي‌ جنسی زندگی می‌کنیم. انها نه تنها در ایجاد حس خوب در کاربران خود موثرتر از همیشه هستند، بلکه شرکت هایي در حال طراحی اسباب بازی هاي‌ زیبا هستند و آن ها را بـه روشی پیچیده و نامعقول بازاریابی می کنند. فکر نکنید کـه اسباب بازی هاي‌ جنسی برای بازی انفرادی هستند. از 53 درصد زنانی کـه گزارش می دهند اسباب بازی هاي‌ جنسی دارند، 81 درصد آن ها از ان ها با شریک زندگی خود استفاده کرده اند. 

 

5. وارد منطقه[ها] شوید

زنان «و مردان» نسبت بـه تعداد انگشت شماری کـه ما روی ان تمرکز میکنیم، مناطق اروژن بسیار بیشتری دارند. با تشویق او بـه فکر کردن در مورد انچه کـه دوست دارد، فرد – مغز وی را تحریک کنید. بـه پوست سر، گوش ها، گردن، مچ دست، انگشتان دست و پاهای او بـه همان اندازه توجه کنید و جلسه امشب را بـه یک تجربه تمام بدن تبدیل کنید. 

 

6. شکلات تلخ بخورید

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

دلیلی وجوددارد کـه شکلات تبدیل بـه یک هدیه قبل از فعالیت عاشقانه شده اسـت. کاکائو سطح هورمون تقویت کننده خلق و خوی سروتونین را افزایش می دهد، کـه می‌تواند سطح استرس را کاهش دهد، میل را افزایش می دهد و رسیدن بـه ارگاسم را آسان تر می کند. و این همه ی ماجرا نیست: کاکائو همچنین جریان خون را از طریق شریان ها افزایش می دهد و رگ هاي‌ خونی را شل می کند و خون را بـه تمام مناطق مناسب می فرستد کـه می‌تواند لذت جنسی را افزایش دهد. همان طور کـه اتفاق میوفتد، علاوه بر این واقعیت کـه شکلات می‌تواند زندگی جنسی شـما را التیام بخشد، می‌تواند بـه طور استراتوسفری ورزش شـما را نیز تقویت کند.

 

7. چند پوند کم کنید

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

یک مطالعه ایتالیایی درسال 2004 نشان داد کـه مردان دارای اضافه وزن با BMI 28.7 «کـه تقریبا 195 پوند برای یک مرد 5.9 اینچی اسـت» نسبت بـه مردان با وزن طبیعی 30 درصد بیشتر در دسترس خطر ابتلا بـه ED هستند. اندازه آلت تناسلی خود از طریق کاهش چربی در ناحیه شرمگاهی. آلت تناسلی بزرگ‌تر کـه درصورت نیاز می توانید بـه ان تکیه کنید؟ چه انگیزه بیشتری برای استفاده از الپتیکال نیاز دارید؟ 

 

8. آهسته و ثابت بمانید

این در مورد همه ی زنان صدق نمیکند، اما بسیاری گزارش می دهند کـه یک جلسه طولانی بوسیدن و دست کشیدن از روی لباس میتواند سطح برانگیختگی آن ها را تا حد زیادی افزایش دهد، کـه اغلب با مقدار روان کننده طبیعی واژن مشخص می شود.

 

اگر چه اشتیاق افسارگسیخته شـما مورد قدردانی قرار خواهد گرفت، اما اگر بـه دنبال ایجاد تأثیر ماندگار هستید، اگر بـه دنبال ایجاد تأثیری ماندگار هستید، وی را قبل از این‌که انگشتانتان بین پاهایش سرگردان شوند، واقعاً سودمند خواهد بود.

 

اگر دیدید او در حال چرخیدن اسـت، ران‌هایش را بـه هم می‌مالد، پاهایش را باز میکند یا بـه سادگی دست شـما را می گیرد و روی فاقش می گذارد، یک جلسه موفق عملاً در کیف اسـت. نکته حرفه اي: یک فهرست پخش عالی تهیه کنید کـه هردو از ان لذت خواهید برد و سه موزیک با طول معمولی را در پایه اول و دوم صرف خواهید کرد. زمانی کـه بـه دور سوم برسید، او برای شـما دست تکان می دهد.

 

9. یک ژست جدید بگیرید

اگر مدتی باهم بودید، احتمالاً عده اي از پوزیشن‌هاي‌ جنسی را پیدا کرده اید کـه واقعاً برای هر دوی شـما مفید اسـت. خوب اسـت کـه می‌دانید چگونه بـه طور موثر یک دیگر را کنار بگذارید. اما اجازه نده خوبی دشمن بزرگی باشد. کمی وقت بگذارید و چند چیز جدید را امتحان کنید. انها نباید آکروباتیک باشند:

 

فقط تغییرات کوچک در مورد علاقه هاي‌ قدیمی شـما می‌تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند. بـه عنوان مثال: تکنیک همراستایی کویتال یا موقعیت CAT، یک تغییر ظریف در میسیونری اسـت، اما افزایش تحریک کلیتورال برای او ایجاد می کند، احساس اسانی و حرکت بالا و پایین «بر خلاف درون و برون» ان اسـت.

 

از شـما می خواهد کـه می توانید یک تغییر دهنده بازی باشید. گربه یکی از پوزیشن‌هاي‌ جنسی اسـت کـه او میـــخواهد امشب ان را امتحان کنید، پس بـه ان مسلط شوید و سپس دیگران را مورد توجه قرار دهید تا واقعاً زندگی جنسی خودرا التیام ببخشید.

 

10. اصلاح

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

اگر در مورد آلت تناسلی خود خاطرجمعی بیشتری دارید، وقتی ان را در اتاق خواب بـه دست میگیرید، مطمئن تر خواهید بود. یکی از راه‌هایي کـه می توانید بهترین و بزرگ‌ترین ظاهر ان را داشته باشید، کوتاه کردن مو هاي اضافی اسـت. لازم نیست همه ی عروسک هاي‌ کن را انتخاب کنید، اما عده اي از مانیکورهای ساده ممکن اسـت یک اینچ اضافی از شفت را نشان دهند کـه بـه طور غیر ضروری پنهان شده اسـت. آراستگی یکی از کارهایی اسـت کـه مردان باهوش قبل از قرارهای بزرگ انجام می دهند.

 

بیشتر بخوانید: افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

 

11. تخیلات خود را به اشتراک بگذارید

گاهی اوقات فراموش میکنیم: بخشی از داشتن یک رابطه طولانی مدت داشتن شریکی اسـت کـه می توانید همه ی چیز رابا او بـه اشتراک بگذارید. اگر بـه اندازه‌اي نزدیک هستید کـه با در باز روی دستشويي بنشینید، واقعاً باید خیالتان آسان باشد کـه افکاری را کـه شـما را تحریک میکنند بـه اشتراک بگذارید. در مورد چیزهایی کـه شـما را روشن می کند باز باشید و هر انچه او بـه شـما می‌گوید بپذیرید. تعداد زیادی از فانتزی ها محقق نمیشوند، در حالی کـه ممکن اسـت متوجه شوید کـه دیگران در فهرست کارهای کثیف شـما قرار می‌گیرند. اما این‌که آیا آن ها در نهایت اتفاق می افتند یا نه، واقعاً هدف نیست. هدف این اسـت کـه شـما و شریک زندگی‌تان در مورد جنبه هاي‌ دیگر تمایلات جنسی خود بیاموزید.

 

12. یوگا کار کن

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

یک مطالعه هندی نشان داد کـه مردانی کـه یوگا انجام می دهند میتوانند مدت زمانی را کـه در رخت خواب می مانند سه برابر کنند. محققان بـه این نتیجه رسیدند کـه یوگا قدرت مرکزی و بازرسی عضلات لگن را التیام می بخشد، کـه بـه طولانی شدن زمان تا رسیدن بـه ارگاسم کمک می کند. برای التیام واقعی زندگی جنسی خود، حرکات یوگا برای رابطه جنسی را یاد بگیرید کـه ذهن شـما «و او» را منفجر کند.

 

13. سکس

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

گوشی هوشمند دارید؟ سپس یک استودیوی عکس و مجموعه ویرایش در اختیار دارید. چرا زمانی کـه از یک دیگر جدا هستید از ان برای ارسال عکسهای جذاب بـه جلو و عقب استفاده نکنید. Sexting پیشبازی از راه دور اسـت، کـه در طی ان می توانید یک دیگر را تحریک کنید و برای دفعه بعدی کـه باهم تنها هستید، پیشبینی کنید. اگر متوجه شدید کـه معتاد هستید – کـه می‌تواند کاملاً اتفاق بیفتد – بیاموزید کـه چگونه یک‌بار برای همیشه اعتیاد خودرا بـه گوشی هوشمند غلبه کنید.

 

14. با هم پورن تماشا کنید

یک راه خوب برای تحقق فانتزی هاي‌ خود این اسـت کـه عده اي از کلیپ هاي‌ پورنو را کـه دوست دارید بـه اشتراک بگذارید یا حتی کلیپ هاي‌ جدید رابا هم جست‌وجو کنید. دیدن سلیقه یک دیگر در پورن راهی عالی برای دانستن بیشتر در مورد نوع محرک هایي اسـت کـه بـه آن ها پاسخ می‌دهید. شاید چیزی کـه شریک زندگی شـما بـه ان علاقه دارد، صرف فنجان چای شـما نباشد، اما این رابا هم بخشی از QT جذاب خود کنید و بـه احتمال زیاد نقاط مشترک کثیفی پیدا خواهید کرد. اگر پورنو واقعاً مورد علاقه او نیست، از او بخواهید ادبیات اروتیکی کـه وی را روشن می کند بـه اشتراک بگذارد، سپس بـه نوبت با صدای بلند برای یک دیگر بخوانید.

 

15. با اون صحبت کن

شـما می توانید هر چیزی بـه او بگویید، درست اسـت؟ سپس در مورد این‌که چگونه می خواهید همه ی چیز در اتاق خواب تغییر کند، چیزی جز مستقیم – هرچند ملایم – نباشید. بهتر اسـت این صحبت دیر یا زود انجام شود. آیا او کاری را انجام می دهد کـه شـما بـه ان علاقه خاصی ندارید؟ از ان بـه عنوان محوری استفاده کنید تا بـه او در مورد انچه دوست دارید بگویید. می توانید این گفت و گو رابا تقاضای از او شروع کنید تا بـه شـما بگوید در رابطه جنسی شـما چه چیزی را دوست دارد و چه چیزهایی را دیوانه نمی‌کند.

 

16. تو خودت باش

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

شـما یکی و یگانه یک دیگر هستید. اگر این چیزی اسـت کـه برای شـما کار می کند، عالی اسـت. اما نباید بـه این معنی باشد کـه شـما حافظ یک دیگر هستید. اگر همیشه در جیب هم دیگر باشید، همه ی چیز سریع تر از زمانی کـه ظاهری از یک زندگی مستقل داشتید، کهنه می شود. سعی کنید بـه همراهی یک دیگر وابسته نشوید و زندگی اجتماعی غنی خودرا حفظ یا پرورش دهید. فعالیت هایي کـه دوست دارید انجام دهید را از دست ندهید، حتی اگر او اینکار را انجام ندهد. کمی معاشقه وی را بـه انجام همین کار تشویق کنید. حتی اگر تک همسر باشیم، مهم اسـت کـه بـه خود و بـه یک دیگر یادآوری کنیم کـه هنوز در بازار جنسی ارزش داریم.

 

 

17. به زندگی جنسی خود فکر کنید

آینه بگیر مرد بـه طور جدی. یک آینه بزرگ و نزدیک بـه تخت خواب چشم انداز جدیدی را بـه شـما ارائه می دهد و بـه طور تصاعدی زندگی جنسی شـما را التیام می بخشد. این همه ی مزایای ساخت یک ویدیوی جنسی را بدون خطر ظاهر شدن ان هنگام ارائه پاورپوینت بـه شـما می دهد. همچنین، بـه خودتان انگیزه بیشتری برای خوش اندام بودن میدهید. 

 

18. به ظاهر خود افتخار کنید

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

داشتن یک همسر می‌تواند باعث شود برخی چیزها از بین بروند. آسان بودن خوبه اما آسان بودن بیش از حد می‌تواند نخستین قدم در مسیر شلختگی باشد. اگر شـما و شریک زندگی‌تان تصمیم گرفته اید کـه دیگران را رها کنید، هم دیگر را وادار نکنید کـه پشیمان شوید. بـه باشگاه بروید، کمد لباس خودرا بـه طور دوره اي بـه روز کنید، خودرا با روندها آشنا کنید «در حالی کـه همان‌ گونه بـه کلاسیک متمایل هستید» ودر نظافت شخصی خود ادامه دهید. نه تنها احتمال این‌که او در بازوی شـما هیجان زده باشد را افزایش خواهید داد، بلکه او نیز بـه همین شکل پاسخ خواهد داد. این یک برد-برد اسـت! 

 

19. یکی دوتا نوشیدنی بخور

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

اگر چه ویسکی واقعی اسـت، اما یک مطالعه استرالیایی بر روی 1580 مرد نشان داده اسـت کـه مصرف کنندگان مشروبات الکلی تا 30 درصد کمتر از کسانی کـه بـه طور کلی از الکل خودداری می کنند، مشکلات کمتری در اتاق خواب گزارش کرده اند. با این حال، محققان بـه سرعت بـه این موضوع اشاره کردند کـه شرکای مربوط بـه مردان برای تأیید داستان انها در آنجا نبودند. بنابر این ان یکی رابا لبه نمک بگیرید. با این حال، این فرصتی اسـت مانند هر فرصتی برای تقویت مهارت‌هاي‌ ساخت کلاه شبانه.

 

تا بـه حال از فواید ورزش بـه خوبی آگاه شده اید. میدانید: بهتر بـه نظر برسید، حس بهتری داشته باشید، طولانی تر زندگی کنید، سخت تر بازی کنید. اما یک مورد دیگر وجوددارد: ورزش همچنین عملکرد شـما را در اتاق خواب بـه طور تصاعدی التیام می بخشد. پتی بریتون، مربی جنسی و نویسنده کتاب The Art of Sex Coaching: Expanding Your Practice، می‌گوید: «فعال بودن و درگیر بودن، این چیزی اسـت کـه رابطه جنسی عالی بر ان بنا شده اسـت. بنابر این، بله، شاید این مقدار بی‌معنا باشد. اما این 30 دلیل اینطور نیستند. بنابر این بخوانید کـه چرا چند بار در هفته رفتن الاغ بـه باشگاه باعث میشود شـما یک کار بزرگ را انجام دهید. و اگر برای رسیدن بـه ان نیاز بـه فشار بیشتری دارید، ۱۱ روشی را کـه مردان باهوش برای رفتن بـه باشگاه انگیزه می دهند را بخوانید.

 

بیشتر بخوانید: فایده ی بالای ارتباط جنسی با میل جنسی زوجین

 

20. به غذاها فلفل بزنید

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

یک مطالعه اخیر توسط محققان فرانسوی نشان داد کـه مردانی کـه تندترین غذاها را می خورند، نسبت بـه افرادی کـه کام ملایم‌تری دارند، سطح تستوسترون بیشتری دارند. نویسندگان مطالعه اثرات افزایش T را تا حدی بـه کپسایسین نسبت می دهند، ترکیبی در فلفل قرمز کـه تحقیقات قبلی با افزایش سطح تستوسترون مرتبط اسـت. فلفل‌هاي‌ تند سرانو همچنین مملو از کوئرستین هستند، ماده‌ي مغذی کـه نشان داده شده اسـت با کاهش مقداری کـه توسط کلیه‌ها دفع می شود، سطح تستوسترون را در بدن افزایش میدهد. کپسایسین، ترکیبی کـه سس تاباسکو را داغ می کند، مواد شیمیایی آزاد میکند کـه ضربان قلب را افزایش می دهد، نشانه‌هاي‌ برانگیختگی را منعکس میکند و میل جنسی شـما را افزایش میدهد. 

 

21. مثل راهزنان بیرون بیایید

با یک بوسه شروع شد، درست اسـت؟ پس خنده‌دار اسـت کـه وقتی وارد شیار عمیق یک رابطه تک‌همسری شدید، ساختگی بـه حاشیه می رود. فقط بـه این فکر نکنید کـه چیزی اسـت کـه باید بـه رابطه جنسی منجر شود. هنگامی کـه ما می بوسیم، مغز ما با ترشح اکسی توسین، یک ماده شیمیایی حس خوب کـه بـه ما کمک می کند با همسرمان ارتباط برقرار کنیم، پاسخ می دهد. اینبخش حیاتی درکنار هم ماندن برای مدت طولانی اسـت.

 

22. خود را دوباره با تجهیزات آشنا کنید

بـه زبان ساده: او با چیزهای زیادی کار می کند کـه شـما ندارید. اینترنت را بررسی کنید یا کتابی را بشکنید و بـه خودتان یادآوری کنید کـه چه بخش هایي بـه چه محرک هایي پاسخ مثبت می دهند. بـه عنوان مثال، بـه یاد داشته باشید کـه عده اي از زنان تماس مستقیم با کلیتوریس را خیلی شدید می‌دانند و شبیه سازی ناحیه اطراف ان یا دستکاری ان از طریق هود کلیتورال راهی عالی برای شروع اندازه گیری سطح اسانی او اسـت. در مورد این‌که چگونه مالیدن ناحیه اي درحدود دو یا سه اینچ بـه واژن و دیواره قدامی جلویی ممکن اسـت چیزی باشد کـه او طرفدار ان باشد، بیاموزید. 

 

23. هندوانه بخور

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

هندوانه یکی از غنی ترین منابع طبیعی ال سیترولین اسـت، اسید آمینه اي کـه میتواند بـه سخت شدن نعوظ شـما کمک کند. هنگامی کـه در بدن قرار میگیرد، بـه ال-آرژنین تبدیل میشود و تولید اکسید نیتریک را تحریک میکند، کـه جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد، نعوظ را تقویت می کند، کـه زندگی جنسی شـما را التیام می‌بخشد. 

 

24. اسکریپت را ورق بزنید، رول خود را آهسته کنید

همیشه اینطور نیست، اما یک شکایت رایج زنان این اسـت کـه واکنش جنسی مردان از نظر زمان‌بندی همیشه با واکنش جنسی مردان مطابقت ندارد. هیچکس دوست ندارد کـه بـه صورت ضرب المثل دو پمپ باشد، بنابر این انچه را کـه فکر می کنید در مورد تجربه جنسی میدانید را فراموش کنید. تقصیر تو نیست البته تشبیه بیسبال کـه قبلاً استفاده کردم، بـه شدت دنباله خاصی را پیشنهاد می کند.

 

اما اگر احساس می کنید کـه همیشه خیلی سریع بـه «نقطه بی‌بازگشت» نزدیک میشوید، عادت کنید کـه بیرون بروید. سپس روی او فرود بیایید، وی را بـه صورت دستی تحریک کنید، سایر نواحی تحریک‌پذیر را ببوسید یا بـه سادگی متوجه شوید تا همه ی چیز کمی بجوشد. از این تکنیک بـه اندازه کافی استفاده کنید، و می توانید درک بهتری از پاسخ خود داشته باشید و بـه تدریج مدت زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنید.

 

25. ورزش به سکس

چگونه میل جنسی خود را قوی تر کنیم؟

تحقیقات منتشر شده در مجله انجمن دکتری کشور آمریکا نشان داد کـه مردانی کـه کم تحرک هستند بیشتر در دسترس ابتلا بـه اختلال نعوظ هستند، در حالی کـه دانشکده بهداشت عمومی هاروارد همچنین دریافت کـه مردانی کـه در فعالیت هاي‌ شدید بـه مدت 20 تا 30 دقیقه شرکت می کنند، حدود 50 درصد کمتر احتمال دارد. نسبت بـه مردان غیرفعال مشکلات نعوظ دارند.

جدیدترین مطالب سایت